1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    O ja, dat wil ook wel helpen ja ;)

2. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Als het goed is komt deze jumpsuit deze week binnen :) Kon het niet laten, vind hem zo schattig!

3. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

Nou lekker dan! :( ik lees dit terwijl ik net wat zit te eten! :);)

4. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Leuk! Die heb ik hier ook al in de kast hangen! Schattig is ie he?;)

5. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Sorry Mamaniess :D

6. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Was idd gelijk verliefd SYRV!

7. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

Die is wel gaaf trouwens! Waar komt die vandaan?

En het is je vergeven hoor ;)

8. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    H&M! 12,99 geloof ik en t/m morgen geen verzendkosten met de code die op de homepage staat ;)

9. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

ik zie het staan idd! Leuk leuk! :D:D

Als jullie kleertjes bestellen zoals dit pakje, nemen jullie dan bijv maat 56 of gelijk al wat groter of juist kleiner?

10. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ik heb 56 genomen. 50 vind ik tricky (heb er wel wat van hoor) en 62 weer te groot...

11. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

Heb laatst via mp een kleding pakket gehad maat 50-104. dus echt heel veel kleertjes, maar vind het altijd zo lastig.! Al heb ik voor de kleine

xz_3683753_001.jpg dit shirtje gehaald namens grote broer. En die al wel in maat 56 gedaan, begon te twijfelen namelijk! En voor grote broer natuurlijk leuker als zijn zusje het shirtje wat langer aan kan dan maar 1 a 2 keer lijkt me!

12. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Die heb ik dan weer in 50 genomen hahaha

13. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

Haha, ja ik was echt aan het twijfelen op dat moment. vind het gewoon zo lastig! volgens mij had mijn zoontje (geboren met 50 cm 3730gram) ook wel mt 50 aan maar volgens mij al snel maat 56. Dus ik vind het eerlijk gezegd nogal lastig!

14. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ik vind het ook lastig hoor! B. was 53 cm en had ook wel gewoon maat 50 aan. Wilde dit shirtje echt voor de 1e dagen/weken, vandaar maat 50... Zit elke keer te dubben als ik kleertje koop/zie, het blijft lastig! Mijn gevoel zegt dat ik de 40 weken niet helemaal ga volmaken en dat ze maat 50 echt wel aan kan, maar dat zegt natuurlijk niks... Ik zorg dus dat ik wel setjes 50 heb (binnenkort ff alles uitzoeken want weet nu al niet meer wat ik in welke maat heb en ik heb nog helemaal niet zoveel!), maar niet enorm veel. Bijkopen is makkelijk, oma vindt het vast niet erg om te shoppen ;) Heeft ze bij B. ook gedaan 👍

15. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @sillemie: SUcces met je tentamens vandaag!

@nietverwacht: Ja de kinderwagen rijdt ook heerlijk!!
    Duidelijk teken idd van de harde buiken, ik merk t ook. Heb zondag en gisteren nauwelijks harde buiken gehad en net had ik mijn 1e alweer te pakken. Zegt wel genoeg. De bedrijfsarts moet naar je luisteren hoor en kan dit niet ontkennen ;) En trouwens je werkgever krijgt het vergoed vanuit het uwv dus eignelijk hebben zij ook niet zoveel te zueren :D

@typfoudt: wow wat eeen mooie buik al!

@pmk: hmm lijkt mij ook erg vervelend dat steeds aan te moeten horen, zo groot is ie toch niet? Ook heel erg zwaar en moeilijk van je opa :( sterkte daarmee.
    DAt volle gevoel herken ik ook wel trouwens. Vooral 's avonds als ik te veel heb gegeten, dan sta ik echt op knappen. Dus minder eten :D

@bloesempje: ooooooooooooooh wat een schattig pakje!!!
    Verder ben ik t even kwijt :)

@hier: Ik heb een heerlijk relaxed weekend gehad. Heb 2 dagen gewoon echt helemaal niets gedaan. Hele dag rondgelopen mijn kloffie (oke gisteren wel even naar de supermarkt gefietst). Zaterdag bijna al t kleine spul gekocht. Ze hadden alleen de hoeslakens voor de aero sleep nog niet dus daarvoor moet ik nog even terug.
    Morgen weer naar de da met mijn kat, hopelijk kunnen de hechtingen er dan al uit. Hij loopt ook mank sinds gisteren en is zwaar verkouden. Eens een zorgenkindje, altijd een zorgenkindje :p
    Verder voel ik de kleine man nu elke dag wel een paar keer. Heerlijk gevoel, ben er helemaal verliefd op hihi.

16. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    MamaNiess, dat shirt heb ik ook <3 wel de kleine broer versie dan haha in maatje 56.

ik heb eigenlijk geen kleertjes in maat 50.. denken 2? Setjes. Zoontje heeft dat ook maar de eerste week aangehad en Daarna 56. Heb in 56 heel erg veel liggen en het eerste pakje is een kleinvallende 56.

@wensmama apart hè, dat je buik zo gevoelig er op kan reageren??? Wel fijn dat je de kleine nu lekker voelt :)
    wat balen van je kat! Hopelijk kunnen de hechtingen eruit en kan hij lekker opknappen.
    mijn baas vind trouwens altijd wel wat om te zeuren hahaha.. al adem ik verkeerd.

Hier gisteren een drukke dag gehad.. vandaag heb ik mij ziekgemeld en heb besloten dat ik deze week zoiezo thuisblijf. Ik heb een heel erg zwaar gevoel van onderen (alsof er gewichten aan mn doos hangen) en harde buiken. Daarbij ben ik heel erg moe! Dus deze week lekker uitrusten en we zien maandag wel weer. Moet natuurlijk niet ten koste gaan van mezelf.

Vriend/man is ook ziek vandaag, die heeft een flinke buikgriep te pakken dus gelukkig zit ik niet alleen thuis vandaag (zoontje is op dinsdag altijd bij oma) mocht mn baas dan bellen om te zeuren, krijgt bij mooi mn vent aan de telefoon hahaha

17. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik heb net even degene gebeld die hier over het ziekteverlof gaat. Ik heb eigenlijk pas eind april weer een afspraak met de bedrijfsarts, maar het liefste heb ik die morgen al. Het is voor mij nu wel overduidelijk dat de harde buiken van t werk komen namelijk. 3 dagen nauwelijks last gehad en nu weer de hele tijd harde buiken... Ben bang dat werken niet meer gaat :(

18. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    En wat is er weer veel geschreven de afgelopen dagen!!

Voor degene met harde buiken, denk aan jezelf en de kleine hoor!!

Wat betreft kleertjes en maten daarin dat vind ik ook lastig. Heb zowel 50 als 56 voor de begin periode. Maar de ene 56 is ook de andere weer niet, wat een verschil zit er in de grote van die maten qua verschillende merken.
    Sommige vallen heel klein en andere juist erg groot. ;)

Hier verder een heerlijk paasweekend gehad, we zijn lekker buiten bezig geweest en mijn ouders zijn begonnen met de logeerkamer naar een andere kamer te verhuizen en daar op te knappen. Als dat gebeurt is dan starten we met de babykamer. Verder lekker bezig geweest met onze paardjes, alle hokken weer lekker schoon, dus blije geiten, kippen, paarden, honden, varkens, en konijnen :D

Nu weer aan het werk, nog twee weken dan heb ik fijne en weekje vrij.

Oh en buik groeit ook flink nu, lijkt wel met de dag groter :$

19. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Bedankt voor de tip van gratis verzenden bij H&M heb ook even mijn slag geslagen ;) Twee vestjes/jasjes (iets grotere maat) en een leuk new born setje!

Wensmamma gewoon anders even aangeven of je eerder je gesprek mag hebben? Dat lijkt mij gewoon mogelijk toch?

Tazzy leuk he dat je buik nu begint te groeien haha... is het eindelijk zichtbaar! Lekker pronken! :)

Nietverwacht lekker uitrusten! :)

Hier ga ik straks nog even verder met de grote schoonmaak, maar alles op mijn gemak. Merk dat het niet meer zo soepel gaat als voorheen :p Nu ook voorgenomen (weet niet of ik het al gezegd heb!!) dat ik voor eind 7e maand zwangerschap de baby kamer af wil hebben. Ga daar dus de aankomende weken flink mee aan de slag :) Elke dag gewoon een beetje, dan kom je er wel :D

Vandaag nog even het plankje boven de commode ophangen (mag vriendlief doen) en zijn bureau naar de woonkamer verhuizen (als het goed is vanavond allemaal gebeurd). Lekker aan de slag dan!

20. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Idd op de rem trappen als je merkt dat werken teveel is voor je kindje en jezelf! Het kost je werkgever geen cent en de stress eromheen is ook alleen maar slecht.
    Ook de dames die thuis zijn btje rustig aan he, grote schoonmaak, deadline voor het kamertje enz ;) Tussendoor genoeg rust nemen! Ik had vandaag 4 dingen op de planning staan, nmlk schilderen, alle was opvouwen, benedenverdieping opruimen en schoonmaken en boodschappen. Het schilderwerk is gedaan, daarna even gaan liggen, nu ga ik aan de was beginnen en daarna de benedenverdieping. Boodschappen heb ik maar gecancelled, mag manlief doen als hij naar huis komt. Anders krijgen we weer hetzelfde als zaterdag vrees ik, dus maar even zo!

Deel Deze Pagina