O wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte en lekker huilen. Hoop dat je er met iemand over kan praten.
Ja dat zou best kunnen. Heb een paar week geleden steeds over onze auto gedroomd, dat is nu weg en nu was het een inbraak, daar ben ik inderdaad wel bang voor, maar dat kan bij niet hier, aangezien we een portiekwoning hebben. Verder ben ik erg rustig er onder, dus laat het maar over me heen komen...
Oh doornstruikje, wat ontzettend K*T! Ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen, maar ik wil jullie veel sterkte wensen. Dikke knuffel
@ mamadeluxe en pmk: de afspraak met moeders voor moeders is heel goed gedaan. De test was meteen heel duidelijk (wilde een foto plaatsen, maar dat doe ik later wel even). Ik mag ook meteen beginnen. Kreeg een leuk tijdschrift en een super schattige omslagdoek voor de baby. Toen werd het wel even heel echt...
Dank jullie lieverds... Heb gewoon hoofdpijn van al het huilen merk ik. Mijn vriend is toevallig vrij vandaag en dus thuis. Vandaar dat ik vandaag ook eigenlijk met cb wilde testen. Hij is erg lief trouwens en ook erg verdrietig. Voel mij letterlijk en figuurlijk erg leeg..... Puk had ook nog geen contact opgenomen met vk juist omdat ik eerst eigenlijk 2-3 op cb wilde hebben. Denk ook niet dat vk nu bellen veel zin heeft. Vorige x werd ik ook pas met 7 weken ingepland voor een echo. Misschien dat ze het nu wel doen maar dan is er volgens mij evengoed weinig te zien...
Ik vind dit echt klote doornstruikje, echt waar. Heb je wel met je eerste urine getest? Misschien toch de vk even bellen? Wie weet kan ze toch wat betekenen, voor je.
Wel fijn dat je vriend thuis is, dan kun je nog samen het verdriet delen, zou niet leuk zijn om nu alleen thuis te zijn. Nogmaals dikke knuffel, kan me voorstellen dat je je leeg voelt.
Zou wel even informeren of je een echo mag maken straks, dan kun je even kijken of je echt goed schoon bent.
Hier: Net gebeld voor de echo afspraak. 5 Januari om 12:00 mag ik daar aanwezig zijn. Erg spannend! Kan nu al niet meer wachten Mocht ook in het weekend, maar vaak hebben wij dan al dingen staan omdat wij doordeweeks nergens aan toe komen ivm zijn werk (vroeg weg, laat thuis). Dus twee dagen extra wachten! Pff @SYRV: Leuk he dat baddoekje.. Ik vond hem zo lief en lekker zacht! Fijn dat je test zo mooi opliep! @Doornstruikje: Fijn dat je niet alleen bent. Dat scheelt al iets... Kan je in ieder geval je verdriet goed delen. Ik zou inderdaad ook vragen of je misschien langs kan komen nog om te kijken hoe of wat.... Ik denk de hele dag al aan je en vind het echt heel erg... Sterkte en een dikke knuffel.
Afspraken die geweest zijn eruit gehaald. Afspraken VK en GYN december 2014 11, Marjon30 - Intake + Echo 16, Nietverwacht - Echo 19, Magnolia83 - Echo 22, MamaDeluxe5 - Intake + Echo(gyn) 22, Rhea90 - Echo(gyn) 23, Modra - Echo 23, Wensje88 - Intake + Echo 24, Gelukkigemoeder - Echo (gyn) 30, Mo leannan - Intake + Echo 31, Annemie - Echo januari 2015 2, SYRV - Intake + Echo 2, Gelukkigemoeder - Echo 5, pmk - Echo 6, Annemie - Intake 8, Gelukkigemoeder - Intake 12, N80 - Intake(gyn) 12, Puk2015 - Intake + Echo Uitgerekend: 1 augustus Modra - PMK - Wensje88 - SYRV 2 augustus Sophietje11 3 augustus Marjon 30 - Nietverwacht 5 augustus Puk2015 - Magnolia83 6 augustus Gelukkigemoeder 7 augustus mo leannan 8 augustus N80 - Wensmamma - Doornstruikje 9 augustus Annemie - MamaNiess 10 augustus MamaDeluxe5 12 augustus Typfoudt 15 augustus Rhea90 Doornstruikje, ik laat je er nog even tussen staan.... Mocht het nou echt zo zijn, wat ik niet hoop voor je, vind je het dan goed als ik je een mooi sterretje status geef?
Net even een uurtje buiten gelopen samen in het bos, was wel even goed. Al zag het bos er net zo uit als ik mij voel. Mijn vriend is echt heel erg lief, vraagt steeds of hij wat kan doen voor me. We hebben het ook aan familie verteld, die steunen ons ook goed. Ik heb vanmiddag nog met vk gebeld en zij kunnen weinig tot niets doen. Het is afwachten zei ze, al gaf ze weinig kans op een zwangerschap. Ze was wel erg begripvol en nam de tijd voor me. Ze begreep mijn vele testen ook nav mijn vorige miskraam. Echo maken nu vind ze zinloos, is waarschijnlijk toch niets op te zien. Moet een week afwachten. Mocht menstruatie toch uitblijven, wat ik niet geloof, dan over een week testen en bellen. Wil inderdaad wel nog een echo over een paar weken om te zien of alles schoon is. pmk dat vind ik lief bedacht van je en is goed die status veranderen. Plaats gewoon testen enzo hier hoor, wat je anders ook zou doen en ook leuke dingen zoals je normaal ook zou doen. Ik gun het jullie ontzettend!!
Doornstruikje: Ook hier is de hele middag aan jouw gedacht, ik vind het zo erg. Fijn dat je steun hebt aan je vriend en aan familie. Een hele dikke knuffel voor jullie!
Doornstruikje wat een kl*te k*t zooi!! Vind het zo verschrikkelijk voor jullie. Zo te lezen heb je erg veel steun aan je lieve vriend maar ook aan je familie. Zo belangrijk met deze ellende. Dikke knuffel voor jullie!
Nog even snel voor ik ga naar bed ga wou ik vragen hoe het nu met je gaat Doornstruikje? Al een klein beetje bijgekomen van het verdriet? Ik kreeg vanavond ook te horen dat de vriendin van mijn neefje een miskraam heeft. Ze liep ongeveer 4 weken voor op mij en bij de termijn echo werd ze al terug gezet naar dat ze gelijk met mij liep. Dat kon natuurlijk nooit! Nu weer een echo gehad en het kindje was maar 1mm gegroeid, veel te weinig dus. Waarschijnlijk nu curretage of pillen (ik heb er niet naar gevraagd, want vond het al erg genoeg voor ze).
Constant zijn mijn gedachten bij je geweest doornstruikje. Hoop dat je ondanks alles een goeie nacht zal krijgen. Iedere keer word je weer even met je neus op de feiten gedrukt. Het blijft een klein wondertekenen. ..
Vanochtend naar de huisarts geweest en hij is super blij voor ons! Toen hij hardop zei wat hij intypte pikte het toch wel een beetje.. mijn 9e zwangerschap en mijn hopelijk 3e kindje.. pff Verder was hij helemaal mee eens dat ikm ijn afspraak vooruit hebt kunnen zetten ivm stress omdat het een soort trauma is en dat levert dan stress op en dat moet ik voorkomen. Echt lief. Ik heb ook alvast Emesafene in huis, zetpillen. Hij wou Pimperan niet meegeven omdat die schijnt minder in de nieuws te staan de laatste paar jaren. Als mijn misselijkheid toeneemt dan neem ik 1 zetpil per dag. Neemt het nog meer toe dan 2x daags. Hem up te date houden. Zelf zei hij dat vaak zag hij dat het misselijkheid minder was bij een derde zwangerschap. Maar de HG site zegt wat anders. Ik ga er gewoon vanuit dat ik best misselijk word weer. begint meestal in de 6e/7e week bij mij flink toe te nemen Verder is mijn buik vandaag heel erg opgezet en dat terwijl ik een gemiddeld postuur hebt :O dit is niet gooooed hahaha want thuis kan ik het goed verbergen maar ik werk met bedrijfskleding :/ Had gehoopt dit keer naar binnen te groeien ach... als ik dat niet kan hebben dan maar niet zo misselijk?