Dat was niet erg prettig, vooral het stuk van de trap aflopen. Dat precies tussen 2 weeen in gedaan. Helaas kon het anders. Maar ik heb wel enorme steun gehad aan mijn vriend. Trouwens gedurende de hele bevalling. Hij was toen ook echt gesloopt aangezien het een lange bevalling was
Dank je! We waren nu al sinds begin september met hem thuis, wat echt heel lang is voor zijn doen. De vpk zei al dat ze het er nog met elkaar over gehad hadden of we misschien ontevreden waren en overgestapt waren naar een ander zkh omdat ze ons zolang niet gezien hadden! Kleine dingen kan hij zelf wel aan, maar nu waarsch virus en bacterie en das voor hem teveel, dan heeft hij te weinig energie om dat op te lossen zeg maar. Krijgt ook wat zuurstof omdat zn saturatie wat aan de lage kant is, meer ter ondersteuning zodat zn lijfje zich even op het ziekzijn kan richten!
@bloesempje: beterschap voor jullie zoontje. Verschrikkelijk is dat he om Je kleine in zo'n ziekenhuisbedje te zien. Maar gelukkig is hij in goede handen. Hoop dat hij snel weet opknapt! @juffie: sterkte! Goed om jezelf blijven denken. @modra: beterschap! Verkoudheid gaat echt rond, bij mij is het net weer op z'n retour. En leuk, ik moet morgen ook naar de vk! Hoop dat wij ook weer een mooi hartje te horen krijgen @nietverwacht: gefeliciteerd! @hier: volgens mij voel ik sinds gister de kleine echt! Daarvoor ook al een paar keer getwijfeld of ik haar voelde, maar gister vond ik het stukken duidelijker en ook vandaag heb ik haar al gevoeld. Toch blijf Ik denken "hou ik mezelf niet voor de gek, en zijn het niet gewoon mijn darmen" haha. Gek eigenlijk, ik weet hoe het voelt natuurlijk maar toch die twijfel. Ik kan het ook niet laten om stiekem lekker rond te neuzen op internet naar kleertjes. Maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik heel erg moet wennen aan de meisjes kleding, ik vind de jongenscollectie vaak leuker haha. Fijne zondag!
Juffie Heel begrijpelijk en ik wil je dan ook veel sterkte wensen de komende tijd. Neem wel je rust momenten, want die heb jij ook nodig zeker nu in je zwangerschap. We zien je vanzelf wel weer terug komen Mocht je ooit toch je gal even willen spuien, kan je altijd hier terecht. Sterkte nogmaals. Bloesempje Beterschap voor je ukkie Klinkt allemaal niet fijn. Hopelijk knapt hij snel weer op! Nietverwacht Je doet je naam eer aan nu Je had het niet verwacht! Toch wel leuk toch? Snap dat het even een baal momentje was, maar zolang het maar gezond is! Modra Ook jij beterschap! Ik weet hoe vervelend een verkoudheid kan zijn Ben zelf ook bijna het hele jaar door verkouden, blehhh! Hier Weinig nieuws eigenlijk.... Net visite gehad en het weekend is ook weer voorbij gevlogen eigenlijk. Volgend weekend ook weer helemaal vol, dus zo blijven we in ieder geval bezig. Vriendin van mijn vriend zijn neef is ook 4 dagen na mij uitgerekend, dus er komen twee zomer kindjes erbij in de familie! Opa krijgt a.s. dinsdag weer bestraling want hij blijft ontzettend veel pijn houden Hopelijk dat met deze bestraling het wat minder gaat worden. Nog een weekje (maandag de 16e) en dan eindelijk het geslacht. Zie ik mijn moeder ook weer want die gaat mee! We kunnen echt niet meer wachten pfff....!! Gelukkig bijna Dan kunnen we ook eindelijk voor een naam gaan kiezen! Afspraken VK en GYN Februari 9, Wensmamma - Gyn 9, SYRV - VK 9, Modra - VK 9, Gelukkigemoeder - VK 12, Nietverwacht - VK 12, Eloveh - Geslachtsbepalende echo 12, IlonavanH90 - 15 weken echo 13, Bloesempje - Controle + Echo 14, Wensmamma - Geslachtsbepalende echo 16, PMK - Geslachtsbepalende echo 17, MamaNiess - Gyn 17, Tazzy - Geslachtsbepalende echo 17, Maleficent - 3D Echo (Geslacht) 18, SYRV - Controle Geslachtsbepalende echo 19, Monique041982 - VK 20, Aowyn - Geslachtsbepalende echo 21, IlonavanH90 - Geslachtsbepalende echo 21, Bloesempje - Geslachtsbepalende echo 23, Rhea90 - Echo 23, Juffie2 - VK 27, PMK - VK Maart 3, Famke1989 - Geslachtsbepalende echo 4, Tatie - 20 weken echo + VK 5, Sillemie - VK + Geslacht 9, Tazzy - 20 weken echo 10, Modra - 20 weken echo 13, Aowyn - VK 16, PMK - 20 weken echo 16, SYRV - 20 weken echo 16, Nietverwacht - 20 weken echo 16, Maleficent - 20 weken echo 17, Sierra - 20 weken echo 24, Juffie2 - GUO 25, Bloesempje - 20 weken echo 26, Famke 1989 - 20 weken echo 27, Juffie2 - VK Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 1 Augustus 1. Wensje88 1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 2 Augustus 2. Sophietje11 2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! 2. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - Vermoeden ♥ jongen! 3 Augustus 3. Marjon 30 3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje! 3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 4 Augustus 4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - ♥ jongen! 4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv 5 Augustus 5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - Vermoeden ♥ meisje! 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv 10 Augustus 10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen! 10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje 10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv 11 Augustus 11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 12 Augustus 12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen! 12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥ jongen! 13 Augustus 13. Rhea90 - Vermoeden ♥ meisje! 14 Augustus 14. Joanniej14 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh 15. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie * Borelli * Lindaatje22 * Puk2015 * Magnolia83
SYRV hier tot nu toe heel af en toe dat ik iets voel waarvan ik vermoed dat het die kleine is. Best wel een apart gevoel zeg maar! ZO onherkenbaar voor mij
Juffie, heel veel sterkte. Wat een moeilijke tijd Nietverwacht; gefeliciteerd! Syvr, ook jij gefeliciteerd! Bloesempje, veel sterkte en beterschap met je zoontje! Lijkt me vreselijk moeilijk als je kleintje zo vaak in het ziekenhuis ligt, al was hij nu gelukkig een tijd thuis. Modra, beterschap! Pmk, hopelijk wordt de pijn minder door de bestraling! Voor jullie nu aftellen naar de geslachtsbepalingsecho. Hier veel afwezig geweest, was erg druk hier met vanalles en nog wat. allemaal positieve dingen maar het slokte wel een hoop tijd op. Hier inmiddels ook de wieg uitgezocht en maandag ontvang ik als het goed is de foto's van hoe de bekleding is geworden. Ben erg benieuwd. ga weer proberen wat vaker te reageren haha, als het goed is moet dat wel weer lukken Nog een prachtige echo gehad, met 3d. Echt van genoten
@ juffie: veel sterkte met alles een plekje geven, zowel je man als die leerling! Als er een kindje gaat is dat toch altijd extra erg, vind ik. Vorig jaar op mijn stage ook meegemaakt. @ bloesempje: veel beterschap voor je zoontje! @ PMK: spannend dat aftellen naar de geslachtsecho! En ik hoop dat de bestraling je opa helpt. Hier: leuk weekend achter de rug! Gisteren heel druk met onderlinge wedstrijden van mijn gymvereniging (als leiding, dus niet meegedaan) en daarna nog even snel wat geshopt. Ik viel om 20u45 op de bank in slaap . Vanmorgen ging mijn man de namen die we kozen hebben tegen mijn buik zeggen. Op de jongensnaam kreeg hij geen reactie maar nadat hij de meisjesnaam zei hoorde hij allemaal gepruttel volgens hem. Ik moest echt lachen, sindsdien denkt hij dat het een meisje is. Ik moest echt ontzettend lachen! Sinds gisterenmiddag heb ik ontzettend veel pijn in mijn bovenarm. Ik kan hem ook echt niet meer bewegen zonder dat de tranen in mijn ogen springen van de pijn. Als het morgen nog steeds zo is ga ik maar even naar de HA.
Wat een mooie echo typfoudt! Leuk om te zien hoe ze er nu uit zien. Schattig hoor @sillemie: oei, klinkt pijnlijk! Inderdaad maar even de ha bellen dan! En wat grappig van je man! Hier hebben we het trouwens gister de kinderen verteld! Ze reageerden alle 3 heel leuk en positief gelukkig. We hebben het gefilmd, leuk voor later
Hallo allemaal. Een meelezer hier! Ben zelf uitgerekend op 11 augustus. Ik ben niet zo'n schrijver, maar ik vind het wel erg leuk om mee te lezen en af en toe wat te schrijven, vooral omdat jullie allemaal ongeveer even ver zijn!
Welkom en gefeliciteerd! Geen probleem toch? De een schrijft wat meer dan de ander Wat is het verder rustig hier dames! Wij zijn vanmorgen bij de vk geweest. Bloeddruk was goed en na even zoeken hebben we ook weer een mooi hartje gehoord. Alles was goed dus
Dezelfde, welkom! Prima toch, ik reageer soms ook meer en soms ook minder. Hoe voel jij je verder? Syrv, fijn dat alles goed was! En dus bij de vk moest ze ook even naar jullie dame op zoek? Ze houdt zeker van verstoppertje met jullie spelen. Bloesempje, wat naar dat je zoontje weer even wat minder gaat! Of hopelijk 'ging' inmiddels? Is hij ondertussen weer wat opgeknapt? Silemie, wat zei de HA? KLinkt heel pijnlijk! Typfoudt, wat een gave echo! Mooi om te zien zo. Lekker bezig geweest dus? Hier heb ik inmiddels ook weer wat meer energie en die steek ik in opruimen en weggooien. Daarom ook wat minder hier geweest, en ook omdat ik daar verder niet zo veel interessants over kan vertellen PMK, spannend! Nog maar een paar nachtjes! Verder weet ik het even niet meer. Weinig nieuws te melden ook hier. Voel me iets beter, en ben lekker aan het rommelen in huis. Babykamer is weer back to basics en klaar om gezellig te worden gedecoreerd. Wil deze keer graag een soort letterbak-ding (grote vakken) zelf maken, maar pas in mijn verlof. En nieuwe bekleding en dergelijke, zodat het toch echt een eigen kamertje wordt voor ons meisje. Ik kan trouwens nog steeds niet met zekerheid zeggen dat ik haar voel. Ik denk het wel hoor, echt heel af en toe, en dan is dat nog zo weinig dat het nog niet echt doordringt of zo
@Bloesempje: Ahw, is ook wel zowat. Wel fijn dat het zo'n tijd goed is gegaan, vervelend zo in het ziekenhuis. Hoe gaat het nu met hem? En jou? @SYRV: Wat leuk dat je de kleine al voelde! Fijn zeg dat alles goed was. Ik heb nog niet gekeken maar lijkt me juist wel leuk jurkjes enzo. @PMK: Oh dat is wel grappig, rond dezelfde tijd! Naar van je opa, hoop ook dat het aanslaat! Mooie echo Typfoudt, leuk! @Sillemie: Ohh vervelend! Hoe gaat het nu? Nog naar de dokter geweest? @Dezelfde: Gefeliciteerd! Hier een buikgriepje te pakken...De hele nacht aan het overgeven geweest en voel me nog goed beroerd... Gelukkig ben ik vrij vandaag. Blegh... Wel naar verloskundige geweest. Baarmoeder was goed gegroeid. Bloeddruk goed en binnen 5 seconden had ze een hartje te pakken! Heel erg leuk! Zo blij dat het goed was. Daarna maar even gaan slapen en nu weer op. Probeer een beetje te eten maar meer dan een appel en een pakje sultana is nog niet gelukt. Ah well, hoop dat het van korte duur is!
Hey meiden, Ik kom even spieken, druk hier. Juffie, wat een rot situatie zeg... Hopelijk vind je de kracht om door te gaan, en kom je er sterker uit! SYRV, leuk dat jij het kindje ook voelt! Ik twijfel ook vaak of het nou het kindje is of niet, maar al met al moet het toch regelmatig het kindje zijn wat ik voel. Ach, nog een paar weekjes, dan is het duidelijker. Typfoudt, aaaahh wat een leuke foto!!! Echt lief! Hier over een week 3D echo, kan niet wachten...
Even snel ego, lief dat jullie aan ons denken! Koorts van zl is gelukkig weg. Wel nog enorme spuitluiers van de ab en hij hoest zo erg dat hij bloed spuugt, hoest zn keel gewoon kapot Heb hem nog nooit echt pijn zien hebben dus dit is wel heel rot. Het is geen bacterie maar een virus, maar aangezien je tijdens het doormaken van een virus extra vatbaar bent houdt hij de ab wel voorlopig, aangezien hij al niet zo sterk is. Zo gek, van tevoren zei ik altijd dat mn kind zo weinig mogelijk chemische troep (medicatie) zou krijgen als het aan mij lag, maar wat ben ik dankbaar voor die zooi. Zonder zn medicijnen (zowel standaard als incidenteel) was hij er tenslotte al lang niet meer geweest! Drukke dagen gehad dus helaas veel pijn, harde buiken enz. Plan is vanaf nu echt weer even gas terug te nemen voor zover dat kan met heen en weer reizen...
Bloesempje, dikke knuffel voor jou! Gelukkig is je zoon in goede handen en lijkt de koorts in ieder geval weg! Hoop dat je vannacht een beetje goede nacht kunt maken.
Ahw, wat moet dat naar zijn je zoontje zo te zien. En wat sneu voor hem dat hij zo ziek is. Vervelend ook dat het lichamelijk voor jou zijn tol ook eist nu je je rust eigenlijk nodig hebt. Hoop dat je gauw weer een beetje rustiger aan kunt doen... Dat het gauw wat beter gaat met jullie zoontje. Veel beterschap!
Dank jullie wel dames! Manlief is er nu wat meer omdat hij wil dat ik rust neem en omdat hij bang is dat het iets besmettelijks is wat gevaarlijk is voor mij en ons kleinste ukkie. Heel schattig van hem!
Jeetje, nietverwacht, wat moet het vreselijk zijn je kindje zo te zien! Veel sterkte en hopelijk voelt hij zich snel beter/minder pijn en kun jij ook je rust pakken! Modra, beterschap! Hopelijk snel over! En wat fijn dat alles goed was en ze het hartje zo snel kon vinden! Tatie, nou inderdaad haha. Allemaal van die dingen waar je heel druk mee bent maar eigenlijk niets over te vertellen valt. Hier diende de babykamer als kledingkamer voor de kinderen(lichte kledingverslaving ) en dat moest nu dus allemaal over naar hun kamers. Nieuwe kasten neerzetten, alles uitzoeken enz enz. Gelijk alle spulletjes die in de commode lagen uitgezocht en leeggemaakt enzo. Syvr, super dat bij jou ook alles goed was! Dezelfde, lekker meelezen en schrijven wanneer je wilt zou ik zeggen wees welkom. Sillemie, hoe gaat het nu met je arm? Klinkt erg pijnlijk en belemmerend. Hopelijk gaat het beter Hier vandaag een helee luie ochtend. Man heeft me laten liggen en de oudste 2 naar school gebracht. Werd op mijn dooie gemakkie wakker en hoefde dus alleen de jongste nog een boterhammetje te geven enzo. Die zit nu lekker te kleuren en ik aan een kop koffie, heerlijk. Gister de foto's ontvangen van hoe de bekleding van de wieg er nu uitziet. Had kleuren voor de dekentjes en lakentjes uitgezocht, bijpassende badcape, aankleedkussenhoes, dromenvanger en kruikenzak. Ben er ontzettend blij mee, het wordt zo mooi allemaal. Fit weekend druk aan de slag en dan is de basis van de kamer eind februari af en kan de wieg er stofvrij in . Helemaal leuk allemaal. Oudste twee kids zijn er ontzettend mee bezig. Maken steeds tekeningen van de baby en de paar pakjes die ik heb gekocht tot nu toe moesten perse in hun kast. Echt zo lief, trotse grote broers