Pfffff even ego bericht.. Ik heb zo ongelooflijk veel pijn, vermoed zelf dat het gaat om een nierbekkenontsteking. Maar durf niet de huisarts te bellen. Aangezien ik de enige hier thuis ben met rijbewijs. Dus zelf zou moeten rijden. Niemand in de buurt op het moment.. Maar las op internet dat als het nierbekkenontsteking is dat je word opgenomen. Ben ik dus bang voor. Ook last van schaambot en de baby reageert nogal onrustig.. Dus weet het even niet meer
Ik zou toch even bellen mamanies! De gezondheid van jou en je kindje gaat boven alles natuurlijk! Beterschap!
Snap ik ook wel, maar bang dat ik langs moet komen en dus zelf 20 min moet rijden. Vriend zegt ook misschien is het morgen wel minder als ik heb geslapen. Maar het is nu tot nu toe alleen maar erger geworden.
Ben benieuwd hoe t afloopt, snap dat je t moeilijk vindt hoor om te bellen. Wel laat dat je nog langs moet komen? Trouwens van die emmers denk dat dat voornamelijk zo is als je een heel klein badkamertje hebt zoals ik. Bij mij gebeurd badderen dus in de 'babykamer'.
Jaa het is rete druk bij dokterswacht. Vriendin van me komt nu trouwens naar me toe. Is niet vertrouwd om zelf te rijden. Dus die trijd eerst half uur naar mij dan dokter 20 min dan weer naar mij en dan naar huis. Dus word voor haar ook een latertje.
Succes zo mamaniess! Gelukkig hoef je niet zelf te rijden. Dat is niet fijn als je zoveel pijn hebt. Hoop ook voor je dat het met een antibioticakuur te doen is.
Sterkte mamaniess! Hoop dat het meevalt en je niet opgenomen hoeft te worden! Wel goed dat je gebeld hebt toch het zekere voor het onzekere.
Hoe is t gegaan? Ben idd ook wel benieuwd hoe t is gegaan bij jou nietverwacht? Ik doe mijn 24 weken dansje!!
Mamaniess,Hoe is het gegaan??? Bloesempje.. gisteren geweest en hij heeft opgeschreven dat ik 4 uur per dag kan gaan werken. Ik werk in een supermarkt en moet dus veel tillen dragen duwen enz of lang zitten. Wel heeft hij opgeschreven dat ik al die dingen niet mag doen en geen kassa mag draaien... sinds gisteren heb ik al een boel harde buiken omdat ik nu dus niet zo goed weet wat te doen.. ik weet dat als ik naar mijn werk ga ze er totaal geen rekening mee houden en ik wel al die dingen moet doen. Of dat ik hele veel moet gaan schoonmaken oid.. maar dat kan ik momenteel thuis niet eens door de bekkenpijn en harde buiken...
Belachelijk Nietverwacht! Echt zo stom dat ze totaal geen rekening met je houden! Snap het ook echt niet want het kost ze niets als je ziek bent... Ik hoop dat het meevalt met Mamaniess...
Mogguh, gisteren met heel erg veel pijn bij de dokter aangekomen.. Vriendin moest zelfs voor me praten omdat het mij zo ongelooflijk veel pijn deed, kon de arts ook zien. Begon daar zelfs over te geven.. Zware antibiotica kuur mee gekregen. Was namelijk toch een nierbekkenontsteking zoals ik al het vermoeden had.. Dus nu maar rustig aan doen en goed uitzieken Gelukkig heeft mijn vriend met zijn werk kunnen regelen dat hij later kan beginnen en eerder naar huis kan vanwege mijn zoontje. Kan hem namelijk moeilijk van school laten hier voor.. Lief van jullie medeleven. Dat jullie zo benieuwd zijn hoe het gaat! Doet me goed. Zal proberen om toch wat vaker ook op jullie statussen te reageren..
Ooh pff Mamaniess, wat ontzettend vervelend voor je. Gelukkig kan je vriend je zoontje brengen en ophalen van school. Hopelijk slaat de AB kuur aan. @nietverwacht: nou ja wat belachelijk zeg!!! Wat moet je dan doen als je eigenlijk niets meer mag doen?? Ik snap het ook niet, want vanuit het uwv geven ze al aan dat je je volledig kan ziekmelden en dan zo'n piep van een bedrijfsarts!! Ik heb gisteren nauwelijks de kleine gevoeld, maak ik me meteen zorgen, maar hoef ik niet te doen, want ik voel hem nu al sinds ik zit bij mijn werk (3 kwartier dus). Stom is dat, dat je je meteen zorgen maakt. We gaan nu al met zijn allen richting de <100 dagen. En wat een weertje vandaag! Wil na t werk even naar de drukkerij en kijken naar zomerse schoenen. Daarna even liggen in bed en genieten van het zonnetje!
Mamanies! Hopelijk knap je snel op! Fijn dat je vriend wat eerder weg kan.! Hopelijk slaat de AB snel aan. Vriend heeft hier naar het uwv gebeld voor me.. die raadde me aan om te luisteren naar mijn lichaam. Mijn klachten moet ik niet onderschatten en geel erg serieus nemen. Het is toch het welzijn van mij, maar ook mijn kindje. ik mag op werk zeker niet meer doen dan ik denk aan te kunnen En als ik het niet trek mag ik me gewoon ziek melden. Mocht mijn baas heel erg tegenwerken staat het uwv achter me. Wensmama, ik voelde baby gisteren ook minder, altijd schrikken. Vandaag is die kleine vent weer onwijs! Druk hahaha. Het valt me op dat zodra ik chocomel gedronken heb hij een uurtje later heel erg druk wordt, zal dat toeval zijn hahaha? Hier hebben we morgen een bezichtiging in een ander huis. Het is nieuwbouw en moet nog gebouwd worden maar dit is een voorbeeldwoning.. ben benieuwd. Zal wel ideaal zijn! Genoeg kamertjes voor de kindjes en een ruime tuin enz.
Mamaniess! Wat goed dat ja dan toch gegaan bent! Hoop voor je dat de kuur snel aanslaat. Nu lekker slapen dan he. Nieterwacht, wat belachelijk zeg! Snap echt niet waarom zo'n bedrijfsarts het advies van een verloskundige en UWV in de wind slaat. Snap dat ze proberen je zo lang mogelijk aan het werk te houden, maar als je niets kan, wat moet je dan. De hele dag maar bij de deur staan en klanten gedag zeggen? Goed naar je lijf luisteren he. Niet langer doorgaan dan dat je lijf aan kan. (En dat zeg ik, degene die met moeite 1 dagje minder gaat werken haha) Wel apart trouwens, ik had gister ook een dagje dat ik d'r nauwelijks gevoeld heb. En vanmorgen ook nog niet echt, maar nu ik even koffie pauze heb en rustig zit voel ik d'r wel goed. Maakte me ook een beetje zorgen, terwijl dat helemaal niet hoeft omdat we ze nog helemaal niet elke dag hoeven te voelen.
MamaNiess, jeetje wat naar, goed dat je toch bent gegaan en hopelijk knap je snel weer op met je kuur!! Hier is de kleine steeds beweeglijker, zo fijn gevoel. Heb wel een beetje een raar iets, in mijn onderbenen houd ik helaas al wat vocht vast en afgelopen zaterdag was het rond mijn enkels en iets daarboven vuur maar dan ook vuurrood, voelde ook warm aan, dus benen in de hoogte gelegd en gekoeld, toen zakte het weer af. Sindsdien nog steeds een wat rare rode kleur op die plek, echt rondom het onderbeen zeg maar. Voelt verder niet warm en jeukt ook niet ofzo. Nou ja vandaag hebben we een gynaecologisch programma dus als de gynaecoloog straks op afdeling is maar eens vragen wat het kan zijn! Zelf denk ik dat het te maken heeft met het vocht vasthouden.