1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    #2141 pmk, 16 feb 2015
    Laatst bewerkt: 16 feb 2015
    Hartstikke leuk Wensmamma!! Hoe reageerde iedereen? Waarschijnlijk dolenthousiast? :D

Hier waren we veel te vroeg (was dichterbij dan we dachten!), maar werden netjes meteen geholpen! Uiteindelijk moest ik toch mijn blaas maar legen want dan was het beter zichtbaar :p

Eenmaal ukkie in beeld zei mijn schoonmoeder gelijk "het is een jongetje, dat zie je aan het koppie".. en niet veel later "Het is een meisje!!" Wij lachen natuurlijk :D Hartstikke blij ook! Gevoel van mij en mijn vriend zat dus goed :) Mijn moeder was ook mee en die vond het ook geweldig om te zien. Die zit nu al facebook vol te spannen dat ze wij een dochtertje krijgen :D (wel nadat ik het bekend gemaakt had hoor :p )

Vandaag ook erkenning gedaan en dat was ook in no time geregeld. Hadden wel even een what the f*ck momentje... want ze zei ineens "Ja, het mag." Wij zo.. "Uhhh... pardon?" blijkt dat dat je in sommige gevallen het kind niet mag erkennen, maar dan spreken we wel over 'gevallen' lol :p Ik zei al "Nou lekker dan, je zou hier maar zitten en te horen krijgen mag niet" haha ;)

Hebben 6 foto's mee gekregen, maar hierbij dan eentje om te spieken :)
    Bekijk bijlage 443600

2. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Ah super leuk wensmama!! En goed aangevoeld dus! Heb je al wat leuks gekocht? En hoe reageerde je moeder?

Ook super leuk, pmk!! En ook al goed aangevoeld! Jij al geslaagd voor iets meisjesachtigs? En hoe is de commode?

Typfoudt, gelijk heb je hoor! :cool:

Nu even de kinderen naar bed brengen.

3. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Ah leuk!!! Jullie gevoel klopte dus!!! Nu op naar morgen :D

4. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    En ze liggen.

Vanmiddag hebben zoonlief en ik 'de ouders van nu doos' opgehaald bij etos. Wat zit daar weinig in zeg! Twee luiers, een speen en een bewaarbakje, maar verder allemaal rommelfolders en een tijdschrift dat ik al gelezen heb, omdat ik toen een abonnement had. Voor een knuffeldoekje moet je je dan weer ergens apart aanmelden,maar die laten we nu maar lekker zitten.

5. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Ben benieuwd tazzy!

6. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echo pmk! Haha ja, dan zit je daar. Zou wat zijn als je dan te horen krijgt dat je je kind niet mag erkennen.

Tatie, die dozen worden steeds minder. Bij de eerste zaten er echt nog leuke dingen in.

Tazzy, inderdaad, op naar morgen!

Hier vanmiddag oudste uit school gehaald en het idee een ijsje te gaan halen. Staan we daar, snackbar dicht pff. Stukje omgelopen naar andere, ook dicht. Met 3 kids die zich hadden verheugd op een ijsje geen succes om dan naar huis te gaan. Dus nog een heel stuk verder gewandeld naar de winkels, gelijk maar boodschappen gedaan. Natuurlijk veel te veel om lopend mee te nemen dus mezelf een breuk gesjouwd haha. Eenmaal thuis snel koken, nog even spelen en toen bedtijd. Nu ben ik echt verrot en mezelf ineens heel erg bewust van mijn bekken. Hopelijk is het morgen weer minder

7. Monique041982

Monique041982 Actief lid

19 apr 2012
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk pmk en wensmama :-D.

Juffie, wat erg toch dat iemand zo kan veranderen. Helaas is dit niet de eerste keer dat ik dit zo hoor. En wat erg dat hij niet eens naar je zoontje vraagt :(.

Uh....weet nou niet of ik iemand vergeet.

Ik ga de 27e met mijn moeder naar de negen maandenbeurs.

Hier gaat alles eigenlijk prima. Merk echt dat dit het tweede trimester is :-D.
    Kwam gisteren een vriendin tegen en die geloofde niet dat ik pas 15 weken was. Hihi.

8. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    hallo dames! wat een goed nieuws allemaal, een jongen en een meisje bij de geslachtsecho's wat leuk!

juffie.. wat een rotnieuws.. ook dattie jullie zoontje zo links laat liggen nu.

hier hard gewerkt vandaag. zoontje alweer verkouden dus al 2 nachten wakker geweest.. wordt er zo moedeloos van! hij is nu al vanaf november flink verkouden en benauwd. En eigenlijk breken die slapeloze nachten me op (onze zoon heeft vanaf dag 1 doorgeslapen dus wist nog niet wat die slapeloze nachten waren hahah).
    Vandaag op aanraden van de fysio een bekkenband besteld! Gisteren namelijk naar de dierentuin geweest en hoewel het erg gezellig was ging het lopen op een gegeven moment best zwaar.

ik heb me trouwens alweer echt een vreselijke honger! echt ik kan een paard op hahaha.

9. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    hier trouwens niet naar de 9 maanden beurs. moet er miet aan denken, kan echt niet tegen drukte en helemaal niet als die drukte 100den hysterische vrouwen vol hormonen zijn hahahah. nee ik doe wel lekker aan internet shoppen!

10. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Hi meiden,

Wat naar juffie! Goed dat jij er zelf zo sterk in staat... Heel veel sterkte!
    Wensmama& PMK: Van harte gefeliciteerd, leuk! :D
    Bloesempje: Beterschap! Hoe gaat het nu met jullie zoontje?

Afspraken VK en GYN

Februari
    17, Tazzy - Geslachtsbepalende echo
    17, Maleficent - 3D Echo (Geslacht)
    18, SYRV - Controle Geslachtsbepalende echo
    19, Monique041982 - VK
    20, Aowyn - Geslachtsbepalende echo
    21, IlonavanH90 - Geslachtsbepalende echo
    21, Bloesempje - Geslachtsbepalende echo
    23, Rhea90 - Echo
    23, Juffie2 - VK
    24, MamaNiess - Gyn
    27, PMK - VK

Maart
    2, Elita - VK
    3, Famke1989 - Geslachtsbepalende echo
    3, Bloesempje - Echo
    4, Tatie - 20 weken echo + VK
    5, Sillemie - VK + Geslacht
    9, Tazzy - 20 weken echo
    9, Wensmamma - 20 weken echo
    10, Modra - 20 weken echo
    11, Nietverwacht - VK
    13, Aowyn - VK
    16, PMK - 20 weken echo
    16, SYRV - 20 weken echo
    16, Nietverwacht - 20 weken echo
    16, Maleficent - 20 weken echo
    16, Elita - 20 weken echo
    17, Sierra - 20 weken echo
    23, MamaNiess - 20 weken echo
    24, Juffie2 - GUO
    25, Bloesempje - 20 weken echo
    26, Famke 1989 - 20 weken echo
    27, Juffie2 - VK

Uitgerekend:
    Juli:
    30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing!
    31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv -♥ Meisje!

1 Augustus
    1. Wensje88
    1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ Meisje!

2 Augustus
    2. Sophietje11
    2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen!
    2. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - Vermoeden ♥ jongen!

3 Augustus
    3. Marjon 30
    3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ Meisje!
    3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje!

4 Augustus
    4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - ♥ Jongen!
    4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv

5 Augustus
    5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ Jongen!

7 Augustus
    7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - Vermoeden ♥ meisje!
    7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv
    7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv
    7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv

10 Augustus
    10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen!
    10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje
    10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv

11 Augustus
    11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje!
    11. Dezelfde, 30 jaar, 1e kindje, zkh

12 Augustus
    12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing...Vermoeden ♥ jongen!
    12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥ jongen!

13 Augustus
    13. Rhea90 - Vermoeden ♥ meisje!

14 Augustus
    14. Joanniej14
    14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv
    14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje!

15 Augustus
    15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh
    15. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen!

Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden...
    * Doornstruikje
    * MamaDeluxe5
    * Annemie
    * Minieme1984
    * Suzanneke
    * Devilduckie
    * Borelli
    * Lindaatje22
    * Puk2015
    * Magnolia83

11. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Nietverwcht, ik ga ook absoluut niet naar de negenmaandenbeurs; mij veels te druk :$ en inderdaad: ik ga wel los via het internet ;)

Modra, jij had toch buikklachten, of de 'gewone' griep? Hoe is het nu met je? Heb vandaag hier enorme last van mijn darmen :( hoop dat het bij een dagje blijft.

12. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Leuk wensmamma, ook jij had dus gelijk!

Zoonlief vandaag met ambulance naar IC gebracht :( Ging niet zo goed dus. Gelukkig vinden ze hem hier eigenlijk best goed in orde (voor hun begrippen) dus verwacht niet dat we hier lang zijn. Zal dus (nog) minder hier zijn denk ik de komende dagen!

13. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Bloesempje, wat naar! Sterkte komende dagen, en hoop dat hij snel weer wat opknapt!

14. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hallo dames!

Wat een leuk nieuws pmk en wensmama! Een meisje en jongetje, en grappig ook dat jullie vermoedens beiden klopten! Hoe vinden jullie het, al meteen aan gewend?

@tatie: wat een tegenvaller he die doos? Ik heb em vorige week ook opgehaald en ook de doos van de babydump die ik ook vond tegenvallen. Kan me inderdaad ook nog herinneren dat er een paar jaar geleden veel meer in zat!

@modra: ik zie een groen hartje en verrassing staan bij je naam. Weet je het al wel en wil je het geheim houden of willen jullie het niet weten?

@9 maanden beurs: ik wilde wel heel graag heen, maar denk dat het em niet gaat worden. Als het dichterbij was geweest had ik het misschien nog overwogen.

@tazzy & maleficent: heel veel plezier morgen! :D

@hier: lekker druk geweest de afgelopen dagen. Ik voel me ook stukken beter, meer energie en gewoon lekkerder in mijn vel. Woensdag mogen wij weer naar onze kleine kijken en krijgen we te horen of het nog steeds een meisje is :D. Fijne avond!

15. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @tatie: dank je wel, meteen gekeken en oh wat een leuke dingetjes staan erop!
    @pmk: wat een mooie echo foto! Ik vond die van ons een beetje tegenvallen.
    @bloesempje: Oh wat vreselijk van je zoontje. Sterkte de komende tijd! *knuffel*
    @syrv: Fijn dat je je beter voelt, ben benieuwd of het nog veranderd. Toch wel weer spannend.
    @tazzy en maleficent: ik ben benieuwd naar het resultaat!!
    @hier: Ondertussen bijna iedereen op de hoogte gesteld. Mijn moeder reageerde super leuk, maar ze had het vast net zo leuk gevonden als het een meisje was geweest. 2 hele lieve rompertjes van haar gehad van jip & janneke. En het ziet er naar uit dat wij de kinderwagen van onze ouders gaan krijgen. We kregen al geld van de moeder van de as pappa en nu ook van mijn ouders. Echt super lief! Scheelt toch weer een hele uitgave.
    Ik ben nog steeds helemaal in de wolken, kan nu steeds niet in slaap vallen 's avonds ben veel te hyper hihi. Ben ook minder moe trouwens. Lichamelijk is t nog steeds ruk, maar ja ik ben t wel gewend ;)
    Ik heb mijn banner aangepast trouwens :)

16. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Even snel zal vanavond meer inhoudelijk reageren (ff bezig met meubeltjes verven!!)

Wensmamma... ik vond die van ons juist tegen vallen... hahahaha! In het ziekenhuis hier hebben ze veel betere apparatuur maar het kan dus nog erger! :O

en EINDELIJK zelf iets kunnen kopen... :D

Bekijk bijlage 443768

17. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Wat een leuke kleertjes allemaal. Ik probeer nog steeds te wachten tot de 20 weken echo om het geslacht te weten. Nog 3 weken en 6 dagen .... Pfff

18. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Wat leuk pmk! Waar heb je dat jasje vandaan als ik vragen mag? :D

19. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Die roze neem ik aan? :p Die is leuk!! Die heb ik bij de zeeman vandaan! :D

20. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Leuk PMK! Leuk he, gericht dingetjes uitzoeken en kunnen kopen!

Elita, wat lang wachten nog zeg! Hopelijk gaat de tijd lekker snel, al vind ik het hier juist bijna kruipen ;) Voordeel is dat je daarna helemaal los kunt gaan, en tot het eind verspreid kunt blijven winkelen! Ik heb hier nu namelijk al zoveel liggen dat ik mezelf toch wel een maand een koopverbod heb moeten opleggen :(;).

Wensmama, mooie banner! En leuk de reacties van iedereen! Ik had zelf eigenlijk nog niet op de site van Zara gekeken, maar (zie hierboven) misschien moet ik dat ook maar even niet doen nu :cool: en een maandje uitzitten :p.

Syrv, goed dat je het zegt van die babydump, dan ga ik daar niet helemaal voor omrijden. Die zit hier namelijk niet echt in de buurt, dus laat ik maar even zitten. En morgen mogen jullie dus nog even spieken! Is dat even voor de leuk, of met nog een andere speciale reden?

Hier: zou ik aan het werk moeten zijn, maar ik heb zoooo geen zin vandaag. Ben niet vooruit te branden. Ook af en toe felle buikpijnen en zou gewoon het liefst even een dutje doen... Maar ben pas net begonnen en moet tot 9 uur vanavond, dus toch maar even de knop omzetten zo... ;)

Deel Deze Pagina