Bekijk bijlage 444461 Nou dit is mijn buik als ik nu op mijn rug lig. Vind het toch al een aardige pens Zal straks even inhoudelijk reageren op de afgelopen 2 dagen... nu eerst ff het huis doen
Mooie buikjes komen hier voorbij! Hier ook al een behoorlijk buikje, zal binnenkort even een foto maken en hier plaatsen. Ik kom net terug van de stad. Heb bij de h&m een positiebroek gekocht in maat 42, had een andere van h&m ook maat 42 die perfect zit. Aangezien het druk was bij de pashokjes heb ik het er maar op gegokt en de broek zonder passen gekocht. En jullie raden het al, ik pas die broek voor geen meter! Grrr.. Kan me daar zo aan ergeren als maten van dezelfde winkel ontzettend verschillen. Maar goed, dan maar weer ruilen. Heb wel een heerlijk zittende positie-sweatpants gekocht, daar wel heel blij mee. @baby voelen: ik voel de kleine nu ook zo goed als elke dag. Nog wel heel licht maar zodra ik even rustig ga liggen voel ik haar al vrij snel. Heerlijk gevoel. @bloesempje: heel veel plezier vanmiddag!
Wat een mooie buikjes zie ik voorbij komen. Zal van de week ook eens een foto maken van mijn bolletje! Ik heb een aantal van die leuke buikbanden gekregen en heb gisteren er eentje om gehad voor de eerste keer Gisteren ook de checkup gehad en alles was goed, weer 2 kilo erbij, de teller staat al op +8 Kamertje moeten wij nog aan beginnen, de meubeltjes hebben we al en paps en mams komen in mei het kamertje helemaal opknappen!
Het is definitief. Ik ben een zestienwekenzwangere vrijgezel met dreumes van 16 maanden die over twee maanden naar haar droomhuis gaat verhuizen. Anders dan ik nog maar paar maanden terug had kunnen bedenken, maar het is toch echt zo.
Oeps ging iets mis! Jeetje juffie wat ontzettend naar! Hopelijk kan je je er met behulp van vrienden en familie er doorheen slepen. Heel veel sterkte!
Dank je! Het is heel heftig. Maar dit is het beste voor iedereen. Hij gaat nu op zoek naar andere woonruimte dus max. twee nachten per week zal hij hier nog zijn tot hij iets anders heeft. Afspraken over zoonlief volgen nog, maar alles in belang van kind. Zal neerkomen op zijn vaste oppasdag zoals het nu ook was. Over kindje in aantocht zegt hij helemaal niets!! Hij heeft het ook nog niet erkend en dat gaat nu ook niet meer gebeuren, wil ik ook niet. Hij heeft het überhaupt nooit over de kinderen gehad....ook niet over zijn gevoel.... Kun je je dat voorstellen? Ik niet. Heel verdrietig nu, maar ook opgelucht en blij. Dubbel dus.
Jakkes Juffie, wat naar! Idd heel anders dan je gedacht had! Hopelijk kunnen jullie alles netjes en in goed overleg afhandelen! De echo was goed, nu eerst de oma's vertellen, dus kom later terug! Hebben bij Prenatal 2 I♡Oma mokken gekocht met daarin van die geboortehartjes in een bepaalde kleur .
Bloesempje, ik kwam even spieken voor de kleur van de hartjes?! Reageer later uitgebreid, nu eerst even kinderen naar bed brengen.
Bloesempje: een meid leuk!!! Hoe reageerde de oma's ? Deze lijst kleurt wel veel roze😄ben benieuwd of ik morgen wat blauw toevoeg. Edit: vandaag de kinderwagen besteld!!! Ben er heel blij mee😊
Mijn moeder heel enthousiast, mn schoonmoeder snapte het kado niet en de dvd van de echo was ook niet helemaal duidelijk voor dr. Uiteindelijk weet ze nu dat het een meisje is en dat vindt ze heel leuk
Wat leuk Bloesempje, een meid! Leuk dat je moeder zo enthousiast was en schoonmoeder uiteindelijk ook . En heerlijk natuurlijk dat alles verder goed was! Ben benieuwd naar de uiteindelijke verdeling, want het aantal meisjes is nu hoog ten opzichte van de jongens! Sierra, veel plezier morgen! Hoe laat mogen jullie? En leuk, de kinderwagen besteld! Welke is het geworden en welke kleur? Tazzy, +8 valt toch wel mee, denk ik? Zegt ook niet alles over hoe snel of langzaam het blijft gaan hoor. Ik was in het begin super misselijk, maar ben toch ook al 3 of 5 aangekomen. (Weet mijn startgewicht niet echt) Gisteren was ik eten met een vriendin en dus laat thuis. S avonds had ik al pijn aan de buitenkant van mijn heup en dat is vandaag nog niet echt weggetrokken. Heb heel weinig gedaan (weer), en wat bijgeslapen vanmorgen. Toch vreemd hoe weinig energie ik nu steeds heb, hoop dat dit nog wat verbetert. Had een onderdruk van 60 laatst, dat verklaart wel het slappe gevoel en kreeg nog de waarschuwing mee dat de bloeddruk in de richting van de 20 weken nog meer gaat zakken... Pff. Komende week is de oudste vrij van school, dus paar leuke dingen gepland op mijn vrije dagen. Kraamvisite en museum o.a. Zin in! Jullie nog plannen voor morgen of de komende week? Edit: deze site kwam ik vanmiddag tegen, toen mijn dochter vroeg hoe groot de baby nu is. Ik vond hem erg leuk, en niet zo abstract voor kinderen! Hoe groot is jouw buikbaby?
@ bloesempje leuk dat je moeder en schoonmoeder zo enthousiast waren @tatie straks om half 12 Wij hebben de dubatti besteld toen we hem zagen waren we meteen verkocht nu ook eindelijk besteld, zit wel een lange levertijd aan vast zo een 15 weken. Maar dat mag de pret niet drukken Aankomen: hier nog steeds niet aangekomen, val gelukkig ook niet meer af. Volgens mij ben ik straks dolblij als er een zwangerschaps kilootje bijkomt ( echt omgekeerde wereld 😂
@Bloesempje, ook een meisje, leuk!!! Gefeliciteerd. @tatie, beetje rustig aan doen dan! Mijn energie is gelukkig weer helemaal terug, bloeddruk was prima Nou het is wel vooral roze hier, kom maar op met blauw!!
Wat leuk al die meiden, heb natuurlijk twee jongens en dan voelt t alsof de kans groter wordt op weer een jongen, maar mijn gevoel is daar niet zo zeker van......ben benieuwd! Ik weet t misschien donderdag als er tijd is voor echo en anders 23/3 bij de GUO. Heb nu t geld even hard nodig voor alle veranderingen in m'n leven, anders had ik denk ik wel pretecho geboekt. Maar tis goed zoals t is, jongen of meisje, voor allebei heb ik al een naam 😊
Sierra en en en???? Welk kleur beertje heb je mee genomen? Juffie Bah... ontzettend vervelend en natuurlijk helemaal niet leuk zo in je zwangerschap... maar aan de andere kant klinkt het wel alsof je nu veel beter af bent. Pret echo lekker laten voor wat het is, centjes goed gebruiken voor andere dingen Sterkte meid! En heel veel succes toegewenst voor de komende tijd. Voelen Heb d'r nu alweer twee dagen niet gevoeld... Gister avond dacht ik heel even iets hards weer te voelen, maar dat kan natuurlijk ook gewoon mijn buik zijn Modra Dat jurkje kan je ook gewoon zo dragen volgens mij hoor Zou dus een leuk iets zijn voor positie kleding! Sillemie Denk inderdaad dat het snel zal volgen hier de rest. Vandaag weer visite, dus vandaag ook niets, maar volgend weekend denk ik wel dat ik al het een en ander op ga ruimen Nietverwacht Lekker je rust houden dan Rustig aan blijven doen en goed naar je lijf luisteren. Bloesempje Hier exact hetzelfde... korte mouwen en nu dan een vest of jasje er over heen.. Scheelt inderdaad weer in de zomer SYRV H&M Vind ik sowieso raar vallen met hun maten. Overal pas ik 42, maar bij H&M zit ik ook heel vaak op 44 of zelfs 46!! Valt gewoon heel klein daar. Draag nu zelf ook een positie broek van H&M maat 42, maar kan je nu al zeggen als ik naar de winkel ga voor een nieuwe, zit ik ook op de 44 of 46 pffff.. niet goed voor je eigendunk hahaha Tazzy Ach +8 of +0, maakt geen piep uit...! Je raakt het vanzelf wel weer kwijt als die kleine geboren is Tatie Ik heb normaal altijd 120/80 als bloeddruk maar laatste keer bij de VK was dit 130/55 ..... Onderdruk is bij mij nog nooit zo laag geweest! Aankomen Half weekje terug gewogen en toen was ik 3,2kg aangekomen. Valt dus nog mee, had het veel erger verwacht! Hier Weinig eigenlijk... krijgen straks visite die tot vanavond blijven, dus ben weer lekker bezig Nu nog even luieren tot ze komen... wel alles in huis al gedaan dus dat scheelt weer! Vanavond nog even wat dingetjes uitzoeken alleen en dan vind ik het wel weer welletjes voor vandaag. Gister was ik ook ineens om 9 uur al verschrikkelijk moe, dus we zijn rond half 10 naar bed gegaan. Ik heb dan nog een film gekeken (John Wick) en ben daarna gaan slapen Qua namen hebben we nu in ieder geval twee namen... We zijn er nog steeds niet over uit, maar het is in ieder geval beter dan niets Volgens mij had ik dingen aangepast in de lijst, dus bij deze nog eens een overzichtje! Afspraken VK en GYN Februari 23, Rhea90 - Echo 23, Juffie2 - VK 24, MamaNiess - Gyn 25, IlonavanH90 - 20 weken echo 27, PMK - VK Maart 2, Elita - VK 3, Famke1989 - Geslachtsbepalende echo 3, Bloesempje - Echo 4, Tatie - 20 weken echo + VK 5, Sillemie - VK + Geslacht 9, Tazzy - 20 weken echo 9, Wensmamma - 20 weken echo 10, Modra - 20 weken echo 11, Nietverwacht - VK 13, Aowyn - VK 16, PMK - 20 weken echo 16, SYRV - 20 weken echo 16, Nietverwacht - 20 weken echo 16, Maleficent - 20 weken echo 16, Elita - 20 weken echo 17, Sierra - 20 weken echo 23, MamaNiess - 20 weken echo 23, Juffie2 - GUO 25, Bloesempje - 20 weken echo 26, Famke 1989 - 20 weken echo 27, Juffie2 - VK Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 1 Augustus 1. Wensje88 1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 2 Augustus 2. Sophietje11 2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! 2. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - ♥ meisje! 3 Augustus 3. Marjon 30 3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje! 3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 4 Augustus 4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - ♥ jongen! 4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv 5 Augustus 5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - Vermoeden ♥ meisje! 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv - ♥ jongen! 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv 8 Augustus 8. KoosAtillaLuna, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 10 Augustus 10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen! 10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje 10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv 11 Augustus 11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 11. Dezelfde, 30 jaar, 1e kindje, zkh 11. Shiltje, 1e kindje 12 Augustus 12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! Vermoeden ♥ jongen! 12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥ jongen! 13 Augustus 13. Rhea90 - Vermoeden ♥ meisje! 14 Augustus 14. Joanniej14 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - ♥ meisje! 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh 15. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie * Borelli * Lindaatje22 * Puk2015 * Magnolia83
Mag ik even zeggen dat ik zo blij ben met jullie?! Biedt ruimte om verhaal te doen, zodat ik me niet zo alleen voel, maar vooral afleiding! Meelezen en meegenieten, het is zoveel belangrijker dan je je kan voorstellen misschien! 😘
Juffie, je kan hier altijd je verhaal kwijt en gewoon lekker random mee praten over van alles en nog wat! Zit zelf ook in een andere groep op facebook en dat is ook zo ontzettend gezellig... lief en leed wordt gedeeld maar uiteindelijk eindigt het altijd met een lach op je gezicht En zo hoort het toch ook? Lief en leed, zo gaat het ook in het echt