1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Flauw zeg Juffie 😝 :p

2. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Erg flauw juffie! hahaha.

3. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Juffie. Je krijgt vast een jongen. Iedereen die op dezelfe dag is uitgerekend en waarvan we het geslacht weten heeft hetzelfde geslacht als de andere zwangeren van die dag

#50%kansdatikgoedgok

4. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Haha idd, tot nu toe is het wel zo en de jongens zijn nog niet zo goed vertegenwoordigd in dit lijstje :p

@pmk: balen van de suiker, ook al had je jezelf er al een beetje op voorbereid. Ik hoop dat het dan iig meevalt.

Ehm de rest ben ik kwijt :)

Ik zit nu heerlijk in mijn eentje in een hok op t werk. Wat een rust! Ook helemaal geen telefoon meer die ik krijg. Fijn dat ik zo'n goede werkgever heb die met me mee denkt en snapt dat ik er ook niet veel aan kan doen. Voelt beter iig. Vanmiddag lekker van de zon genieten en vanavond brownies en blondies bakken. Morgen high tea en zondag familiedag.

5. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Oh lekker brownies wensmama! Fijn dat je werk zo meewerkt.

6. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Jij nog iets van je werk gehoord nietverwacht?

7. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Vandaag dan eindelijk het jumpsuitje van H&M binnengekregen! :) Ook een ander setje wat ik gister ergens anders had besteld, ik ben verliefd ;)

Bijgevoegde bestanden:

8. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Wat een schattig setje bloesempje.

Nee ik heb niets meer van ze gehoord behalve dat ik dinsdag dab naar de bedrijfsarts moet. En ohja kreeg een rooster via de mail net onmogelijke tijden (3 dagen van 9 tot 7) dat houd ik nooit vol..

Kreeg wel een brief van het uwv dat ze mijn ziektewetuitkering gaan beoordelen kan dat kloppen?

9. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ja dat klopt, het UWV betaalt jouw werkgever jouw "uitkering" (=100% salaris), zij gaan je waarsch bellen. Mijn ervaring is dat het UWV niet moeilijk doet en het advies van je vk gaat opvolgen. Ze hebben mij 2x gebeld en ze zei toen: eigenlijk zie ik er het nut niet van in om je nog vaker te gaan bellen, een fijne en goede zwangerschap verder.
    Ik hoop heel erg voor je dat je een fijne en begripvolle bedrijfsarts hebt!

10. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Gaat dus wel los lopen met het UWV als ik het zo lees :)

Hier vanmiddag bij de VK geweest. Hartje klonk prachtig en ze zat maar tegen de doppler aan te schoppen!! Heel dat ding ging op en neer :)

Mijn suiker in de hoogste waarde was dus 10.3 na de test. Veel te hoog. Nu donderdag afwachten bij de gyn :)

11. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Weer even snel bijgelezen.

Hier vandaag voor controle bij de gynaecoloog geweest, alles goed!! Ook weer even fijn naar ons kleine meisje kunnen kijken :D En wat een lieve gynaecoloog heb ik toch. Mag stiekem en puur voor de lol over vijf weken nog een keer voor een echo!!! Hoef ik niet tot 32 weken te wachten. :D
    Ging ik vanmiddag emmen even in na mijn werk voor wat positiebroeken. Nee zeg gewoon echt nergens positiekleding, niet bij de h&m, niet bij de v&d, niet bij de miss etam, niet bij de c&a, gewoon nergens als alleen bij de prenatal!!!! Niet te geloven toch!!!!:x

12. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Wat een lieve gynecoloog tazzy. Qua positiemode wisselt het hier sterk qua winkel. De ene ca of hm heeft geen positiekleding en die in een andere stad wel.

13. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Fijn zo'n gyn tazzy!

Heb gister ook nog de uitslag gekregen van mijn bloedonderzoek naar aanleiding van mijn galstenen aanval. Mijn leverwaardes zijn licht verhoogt en ik moet over 2-3 weken weer bloed prikken om te kijken hoe mijn waardes dan zijn. Denk dat het hetzelfde blijft, gezien ze al een jaar verhoogt zijn (licht). We wachten het weer af!

14. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Goedemorgen dames! Hoe is het hier? Geniet iedereen van het weekend?

Hier zijn we gister bezig geweest met de "babykamer". We hebben alle muurtjes opnieuw behangen, geverfd en het wiegje, de kast en de commode staan klaar. Ondanks dat ik er qua ruimte best wel tegenop zag dat de baby bij ons op de slaapkamer komt valt het me alles mee. Het is echt ontzettend leuk geworden. Er moeten alleen nog nieuwe gordijnen komen en dan is het eigenlijk zo goed als klaar. Was wel helemaal gebroken gister, maar ik heb het overleefd:D
    Komende week nog even verder met de kamer van onze zoon:)

Verder voel ik me eigenlijk wel prima. De baby is lekker in de weer en ik voel haar elke dag meerdere keren.

@wensmama: hoe was de high tea? En veel plezier vandaag!

@bloesempje: schattig pakje zeg!

@tazzy: inderdaad een erg lieve gyn! :D

15. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    SYRV ook lekker bezig dus!

Hier vandaag de kamer dan eindelijk vrij gemaakt. Alles staat nu op zijn plek dus ik kan gaan tekenen. Dan hoef ik alleen het bedje weg te schuiven als ik daadwerkelijk de muurschildering ga maken :) Daar wil ik morgen mee beginnen en dan langzaamaan dag voor dag het af gaan maken. Over 1,5 maand komt de kraamzorg al langs en wil dan toch wel dat het af is!

16. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Rustig geweest hier ;) iedereen heeft zeker lekker van het weer genoten! Heerlijk!
    Ik had vandaag echt het idee dat ze met d'r hoofd of billen aan de rechterkant onder m'n ribbenkast vast lag. Deed echt pijn! En het gevoel alsof ik er niet zoveel ruimte had. Gelukkig bewoog ze na het eten, en nu ligt ze anders. Maar heb wel het idee alsof ik een beetje beurs ben nu. Denk wel dat ik echt veel voorloop hoor... Heb anderen nog helemaal niet gehoord over beknelde magen etc.. En wij zijn zelf niet zo groot, dus we hadden geen rekening gehouden met een groot kind haha. Ben benieuwd.

Morgen weer een snelle bloeddruk check en dan volgende week weer een langere afspraak.

Lekker hoor dat julli begonnen zijn met t kamertje. Ik vind t wel fijn dat t al af is ;)

17. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Zo controle in WKZ, ben benieuwd. Gistermiddag ontzettend fijn afscheidsfeestje gehad in mijn huidige huis, een kamer vol lieve, betrokken mensen die alles voor me willen doen wat nodig is om verhuizing zo makkelijk mogelijk te maken. Heel verwarmend en voel me echt gesteund ook al ben ik het type 'ik doe alles wel alleen, heb geen hulp nodig' 😊

18. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Hier krijg ik trappen in m'n maag als ik zit en continu tegen m'n navel ook. Krijg vaak een soort misselijk gevoel als ze weer aan het rond draaien is, maar nog niet beknelt.

19. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @Tazzy: Fijn hoor van die echo's. Ik heb om de 4 weken een controle afspraak. Voor mijzelf en om de kleine in de gaten te houden ;) Helemaal niet vervelend.
    Raar van die positiekleiding. Hier hebben we dat gelukkig wel, bij de h&m iig.

@syrv: Lekker bezig geweest dus, fijn! Bij mij gaat er zaterdag as wat gebeuren qua 'babykamer'.

@pmk: ook al zo lekker bezig met de kamer. Bij mij is de kraamzorg al geweest en die hebben niet naar mijn slaapkamer gekeken hoor, dus daarvoor hoef je het niet te doen ;)

@juffie: succes met de controle en super fijn van het feestje. Fijn om zulke mensen om je heen te hebben.

Hier heerlijk weekend achter de rug. High tea was gezellig, weer lekker baby geknuffeld :D en gisteren familiedag gehad die ook heel erg leuk en gezellig was.
    Verder voel ik ons mannetje nu zo vaak, heerlijk gevoel. Gisteren het ook over het kaartje gehad met mijn vader. Hij gaat ermee aan de slag, ben zo benieuwd hoe het wordt.

Lichamelijk gezien gaat het erg slecht. De klachten die ik had (pijn in linkerbil) zijn weer terug. Ik kan nauwelijks lopen vd pijn :( en als ik te lang zit heb ik dus uitstralingspijn weer naar mijn linkerbil. Ook de harde buiken zijn nog gezellig aanwezig...
    Donderdag afspraak bij de bedrijfsarts ben benieuwd wat hij zegt. Morgen massage van mijn rug en woensdagavond afspraak bij de fysio.
    Baal dat ik zoveel pijn heb, maar ja t is niet anders...

20. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Juffie, grappig, zit ook in de wachtruimte int WKZ ;)

Deel Deze Pagina