Tazzy, wat lief van die vriendin! En gelukkig dus wel je smaak Herkenbaar Nietverwacht! Mijn schoonmoeder weet na twee kinderen nog steeds niet dat ik niet van opdrukjes van babydieren hou (en trouwens ook niet van roze, maar dat weet ze nu wel denk ik) , ik hou dan weer wel van streepjes trouwens Maleficent, wat leuk een meisje! En heel fijn dat het er allemaal goed uitzag!
IlonavanH90 Nee dat had je nog niet door gegeven, maar ik heb hem aangepast. Hoe is het verder? KoosAtillaLuna & Shiltje Welkom! Wensmamma *Danst mee* Gewoon zin in ook al heb ik spierpijn in mijn billen!!! Tatie Lekker nu genieten van je vrije dag weer Tazzy Fijn om te horen dat alles goed was met jullie kleine meid! Nietverwacht hahaha! Hier ook al de grote schoonmaak vandaag.. het is nodig! Wou ik gister al doen, maar toen werd ik opgeslokt door het schilderen van de meubeltjes... Maleficent Wauwww ook een meisje!! Gefeliciteerd!! Lekker roze shoppen! Heerlijk om te weten wat je nu krijgt! Fijn dat je vermoeden dan klopt hé? Hadden mijn vriend en ik ook afgelopen maandag Ik heb toevallig vanmorgen nog even op de site gekeken bij Prenatal met de nieuwe collectie, maar ik vond hem tegen vallen. Groot kans dat er in de winkel wel meer keus is Hier Helemaal vergeten door de blijheid... maar ook ons meisje maakt het helemaal goed!! Ze groeit goed echt 'volgens het boekje' Maandag had ze opnieuw metingen gedaan en die kwamen exact overeen met de uitgerekende datum! We hebben zelfs al hersenen in ontwikkeling gezien, een maagje dat gevuld was, blaasje dat gevuld was (werkte dus ook!)... niertjes kon ze niets over zeggen, dat werd met de 20 weken echo naar gekeken dat kon zij niet goed zien nog. Ruggengraatje was helemaal intact en aanwezig jeetje... wat was dat mooi om te zien zeg! Hartje sloeg gemiddeld 154 slagen per minuut. Nadat ze zag dat het een meisje was zei ze ja was ook wel te verwachten... Het hartje sloeg redelijk snel dan is het meestal een meisje. Dus ik zeg er bovenop "Ow, is dat geen bakerspraatje dan?" waarop ze zei "Ik zit nu al zo lang in het vak, dat ik er eigenlijk wel in geloof." Vandaag dus een grote schoonmaak.. Het is nodig al zeg ik het zelf SYRV Last but not least.... SUCCES vandaag! Afspraken VK en GYN Februari 18, SYRV - Controle Geslachtsbepalende echo 19, Monique041982 - VK 20, Aowyn - Geslachtsbepalende echo 21, Bloesempje - Geslachtsbepalende echo 23, Rhea90 - Echo 23, Juffie2 - VK 24, MamaNiess - Gyn 25, IlonavanH90 - 20 weken echo 27, PMK - VK Maart 2, Elita - VK 3, Famke1989 - Geslachtsbepalende echo 3, Bloesempje - Echo 4, Tatie - 20 weken echo + VK 5, Sillemie - VK + Geslacht 9, Tazzy - 20 weken echo 9, Wensmamma - 20 weken echo 10, Modra - 20 weken echo 11, Nietverwacht - VK 13, Aowyn - VK 16, PMK - 20 weken echo 16, SYRV - 20 weken echo 16, Nietverwacht - 20 weken echo 16, Maleficent - 20 weken echo 16, Elita - 20 weken echo 17, Sierra - 20 weken echo 23, MamaNiess - 20 weken echo 24, Juffie2 - GUO 25, Bloesempje - 20 weken echo 26, Famke 1989 - 20 weken echo 27, Juffie2 - VK Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 1 Augustus 1. Wensje88 1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 2 Augustus 2. Sophietje11 2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! 2. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - ♥ meisje! 3 Augustus 3. Marjon 30 3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje! 3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 4 Augustus 4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - ♥ jongen! 4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv 5 Augustus 5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - Vermoeden ♥ meisje! 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv 8 Augustus 8. KoosAtillaLuna 10 Augustus 10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen! 10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje 10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv 11 Augustus 11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 11. Dezelfde, 30 jaar, 1e kindje, zkh 11. Shiltje, 1e kindje 12 Augustus 12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! Vermoeden ♥ jongen! 12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥ jongen! 13 Augustus 13. Rhea90 - Vermoeden ♥ meisje! 14 Augustus 14. Joanniej14 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh 15. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie * Borelli * Lindaatje22 * Puk2015 * Magnolia83
zo 2 kamers zijn al helemaal schoon, nu de wc en woonkamer nog. Heb mn kledingkast effe uitgemest. kwamen 2 afvalzakken uit van dingen die ik nooit meer ga aanpassen, en als ik ze wel weer pas ben ik 69 jaar en staat het me niet meer hahah. Nu even lekker lunchen met een heerlijk broodje en verse jus <3 <3
Er moeten eigenlijk wel wat blauwe hartjes bijkomen vind ik ze zijn in de minderheid. Hier trouwens ook alles goed met ons mannetje. Qua groei alles goed, ook maagje/blaasje die beiden gevuld waren, wat er dus op duidt dat alles goed werkt. Helemaal fijn. Ik doe mijn dansje ook altijd in het echt, maar draaide dit keer 2x rond en toen was ik duizelig @maleficent: Super leuk ook een meisje!! @nietverwacht: Leuk van het kaartje! Ik wil ook eens gaan kijken, leuke activiteit voor de volgende keer dat ik de pappa weer zie
PMK, ik las het ja, heerlijk is dat he?! Ik was laatst nog bij Prenatal en toen hingen er echt prachtige kleertjes bij de uitverkoop. Hoop dat er vanmiddag nog wat van hangt!
Ik mag niet klagen eigenlijk, nu paar dagen achtereen medicatie vrij. Maar de ene dag is beter dan de andere, gisteren veel energie en vandaag bonkende hoofdpijn. Mijn afgelopen echo was een beetje hilarisch maar ook erg onduidelijk. Ze probeerde met de dopler de hartslag te vinden, en dat duurde zo een 15 minuten!! In de tussentijd met de echo gekeken en we zagen zeker een hartje kloppen, maar zagen allen een hoofdje en een handje. Beeb hield zich verstopt. Uiteindelijk lukte het en bewoog de kleine enorm. Giga opluchting maar alsnog worden we een beetje in het duister gehouden over hoe het met beeb is. Meting etc lukte niet.. Daardoor werd de geslachtsbepaling ook afgeraden. Nu moet ik 25 maart terug voor de 20 weken echo en hoop ik dat beeb zich dan wel wilt laten zien, we willen graag weten of alles gezond is!
Leuk, nog meer meiden! Nog 3 nachtjes slapen en dan hoop ik te weten wat wij krijgen!!! Namen zijn we uit en geboortekaartjes heb ik ook al uitgezocht alleen weet manlief dat nog niet hahaha. Nieuwe meiden: welkom en alsnog gefeliciteerd! Zoonlief vandaag weer terug overgeplaatst naar ons "eigen" zkh, ging nog steeds best heel goed (naar omstandigheden) dus gelukkig bleek opname in het Radboud achteraf niet nodig te zijn geweest!
Wij komen net terug van onze dubbelcheck, en het is echt een meisje. Dus ik hoef geen kleertjes terug te brengen, haha. Verder zag ook bij onze kleine meid alles er goed uit, gevuld maagje en blaasje en een mooi kloppend hartje .
Super SYRV! Lekker gevoel he! Hier de Prenatal geplunderd... Echt erg, haha. Mijn vriend is gelukkig net zo erg als ik. Als we nog een uur waren gebleven, hadden we volgens mij voor 500 euro naar buiten gesleept.
wat een leuke kleertjes! ik moet even klagen hoor.. zit zo ongeveer huilend van de pijn op de bank door mn bekken. pfff had toch niet zo moeten schoonmaken in huis.. kan niet eens opstaan zoveel zeer
Fijn Syrv, dat alles goed was en ze nog steeds een meisje is . Zo Maleficent, lekker ingeslagen hoor! Leuk toch, die voorpret?! Ik denk maar steeds: nu voel ik me goed en kan ik zelf leuke dingen scoren zonder afhankelijk te zijn van anderen. Toch jammer als we ons later misschien weer veel minder voelen en zelf niet meer kunnen shoppen? Bloesempje, fijn dat je zoontje weer dichter bij huis is en het toch weer beter/ niet zo slecht lijkt te gaan! en spannend, nog een paar daagjes en dan weten jullie ook het geslacht!! Ilona, naar dat ze zo lang zoeken moesten! ik had dat de laatste keer ook, en lag nog net niet te huilen van opluchting toen ze eindelijk het hartje had gevonden! Wel vervelend dat ze nu niet echt iets zinnigs hebben gezegd over hoe het gaat, maar denk dat ze het straks toch allemaal nog beter kunnen zien.
Zo, na een drukke en half zieke week alles bijgelezen. Ik ben alweer vergeten wie wat gezegd heeft dus daarom een globale reactie. @ geslachtsbepalingen: gefeliciteerd met de meisjes en jongen (als ik het goed onthouden heb was dat er maar 1). Leuk dat jullie nu echt gericht kunnen shoppen! @ kleertjes: Wat een leuke dingen zag ik voorbij komen! Ik moet geloof ik ook maar naar de zeeman wanneer/als ik het geslacht weet. @ nieuwe meiden: welkom! @ nietverwacht: Sterkte met de bekkenpijn! Ik begin ook te voelen wat dat is, niet leuk! Vanaf nu maar voorzichtig aan doen met poetsen enz. Ben vast nog dingen vergeten, oeps . Was voor de zwangerschap al vergeetachtig maar nu... Hier: Voorbije weekend ontzettend beginnen braken, 24u niets (dus ook geen vocht) kunnen binnenhouden. Verloskundige gebeld voor advies, die verwees mij gelijk door naar de HA omdat er echt iets in moest gaan blijven. En daar zelfs zonder consult gelijk aan de medicatie gezet, vond ik allemaal wel heel snel gaan. Maar ok, met medicatie was ik 2 dagen later wel weer grotendeels opgeknapt. De kleine heeft er volgens mij weinig last van gehad want sindsdien is mijn buik alleen nog maar meer gegroeid . Verder moet ik mijn oefeningen van de fysio goed blijven doen anders zit ik volgens hem over een aantal weken thuis met bekkeninstabiliteit. Dus voldoende motivatie om braaf de oefeningen te doen! En dan toch ook nog leuk nieuws ipv alleen maar zeuren: het kamertje begint vorm te krijgen! De gaten in de muur zijn dichtgemaakt, de meubeltjes zijn onderweg staan nu nog bij familie en manlief wil nog even wachten tot we het geslacht weten om behang te bestellen maar dat komt ook al dichterbij. We hebben al zoveel kadootjes gekregen dat we voorlopig even niet goed weten waar we al die dingen moeten opbergen dus ben wel echt blij dat de kasten enz eraan komen .
Super leuk!!!! Ik wacht nog heel even, wij gaan volgende week naar de 9 maanden beurs, wil daar even kijken voor leuke kleertjes. Als ik nu al aanschaf vind ik weer van mezelf dat ik het dan niet kan doen Hoorde al wel van opa en oma dat ze roze hebben ingeslagen
Ha meiden, Wij hebben 22 februari de geslachtsbepalende echo!!! Zojuist even heel lief brutaal gebeld met babysworld of ze het weekend nog een gaatje had en dat heeft ze om half 12😊😄. We nemen onze beide ouders mee. Spannend ben zo benieuwd.
Hi meiden! Gefeliciteerd Tazzy met jullie meisje! Koosatillaluna&shiltje: Van harte welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Leuk Nietverwacht dat jullie al een geboortekaartje hebben gevonden. Wij hebben er ook één gevonden die het hoogstwaarschijnlijk wordt, vinden we beiden erg leuk! Vind wel dat er weinig echt leuke kaartjes zijn. Maar ik zal wel kieskeurig zijn, hihi. Maar wat vervelend dat je zoveel last hebt van je bekken. Hoop vandaag wat beter? Maleficent: Van harte gefeliciteerd met een meisje! Zat je gevoel dus helemaal goed haha! PMK: Wat fijn dat alles goed is, super hé! @Bloesempje: Wat spannend, nog even wachten dus! Fijn dat jullie zoontje weer in jullie eigen ziekenhuis is. Hopelijk gauw weer thuis! @Sillemie: Gelukkig dat je gauw weer opknapte! Hoop dat de oefeningen werken. Leuk hè, babykamertje! Welke kleuren gaan jullie voor? Hier hebben we mooie meubeltjes gekocht en wachten we momenteel op een mooie boommuursticker met vogeltjes. Leuk Sierra! Inderdaad een heleboel meisjes, haha. Ben benieuwd of er nog wat jongetjes bijkomen! Hier 4 dagen werken gehad nog 3 te gaan... Niet zoveel zin dit weekend te werken maar ja. Mijn man en ik zijn de tweede helft van februari steeds om en om vrij, nooit samen... Erg jammer. Hmm... Zo hutspot met stoofvlees eten...Mijn favoriete stamppot!
Veel plezier Sierra! Aardig vrouwtje die Renée en legt alles heel goed uit!! Afspraken VK en GYN Februari 20, Aowyn - Geslachtsbepalende echo 21, Bloesempje - Geslachtsbepalende echo 22, Sierra - Geslachtsbepalende echo 23, Rhea90 - Echo 23, Juffie2 - VK 24, MamaNiess - Gyn 25, IlonavanH90 - 20 weken echo 27, PMK - VK Maart 2, Elita - VK 3, Famke1989 - Geslachtsbepalende echo 3, Bloesempje - Echo 4, Tatie - 20 weken echo + VK 5, Sillemie - VK + Geslacht 9, Tazzy - 20 weken echo 9, Wensmamma - 20 weken echo 10, Modra - 20 weken echo 11, Nietverwacht - VK 13, Aowyn - VK 16, PMK - 20 weken echo 16, SYRV - 20 weken echo 16, Nietverwacht - 20 weken echo 16, Maleficent - 20 weken echo 16, Elita - 20 weken echo 17, Sierra - 20 weken echo 23, MamaNiess - 20 weken echo 24, Juffie2 - GUO 25, Bloesempje - 20 weken echo 26, Famke 1989 - 20 weken echo 27, Juffie2 - VK Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 1 Augustus 1. Wensje88 1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 2 Augustus 2. Sophietje11 2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! 2. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - ♥ meisje! 3 Augustus 3. Marjon 30 3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje! 3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 4 Augustus 4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - ♥ jongen! 4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv 5 Augustus 5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - Vermoeden ♥ meisje! 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv 8 Augustus 8. KoosAtillaLuna 10 Augustus 10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen! 10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje 10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv 11 Augustus 11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 11. Dezelfde, 30 jaar, 1e kindje, zkh 11. Shiltje, 1e kindje 12 Augustus 12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! Vermoeden ♥ jongen! 12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥ jongen! 13 Augustus 13. Rhea90 - Vermoeden ♥ meisje! 14 Augustus 14. Joanniej14 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh 15. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie * Borelli * Lindaatje22 * Puk2015 * Magnolia83
Voor in het lijstje: 30 jaar, eerste kindje, zierenhuis bevalling ( althans, het is gewoon een verloskundigcentrum, gehuisvest in het WKZ), borstvoeding en we vermoeden (net als iedereen in onze omgeving) een meisje. Geslacht willen we weten bij de 20 weken echo. Dat is trouwens een GUO ivm ICSI. Ben heel erg benieuwd of onze vermoedens juist zijn!