Afspraken VK en GYN december 2014 2, PMK - Intake 2, Modra - Intake 11, Marjon30 - Intake + Echo 16, Nietverwacht - Echo 19, Magnolia83 - Echo 22, MamaDeluxe5 - Intake + Echo(gyn) 22, Rhea90 - Echo(gyn) 23, Modra - Echo 23, Wensje88 - Intake + Echo 24, Gelukkigemoeder - Echo (gyn) 30, Mo leannan - Intake + Echo 31, Annemie - Echo januari 2015 2, SYRV - Intake + Echo 2, Gelukkigemoeder - Echo 6, Annemie - Intake 8, Gelukkigemoeder - Intake 12, N80 - Intake(gyn) 12, Puk2015 - Intake + Echo Uitgerekend: 1 augustus Modra - PMK - Wensje88 - SYRV 2 augustus Sophietje11 3 augustus Marjon 30 - Nietverwacht 5 augustus Puk2015 - Magnolia83 6 augustus Gelukkigemoeder 7 augustus mo leannan 8 augustus N80 - Wensmamma - Doornstruikje 9 augustus Annemie - MamaNiess 10 augustus MamaDeluxe5 12 augustus Typfoudt 15 augustus Rea90
Whaaaa het plaatje op mijn banner is nu ook een wurm/garnaal!!! Heb het gevoel dat het hier nog steeds goed gaat.. Merk wel dat ik na 16:00 moe begin te worden en ga dan ook gewoon liggen. Manlief neemt de schoonmaaktaken wat op zich en ook de kattenbak doet hij zelfs! Hij heeft nogal een hekel aan katten en hondenstront, kom van vroeger uit, maar het gaat hier heel goed. Moet er zelf wel goed om denken dat ik het beslag van de taarten niet meer voor kan/mag proeven. Ik was gisteren bezig om te kijken wat ik op de markt allemaal ga verkopen en ik dacht ook aan mergpijpjes, maar als je dit zelf wilt maken, maak je de marsepein van rauw eiwit. Ik vindt dit een risico, dus doe dit denk ik niet. Of ik moet het met de fondant doen? Ik weet het nog niet... Hier ook enorm humeurig, manlief moet er wel om lachen. Maar ik vind het soms zo oneerlijk dat ik zo doe. Mijn ouders reageren er niet eens meer op. Merk wel dat iedereen me meer helpt. Normaal deed ik alles zelf op stal, maar merk dat vooral het mesten erg moeilijk gaat. Mijn broeken pas ik nog gewoon, al loop ik in de avond het liefst in mijn pyjama broek. Vrijdagavond komen mijn ouders, zusje en haar vriend eten, maar eens zien wat ik dan aan doe. Vanmorgen rond 5 uur weer een nachtmerrie gehad, bleek mijn man al een beetje wakker te zijn, dus die trok mij naar hem toe. Lag te beven als een rietje?! Er was iets met de voordeurbel van mijn ouders en een inbreker. De hond ging enorm tekeer, maar verder weet ik het niet meer? Nou ik ga weer aan het werk. Hebben jullie trouwens ook dat de dagen nu veel sneller gaan? Die dagen voor de positieve test die duurden zo lang en nu gaat alles weer in vlot tempo..
Goedemorgen dames! Ik heb net mijn zoontje naar school gebracht en wacht nu op de mevrouw van moeders voor moeders. @puk: fijn dat je wat meer hulp krijgt. Mag ook wel, zal vast een ontzettende drukke tijd voor je worden met de kerstmarkten etc. @rhea90: jeetje wat een heftige tijd hebben jullie gehad zeg! Ik hoop dat het deze keer allemaal goed gaat! Succes en gefeliciteerd!
@puk: vervelend van die nachtmerries. Hopelijk houd je dat niet zo lang. Misschien zijn het onbewust wel je angsten die zich op deze manier uiten? Ik heb helemaal niet t gevoel dat de tijd nu snel gaat, gaat zo ver mogelijk nog langzamer voor mijn gevoel. Ik heb mijn verwijzing binnen voor de gyn, nu dus wachten op de oproep en ik ben al zo geduldig *ahum* Ik merk nog niets qua humeur, ben wel echt moe. Ben altijd al extra moe door de bechterew en er blijft nu niets van me over. Zit net een half uur op mijn werk en ik kan wel alweer slapen. Vanmorgen ook weer een test gedaan, ben zo onzeker merk ik. Maar goed na een halve minuut verscheen er al een streepje. Zodra de pijn in mijn borsten ook maar even weg is maak ik me meteen zorgen . Maar ik voel ze weer haha Fijne dag allemaal.
Pmk: ik hoop echt dat je niet teveel last krijgt van de galstenen Wensmama; ik heb in het verleden ook nooit zo positief getest hoor en dat ging ook goed Marjon; is je pakket nog gekomen? SYRV; hier nog geen last van gelukkig. Wel erg emotioneel dat het gelukt is Mamadeluxe; wat rot dat je zo misselijk bent. Gelukkig plas je die vitamines gewoon weer uit Niet verwacht; hoeft helemaal niets te zeggen maar je wordt er toch onzeker van he Gelukkigemoeder; leuk, hier ook de 24e eerste echo! Doornstruikje; wat grappig dat het verschil zo duidelijk was! Rhea; welkom! Wat een jaar hebben jullie achter de rug. Hopelijk wordt 2015 jullie jaar! Puk; kun.je geen kant en.klare marsepein gebruiken? Werk ze vandaag! Wensmama; dat klinkt pittig die vermoeidheid ivm je bechterew. Succes vandaag! Hier nu ook moe. Niet door de zwangerschap maar alles werd hier vannacht ziek behalve ik en de oudste. Man koorts, kids koorts en spugen. Jongste had in bedje gespuugd en was het lekker gaan uitsmeren Zo smerig. Kan al niet tegen spuug en normaal neemt mijn man deze taak op zich maarja die was zelf flink ziek. Nu eerst maar eens een kopje koffie
Goedemorgen dames, Sorry hoor dat ik eigenlijk niet reageer, ik ben persoonlijk meer van het meelezen.. Voel me vandaag niet zo optimaal trouwens, last van mijn onderbuik, zeer verkouden, keelpijn (bij vorige zwangerschappen had ik ook al griep gevoel in het begin) onwijs moe, eigenlijk de hele dag door. En met vlagen behoorlijk misselijk. Ook hier is het onredelijke gedrag te vinden hoor, kan uit het niets gaan snauwen haha, of voel me dan in eens een stuk emotioneler. Op de vraag of de broeken nog passen; Bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik tot aan het eind van de zwangerschap gewoon mijn eigen broeken nog aan gehad, en op dit moment pas ik ook nog gewoon mijn eigen broeken al zit ik in de avonden liever in een ''pyjamabroek/loungebroek''
Shit man!! Heb vandaag toch wel ff wat meer last!! Dat wordt een stapje terug doen!! Maar zo moeilijk, want ik doe altijd van die leuke dingen op de woensdag... Moeilijk, Moeilijk...
Zwaai! Ik pak de laatste 3 blzs Antagel had ik bij beide zwangerschappen op het eind. Hielp grotendeels wel. Rennies werken averacht. LIjken eerst te helpen en dan wordt het erger, dus geen rennies! PMK ik las galstenen?? pfff sterkte meis! Maar wel leuk dat hij al iets dacht te zien Verward heb ik ook last van al haha mijn man dus erg blij Emotioneel type ben ik ook alleen tijdens de zwangerschappen, muv baby filmpjes etc, kan ik minder snel huilen. en soms lijkt het alsof ik PMS heb met blij dan chagerijnig haha Voorkeur nog niet echt. Heb wel meer zin in Fanta, wat ik normaal echt niet drink. Had ik bij mijn eerste ook. N80 heerlijk meis dat je weinig last hebt tijdens de zwangerschappen! Gelukkigemoeder nou ik begin te merken dat broeken iets krapper zitten. Is nog niet de baby maar ik groei heel snel, bij de eerste al en met alle zwangerschappen ook. Bij mijn tweede kind lag de bm al voor 12 weken boven de schaambot dus voelde ik hem al met 12 weken! En paar weken later had hij het stand van 20 weken! rhea90 welkom en gefeliciteerd! Jij hebt ook een hele ritje achter je Ik duim heel hard mee dat deze een plakkerd is en een puber wordt!! MamaNiess knuffs!!
Vanochtend naar de huisarts geweest voor voorbereiding meds ivm hoge kans op weer HG. Heb een set Emesafene zetpillen al in huis. Hij was super blij voor ons. Wel is dit mijn 9e zwangerschap (pfff) en hopelijk mijn 3e kind! Hij duimt ook heel hard mee. Ik had maandag de vk gebeld en die plande mijn de 8e in van januari. Erna zag ik dat ik dan 9w6d ben. OP zich heel gemiddeld. Maar bij mijn eerste, mijn MA enmijn tweede had ik intake en echo met 8w3d ongeveer. En gezien mijn geschiedenis met miskramen en de feit dat ik misselijk was brak mijn de paniek en angst uit. Gisteren teruggebeld en nu mag ik de 30e en ben dan 8w4d. Mijn huisarts was hier ook blij mee, dat ik snel de geruststelling hebt. Hier nog zere borsten en licht misselijk/weeeig en eerder moe. Nog niets erbij en ben daar blij mee! haha. Ik heb steeds om de dag getest om te zien of mijn hcg god stijgt. Deze was van vanochtend. HCG stijgt dus goed, dus dat is ook een geruststelling! Ben benieuwd hoe lang ik het kan verbergen :/ Want anders moet ik vragen om een maatje groter werkbroek en dan gaan de roddels -.-
Hoi dames, Zit met tranen op mijn wangen dit bericht te typen.....kan het bijna niet opschrijven merk ik.....vanmorgen een kv test gedaan en het streepje was lichter....Daarna cb digitaal en die gaf aan niet zwanger.....Ben er echt kapot van! Liever helemaal niet zwanger dan nu wéér een vroege miskraam.....gewoon 2x achter elkaar Ik zei het al hè, testen bleven te licht maar hoopte elke dag weer op dikkere streep. Heb dus gek genoeg nog wel klachten, ben misselijk en zeer pijnlijke borsten enzo. Doet echt enorm zeer dit, kindje was zo gewenst! Zit alleen maar te huilen nu........
Hele dikke knuffel voor je meid. Ken helaas het gevoel maar al te goed en de grond zakt onder je voeten vandaan. Sterkte
Oh nee, wat verschrikkelijk. Heel heel veel sterkte lieverd... Natuurlijk alleen huilen nu, laat maar gaan die tranen... Vind het zo erg voor je. Hoop dat je man er gauw is voor wat steun... Of iemand anders?
Dag dames! Wat is er weer veel gekletst. Aangezien ik nu toch relaxed op de bank zit te wachten tot mijn misselijkheid een beetje weg trekt ga ik eens op mijn gemak reageren @N80: Galstenen... als ik er last van heb, dan is dat echt echt echt niet fijn. Maagpijn, rugpijn, zijpijn, zweten, misselijk, brok in de keel noem maar op... de pijn is echt heftig. Straks even wachten op het telefoontje van de HA voor een plan van aanpak, maar ik persoonlijk wil het eigenlijk ook wel even afwachten. Voeding aanpassen/erg op letten zal nu de eerste stap zijn. Mocht het echt niet meer gaan, zal ik wel aan de bel trekken. Dat is alleen wel in het uiterste geval. Heb gelezen namelijk dat vooral de eerste 3 maanden willen ze niet opereren ivm ontwikkeling van het kindje. @Doornstruikje: Mijn ma had dit drankje ook gehad tijdens haar zwangerschap. Zij zei dat het in het begin wel hielp, maar tegen het eind van de zwangerschap niet meer @Gelukkigemoeder: Ja, ik kreeg al als tip van de echoscopist mee vetarm en geen chocolade te eten. Dit ga ik nu dus ook proberen te doen Inderdaad... zo'n aanval is echt verschrikkelijk...! Broeken... tsja... eerlijk, ik heb last van luie darmen en heb dus nu ook heel snel last van een 'darmen buik'. Als ik zo'n darmen buik heb kom ik niet in mijn broeken, het gaat dan niet dicht bij de buik Maar de volgende dag kom ik er gewoon weer in. @Rhea90: Wat een heftige periode hebben jullie achter de rug zeg... Hopelijk gaat het deze zwangerschap allemaal helemaal goed en ook daarna! Gefeliciteerd ! @Puk: Leuk hé als je banner zo veranderd! hahaha... Ik kan al niet wachten tot a.s. zaterdag Dan ben ik 6 weken en dan veranderd hij weer Lijkt me inderdaad lastig met die taarten enz... ach, kan je man lekker proeven Die dromen, zoals iemand al eerder zei, zijn het niet je angsten? Ik merkte dat toen ik nog redelijk bang was voor een miskraam ik ook continu 'enge' dromen had. Terwijl nu ik mij daar niet zo mee bezig hou en dus een stuk kalmer ben ik weer vrij relaxed slaap @SYRV: Hoe was het met moeders voor moeders? Ook een mooie test? Als het goed is komen vandaag hier de eerste flessen om te beginnen. @Wensmamma: Fijn dat je test zo snel zichtbaar is! Geeft toch een heerlijk gevoel @Typfoudt: Beterschap voor je gezinnetje! Hopelijk zijn ze gauw weer allemaal beter. @MamaNiess: Meelezen is natuurlijk prima. Als je af en toe iets van je laat horen vinden wij dat natuurlijk ook leuk @Mo Leannan: Fijn dat je toch eerder terecht kon. Een gerust gesteld gevoel is natuurlijk wel belangrijk tijdens een zwangerschap. Stress werkt niet zo fijn. Mooie test! @Doornstruikje: Ik lees nu je laatste bericht... wat verschrikkelijk Gooi het er maar allemaal uit en als je wat kwijt wilt kan je altijd hier terecht. Ik blijf hopen voor je natuurlijk, maar het klinkt allemaal niet positief... Heel veel sterkte... Is er iemand in de buurt die je nu even kan steunen?
@Doornstruikje: Wat een naar bericht, ik snap dat je verdrietig bent. Ik weet niet zo heel goed wat ik moet zeggen, sorry! Ik wil je wel even een hele dikke knuffel geven en sterkte wensen. Ik hoop alsnog dat het goed blijft gaan. @Gelukkigemoeder: Hier past alles nog, maar ben pas 4 weken hihi, merk wel dat het 's avonds niet zo lekker meer zit. @Pmk: Hoe gaat het met je misselijkheid? @Rhea90: jeetje dat is niet niks allemaal! Toch gefeliciteerd! Ik duim dat alles goed blijft gaan. @Puk: hier ook van die heftige en realistische dromen.. Hopen dat het snel weg gaat! Ik zou ook niet van al die lekkere dingen af kunnen blijven, als ik een maandje bij jou zou werken, zou ik gelijk 15 kg zwaarder zijn @Wensmamma: Heerlijk he die bevestiging, ik denk dat ik er morgen ook nog 1 doe heb nog 1 van kruidvat liggen @SYRV: afspraak goed gegaan? Vanaf wanneer begin je? @Mo: Fijn dat je eerder terecht kan! @Typfoudt: beterschap voor de ziekenboeg!
Oh nee, de bank zakt hier onder mij vandaag en de tranen lopen over mijn wangen, wat erg! Als ik jou was zou ik even een echo aanvragen? Of de verloskundige bellen? Of zou dat niks uitmaken? Oh ik hoop zo dat het alsnog goed komt!!