wensmama! wat een rotnieuws zeg hopelijk kun je nog even met hem knuffelen. inderdaad balen van mijn werk. blijf morgen lekker thuis! hun probleem hoor. kindje en ik zijn nu belangrijker hier net even wezen internetshoppen. heb vast wat beddengoed voor de baby besteld en wil eigenlijk nog even voor stof zoeken voor een mooie hoes om mn boxkleed.. hopelijk vind ik wat leuks
Mijn buik voelde net zo raar aan (nu nog steeds een beetje). Heel strak en gespannen, dat zou dus al harde buik kunnen zijn. Tenminste als ik er op google herken ik de symptomen wel. Raar gevoel iig, nog nooit eerder zo'n gevoel gehad.
Klinkt idd als een harde buik, een harde baarmoeder en een wat vreemd gevoel. Zolang het niet pijnlijk is ist onschuldig! Las pas ergens dat harde buiken de hersens van de baby stimuleren. Of dat waar is weet ik niet hoor, misschien bakerpraatje!
Hey meiden... niet zo;'n heel inhoudelijk verhaal, ben echt kapot! Wensmamma.. zou zeker even langs gaan en afscheid nemen Harde buiken hier ook eentje vanmorgen volgens mij.. voelde gespannen aan in mijn buik, niet pijnlijk ofzo en trok redelijk snel weer weg. Vandaag 9 maanden beurs geweest daarna nog even huishoudbeurs... Huishoud beurs was geen doen... je kon niet eens fatsoenlijk lopen! 9 Maanden van genoten veel dingetjes gehaald en alles wat ik wou doen/hebben is gebeurd Nu ga ik zo douchen en dan languit op de bank... ben echt helemaal kapot!
Leuk pmk, ik ga morgen. Ook ff weg uit het zkh, wel even lekker. Harde buiken kunnen trouwens ook een signaal zijn dat je het rustiger aan moet doen, maar kunnen ook volledig spontaan optreden.
Bloesempje mijn harde buik was in ieder geval net nadat de wekker ging vanochtend Dus dat kan nooit te druk zijn geweest hahah!! Duurde ook echt niet lang... was ff en toen werd het weer rustig. Denk dat ze gewoon nu al geen ochtendmens is Die kl0te wekker ook!!
Vandaag hilarisch moment meegemaakt. Manlief merkte vanochtend tijdens het douchen al op dat mijn borsten enorm gegroeid zijn. M'n bh zit nog wel oke. Vanmiddag m'n jurkje gescheurd op borsthoogte naast de naad. Oeps. Toch echt maar snel positie kleding gaan kopen en voorlopig van m'n oude jurkjes alleen stretch jurkjes aan doen.
Hihi grappig. Heb net toch maar even de vk van het ziekenhuis gebeld. Het bleef namelijk maar aanhouden. Ze denkt dat t geen harde buiken zijn, maar spanning vd buik door groei van mijn baarmoeder. Nu t advies gekregen om 2 paracetemol te slikken. Een warme douche te nemen en daarna niets meer te doen. Ga nu dus douchen en dan naar bed. Mocht ik me morgen nog zo voelen dan kan ik altijd de poli bellen om even te laten kijken hoe het gaat. Maar omdat ik geen bloedverlies of krampen heb denkt ze dat t wel meevalt. Fijn dat ik even heb gebeld.
Hey meiden, Daar ben ik dan weer een keer. Wil telkens wat komen schrijven maar komt er niet van . Harde buiken zijn meestal een teken dat je het iets rustiger aan moeten. Ze mogen idd niet pijnlijk worden. Hier ook wel harde buiken. Ik ben daar wat gevoelig voor, tijdens vorige zwangerschap ook veel last van gehad. Ik heb van het weekend maar even bij wehkamp geshopt. Shirts en beha's beginnen nu toch echt wel weer te krap te worden. Borsten zijn gewoon al een cup gegroeid en beginnen al wat te lekken. Wat gaat het toch allemaal snel deze zwangerschap. Mijn nieuwe werk bevalt gelukkig goed. Eerste opdracht is wel pittig maar ook erg leuk. Ik werk nu 36 uur ( 4 x 9), meteen mooi voor de overuren en reistijd is ongeveee 2,5 uur per dag. Ik trek dat gelukkig nog goed zolang ik in het weekend maar wat kannslapen in de middag. Ik betrek mijn dochterje zoveel mogelijk bij de zwangerschap. Ze heeft heel goed door dat mama een krijgt. Oh ja, 16 maart 20 weken echo en 19 maart controle vk.
Goedenavond dames! Heb niet terug gelezen, sorry daarvoor!! Heb echt geen puf Ben steeds moe moe moe. Van het weekend ook te druk gehad om te reageren na de pretecho omdat ik mijn verjaardag alvast vierde en de zondag nog een verjaardag had en moest werken en de kids hebben nu vakantie en ik heb ook de gang geverfd.. blegh. Echt duizend maal sorry, ik mis jullie allemaal en hoop dat jullie het goed maken?? In het kort was de pretecho leuk! Ze doen ook SEO's en vroegen gelijk of ze iets zagen of dit wouden weten, ja natuurlijk. Was niks te merken zo 123, ook heel fijn! Was heerlijk om chipmunk te zien! En tot ons verbazing is het geen ZIJ maar een HIJ!!! 90% van ons dachten echt een meisje, en toen ze eerste het hartje liet horen en het klopte met 150 zei ik ook, yep tis een meid Ze zagen het al zijlangs iets uitsteken maar omdat dit bij mijn dochter oko zo was vroeg ik van een andere hoek te bekijken en jahoor, geen andere beeld mogelijk hahahaha duidelijk 2 balletjes met een piemel erboven uit. Ik dacht dat deze uk rustiger was maar ik heb blijkbaar dit keer mijn placenta voor! Wat apart gevoel haha. Die zaterdag met mijn verjaardag de cupcake topping blauw gemaakt en de slagroom bij de appeltaart ook en iedereen was verbaasd! Mijn man dacht een jongen maar omdat er zoveel meiden in zijn familie zijn en vaak maar 1 broertje dacht hij geheid dat het toch een meisje zou zijn. Ik moest echt 1 dag omschakelen omdat ik al leuke stofjes zag om mee te naaien haha maar vind het ook geweldig! Maak mij alleen druk om hoe zwaar deze wordt Verder ben ik dus nog misselijk (leuk verjaardags ochtend, 2x boven de wc hangen nog :/) en echt moe. Ik heb a.s. vrijdag een afspraak bij de huisarts waarom ik geen vit D. ampules voorgeschreven krijg. Mijn stijging is maar met +15 en zit dus op 60.. en ik wil straks ook langdurig weer BV geven dus hij moet echt op peil komen.. Ik hoop gauw weer mee te kunnen schrijven en lezen (wat dat is ook niets van gekomen door de moeheid). Dikke knuffels en nog een echo om mee te genieten:
Afspraken VK en GYN Februari 27, PMK - VK Maart 2, Elita - VK 3, Famke1989 - Geslachtsbepalende echo 3, Bloesempje - Echo 4, Tatie - 20 weken echo + VK 5, Sillemie - VK + Geslacht 9, Tazzy - 20 weken echo 9, Wensmamma - 20 weken echo 10, Modra - 20 weken echo 11, Nietverwacht - VK 13, Aowyn - VK 16, PMK - 20 weken echo 16, SYRV - 20 weken echo 16, Nietverwacht - 20 weken echo 16, Maleficent - 20 weken echo 16, Elita - 20 weken echo 17, Sierra - 20 weken echo 20, Aowyn - 20 weken echo 23, MamaNiess - 20 weken echo 23, Juffie2 - GUO 25, Bloesempje - 20 weken echo 26, Famke 1989 - 20 weken echo 27, Juffie2 - VK Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 1 Augustus 1. Wensje88 1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 2 Augustus 2. Sophietje11 2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! 2. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - ♥ meisje! 3 Augustus 3. Marjon 30 3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje! 3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 4 Augustus 4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - ♥ jongen! 4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv 5 Augustus 5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - ♥ jongen! 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv - ♥ jongen! 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv 8 Augustus 8. KoosAtillaLuna, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 10 Augustus 10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen! 10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje 10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv 11 Augustus 11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 11. Dezelfde, 30 jaar, 1e kindje, zkh 11. Shiltje, 1e kindje 12 Augustus 12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! Vermoeden ♥ jongen! 12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥ jongen! 13 Augustus 13. Rhea90 - Vermoeden ♥ meisje! 14 Augustus 14. Joanniej14 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - ♥ meisje! 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh 15. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie * Borelli * Lindaatje22 * Puk2015 * Magnolia83
Hahaha, grappig, ik was er zo van overtuigd dat we een jongetje zouden krijgen en wij krijgen een meisje en bij jou is het precies andersom Mooie echo ook weer! Vervelend dat je zo misselijk blijft. Geniet lekker van je blauwe wolk!
Vervelend dat je zo misselijk bent Aowyn. En wat leuk een jongen!! Ik moest ook 1 dag omschakelen, maar nu kijk ik alleen nog maar naar jongensdingen hahaha. Vandaag weer last van harde buiken, erg vervelend. Thuis nergens last van en ik kom op mijn werk en hallo harde buik en dat na 10 minuten fietsen. Slaat nergens op Weer lang aangehouden en over en daarna weer eentje gehad. Nu weer weg. Zoveel doe ik niet op mijn werk hoor Vanmiddag naar de fysio. Pijn is nu weer veel minder gelukkig, maar toch ga ik alles aangeven van de afgelopen dagen.
Wat leuk dat je een jochie krijgt! hopelijk kan je ondanks je misselijkheid en vermoeidheid toch genieten van je blauwe wolk! @ Wensmama, hopelijk blijft dat niet lang aanhouden die harde buiken hoor, neem wel op tijd je rust. Misschien door het fietsen gekomen vanmorgen? Vervelend nieuws trouwens van je lievelingspaard, hopelijk kan je nog wel een keertje met hem knuffelen. @ Elita, haha, hopelijk was je inderdaad thuis toen dat gebeurde. Hier trouwens nog steeds mijn eigen kleding aan! Zit zelfs nog te ruim! Kan aan mij eigenlijk niet eens zien dat ik al 16 weken zwanger ben. Buikje wat heb ik is al van mezelf haha! @ PMK, wat voor leuke dingen heb je gescoord bij de 9maandenbeurs en de hhb? Ik ben gisteren ook geweest! Thuis gekomen met beide beurstassen, (9maanden alleen even snel gelopen vanwege de nijntje tas,) vanwege de bustijd geen tijd gehad om uitgebreid te kijken helaas.! Ook nog een Tassimo gekocht, en milka chocolade haha! @ Bloesempje, veel plezier vandaag bij de beurs. @ Hier.... vandaag nog niet zoveel in de planning, net een uurtje uit bed, dus tijdens koffietijd even op zp rond hangen haha! Vanmiddag komt eindelijk mijn kleine moppie weer thuis, was vanaf zondag naar zijn vader geweest! En gaat zaterdag als het goed is weer heen.... Pfff, kat zat vanmorgen in de kattenbak, maar die plaste alsnog naast de bak, dus hele grote plas op de vloer, nou lekker wakker worden om dat meteen op te moeten ruimen. :x
Heb vanmiddag afpsraak met de gyn. Toch gebeld vanmorgen want ik ga me dan toch zorgen maken om mijn mannetje. Dus moet er om kwart over 1 zijn. Dan eerst urine inleveren en om kwart over 2 kijken ze dan of alles goed is en wat er uit de urine komt. Is nu het enige waar ik aan kan denken. Kwart voor 1 ga ik maar weg.
En weer thuis van werk.... Ik was al sinds dinsdag duizelig en had het warm/koud. Denk dat ik toch de griep heb. Dat is al de tweede keer deze zwangerschap
Dag meiden Ik pak het weer even op vanaf mijn laatste bericht van gister Elita Dat was dus een klein OOPSIE moment haha Gewoon lekker stretch dingen dragen, doe ik nu ook met mn topjes Monique Fijn dat je het allemaal nog trekt met je werk De wehkamp heeft trouwens ook sinds gister speciale 9 maanden beurs acties lopen + gratis verzending. Denk aan pampers, vochtige doekjes enz. Aowyn Welkom terug Leuk om wat van je te lezen en een jongen... GAAF! Zulke leuke dingen ook gezien voor een jongetje Ben je al wezen shoppen? hihi Ik meteen de volgende dag! Hopelijk trekt je misselijkheid een beetje weg de komende tijd. Ik heb er gelukkig grotendeels vanaf, alleen heb ik wel nog steeds dat ik na het eten even rustig moet blijven zitten Mooie echo ook! Heel even zat ik verkeerd te kijken (telefoon) tot ik door had dat het een zij aanzicht was hahaha!! Ik was op zoek naar het piemeltje in het hoofdje... dacht een potty shot hahahaha wat erg zeg... Ik hou het maar op 'goedemorgen!' Wensmamma Sterkte! Hopelijk is het niets of iets onschuldigs MamaNiess Ik heb ongeveer 2 uur door gebracht op de 9 maanden beurs. Heb sowieso de difrax flessen gekocht en een speentje. Daarnaast de kruidvat goody bag mee genomen. De nijntje tas viel enorm tegen! Ook de nuk fles gratis opgehaald en nog wel meer dingen voor hele lage prijzen. Bij kruidvat had ik BIJNA een kraampakket voor baby gewonnen.... Ging nog tussen mij en nog iemand, bij dat soort rad van fortuin. Ik had 0 t/m 4 en de ander 5 t/m 9... Ging ie op het laatste moment nog even naar de 5!! Boohoo! Verder uurtje huishoudbeurs, voornamelijk bij het eet gedeelte (wouden mn ma en nichtje heen) maar jeetje dat was echt geen doen!!! Wat een drukte... had het ook al heel snel gezien daar... Mijn kleine meid vond het geloof ik ook niet zo geweldig die drukte, want die voelde ik toch gister geregeld in mijn buik. Tot het weer rustig werd, heb d'r toen niet meer gevoeld Dat van de kat herken ik.... Die van ons doet dat ook soms, gaat echt niet expres Het is balen op dat moment, maar ik neem het voor lief.... Heb liever dat ze het per ongeluk toch dr naast doet dan dat ze random overal in huis loopt te pissen. Monique Beterschap! Hou het wel in de gaten hoor, je kan ook een lage bloeddruk hebben en/of last van lage suikerwaardes. Hier Lekker uitgeslapen.. heerlijk! Had het wel nodig ook. Buikje zat gister een beetje te zeuren na alles en wat ik al eerder schreef vond onze kleine meid de drukte volgens mij ook niet zo leuk. Nu vandaag lekker de grote schoonmaak in huis doen, maar wel lekker op mijn gemak Morgen moet ik alweer naar de verloskundige en over 2,5 weken alweer de 20 weken echo. Wat gaat dat hard zeg! Even aangeven dat ik mij toch een klein beetje zorgen maak..... Denk dat mijn bloeddruk heel erg schommelt tussen hoog en laag. Het ene moment voel ik hem zowat knallen in mijn borst en voel ik me ook niet lekker en het andere moment voel ik me heel zwak en duizelig worden. Ook last van lichte hoofdpijnen sinds een paar dagen. Als ik bezig ben voel ik hem niet, maar zodra ik ff rustig zit is ie toch aanwezig. Ben al meer aan het drinken in de hoop dat dat het is. Er is niet echt grip op te krijgen lijkt wel. Afspraken VK en GYN Februari 27, PMK - VK Maart 2, Elita - VK 3, Famke1989 - Geslachtsbepalende echo 3, Bloesempje - Echo 4, Tatie - 20 weken echo + VK 5, Sillemie - VK + Geslacht 9, Tazzy - 20 weken echo 9, Wensmamma - 20 weken echo 10, Modra - 20 weken echo 11, Nietverwacht - VK 13, Aowyn - VK 16, PMK - 20 weken echo 16, SYRV - 20 weken echo 16, Nietverwacht - 20 weken echo 16, Maleficent - 20 weken echo 16, Elita - 20 weken echo 16, Monique041982 - 20 weken echo 17, Sierra - 20 weken echo 19, Monique 041982 - VK 20, Aowyn - 20 weken echo 23, MamaNiess - 20 weken echo 23, Juffie2 - GUO 25, Bloesempje - 20 weken echo 26, Famke 1989 - 20 weken echo 27, Juffie2 - VK Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 1 Augustus 1. Wensje88 1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 2 Augustus 2. Sophietje11 2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! 2. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - ♥ meisje! 3 Augustus 3. Marjon 30 3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje! 3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 4 Augustus 4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - ♥ jongen! 4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv 5 Augustus 5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 6 Augustus 6. Mrs O, 33 jaar, 1e kindje - ♥ jongen! 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - ♥ jongen! 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv - ♥ jongen! 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv 8 Augustus 8. KoosAtillaLuna, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 10 Augustus 10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen! 10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje 10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv 11 Augustus 11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 11. Dezelfde, 30 jaar, 1e kindje, zkh 11. Shiltje, 1e kindje 12 Augustus 12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! Vermoeden ♥ jongen! 12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥ jongen! 13 Augustus 13. Rhea90 - Vermoeden ♥ meisje! 14 Augustus 14. Joanniej14 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - ♥ meisje! 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh 15. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie * Borelli * Lindaatje22 * Puk2015 * Magnolia83