Eerst even van mij afschrijven daarna ga ik rustig alles even terug lezen en op jullie reageren. Vanmorgen op stage was ik aan het lesgeven aan kids van groep 6. Ik had net 2 maatbekers genomen om te demonstreren hoeveel keer 500ml in een liter ging en ik zet mijn knie op een stoel. Die stoel zakt in elkaar dus ik val en krijg 1 van de poten recht in mijn buik! De kinderen en ik waren ontzettend geschrokken dus 1 van de kids was gelijk zo slim om een andere juf te roepen want ik zelf kon van het schrikken en de pijn even niks meer. Gelijk stond de halve school op stelten en werd de BHV'er en de directrice erbij gehaald. Ik belde de verloskundige en kon een halfuur later al bij haar terecht. De directrice stond erop mij te brengen dus eerst even tot rust komen en hop de auto in. Bij de verloskundige hartje geluisterd en echo gekregen, bleek allemaal tip top in orde te zijn. Dus uiteindelijk is het allemaal met een sisser en een dikke blauwe plek afgelopen maar wat een schrik! De directrice heeft nu ook al die stoelen gelijk de school uit geknikkerd want ik bleek niet de eerste te zijn die er doorheen gegaan was. Gammele rotstoelen zijn het!
@ mamaniess: Veel beterschap! Ik duim dat de kuur snel aanslaat. @ Nietverwacht: Wat een **** bedrijfsarts!! Zowel UWV als verloskundige zeggen thuis blijven dan doe je dat ook gewoon en dan moet die idiote bedrijfsarts niet wat anders gaan beslissen. Het is tenslotte het UWV dat betaald... Gewoon naar jezelf luisteren hoor! En spannend van de bezichtiging zeg # kruiken: Ik doe gewoon zo'n dingen van 3M dat je in de magnetron kan opwarmen ik ga echt niet met heet water zitten prutsen. De verloskundige mag op haar kop staan dansen, dan nog heeft ze pech . In België gebruiken ze niet eens kruiken omdat die te gevaarlijk zijn... Dus mijn moeder verklaarde mij echt voor gek toen ik zei dat dat op de uitzetlijst stond. Ik las ook dat vele van jullie al goed opschieten met de kamertjes, leuk zeg! Hier kan de kleine er in principe al in: alle meubeltjes staan. We moeten allen nog behangen, dat gaan we waarschijnlijk volgende maand pas doen.
Nietverwacht Zie nu pas je berichtje voor die van mij! Belachelijk dat ze je niet gewoon op non-actief zeggen. Kan je voor zoiets niet een soort second opinion aanvragen? Weet niet precies hoe dat werkt met bedrijfsartsen... Lees nu je tweede bericht. Zou gewoon meteen stoppen als ze jou iets opdragen wat je niet mag/kan doen! MamaNiess Balen dat het toch een ontsteking is, rustig aan doen hoor! Hopelijk knap je gauw weer op. Wensmamma Herkenbaar hoor! Als ik dr hier ff wat minder voel krijg ik ook gelijk een angstig gevoel, om dr vervolgens later weer te voelen trappelen haha...! Volgens mijn app zit ik nu op nog 107 dagen te gaan! Gaat zo snel! Tazzy Met mijn reuma hou ik ook veel vocht vast en die rode plekken komen mij heel bekend voor! Heb zelf ook altijd last van hele droge rode plekken op de plaatsen waar ik veel vocht vast hou. Laat het sowieso even nakijken hoor! maar het kan dus idd makkelijk door het vocht komen Sillemie Bahhh wat zal dat enorm schrikken zijn geweest zeg!! Gelukkig afgelopen met een sisser, maar alsnog zit de schrik er goed in! Fijn dat je meteen terecht kon! Hier Helemaal NIETS gedaan nog vandaag haha... Gister zo'n last van mn rug... Ga zo ff snel de stofzuiger er door heen trekken en dan verder met mijn uiltje in de boom
@Mamaniess: heel veel beterschap! Hoop dat de ab snel aanslaat! @Nietverwacht: wat ga je nu doen? Heeft je baas je al gebeld of houdt hij zich nog gedeisd? @Sillemie: dat is zeker schrikken! Gelukkig kon je gelijk gerustgesteld worden door de vk!
Jeetje, schrik je je ook rot zeg!! Fijn dat er snel actie is ondernomen en dat je direct terecht kon bij de VK!
mijn baas is nogal van het niks meer laten weten. Die wacht net zolang af tot ik bel.. en gooit daarna verwijten naar mijn kop dat het zolang geduurd heeft. ik wacht tot vanavond met bellen.. dan is vriend thuis en dan durf ik wel te bellen, ik durf nu niet meer zo goed. Mijn baas zal nooit zelf de eerste stap zetten.. Wat schrikken zeg sillemie! Gelukkig nam de directrice het wel serieus. Ik heb een rotdag! Ik heb al zoveel harde buiken en juist vandaag is zoontje aan de diarree.. de 2e wasmachine staat al aan... daarbij is mijn hondje weggelopen maar kan nu niet zoeken doordat zoontje slaapt. Nou weet ik wel dat ze terugkomt.. Maar ze is bijna doof en kent de buurt hier niet ;(
Oh nietverwacht, wat balen zeg Hopelijk komt ze gauw weer terug! Dacht net even een korte wandeling te maken, pfff... fout gedacht! Dit is al te warm voor me helaas Ben gauw weer terug naar huis gegaan, want voelde mij even niet goed worden. Gaat nog wat worden de aankomende maanden!
Oh pmk dat had ik vanmiddag ook. hondje is net thuisgekomen! Zat al die tijd bij Een bekende in huis haha. Ik heb zelf de stoute schoenen aangetrokken en mijn baas een mailtje gestuurd dat ik bij de bedrijfsarts ben geweest,en of hij er zaterdag is zodat wel evt kunnen kijken wat er mogelijk is. Ik kreeg terug O dus morgen ben je er ook weer niet van 9 tot 7? Missen we dus weer iemand een hele dag...... ik ben er zaterdag, ik zie je zoiezo dan..
@ Nietverwacht: Wat een vreselijke man is jouw baas zeg!! Ik zou echt ander werk zoeken als ik in jouw schoenen zou staan. Laat je niet intimideren, hoor. Jij staat in je recht en hij krijgt alles betaald! @ PMK: dat wordt dan idd nog wat de komende maanden! Veel binnen blijven en weinig doen gok ik dat het op neer gaat komen... Hier is de rust weer teruggekeerd. De kleine meid heeft mij al een aantal fikse schoppen gegeven en duidelijk laten merken dat alles in orde is met haar.
Veel beterschap voor de zieken. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan! Silkemie: gelukkig mankeren jullie niets en werd er goed door je omgeving gereageerd. Babykamer: de onze wordt komende vrijdag geleverd. Spannend!! Muren blijven witte spachtelputz (ziet er nog als nieuw uit namelijk) en gaan muren opleuken met wat schilderijtjes ofZo.
Sillemie, we staan op het punt om een nieuwbouwhuis te kopen, dat werk heb ik dus nog even nodig haha.. fijn dat jullie beide niets mankeren! Elita, leuk de babykamer meubels! ik vond dat zo leuk bij mijn zoontje toen! was de hele dag zenuwwachtig hihi.
Nietverwacht. Ik mort de hele dag werken dus ben pas tegen 19 uur thuis. Manlief zorgt dat alles op z'n plek komt en goed in elkaar gezet wordt. Dus hoop mooie meubels te zien en er dan alleen van te genieten.
Nietverwacht, als je in een groot concern werkt kan je ook eens de rayonmanager inlichten. Die zal er vast wel een andere mening op na houden... Hoop ik voor je...
Jeetje zeg, dat is ook even schrikken geweest zeg! Goed van het kindje om gelijk hulp in te schakelen bij een andere juf en dat je meteen op controle kon komen! Gelukkig is alles goed afgelopen. @ hier, verveel me dood, mag niks doen.. zelfs geen huishouden! Voel me redelijk. De pijn van 2 dagen terug is gelukkig een heel stuk minder, rechterflank nog wel pijnlijk, maar niet meer zoals dinsdagavond. Baby ook zeer actief in mijn buik op het moment. Kan er alleen soms niet echt van genieten, omdat het ook pijn geeft.. Voor de rest maar weer een dagje niksen, vind het totaal niks maar is niet anders! Moet nu toch maar eens leren om goed naar mijn lichaam te gaan luisteren, en niet doorgaan zoals andere het willen.. Alleen wel erg sneu gisteren was het mooi weer, en mijn zoontje wil graag naar buiten toe, naar de speeltuin, maar ik laat hem nog niet alleen gaan omdat het in een andere buurt is. Dus meestal gaan we samen. Maar dat kan dus niet, Maar vriendjelief vind het belangrijker om huishouden te gaan doe in plaats van even die jongen te vermaken, dus die begon uit verveling maar vervelend te gaan doen! Gelukkig kwamen later wel de kindjes uit de buurt dus kon hij even met buurmeisje in de tuin spelen.. Want in onze tuin kan hij jammer genoeg niet veel doen, is eigenlijk nog niks voor hem buiten... We wachten tot het gras gegroeid is voor hij daar zou kunnen spelen of voor er een zandbak geplaatst kan worden.
Snap goed dat je dat vervelend vindt Mamaniess! Hopelijk ben je snel weer een btje de oude en kun je dan zelf weer leuke dingen ondernemen met je zoontje. Hopelijk is je vriend er dan aan gewend om alles in huis te doen, kun jij meer rust nemen dan je deed Bij mij zijn de klachten een stuk minder. Nog wel wat pijn en vaker naar het toilet maar het branden is wel weg en ze uitstralingspijn naar mn zij ook. Manlief heeft heuse nesteldrang (al is dat volgens hem onzin). Nu de bovenverdieping zo goed als opgeruimd is, is hij gisteren buiten aan de gang gegaan. Auto zakte zowat door zn veren toen hij naar de stort ging, en we hebben geen kleine auto Hij moest serieus omrijden om zoveel mogelijk drempels te omzeilen hahaha. Ik laat hem op die momenten zoveel mogelijk met rust, ben veel te bang dat hij ineens ophoudt Hopelijk kan ik morgen en int weekend zoonlief zn nieuwe kamer afmaken en kan hij ergens volgende week "over". De babykamer is een aanzienlijk kleiner project dus dat scheelt. Gisteren nog naar de VIP-night bij Prenatal A'foort geweest. Aangezien het om 5 uur begon en de 1e 100 klanten die meer dan 50 euro besteedden een goodiebag twv 75 euro kregen waren we er rond half 5. Snel uitgezocht wat we hebben wilden (hydrofiele luiers en washanden, wat kleding) en hup, naar de kassa. De goodiebag was zeker de moeite waard dus ik is blij Nou, ik ga snel ff stofzuigen, schoonmoeder komt zo dus jullie snappen vast mn punt
Net trouwens 2 zonneschermpjes voor in de auto binnengekregen. Had ze besteld bij Simply Colors, die hadden een aanbieding. 1 met sterren en de naam van zoonlief, en 1 met hartjes en bloemen en de naam van dochterlief. Die laatste heb ik dus gelijk goed opgeborgen op onze slaapkamer! Ze zijn erg leuk geworden, is toch altijd afwachten!
Hebben jullie trouwens leuke ideetjes qua namen die wij kunnen doen voor een meisje? Ik wou graag mijn moeder (Ingrid) erin vernoemen maar dan als naam (Inge) Dus daar moet het mee beginnen zeg maar! Dus Inge.. (roepnaam) Maar ik weet niet wat er allemaal bij kan! Zaten te denken aan een naam te denken, maar is gelijk een van de populairste namen op het moment!. (dus geen bang om later in de klas die naam heel vaak te moeten horen bijvoorbeeld) Of aan Fayenne, of Charlotte... Ik weet het gewoon niet wat ik wil!. Moet natuurlijk ook bij de naam Jorrit passen trouwens. Hopelijk willen jullie met me brainstormen.
Leuk Bloesempje! Wat zat er in je goodybag? MamaNiess haha enige wat mij nu te binnen schiet is Ingeborg Uurtje geleden ongeveer terug gekomen van het ziekenhuis voor de intake. Mocht ook nog even naar de baby spieken door middel van een echo Alles zo op het eerste gezicht zag er goed uit, maar was natuurlijk geen medische echo Nu zijn er afspraken ingeplant voor de internist/dietist etc (allemaal in 1 afspraak gelukkig) en zijn er ook gelijk 2 afspraken gemaakt voor groei echo's. Na deze echo's en natuurlijk uitkomst van de dietist enz is het even afwachten wat er gaat gebeuren. Terug naar de VK of bij de gyn onder controle blijven. Afspraken VK en GYN April 20, IlonavanH90 - Glucose test 20, KoosAtillaLuna - VK 25, PMK - 3D/4D Echo 28, Rhea90 - Gyn 28, PMK - Internist/Dietist 29, PMK - Groei echo 30, Sierra - Echo + Gyn Mei 1, Bloesempje - VK 1, Wensmamma - Gyn 4, SYRV - VK 4, IlonavanH90 - VK 6, Nietverwacht - VK 6, Tatie - VK 7, Sierra - Gyn + echo 9, Wensmamma - 3D Echo 19, Sierra - Gyn 20, IlonavanH90 - 28w groeiecho 28, PMK - Groei echo Juni 2, Bloesempje - GUO Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 1 Augustus 1. SYRV, 25 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 2 Augustus 2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 2. Tazzy, 39 jaar, 1e kind, zkh, fv - ♥ meisje! 3 Augustus 3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje! 3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 4 Augustus 4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - ♥ jongen! 4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 5 Augustus 5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 6 Augustus 6. Mrs O, 33 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - ♥ jongen! 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv - ♥ jongen! 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 7. Mama015, 1e kindje 8 Augustus 8. KoosAtillaLuna, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 9 Augustus 9. AvD76, 38 jaar, 1e kindje, zkh - ♥ meisje! 10 Augustus 10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - ♥ jongen! 10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje 10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv - ♥ Verrassing! 11 Augustus 11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 11. Dezelfde, 30 jaar, 1e kindje, zkh 12 Augustus 12. Typfoudt, 27 jaar, 4e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! Vermoeden ♥ jongen! 12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - ♥ jongen! 13 Augustus 13. Rhea90 - ♥ meisje! 14 Augustus 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - ♥ meisje! 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh 15. Sillemie, 26 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! Totalen geslacht: 9 ♥ jongens 12 ♥ meisjes 3 ♥ Verrassing Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie * Borelli * Lindaatje22 * Puk2015 * Magnolia83
Hee meiden, Wel steeds meegelezen maar reageer nu weer even, even op recente dingen die zijn blijven hangen hoor! Mamaniess wat vervelend zeg! Hoop dat het gauw wat beter gaat! Sillemie: Ik zou ook erg geschrokken zijn! Gelukkig dat alles goed was! PMK: Ook vervelend hé, zwangerschapssuiker... Maar, goed dat je er achter bent en dat je nu de boel onder controle kunt houden... Hoop dat het een beetje te doen is allemaal! Bloesempje ook beterschap hé! Nietverwacht: Jeetje wat een nare baas zeg... Wat ontzettend vervelend dat het zo moet gaan! Hoop dat er zaterdag wat rede in te praten is... Hier mag ik in principe niet klagen. ^^ Ik werk nog steeds +- 34 uren per week en dat gaat aardig. Wel zondag mijn laatste late dienst gedraaid, bij die diensten krijg ik vaak last van mijn buik en ik ben dan heel moe... Nog 1 dagje werken en dan gaan wij heerlijk een weekje Lanzarote. Lekker ontspannen. Als ik terug kom nog een week of 8 werken. ^^ 'S nachts moet ik over het algemeen een keer of vier vijf plassen...Hebben jullie dat ook? Wij passen trouwens een paar dagen op op de katten van de buren...En zonder er bij na te denken heb ik zojuist de kattenbak daar verschoond (Hier doet manlief het standaard sinds de zwangerschap)...Zonder handschoenen...Daarna heb ik nog een glas drinken genomen en daarna realiseerde ik het me en heb ik pas mijn handen gewassen... Maar het zal we een beetje meevallen toch..? Wat denken jullie?