1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Das idd niet echt een blijk van support van je zus zeg! Btje raar om je te adviseren niet naar je vk te luisteren, alsof zij voor je lol zegt dat je rustiger aan moet doen! Sorry, maar vind je zus totaal onredelijk. Aanstaande week al meivakantie neem ik aan? Dan kun je dus echt rustig aan doen en daarna kijken wat het effect is, neem aan dat je volgende week terug moet voor controle?

2. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Nee, mijn meivakantie begint pas 4 mei en dan moet ik ook gelijk naar de verloskundige voor de controle. Dus ik moet deze week nog even wat verzinnen (gelukkig zit koningsdag er tussen, dus geen school).
    Ergens in de meivakantie moet ik ook even binnenkopen bij het ziekenhuis voor de gevreesde glucosetest.
    Mijn zus doet inderdaad echt onredelijk! Zij zelf heeft 2 kinderen maar vond de zwangerschappen telkens vreselijk dus dat laat ze nu ook duidelijk merken.

Voor de lijst: 4 mei controle, 21 mei echo + controle

3. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Wel flauw hoor, dat ze haar gevoel zo op jou projecteert :(
    Idd wel even iets verzinnen voor aankomende week, zo doorlopen is dus niet verstandig! :)

4. Mrs O

Mrs O Lid

26 jan 2015
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk slaat deze kuur goed aan MamaNiess, beterschap!!

Bloesempje nog naar de dokter geweest? Wat was de uitslag van de kweek? Sterkte en jij ook beterschap.

Jeetje Sillemie niet echt aardig van je zus. Dat je dat juist moet horen van iemand die je zou moeten steunen, lijkt me lastig hoor. Enne gewoon naar de verloskundige en je eigen lijf luisteren. En iedere zwangerschap is anders toch...enne 45 uur is echt erg veel hoor!!!

Wat jullie schreven dat het eerste kindje vaak later komt wist ik helemaal niet. Mijn moeder kreeg de eerste twee beide 3 weken te vroeg (derde dan weer bijna 3 te laat haha) maar ja moeder is des dochter dus kan eigenlijk niets van mijn zwangerschap met die van haar vergelijken.....
    Nu weekend, lekker uitrusten. Afgelopen nachten weer niet zo goed geslapen en op de afdeling is het druk, ook met patienten die veel fysieke hulp nodig hebben.
    Vind het wel moeilijk hoor, want als mijn collega's met mij werken betekent het eigenlijk wel dat ze harder moeten lopen en zij de zware mensen moeten doen, ik kan alleen begeleiden (en pillen delen haha). Vandaag zei een collega volgens mij per ongeluk tegen iemand van de andere afdeling dat ze maar met z'n tweeen waren, daarmee telde ze mij niet mee, voelt best even lullig eigenlijk :( (en weet ook wel dat ze het niet zo bedoeld maar toch, ik baal ervan als andere harder moeten werken omdat ik het niet meer kan, voel ik me weer schuldig, weet het dat ik dat niet moet denken maar stiekem denk ik het toch soms...)

5. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Heel begrijpelijk Mrs O, dat is 1 van de redenen dat ik blij ben dat ik niet meer werk, hoeven mn collega's niet harder te lopen vanwege mij.
    Mijn urine was schoon, dus sterk verbeterd tov dinsdag en vorige week. Hopelijk ben ik nu ook snel van mn klachten af.
    Net een appje van een vriendin gekregen dat haar vader vandaag is overleden. Ondanks dat hij ziek was ben ik toch helemaal van de kaart, bah!

6. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Oh bah Bloesempje :( Dat is geen fijn nieuws :(

7. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    #3087 pmk, 25 apr 2015
    Laatst bewerkt: 25 apr 2015
    Dag meiden! Ik kom terug van de 3D/4D echo. Wat mooi om te zien zeg! Volgens mij krijgt ze mijn neus... Daarnaast had ze al een volle bos met haar, d'r oogjes stonden al open en had ze lekkere volle wangetjes! Ze woog 970 gram en was perfect op schema qua groei (ook fijn om te weten ivm de suiker! Vrouwtje waar we heen gingen werkt zelf ook nog in het ziekenhuis). Mevrouw wou alleen echt totaal niet stil liggen (wat je wel wilt bij 3D!), maar daar hadden we stiekem al een beetje op gerekend.

Vrouwtje welke de echo deed was ook heel blij dat ik niet later gekomen was. Mijn placenta ligt hoog voor, dus het hoofdje drukt ze daar in weg. Dat is ook te zien op de foto (links is placenta). Nog langer wachten had het er niet beter op gemaakt.

Hebben maar liefst 59 foto's en van de gehele echo is een DVD opname gemaakt. Leuk dus om terug te zien!

Bekijk bijlage 454520 Bekijk bijlage 454522

8. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Mooi 😍

9. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Gaaf PMK!!!

10. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Heb nog een foto toegevoegd :D Zo leuk om bekende trekjes al te zien!

11. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Wat leuk pmk! Mooi om te zien!
    Wij willen het toch ook wel heel graag, maar even snel een afspraak maken!
    Kijken ze met een 3D echo trouwens ook naar het geslacht? Ik ga er van uit dat het echt een meisje is, maar nogmaals een bevestiging is nooit weg natuurlijk! :D

12. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Oh ja hoor, als je aangeeft dat je er wel naar wilt kijken dan kijken ze er gewoon naar hoor! Hier was heel duidelijk een vagina te zien ;) Heb er ook nog een foto van, maar die is minder duidelijk dan tijdens de echo zelf. FF kijken of ik m kan vinden!

Gevonden, maar is heel onduidelijk vind ik. Via de DVD een keer terug zoeken, daar was het veel duidelijker op ;)

13. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Wat gaaf PMK!

Hier de afgelopen dagen een kapotte telefoon gehad, morhen een jarige zoon dus maandag hier eens alles bijlezen :)

14. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Wauw pmk echt zo mooi!!! Denk dat wij er ook maar snel eentje in moeten plannen.
    En hier doe ik mijn 26 weken dansje :D

15. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje.. Maak er een leuke en gezellige verjaardag van!

Pmk, mooie foto's hoor!

16. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Gefeliciteerd Nietverwacht! Zo speciaal, de 1e verjaardag!!
    Mamaniess, jij alvast een fijne verjaardag morgen met/van je zoontje!

17. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Gefeliciteerd nietverwacht! En Mamaniess natuurlijk ook! :D

Hier uitgeteld... zo moe.... Morgen weer een nieuwe dag :)

18. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Slaap lekker PMK, lekker uitrusten :)
    Fijne koningsdag morgen allemaal!!!

19. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    piZap_1430075486096.jpg

Hoera mn topperrrrrrr is 5 jaar!

Werd wakker omdat hij zelf in de gloria lag te zingen in bedje. Haahaa de schat. <3

20. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ah, lief! Gefeliciteerd en een hele fijne dag! Hoop dat je zover opgeknapt bent dat je er volop van kunt genieten (?)!

Deel Deze Pagina