@bloesempje: fijn dat het weer wat beter gaat met je zoontje. En goed gezegd/bedacht van je man. Jij je rust nemen Hopelijk gaat het snel weer zo goed met hem dat hij naar huis kan komen! Knuffel! @modra: beterschap! Er schijnt een heftige griep de ronde te gaan, hopelijk heb jij die niet en voel je je snel weer beter. @tatie: fijn dat je je iets beter voelt. Leuk om met de babykamer bezig te gaan! Ik heb zelf geen ruimte voor een babykamer, maar de pappa wel dus daar kunnen we helemaal los op gaan @dezelfde: Welkom en gefeliciteerd!! Maakt niet uit hoor of je meer een meelezer bent dan een schrijver. Ik ben hier nooit in t weekend, ja dan lees ik wel mee, maar antwoord ik niet. @sillemie: ben je al bij de huisarts geweest? Of is de pijn minder geworden. Wat grappig van je man @typfoudt: wow wat een mooie 3d echo!! Super mooie foto! @syrv: wat leuk dat je de kleine al echt voelt! Bij mij zit de placenta aan de voorkant, dus het zal wel even duren ben ik bang. Maar goed ik wacht gewoon af Gisteren weer een echo gehad. Alles is goed met baby. Weer heel even mogen spieken. Echt heel even, was een gewone controle afspraak. Maar wel het hartje gehoord. Ze hebben hun best gedaan om te zien of het een jongen of meisje is, maar dat is niet gelukt. Nou ja zaterdag de geslachtsbepalende echo, dus heel erg vond ik het ook niet. De pappa denkt nu dat het een meisje is en ik nog steeds een jongen. Ben benieuwd wie er gelijk heeft Ik heb nu 9 maart de 20 weken echo (hij zei: ja de 20 weken echo hebben wij altijd met 18/19 weken, waarom we het de 20 weken echo noemen weet ik ook niet ) en ook weer controle. Heb sinds paar dagen weer erg veel pijn in mijn lijf. Zorgt t weer voor. Alle gewrichten doen erg veel pijn Pijn is nu een 8 op een schaal van 10. Dus het is nog enigzins te doen (heb hoge pijngrens). Ook bij de neuroloog geweest. De fibromen op mijn huid zijn aan t groeien en ik ben bang dat dat dus ook gebeurd met de fibromen onder mijn huid (bij de zenuwen). Ik wist het hoor dat dit kon gaan gebeuren bij mijn ziekte, maar als het dan ook echt gebeurd is dat niet zo leuk Ik hoor nog of ik een nieuwe doorverwijzing nodig heb of dat ik gewoon een afspraak kan regelen.
Bloesempje, hopelijk gaat het nu snel de goede kant op met je zoontje! Het is vreselijk om je kindje zo te moeten zien...
@ bloesempje: fijn dat je zoontje toch al geen koorts meer heeft. Nu hopen dat hij snel echt opknapt! @ dezelfde: welkom! @ Typfoudt: Leuk dat jullie al zo druk bezig zijn met het kamertje! Hier: Volgens de HA is het een verrekking en moet ik gewoon rustig houden en hopen dat de pijn overgaat. Gelukkig gaat het wel al een stuk beter maar bepaalde bewegingen gaan nog steeds niet. Maar ach, komt wel weer goed. Verder gaan wij zaterdag beginnen met de kamer. Mijn schoonvader gaat de gaatjes (van opbergrekken) opvullen en dan gaan we ook eens kijken voor een leuk behangetje.
Typfoudt Mooie echo! Prachtig dat 3D! Sillemie Grappig hoe je man reageert haha Heilig overtuigd dus! Hier is die van mij overtuigd dat het een meisje is... we zullen het zien a.s. maandag! Je arm klinkt een beetje als een verrekte spier. Heb ik ook wel eens last van helaas. Hoe is het nu met je arm? -edit- zie nu inderdaad dat het een verrekking is...! Sterkte er mee, rot naar gevoel. Veel rust houden! SYRV Leuk dat de kids het nu weten! Inderdaad... filmpje bewaren Heb hier ook een filmpje gemaakt van het hartje... Dezelfde Welkom! Veel schrijven hoeft niet hoor, maar als je een keer wat neer wilt zetten kan dat natuurlijk altijd! Tatie Hier exact hetzelfde met de kleine... Twijfel zo enorm. Net als bij Wensmamma zit mijn placenta ook aan de voorkant, dus iedereen zegt altijd dat het dan veel langer duurt voor je het voelt. Ik heb het nu echt HEEL Weinig gevoeld, maar of het ook de beeb was? Modra Beterschap! Het heerst... Is dit niet al de tweede keer voor jou? Bloesempje Het is gewoon een tegenstrijdig gevoel voor jezelf. Je wilt je kind zo min mogelijk 'troep' geven, maar het is wel hetgeen wat je kindje helpt. Gelukkig dat het iets beter gaat met hem, nu hopen dat het hoesten gauw minder gaat worden... je keel stuk hoesten is niet fijn Beterschap! Wensmamma Minder van de pijn Herken het wel... Met dit weer is het ook niet bevorderlijk voor mij, maar ik probeer gewoon heel rustig aan te doen en dan gaat het op zich wel. Hoop dat het bij jou ook snel weer beter gaat. Hier Eindelijk laatste dag MvM... Morgen komen ze de bussen ophalen kan niet wachten! Mijn oma belde mij vanmorgen op, helemaal vrolijk... "Weet je al wat jullie krijgen?" haha.. ze had dr eigen vergist in de datum Ze dacht dat we gister de echo hadden, maar dat is pas a.s. maandag. Zei al tegen dr... Zodra ik weet hoe of wat geef ik je een belletje Vandaag ziekenhuis bezoek van opa, weet nog niet hoe het gaat, bel morgen wel even... Vandaag is hij toch niet aanspreekbaar. Afspraken VK en GYN Februari 12, Nietverwacht - VK 12, Eloveh - Geslachtsbepalende echo 12, IlonavanH90 - 15 weken echo 13, Bloesempje - Controle + Echo 14, Wensmamma - Geslachtsbepalende echo 16, PMK - Geslachtsbepalende echo 17, MamaNiess - Gyn 17, Tazzy - Geslachtsbepalende echo 17, Maleficent - 3D Echo (Geslacht) 18, SYRV - Controle Geslachtsbepalende echo 19, Monique041982 - VK 20, Aowyn - Geslachtsbepalende echo 21, IlonavanH90 - Geslachtsbepalende echo 21, Bloesempje - Geslachtsbepalende echo 23, Rhea90 - Echo 23, Juffie2 - VK 27, PMK - VK Maart 3, Famke1989 - Geslachtsbepalende echo 4, Tatie - 20 weken echo + VK 5, Sillemie - VK + Geslacht 9, Tazzy - 20 weken echo 9, Wensmamma - 20 weken echo 10, Modra - 20 weken echo 13, Aowyn - VK 16, PMK - 20 weken echo 16, SYRV - 20 weken echo 16, Nietverwacht - 20 weken echo 16, Maleficent - 20 weken echo 17, Sierra - 20 weken echo 24, Juffie2 - GUO 25, Bloesempje - 20 weken echo 26, Famke 1989 - 20 weken echo 27, Juffie2 - VK Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 1 Augustus 1. Wensje88 1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 2 Augustus 2. Sophietje11 2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! 2. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - Vermoeden ♥ jongen! 3 Augustus 3. Marjon 30 3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje! 3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 4 Augustus 4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - ♥ jongen! 4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv 5 Augustus 5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - Vermoeden ♥ meisje! 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv 10 Augustus 10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen! 10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje 10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv 11 Augustus 11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 11. Dezelfde 12 Augustus 12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen! 12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥ jongen! 13 Augustus 13. Rhea90 - Vermoeden ♥ meisje! 14 Augustus 14. Joanniej14 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh 15. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie * Borelli * Lindaatje22 * Puk2015 * Magnolia83
Hee meiden! Thanks allemaal voor de beterschap! Voelde me vandaag nog wel licht misselijk, moe en wat buikpijn maar zoveel beter dan gisteren! Niet meer hoeven overgeven en weer gewoon dingen kunnen doen. Nog niet eerder buikgriep gehad trouwens PMK, heb wel een blaasontsteking gehad. @Typfoudt: Heerlijk zo'n relaxte ochtend. En leuk van al de spulletjes! Hier hebben we ook al aardig ingeslagen... Duur grapje dat wel ! We hebben nu babymeubels, matras, hoeslakens en dekbed, badje, tummytub, kinderstoel, box, boxkleed, draagdoek, luieremmer; diaperkeeper en dan vergeet ik vast nog verschillende dingen! Maar ja we hadden natuurlijk nog helemaal niets. @Wensmamma: Leuk dat jullie even konden spieken! Jammer dat ze het nog niet kon zien, nog even afwachten dus. Spannend hoor! Wat vervelend dat je pijn hebt... Wat gebeurt er precies als het ook onder je huid gebeurt? Dat zal wel enorm pijnlijk zijn of niet..? Hoop dat het meevalt... @Sillemie: Gelukkig dat het meevalt en al wat beter is! @PMK: Knap hoor! Nice, laatste dagje! Haha nog even afwachten, gaat al wel snel nog maar heel even dan weten jullie het!! Hier vandaag drie positiebroeken gekocht! En vast een positiekortebroek, die waren in de aanbieding en dacht die heb ik vast ook nodig dan... Zie dat ik nu wel wat bollere buik krijg. Nu pas ik mijn gewone broeken nog maar binnenkort misschien niet meer. En oh, die positiebroeken zaten wel heel lekker hoor! Voelde me ineens wel heel zwanger ook. Oh en we hebben een weekje Lanzarote geboekt eind april. Lekker nog even relaxen met zn tweeën. In een heel mooi hotel, haha een hotel alleen voor volwassenen, nu kan het nog.
@modra: onder mijn huid valt ook wel mee, maar het ligt er maar net aan waar de gezwellen zitten. Er zit er eentje in mijn hals en als die groter wordt dan zitten daar allemaal belangrijke zenuwen/aders enz die in de verdrukking kunnen komen. Het doet verder geen pijn gelukkig. Ik heb sinds vanmorgen ineens heel veel pijn. In mijn linkerbil/rug en het trekt helemaal door naar mijn linkerbeen en voet. Bij lopen voel ik het bij elke stap en ook zitten is niet fijn. Voel dan zoveel druk komen op mijn bekken. Mooi piep dus. Gebeld met fysio en ik word zometeen teruggebeld. Als ik vandaag niet terecht kan meld ik mij ziek. Liggen en rust houden is nu het beste denk ik.
goedemiddag dames! paar daagjes afwezig geweest. druk met werk en zoontje. beterschap voor alle zieke of voor dames met kwaaltjes. Wat fijn dat de echos van de afgelopen dagen goed waren (heb even snel gelezen maar zag iig geen slecht nieuws) hier alleen een pakje gekocht en een pakje hydrofielen. we kijken pas ergens rond mei juni voor spulletjes denk ik. hier. vanmorgen naar de verloskundige geweest. alles was goed! mijn bloeddruk was weer goed, hartje van de kleine klopt goed. nu 11 maart weer terug moet alleen wat rustiger aandoen als mn buik zeer doet.. dan geeft mn lichaam duidelijk aan dat het eventjes genoeg is haha. Heb nu lekker een cake in de oven staan en heb enorm veel honger de afgelopen dagen dus soms moet je je eraan toe geven toch hihi ik ben trouwens al helemaal gewend aan het idee van nog een kereltje. 2 blonde ondeugende jongetjes, die beide gek zijn op hun mama hahaa! en 2 kereltjes die lekker met de autootjes spelen of met papa meegaan op de trekker oid.
Bedankt voor het warme welkom en leuk dat ik in de lijst sta! Nog wat extra info: 30 jaar, 1e kindje, bevalling waarschijnlijk in een kraamhotel (in het ziekenhuis). Ik was de eerste weken best misselijk en had last van maagzuur. Alleen het maagzuur heb ik nu nog af en toe en heel soms een beetje misselijk, maar dat is gelukkig verwaarloosbaar. Ben nu vooral nog heel erg moe, ik moet 's avonds echt om uiterlijk 21 uur naar bed, anders trek ik het niet. Hopelijk gaat dat nog over de komende dagen/weken! Op dit moment heb ik vooral last van een soort zeurende (spier)pijn in mijn billen en achterkant bovenbenen. Volgens Google is het of bandenpijn of uitstralende bekkenpijn. Maar van mijn bekken en rug heb ik echt geen last, dus ik maak me maar niet te druk. Vervelend is het wel! En... vandaag nog precies een half jaar tot 11 augustus! Spannend!
Hey meiden...even lezen hoe het hier met jullie vergaat. Heerlijk om jullie berichten allemaal te lezen en hoe hard jullie gaan! Met mij gaat het goed! Na een HELE ZWARE periode van bijna 4 weken kan ik eindelijk weer zeggen dat het goed gaat. Misschien hebben julli emijn topics wel gevolgd (zie bij miskraam topic over blij zijn met de testen....daar staat een mini samenvatting hoe het verlopen is). Emotioneel is het nog wel eens heftig, maar lichamelijk...gaat het goed. Ik ben alweer bezig met opnieuw zwanger worden en aan het uitpluizen hoe mijn lichaam nu werkt na alles. De zwangerschapstesten worden nu alweer een stuk lichter en dat is fijn. Ik hou jullie in de gaten en ik geniet ervan! Tis jullie gegund!! Liefs...Lindaatje
Ohhh ja.....en het doet mij VEEL om te lezen dat mijn * er nóg staat. Hou dat vol, dat doet goed en geeft mij troost. T kindje was zo welkom en is hier ook niet vergeten. Thanks....
Goed wat van je te horen Lindaatje! Ik hoop van harte dat het jullie snel gegund is om zwanger te worden en nog dit jaar een mooi gezond kindje te verwelkomen! En uiteraard blijven de sterretjes staan, deze 10 (als ik het goed heb) kindjes worden nist vergeten!
Lindaatje: goed om iets van je te horen. En fijn dat het beter met je gaat. En tuurlijk staat je sterretje erbij, alle kleine sterretjes mogen niet vergeten worden. Dezelfde: welkom, ik lees zelf ook meer mee dan ik schrijf. Lekker doen waar jij goed bij voelt😉 Bloesempje: ook nog veel beterschap voor je zoontje! Hier het idee dat ik de kleine soms voel, zeker ben ik er niet van maar het idee vind ik geweldig😊. Verder ben ik afgelopen weken therapeutisch aan het werk geweest, maar ik kan niet meer van de pijn. Ik heb gister 2 uurtjes gewerkt, kwam thuis na veel pijn en moeite. En kon uren niet meer lopen, zakte door mijn benen bij het proberen op te staan, om over de pijn maar niet te spreken. Gyn en bekkenfysio zijn er wel over uit bekkeninstabiliteit, wat doet dit pijn zeg. Ben net een waggelende pinguïn met 1 poot. Hoe dan ook werken gaat niet meer.😔
Balen zeg sierra, hopelijk kun je het zelf een btje accepteren! Rustig aan! Ik heb zelf wel veel last van mn rug/billen/benen, vooral rechts. Als ik bijv mn broek aantrek en dan even alleen op rechts sta ga ik zowat door de grond. Zolang ik in beweging blijf is het te doen (ff op gang komen), maar opstaan enz is een ramp. Vrijdag maar eens vragen aan de vk!
Modra Oops! Dan verwar ik je met iemand anders haha Nou ja.. alsnog beterschap. Voel je je vandaag al iets beter? Wensmamma Wat ontzettend naar dat je zo'n last hebt Hoop dat er wat aan gedaan kan worden. Inderdaad lekker rust houden, dat werkt vaak het beste. Nietverwacht Fijn dat alles goed was!! Dezelfde Ik had ook nog kokhals neigingen tot 15 weken ofzo.... Nu moet ik even afkloppen, maar heb er geen last meer van gehad. Heel rustig eten helpt hier ook heel goed! Mijn bandenpijn zit voornamelijk in mn buik, links en rechts onderop. Zo zie je maar weer dat iedere zwangerschap anders is! Lindaatje22 Heel fijn dat jullie alweer een nieuwe start hebben gemaakt. Hopelijk mag het snel weer raak zijn met dit keer een plak beeb Moet eerlijk bekennen dat ik niet echt in het miskraam topic heb gekeken... probeer die altijd zoveel mogelijk te vermijden .... Laat je het ons nog even weten als het weer raak is? Lijkt me leuk! De sterretjes laten we lekker staan.... Het is ontzettend k*t om je kindje te moeten verliezen, ook al is het pril. De sterretjes worden gewoon niet vergeten en horen toch bij dit topic! Het zijn er heel veel, maar we varen nu gelukkig in rustig water Sierra Wat vervelend zeg, die pijn Hopelijk gaat het met therapie wat beter. Goed naar je lijf luisteren en goed je rust nemen hoor..! Hier Hier voel ik toch ook het kindje... ben er nu wel langzaam zeker van aan het raken. Vanmorgen weer een soort 'schraap' langs mn buikwand. Ik voel het zeker niet elke dag, maar toch wel steeds frequenter. Een heel apart gevoel in ieder geval! Vandaag te druk geweest merk het nu aan mn buik... Zeurt een klein beetje. Heel druk bezig geweest met schoon maken dus ik ga het vanavond lekker rustig aan doen. Afspraken VK en GYN Februari 12, Eloveh - Geslachtsbepalende echo 12, IlonavanH90 - 15 weken echo 13, Bloesempje - Controle + Echo 14, Wensmamma - Geslachtsbepalende echo 16, PMK - Geslachtsbepalende echo 17, MamaNiess - Gyn 17, Tazzy - Geslachtsbepalende echo 17, Maleficent - 3D Echo (Geslacht) 18, SYRV - Controle Geslachtsbepalende echo 19, Monique041982 - VK 20, Aowyn - Geslachtsbepalende echo 21, IlonavanH90 - Geslachtsbepalende echo 21, Bloesempje - Geslachtsbepalende echo 23, Rhea90 - Echo 23, Juffie2 - VK 27, PMK - VK Maart 3, Famke1989 - Geslachtsbepalende echo 4, Tatie - 20 weken echo + VK 5, Sillemie - VK + Geslacht 9, Tazzy - 20 weken echo 9, Wensmamma - 20 weken echo 10, Modra - 20 weken echo 11, Nietverwacht - VK 13, Aowyn - VK 16, PMK - 20 weken echo 16, SYRV - 20 weken echo 16, Nietverwacht - 20 weken echo 16, Maleficent - 20 weken echo 17, Sierra - 20 weken echo 24, Juffie2 - GUO 25, Bloesempje - 20 weken echo 26, Famke 1989 - 20 weken echo 27, Juffie2 - VK Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 1 Augustus 1. Wensje88 1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 2 Augustus 2. Sophietje11 2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! 2. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - Vermoeden ♥ jongen! 3 Augustus 3. Marjon 30 3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje! 3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 4 Augustus 4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - ♥ jongen! 4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv 5 Augustus 5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - Vermoeden ♥ meisje! 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv 10 Augustus 10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen! 10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje 10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv 11 Augustus 11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 11. Dezelfde, 30 jaar, 1e kindje, zkh 12 Augustus 12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen! 12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥ jongen! 13 Augustus 13. Rhea90 - Vermoeden ♥ meisje! 14 Augustus 14. Joanniej14 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh 15. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie * Borelli * Lindaatje22 * Puk2015 * Magnolia83
Bloesempje bij mij is de opstart ook heel pijnlijk, rol letterlijk van me plek af wring me in allerlei bochten, om het zo pijnloos mogelijk te doen maar is niet te doen. Nu gelukkig wat oefeningen meegekregen van de fysio die het opstaan wel wat minder pijnlijk maakt. Zou het idd ook even vragen aan de VK, jou klachten komen mij bekend voor, zo begon het bij mij ook. Succes vrijdag!!
Jeetje bloesempje, wat jij omschrijft is precies wat ik ook voel! Ik zei nog vanmorgen tegen mijn vriend dat het zo ontzettend pijn doe wanneer ik 1 been moet optillen om mijn broek aan te trekken en op de ander moet blijven staan. Voor de rest heb ik veel last onderin mijn rug aan de linker en rechter kant. Ik hoop dat dit tijdelijk is, maar ik begin wel een beetje bang te worden. Als ik hier nu al last van heb met 15 weken, dan vrees ik voor wat nog komen gaat. Ben benieuwd wat je vk vrijdag zegt, ik ben maandag geweest maar toen had ik niet zoveel last en wilde ik niet "klagen" (baal ik nu dus van). @wensmama: hoe is het gegaan vandaag? Kon je nog terecht bij de fysio? @nietverwacht: fijn dat alles goed was bij de vk! Hoe was je cake? En joh, 2 jongetjes zijn toch ook super leuk! 2 kleine boefjes! @dezelfde: nog een half jaar, man man wat klinkt dat nog lang! De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen voor mijn gevoel, maar als ik dan denk dat we +/- nog een half jaar moeten dan lijkt dat nog een eeuwigheid in mijn ogen . @lindaatje: wat lief dat je wat van je laat horen. En fijn om te lezen dat het langzamerhand beter met je gaat. Ik hoop dat je hier binnenkort kan komen melden dat je opnieuw zwanger bent. @sierra: jeetje, dat klinkt echt heel heftig. Kan er nog iets gedaan worden om je pijn te verlichten? @pmk: lekker met de voetjes omhoog vanavond en lekker uitrusten. @hier: hier dus ook een pijnlijke rug. Hoop dat het weer afzakt. Ik had vanmorgen trouwens geloof ik een harde buik. Mijn onderbuik was helemaal hard, echt een gek gevoel. Later zakte het weer af gelukkig. Verder eigenlijk weinig nieuws hier. Zag in de lijst dat er veel geslachtsbepalende echo's zijn komende dagen, spannend!
Lindaatje wat fijn om wat van je te horen. Goed om te lezen dat het de betere kant opgaat met je!! Sierra, dat is ook een heel vervelend verhaal zeg! Sterkte!! Qua pijntjes, hier ook last van mijn onderrug en laag in mijn zij aan beide kanten! Verder gaat het hier goed zolang ik maar een beetje op mijn tellen pas en op tijd eet
Lindaatje, wat fijn om van je te horen! Het zal loodzwaar zijn geweest(en vaak nog) maar vind het heel fijn om te horen dat jullie bezig zijn en hoop binnenkort te lezen dat je zwanger bent! Wens je al het goeds toe. Sierra, o meid wat klinkt dat vreselijk. Ik heb bij de eerste goeie bekkeninstabiliteit gehad en man, man, man wat doet dat pijn. Dat je 's ochtends wakker wordt en van gekkigheid niet weet hoe je moet opstaan. Ik weet natuurlijk niet of het bij jou ook helpt en mij werd het pas met 34 weken verteld toen ik een andere fysiotherapeut kreeg, maar kreeg toen als tip Keltisch zeezout te gebruiken en hier sole van te maken. Recept kun je Google(echt ontzettend simpel en kost 3x niets). Klinkt bijna te mooi om waar te zijn maar hier hielp het. Het haalde het niet weg maar het verminderde wel.. Hopelijk heb je er iets aan. syrv en bloesempje, ik hoop dat het voor jullie niet erger wordt dames. Baby voelen, hier heel duidelijk. Kleine zit al ontzettend hoog(met hartje luisteren bij verloskundige iets onder mijn navel) en heb ook echt een behoorlijke buik al zeg ik het zelf. Wensmama, kon je vandaag nog bij de fysiotherapeut terecht? Ik hoop van wel. Sterkte! Pkm, lekker onderuit nu Voor wie ik vergeet,sorry. Hier weinig nieuws onder de zon. Morgen weer echo! Zin in O ja, had een buikfoto gemaakt. Vind hem vrij... Behoorlijk haha
zo typfoudt, je kan het niet meer verbergen he? mooi buikje! @bloesempje en SYRV.. succes met die pijn.. hier helaas ook en helaas weer bekken instabiliteit. loop er al weer voor bij de fysio 1x per 2 weken nu. @SYRV de cake was heerlijk.. heb gewoon de hele cake opgegeten.. oeps hahah. vriend was al verdrietig omdat hij nu niks had hahaha. en idd 2 kleine boefjes! al hoop ik dat de baby iets minder ondeugend is dan mn zoontje haha. hier een mega actieve baby in mn buik! ik ben nu al bang voor mijn ribben over 15/20 weken hahaha
Dames, hier ben ik ook weer eventjes hoor! heb nog niet alles meer mee gelezen.. Zoontje is vanaf weekend al ziek, heeft koort, zware oor ontsteking, hoesten... Dus zit nu aan de nodige medicijnen.. Deze week maar lekker thuis blijven van school en dan volgende week maar weer zien. Mijn afspraak staat trouwens gepland voor 17 feb. maar door lichamelijke en geestelijke omstandigheden heb ik gisteren mijn afspraak al gehad, en is er weer een echo gemaakt om mij meer gerust te stellen aangezien ik de afgelopen tijd heel erg veel stress heb mee gemaakt. Nu staat de volgende controle afspraak voor mij voor 24 februari. Morgen naar de kno arts met mijn zoontje, maandag moet ik naar het ziekenhuis toe om met de ziekenhuis psychiater te praten. en dan vrijdag weer naar het ziekenhuis toe om bij mij een nier echo te laten maken want de pijn in mijn zij is namelijk nog niet over.. Nou voor de rest even geen bijzonderheden, ga zo mijn bedje maar opzoeken.. Ben onwijs moe... Afgelopen nacht er 5 keer uit geweest voor de kleine man dus dat sloopt.. Hopelijk vannacht een goede nacht.