1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja ik hou me qua shoppen nog in tot de 20 weken echo, dan weten we het natuurlijk helemaal zeker!

@pmk: leuke kleertjes!!

@elita: nog lang wachten idd, aan de andere kant gaat de tijd nog best snel voorbij!

2. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Ik wacht nu ook nog wel eventjes hoor.. mits ik echt iets tegen kom wat ik NIET kan laten liggen ;) dan neem ik het gewoon mee. Na 20 weken gaan we alles aanschaffen :)

3. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Vooral toen ik me zo beroerd voelde, vond ik het heel fijn om toch alvast wat te kijken en dan kom je vanzelf van alles tegen wat ik niet KON laten liggen. :D Vond ik dan he? ;) En nu inderdaad al meer dan genoeg. Deze kleine heeft geloof ik al tien rompertjes (nieuw dus he, los van de oude van grote broer en zus:)), twee boxpakjes, een setje in maat 56 en twee setjes in maat 62/68... Dus ja, nu maar weer even wachten tot de twintig weken echo. Zou dat ook een reden zijn dat ik met 18 weken die echo al heb? :p;). Ah nee, een maand had ik mezelf opgelegd...

Scheelt wel dat ik verder helemaal niet hoef/mag kijken naar kinderwagens, kamertjes, badjes, autostoeltjes etc. Wat dat betreft hebben we echt alles al en kopen we niks nieuws. Ja, misschien sta ik mezelf toe een (vind ik) te dure hoes te kopen voor de maxicosy. Een rode met witte polkadots vond ik echt heel leuk, maar 35 euro uitgeven zonder reden vind zelfs ik in deze hormonale staat dan toch lastig. :D

Tazzy, hoe was de echo?! Konden jullie alles goed zien? En klopte je voorgevoel?!

4. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    @pmk: oh zeeman? Daar moet ik ook maar eens langs dan! Inderdaad een heel leuk jasje! En pas op met "alleen als ik het echt niet kan laten liggen neem ik het mee" want dat gaat sneller dat je denkt haha!

@tatie: nee het is echt niet de moeite waard, helemaal niet als je er een eind voor moet rijden. Er zat ongeveer een zelfde melkpoederopbergdoosje (haha wat een woord) in als in de Etos box, een klein rompertje, en veel folders etc.
    En over het spieken. Wij hadden met 13+6 een vroege geslachtsbepaling, en hoewel ze het zo goed als zeker wist dat het een meisje is mogen er morgen nog voor een dubbelcheck terug komen. Ons meisje (ik ga ervan uit dat het nog steeds een meisje is;)) was nogal verlegen dus ze kon het niet heel goed zien. Dus wel spannend, want ik kon natuurlijk niet wachten met kleertjes kopen. Er liggen hier al allemaal roze pakjes en jurkjes haha, dus ik hoop dat de echoscopiste het goed heeft gezien de vorige keer. En anders is het mijn eigen schuld natuurlijk, een jongen is net zo welkom!
    Succes met werken!

5. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    lukt niet erg hoor, dat werken :)

Oh, da's wel heel netjes van dat bureau dat jullie dat aanbod kregen. Kan me voorstellen hoor, dat je gewoon wel zekerheid wil, ongeacht jongen/meisje. Ik weet het geslacht nu via die bloedresultaten, maar wil toch graag nog een keer bevestiging bij de eerst volgende echo :p

Maar goed, nieuwe poging om tot werken te komen. Kom straks natuurlijk wel weer even snel spieken voor nieuws van Tazzy.. ;)

6. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Hi allemaal!

@Tatie: behoorlijk buikgriepje gehad maar gelukkig was het wel kortstondig! :) Vervelend van je darmen, dagje daar last van hebben is zeker genoeg! Succes nog tot negen uur met werken! Hoop dat het nog een beetje lukt!

@Bloesempje: Ah, dat is ook wat... Hoop ook dat het gauw wat beter gaat...Sterkte en beterschap daar!

Leuke kleertjes zie ik al voorbij komen! Hier nog geen kleertjes gekocht eigenlijk. Komt nog wel. :) Voor ons worden het unisex kleertjes. ;)

@SYRV: Wij willen het geslacht niet weten en laten ons verrassen. Vandaar dat ik er een groen hartje van gemaakt heb. :p

Net het rooster van maart gekregen...Ik zou in Maart een paar vakantiedagen inleveren zodat mijn rooster wat beter te doen zou zijn voor mij, al voel ik me weer beter (minder moe) dan eerste trimester toen ik dat aanvroeg. Nu heb ik maart echt een luizenrooster voor mijn doen! Ah, ook wel een keer lekker. :)

7. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Even snel want moet straks nog een werkoverleg in maar dit moet ik even delen!!
    Alles zag er weer goed uit, alles keurig volgens schema!! Ennnnnnnn wij krijgen eennnnnnnn meisje!!!!!! Kan het niet geloven!! Viel haast van die tafel hahahaha!! Maar hartstikke blij!! We gaan voor roze :D

8. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Leuk Tazzy!!!

9. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Leuk Tazzy!! Lekker roze shoppen!! Ik vind het heerlijk!! Het bureautje is nu bijna af... nog 3 vlakken en dan kan ie weer in elkaar...! Nu een mooie donker grijze kleur! ipv dat vieze beige :p

Afspraken VK en GYN

Februari
    18, SYRV - Controle Geslachtsbepalende echo
    19, Monique041982 - VK
    20, Aowyn - Geslachtsbepalende echo
    21, IlonavanH90 - Geslachtsbepalende echo
    21, Bloesempje - Geslachtsbepalende echo
    23, Rhea90 - Echo
    23, Juffie2 - VK
    24, MamaNiess - Gyn
    27, PMK - VK

Maart
    2, Elita - VK
    3, Famke1989 - Geslachtsbepalende echo
    3, Bloesempje - Echo
    4, Tatie - 20 weken echo + VK
    5, Sillemie - VK + Geslacht
    9, Tazzy - 20 weken echo
    9, Wensmamma - 20 weken echo
    10, Modra - 20 weken echo
    11, Nietverwacht - VK
    13, Aowyn - VK
    16, PMK - 20 weken echo
    16, SYRV - 20 weken echo
    16, Nietverwacht - 20 weken echo
    16, Maleficent - 20 weken echo
    16, Elita - 20 weken echo
    17, Sierra - 20 weken echo
    23, MamaNiess - 20 weken echo
    24, Juffie2 - GUO
    25, Bloesempje - 20 weken echo
    26, Famke 1989 - 20 weken echo
    27, Juffie2 - VK

Uitgerekend:
    Juli:
    30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing!
    31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

1 Augustus
    1. Wensje88
    1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

2 Augustus
    2. Sophietje11
    2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen!
    2. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - ♥ meisje!

3 Augustus
    3. Marjon 30
    3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje!
    3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje!

4 Augustus
    4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - ♥ jongen!
    4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv

5 Augustus
    5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen!

7 Augustus
    7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - Vermoeden ♥ meisje!
    7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv
    7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv
    7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv

10 Augustus
    10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen!
    10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje
    10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv

11 Augustus
    11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje!
    11. Dezelfde, 30 jaar, 1e kindje, zkh

12 Augustus
    12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! Vermoeden ♥ jongen!
    12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥ jongen!

13 Augustus
    13. Rhea90 - Vermoeden ♥ meisje!

14 Augustus
    14. Joanniej14
    14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv
    14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje!

15 Augustus
    15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh
    15. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen!

Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden...
    * Doornstruikje
    * MamaDeluxe5
    * Annemie
    * Minieme1984
    * Suzanneke
    * Devilduckie
    * Borelli
    * Lindaatje22
    * Puk2015
    * Magnolia83

10. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Hee allemaal!

Geen idee eigenlijk of ik ook hier mijn meest recente echo ervaring al heb gedeeld, maar de geslachtsbepalende echo hoeft niet meer en ik krijg de 25e van maart een 20 weken echo. :)

11. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Hoi allemaal!
    Mag ik nog met jullie meekletsen? Ik typte al wel mee in het andere topic, zomerkindjes oid, maar leek me ook leuk om hier mer te typen.
    Ik ben 8-8 uitgerekend en het geslacht willen we wel weten, maar pas met de 20 weken echo. En wij willen bevallen in het ziekenhuis.
    Verder is het kamertje al bijna af en de kinderwagen is ook bestelt ;) alles lekker op tijd geregeld.

12. shiltje

shiltje Actief lid

31 jul 2014
    466
    256
    43
    NULL
    Hoofddorp
    Hoi meiden,

Ik klets hier ook graag mee als het goed is :) ik ben uitgerekend op 11 augustus van ons eerste kindje. Ik wil waatschijnlijk in een bevalcentrum bevallen. As vrijdag pretecho om naar het geslacht te kijken, ben erg nieuwsgierig. Ik hoop dat de beeb het laat zien :) de dag erna vier ik mn verjaardag en bestellen we een roze of blauwe taart om vrienden/familie te laten weten. Als de kleine maar geen verstoppertje speelt ;)

13. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe dames! Altijd gezellig als jullie meekletsen!

14. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Welkom nieuwe dames, gezellig hoor!!

Ik doe mijn 16 weken dansje vandaag *jeuj*

15. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Tazzy, wat leuk een meisje! En heb je al wat gekocht?

Welkom nieuwe dames! Leuk als jullie ook meeschrijven!

Hier toch nog netjes aan het werk gegaan gisteren hoor :)

Vandaag lekker vrij, dus weer rustig aan :p jullie nog speciaal plannen? Veel plezier vandaag Syrv!

16. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    #2176 Tazzy, 18 feb 2015
    Laatst bewerkt: 18 feb 2015
    Welkom nieuwe medezwangeren!

@wensmama, whoehoe, 16 weken!!!

@Tatie, nee nog niets gekocht, wel een schattig roze rompertje van een vriendin gehad, zij was gisteren mee met de echo samen met mijn man en mij en die had twee rompertjes gekocht, eentje voor een jongentje en eentje voor een meisje:D
    Had zelf gisteravond werkoverleg dus ik was pas 21.45 uur thuis dus ga nu op mijn gemak deze week eens kijken wat er aangeschaft gaat worden, was de laatste tijd alleen maar aan het kijken geweest voor jongenskleding ;)

Weet wel welke kinderwagen het gaat worden!!!

Overigens was alles goed met ons meisje, ze groeit goed, alles ziet er prima uit!!

Toen de echoscopiste zei dat het een meisje wordt viel ik zowat van die tafel, kon het niet geloven hahaha. Mijn man vroeg meteen, eeehh, wil je nog eens goed kijken:D Meteen erna zei hij, niet alles wordt roze hoor!! Daarna weer, nou dan moeten we hierna nog een keer (nou nee dus) En later zei hij, goh ook wel fijn dat we niet aan een koud voetbalveld hoeven te staan. Zo leuk om te zien en horen hoe hij het beleeft.

Opa en oma waren door het dolle. Mijn beste vriendin kon ook niet geloven dat het een meisje wordt. Ze was net alle kleertjes van haar zoontje aan het uitzoeken wat weer naar ons zou kunnen. Iedereen reageerde hartstikke leuk!

Ik heb 's avonds tijdens het werkoverleg getrakteerd op negerzoenen waarvan ik de bovenkant even had laten smelten boven de waterkoker en vervolgens in de roze muisjes had gedoopt. Later is het ook op facebook gegaan met een foto van de traktatie en het roze rompertje!

Wij gaan nu volledig op onze roze wolk!!!!

17. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Goedemorgen dames!
    Welkom nieuwe mama's leuk dat jullie ook meekletsen :)

Hier lekker een dagje vrij, heerlijk zonnetje maar wel erg koud buiten! brrr Ga vandaag even lekker mn huisje schoonmaken tis een rotzooi!. Kreeg gisteren een kadootje van mijn schoonmoeder, echt een oerlelijk setje babykleertjes hahaha. Zij heeft iets met streepjes en ik haat streepjes.
    Vriend had vorige week een proefdruk geboortekaartje besteld en we weten zeker dat die het wordt! hij is perfect! :D beetje erg vroeg maar ach dan weet k dat maar. hahaha

18. Maleficent

22 jan 2015
    53
    0
    0
    Hoi meiden! Sorry dat ik even zo binnen kom vallen zonder te reageren, maar ik moet het even kwijt:

We krijgen een meisje!!!
    Precies wat ik al die tijd dacht! :D Ik was er echt helemaal van overtuigd. Ze is, voor zover ze nu kunnen zien, ook helemaal gezond! We zijn echt helemaal in de wolken!

Hier even een (slecht) fotootje:

Bijgevoegde bestanden:

19. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Leuk Maleficent een meisje erbij! gefeliciteerd :D

20. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid