Mamaniess: nog even in de spanning dus . Wel weer een mooie echo. Hier: hier blijft mijn buik ook maar groeien. Oef.... Ik merk helaas dat de bekkenklachten echt beginnen toe te nemen . Vandaag toch maar pcm ingenomen. Kon gewoon bijna niet lopen. Bewegen: De kleine begint wel steeds actiever te worden :-D en voel hem/haar echt elke dag. Heerlijk gevoel. Heb dat echt gemist. Echo: maandag einde vd dag eindelijk de echo. Leuk maar ook wel weer erg spannend. Daarna mag ik eindelijk gaan shoppen. Ook als het weer een meid wordt kan ik de kleinste maatjes shoppen :-D. Die heb ik een jaar geleden verkocht. Morgen ga ik samen met mn broer en dochtertje even een ochtendje naar ballorig. Kan mn broer even met haar ravotten. Dat gaat mij helaas al niet meer lukken
Pfffff even snel klagen voor ik mijn bedje in duik, vandaag kon ik ons moppie voor het eerst via de buitenkant voelen, dus heel enthousiast naar vriend of hij het ook kon voelen. Dat wou die niet eens vind hij maar niks. (grapjes te maken vind ik maar vies) terwijl onze kat ook zwanger Is. En hij bij haar constant der buik wil voelen tegen zin in van de kat.. Zo en nu ga ik eens vroeg slapen, ben kapot.
@ mamanies: Mannen... En leuk van de snelle echo tussendoor @ Monique: Ja, die buiken groeien behoorlijk de laatste tijd als ik hier de foto's en mijn eigen buik zie. @ Nietverwacht: Bah! dat is al lang die hard buiken! Hopelijk gaat het beter als je vanaf volgende week een dag minder werkt. @ Wensmama: Ik ben heel benieuwd wat de bedrijfarts zegt... Hoop voor je dat je naar halve dagen of zo kan. Hier: *klaagmodus aan* Nog steeds geen stem, al 3 dagen ergens tussen schor en totaal geen geluid. Ik word er zoooooo gek van! Ik ben normaal een ontzettende babbel tante. Op mijn werk moet ik niets anders doen dan praten, /dus gisteren heb ik mij ziek moeten melden. Vandaag moest ik maar 2u les geven en dat ben ik heel schor gaan doen, had ik beter niet gedaan want nu ben ik terug bij af... Maar als ik niet ga werken krijg ik geen geld omdat ik met een 0-urencontract werk. Ik voel mij niet ziek kan alleen niet praten, zo frustrerend!!!! *klagmodus uit* Ben ik de enige die nog helemaal niks aangekomen is? Ik ben deze week zelfs weer halve kilogram afgevallen, terwijl ik normaal, gevarieerd en gezond eet. Mijn buik groeit wel ontzettend dus denk niet dat ik mij echt zorgen hoef te maken...
Fijn, al die mooie echo's en goed groeiende buikjes Helaas horen daar ook wat ongemakken bij, niet zo gek natuurlijk, het vergt nogal wat van ons lijf! Ik heb ook regelmatig harde buiken. Niet alleen als ik teveel gedaan heb, maar ook als ons kleine dametje dr dansvoorstelling iets te enthousiast uitvoert. Ik kan dr aan de buitenkant ook goed voelen nu, maar zodra manlief in de buurt komt houdt ze zich gedeisd. Ik dans vandaag met dr mee trouwens, 18-wekendansje! Sillemie, je bent niet de enige hoor, hier nog een. Ik maak me ook niet druk, buik groeit goed en ukkie vermaakt zich meer dan prima!
Morgen Dames, Wat fijn, al die goede 20 weken echo's! Hele geruststelling! Alle dames met bekkenklachten en harde buiken sterkte! Sillemie, hopelijk gaat het snel beter met je stem! Hier ook nog niets aangekomen. Vind het zelf onderhand wel tijd worden aangezien ik van mezelf alles behalve fors ben. Mamaniess, wat ontzettend jammer dat je vriend zo doet.zeg. Juist zo bijzonder die schopjes! Wanneer is je volgende echo? Pkm, flinke groeispurt gehad! En 20 weken vandaag, hele mijlpaal! Monique, alvast veel succes en plezier met de echo maandag en het shoppen natuurlijk! Wensmama, hopelijk hoor je vandaag meer van je werk! Lijkt me niet fijn zo. Ik wilde nog op meer reageren maar dat geheugen momenteel Hier ook last van bekken en harde buiken. Gister 8x heen en weer gelopen tussen thuis, school en psz. Oudste die op school zijn tas uitpakte en toen zei dat hij thuis zijn drinken eruit had gehaald dus kon weer terug. Toen eenmaal op school nog een stukje waarbij de ouders mochten kijken maar sloot uiteraard niet aan met de begin tijd van school . 's Middags de middelste op psz een dag waarbij de ouders naar de knutsels mochten kijken. Eenmaal thuis echt gesloopt En toen besloot de jongste dat het werkelijk HI-LA-RISCH was om steeds uit zijn bed te klimmen en uitgerekend hij slaapt op zolder . Toen hij eindelijk sliep lekker onderuit gehangen op het loungeset in de zon, heeerlijk. Morgen hebben wij nog een echo, gewoon voor de leuk. Merk dat we beiden heel bewust genieten van deze laatste zwangerschap. O en gister voor het eerst op film weten te krijgen dat buik behoorlijk bewoog door hyperactieve buikbaby
Typfoudt, mijn volgende echo is 23 maart dan hebben we de 20 weken echo. Dus ben zeer benieuwd. En idd jammer dat ie zo reageert want het is gewoon heel erg bijzonder om mee te maken.
Bekijk bijlage 447634 Dit overzichtje kreeg ik met de 20 weken mailing. Ik zit dus aardig netjes op schema met +3,5kg. De laatste drie weken ben ik ook niets aangekomen, dus waar die buik ineens vandaan komt is mij een raadsel Zo groot is het kindje nog niet haha Wensmamma Succes a.s. maandag bij de arts. Hopelijk toch enigszins goed nieuws voor je dat ze je misschien kan helpen. Wie weet moet je wel gewoon thuis blijven nu ook al zou je dat zelf minder leuk vinden. Nietverwacht Leuk het bedje! Wij gaan deze volgend weekend ophalen. MamaNiess Mooie echo en fijn dat alles goed was! Jammer dat je vriend niet wilt voelen... die van mij wilt wel, maar ons meisje laat het niet toe! Je voelt het wel aan de buitenkant, maar elke keer als hij dan in de buurt is houdt ze dr gedeisd. Tazzy Jouw buikje is ook aanwezig hoor, mooi! Sillemie Beterschap met je stem! Hier 20 weken mijlpaal behaald. Dit weekend gelukkig niet super veel op de planning. Zondag komt de kast, dus die moeten we even in elkaar zetten. Maandag hebben we onze 20 weken echo en dat was het wel. Volgend weekend gaan we de rest van de baby spullen ophalen en een plekje geven. Zei gister nog tegen mn vent.. zit alweer op de helft. HUH DE HELFT AL?! Jeetje wat gaat dat snel kreeg ik als reactie terug hahaha Afspraken VK en GYN Maart 13, Aowyn - VK 13, Gelukkigemoeder - Gyn + 20 weken echo 16, PMK - 20 weken echo 16, SYRV - 20 weken echo 16, Nietverwacht - 20 weken echo 16, Maleficent - 20 weken echo 16, Elita - 20 weken echo 16, Monique041982 - 20 weken echo 16, Rhea90 - 20 weken echo 16, Juffie2 - intake verloskundige WKZ 17, Sierra - 20 weken echo 17, Mrs O - GUO 19, Monique 041982 - VK 19, KoosAtillaLuna - GUO 20, Aowyn - 20 weken echo 23, MamaNiess - 20 weken echo 23, KoosAtillaLuna - VK 24, Juffie2 - GUO 25, Bloesempje - 20 weken echo 26, Famke 1989 - 20 weken echo 27, Juffie2 - VK April 1, Bloesempje - VK 3, Sillemie - 20 Weken echo + VK 3, Wensmamma - VK 7, SYRV - VK 10, PMK - VK Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 1 Augustus 1. Wensje88 1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 2 Augustus 2. Sophietje11 2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! 2. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - ♥ meisje! 3 Augustus 3. Marjon 30 3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje! 3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 4 Augustus 4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - ♥ jongen! 4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv 5 Augustus 5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 6 Augustus 6. Mrs O, 33 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - ♥ jongen! 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv - ♥ jongen! 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv 8 Augustus 8. KoosAtillaLuna, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 10 Augustus 10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen! 10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje 10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv 11 Augustus 11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 11. Dezelfde, 30 jaar, 1e kindje, zkh 11. Shiltje, 1e kindje 12 Augustus 12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! Vermoeden ♥ jongen! 12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥ jongen! 13 Augustus 13. Rhea90 - Vermoeden ♥ meisje! 14 Augustus 14. Joanniej14 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - ♥ meisje! 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh 15. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie * Borelli * Lindaatje22 * Puk2015 * Magnolia83
Vandaag 20 weken echo gehad. Alles is goed! Toch een opluchting Placenta ligt bij de baarmoeder mond dus met 32 weken terug en met 36 weken een groei echo. Over twee dagen weten we het geslacht bakker is nu druk bezig en die weet het dus wel haha afwachten.
@ Gelukkige moeder: Wat een mooie echo! Enneuh zie ik dat nu goed dat zijn voetje vlak bij zijn hoofd zit iets lager dan zijn handje zit? (ik wist al wel dat baby's flexibel waren maar dat zou toch wel grappig zijn) @ pmk: Leuk he, als die babykamer dan stilaan vorm begint te krijgen! En 20 weken, joepie! @ Typfoudt lijkt mij geweldig om die buik zo te zien bewegen! Hier: Net terug thuis van het centrum, heerlijk beetje verjaardag gaan vieren met mijn beste vriendin. Want over een kwartier ongeveer wordt ik 26. Dus ik heb dit weekend het tegenovergestelde van pmk: onwijs druk weekend! In onze familie is de helft ongeveer in maart jarig dus feestjes genoeg . Oh ja, en ik heb net opp tijd mijn stem terug: vanmorgen was ik nog zo schor als wat maar tegen de middag kwam er steeds weer meer geluid uit en nu klink ik alleen nog heel nasaal. Is ook sexy volgens mijn man, ok dan
Sillemie, gefeliciteerd! Fijn weekend! Altijd erg druk he als alles ineens vlakbij elkaar jarig is Gelukkige moeder, gefeliciteerd met de goede 20 weken echo! Ben benieuwd welke kleur jullie taart heeft Voor de lijst, ik ben afgelopen week ook weer een jaartje ouder geworden Hier gister de kinderwagen gekocht, bugaboo donkey zwart en of White. Helemaal blij mee. Zo op naar echo, mogen weer even spieken
Typfoudt en Sillemie: gefeliciteerd! Typfoudt: wij hebben sinds kort ook de donkey, zo fijn! Zal straks wel moeten wennen dat ik in de supermarkt alleen nog bij de extra brede kassa kan afrekenen en niet bij iedereen naar binnen kan... Gelukkigemoeder: mooie echo, fijn dat alles goed was, en wat spannend zeg, wachten op de taart!
Gefeliciteerd jarigen en al-jarigen Prachtige echo zag ik weer voorbij komen, ik heb er van gesmuld! Maandag mag ik! Heb ook even het lijstje een beetje opgeruimd. Er kunnen er waarschijnlijk wel meer vanaf, maar voor nu heb ik ze er nog even op staan. Zo blijft het in ieder geval overzichtelijk wie er echt nog actief mee doet Mochten ze terug komen zijn ze natuurlijk altijd weer welkom!! Afspraken VK en GYN Maart 16, PMK - 20 weken echo 16, SYRV - 20 weken echo 16, Nietverwacht - 20 weken echo 16, Maleficent - 20 weken echo 16, Elita - 20 weken echo 16, Monique041982 - 20 weken echo 16, Rhea90 - 20 weken echo 16, Juffie2 - intake verloskundige WKZ 17, Sierra - 20 weken echo 17, Mrs O - GUO 19, Monique 041982 - VK 19, KoosAtillaLuna - GUO 20, Aowyn - 20 weken echo 23, MamaNiess - 20 weken echo 23, KoosAtillaLuna - VK 24, Juffie2 - GUO 25, Bloesempje - 20 weken echo 26, Famke 1989 - 20 weken echo 27, Juffie2 - VK April 1, Bloesempje - VK 3, Sillemie - 20 Weken echo + VK 3, Wensmamma - VK 7, SYRV - VK 10, PMK - VK Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 1 Augustus 1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 2 Augustus 2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! 2. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - ♥ meisje! 3 Augustus 3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje! 3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 4 Augustus 4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - ♥ jongen! 4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv 5 Augustus 5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 6 Augustus 6. Mrs O, 33 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - ♥ jongen! 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv - ♥ jongen! 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv 8 Augustus 8. KoosAtillaLuna, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 10 Augustus 10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen! 10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje 10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv 11 Augustus 11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 11. Dezelfde, 30 jaar, 1e kindje, zkh 12 Augustus 12. Typfoudt, 27 jaar, 4e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! Vermoeden ♥ jongen! 12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥ jongen! 13 Augustus 13. Rhea90 - Vermoeden ♥ meisje! 14 Augustus 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - ♥ meisje! 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh 15. Sillemie, 26 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie * Borelli * Lindaatje22 * Puk2015 * Magnolia83
Dank jullie wel. Nog 1 dag en dan weten we het geslacht echt wel spannend Hier een app van het zkh waar ze foto's en video's op zetten zodat je zelf alles digitaal hebt. Echt leuk ook een aantal filmpjes. Vandaar ook een hele heldere echofoto. Het zijn trouwens beide handen die je ziet. Benen zaten helemaal opgevouwen onder de kont lijkt me ook niet comfortabel Gefeliciteerd voor de jarigen (ik weet niet meer wie😊 )
Hallo dames. Even ego. Mijn vriend en ik zijn uit elkaar. We hebben het meerdere malen geprobeerd maar het gaat niet meer. Ik zal de komende tijd minder reageren hier denk Ik.