JAAAA!! Ik ga het gelijk aanpassen op de lijst!! Een jongetje erbij! Hier schaamde ze dr eigen ook niet hoor... hahha!!
Ah Sierra, leuk een jongen!!! Dus jouw gevoel klopte, toch? En verder alles goed gekeurd? Mooie kinderwagen inderdaad trouwens! 15 weken is prima toch? Staat ie ook niet 'in de weg'. Pmk, da's zeker een verschil qua bloeddruk! Heb je er erge last van? hier weet ik eigenlijk niet wat ik normaal gesproken heb , maar vind dit heeeel vermoeiend. Sta ook s morgens echt op met hoofdpijn. :x maar daar helpt drinken vaak wel tegen, dus dat zal eerder met te weinig drinken te maken hebben Wij gaan richting mijn ouders om lekker de zondag te chillen. En het weer vraagt om een klein wandelingetje!
He meiden! Mooie buikjes ook! Hihi, ik denk nog even na over het jurkje. @Nietverwacht: Fijn dat het wat beter gaat. @SYRV: Had ik ook hoor, heb ook positiebroeken van de h&m gekocht en eentje in dezelfde maat als de anderen kwam ik niet eens in. Heel veel sterkte juffie! Lijkt me ook heel moeilijk hoe hij erin staat... Van harte gefeliciteerd Bloesempje! Een meisje! @Tatie: Vervelend van de last van je heup! Mijn onderdruk was de laatste controle ook 60 maar ik heb er geen last van, voel me niet duizelig of slap. Maar misschien dat de een hier sterker op reageert dan de ander? Mijn bloeddruk was voorheen wel hoger, weet niet precies hoeveel maar hij was wel gedaald. Verloskundige zei overigens dat het prima was. Leuk, geniet van de tijd samen! @PMK: Haha namen zijn hier ook lastig. We hebben er twee liggen maar kan ook nog veranderen! Gezellig vanavond van de visite. Van harte gefeliciteerd Sierra! Haha toch wat blauw. Hier: Nog een paar uurtjes werken en dan heb ik mijn reeks van 7 dagen werken achtereen erop zitten...Pf, ook echt wel genoeg geweest. Heb nu ook best wel buikpijn maar moet nog even tot 7 uur. (Nu pauze) Vanavond komen mijn zus en zwager langs. Mijn zus had veel moeite met mijn zwangerschap omdat zij zelf lang geprobeerd hebben maar het niet gelukt is... (zij is 37) Hun eerst ook even tijd gegund om het een plekje te geven. Ben nu wel een beetje mja nerveus of zo hoe het dan vanavond is... Weet niet helemaal hoe ik me houding moet geven.
Tatie ik had zelf niet echt een voorgevoel me vriend wel, die was er heilig van overtuigd van een jongen😄 zijn gevoel was helemaal goed.
Tatie Ik merk er zelf nog vrij weinig van op af en toe wat hoofdpijn en bij te snel op staan duizelig worden na. Ik sta dus ook gewoon op mijn gemak op Voor de rest eigenlijk totaal geen klachten wat te maken heeft met een lage bloeddruk. Modra Ja, namen blijft lastig vinden wij... maar uiteindelijk komen we er wel Hier Visite is gelukkig net weg...Eerder dan ik dacht! Ik ben helemaal kapot.... Moe moe moe.. duik vanavond dus ook lekker op tijd mijn bedje in
De echo was helemaal goed, maagje en blaas waren gevuld, we hebben de vingertjes geteld. We hebben ook de beide niertjes gezien waren nog niet volledig ontwikkeld is normaal op dit termijn maar ze waren goed zichtbaar. De kleine jongen ligt met zijn voetjes naar beneden vandaar dat ik steeds iets voel vlakbij me schaambot Verder was ook zij tevreden, hij heeft de groeiachterstand die er was weer mooi ingehaald. Loopt nu nog maar 2 dagen achter en dat was ruim een week, dus ben helemaal trots Net ook te horen gekregen dat me schoonzusje zwanger is, nog pril 6 weken maar ben ontzettend blij voor haar en mijn zwager.
Zo, het begint langzaam al wat blauwer te worden hier! Gefeliciteerd met de mooie echo's dames! En ook mooie buikjes voorbij zien komen! Hier gaat het ook hard nu. Ook al een hoop roze spullen ingeslagen, nu maar hopen dat de echoscopiste zich niet heeft vergist. Nog even spammen met onze kleine meid :
@bloesempje: Wat leuk een meisje!! @Sierra: En een jongen erbij, mooi zo! Verder weet ik het even niet meer. Ik heb vandaag een rare dag denk ik. Het begon al goed met inloggen op t verkeerde portaal, waardoor mijn account geblokkeerd leek te izjn, toen ik belde en mijn collega zei dat mijn account niet vergrendeld was viel t kwartje pas. En 1 minuut later ofzo logde ik ergens anders in (wij moeten heeeeeeeeeel veel inloggen ) en was ik vergeten dat ik vrijdag mijn wachtwoord had gereset... Gelukkig maar een halve dag vandaag, als het wweer meevalt vanmiddag fiets ik even langs Ikea. Die hebben we éindelijk in mijn eigen woonplaats
Hoihoi, Wat leuk om te zien hoe het met iedereen gaat. Hoe de echo's zijn en wat het geslacht word. Ik heb het echt ontzettend druk (5 dagen werken + 1 dag school) en heb dan savonds de energie niet meer om te reageren maar ik lees wel bijna elke dag even bij. Ik heb vandaag weer een echo. De laatste was met 11 weken dus is alweer even geleden. Ik vind het ook weer super spannend. Ik heb de afspraak bij de gynaecoloog en hoop eigenlijk dat ze het geslacht ook kunnen zien maar ik weet dat de meeste het dan niet laten weten. Bij mij staat voorkeur meisje maar dat idee heb ik al weken niet meer. Ik heb echt geen idee! Maar als ik het weet laat ik het jullie weten .
**Doet 17 weken dansje** Wensmamma, al last van zwangerschapsdementie? Rhea, spannend! Hopelijk zeggen ze het dan wel, ik vind dat altijd zo flauw. Als ze het niet zeker weten, oke. Maar als je er toch al ligt en ze zien het, kunnen ze het toch best zeggen vind ik.
@ Juffie: ten eerste wil ik je echt veel sterkte wensen met alle veranderingen. En verder kan je hier altijd je verhaal kwijt, het van je af schrijven helpt ook gewoon om het allemaal een plekje te geven. @ siërra: gefeliciteerd met je jongen! @ maleficent: wat een mooie 3D echo! # lage bloeddruk: let met lage bloeddruk ook vooral op met warm baden/douchen. Ik heb er al sinds mijn puberteit last van en als de douche of het bad ook maar iets te warm staat ga ik gestrekt. Hier: gisteren kinderkamers op marktplaats gezocht om het gezeik in de familie te omzeilen (was het hele gedoe echt zat!) en we kunnen vandaag waarschijnlijk al een gaan ophalen ! Zo blij mee! Verder heeft gisteren iemand op mijn vrijwilligerswerk gependeld en zij kwam uit op een meisje. Ben echt benieuwd of ze gelijk heeft, nog even wachten.
Juffie, heel veel sterkte en lekker je hart luchten! Siërra, gefeliciteerd!! En wat fijn dat hij het heeft ingehaald Maleficent, jeeeeh 17 weken en wat een mooie echo!! Sillemie, ben benieuwd naar je kamertje en of het klopt! Rhea, jeetje wat een vol schema. Hoop voor je dat de gyn het kan zien en wilt kijken. Wensmama, lekker verstrooide maandag dus haha. Veel plezier straks bij ikea. Hier gister heel veel gedaan in de babykamer. Alle muren zijn nu glad en 1 kant is helemaal af. Vandaag en morgen verder met verven en dan woensdag of donderdag nieuw vloertje halen denk ik zodat die er dit weekend in kan. Zaterdag de wieg halen en dan kan die er mooi staan zonder dat het nog een stof hok is van het klussen. Straks maar even naar buiten met de knullen. Jongste is gefascineerd door de bos tulpen op tafel en steeds gaat dat vingertje er naartoe haha. Oudste 2 vakantie en daar waren ze echt aan toe. Ik vind het ook altijd heerlijk als ze vakantie hebben. Even niet alles volgens de klok en gewoon doen waar we zin in hebben.
Lijkt me leuk om hier ook mee te lezen en te praten! Ik ben 33 en zwanger van mijn eerste, 6 augustus ben ik uitgerekend! Ik sta onder wekelijkse controle in het ziekenhuis omdat ik de vijfde ziekte heb gehad (elke week een echo waarbij de doorstroomsnelheid van het bloed wordt gemeten in het hoofdje). Morgen ochtend weer... Het is een jongetje, wat ik ook zo voelde. Helaas wel alleen gedurende de zwangerschap omdat mijn man niet in Nederland woont (heeft geen verblijfsvergunning). Oja en nog een leuk iets (vind ik zelf )...de dag na mijn uitgerekende datum (7/8 dus) zijn mijn man en ik alweer 10 jaar samen
Mrs O, welkom, gefeliciteerd en leuk dat je mee komt schrijven! Weer in ieder geval een blauw hartje op de lijst Zal je toevoegen en later even de nieuwe lijst hier toevoegen. Ik kwam even snel langs om mijn cadeautje te laten zien die ik gister gehad heb van de visite Bekijk bijlage 444767
Gezellig Mrs O, welkom! Zwaar dat je het nu "alleen" moet doen, zeker als je wekelijks op controle moet! Waar woont je man als ik vragen mag? Wel zicht op een verblijfsvergunning? Rond de bevalling wel hier hoop ik? Zou bijzonder zijn zeg, als jullie prinsje zich aandient op jullie jubileumdatum!