Tussen alle verhuisperikelen door..vandaag 25 weken!! Logeren weekje bij mijn ouders want verbouwing loopt iets uit.
Nog gefeliciteerd nietverwacht en jij ook gefeliciteerd mamaniess!! Mooi buikje Juffie! Ik doe vandaag mijn 'nog 100 dagen te gaan' dansje Zit al sinds zaterdagavond zonder tv en internet. Saaiheid! Morgen telfort bellen, mijn modem is stuk. Met beetje geluk heb ik woensdag een nieuwe, maar met pech pas donderdag. Zwaar piep Wat een mooie dag trouwens vandaag!!
Lekker buikkie juffie! Alles goed verder? Niet al teveel stress van de verbouwing&uitloop? Laat je je een btje verwennen door je ouders? Ik ben alweer klaar voor vandaag, gevoelsmatig dan. Net anderhalf uur gepoetst op B's nieuwe kamer. Alles was verder klaar, dus kon eindelijk goed poetsen. Ramen zemen (2x), verf van de grond krabben, resten van de kitranden van de nieuwe vensterbank eraf poetsen, stofzuigen, dweilen, kast op zn plek zetten, nog een keer stofzuigen en nog een keer dweilen... Manlief is nu de ramen aan de buitenkant aant zemen. Straks al zn meubels overhuizen, dan is de babykamer leeg! Als zn nieuwe bed geleverd wordt gaan alle meubels weer terug, maar voor nu ideaal zo want de babykamer is best heel klein dus hem helemaal leeg hebben voorje kunt schilderen is wel een vereiste. Voor mn gevoel heb ik het grootste project nu wel gehad, dat lucht op! Nu op de bank, kan ik gelijk even strijken, o.a. zoonliefs nieuwe gordijnen, die had manlief even heel handig opgeknoopt toen hij de vensterbank ging afkitten, dus die kan ik weer helemaal gaan strijken... Vanmiddag even een braderie meepakken en vanavond met de benen omhoog denk ik!!
Mooi buikje Juffie! en nogmaals gefeliciteerd MamaNiess!! Hoop dat het een beetje te doen is voor je! Lekker drukke dag al gehad Bloesempje. Wij gaan vandaag ook even de vrijmarkt meenemen, maar nog ff kijken wanneer. Gewoon even snuffelen haha Buik begint hier ook steeds groter en groter te worden, maar ook steeds 'harder'. IK had nog wat buikvet natuurlijk whahaha
Wij zijn ook even over de vrijmarkt gewandeld in Stadskanaal. Een roze campingbedje gescoord, wat kleertjes, helemaal nieuw, kaartjes zitten er nog aan en de babyzaak was ook nog eens open, dus nog een super leuk setje daar gekocht ook
Bekijk bijlage 454822 Volgens mijn app doe ik vandaag mijn 6 maanden dansje. 7e maand gaat alweer in. Jeetje, wat gaat het snel!! Leuk setje Tazzy!!
Aaah jammer de pammer , heb idd android dus dat gaat hem niet worden. Ik heb vanmiddag een afsoraak met een draagconsulente. Ze neemt dan verschillende draagdoeken/draagzakken mee en dan kunnen we hopelijk samen uit vinden welke ik het fijnste vind. Ze neemt ook een pop mee hoorde ik van iemand anders, zodat je t ook echt kunt uittesten Vandaag weer aan t werk en net als met de paasdagen dat ik 3 dagen vrij was geweest word ik nu weer gek van d eharde buiken die me teisteren . Zo maar weer een stukje lopen. Nou ja nog 8 weken en 1 dag werken en dan verlof!! Kijk er echt heel erg naar uit. Volgende week ben ik 3 dagen vrij ook erg fijn! En verder nog de komende 4 weken dus wel een paar dagen of 1 dag vrij. Dus valt mee
Hoihoi, Ik heb vandaag weer de controle bij de gynaecoloog gehad en gelukkig doet ons meisje het goed! Alles qua groei is gemiddeld. Ik moet nu 3 dagen diëten voor de suikertest. Echt een dieet voor mij. Veel koolhydraten en suiker . Volgende afspraak bij de gynaecoloog is 19 mei.
Zo hehe.. eindelijk even rust! en even tijd om achter de computer te duiken en alles van de afgelopen week te lezen en proberen te reageren. mrs O: hier werd ook gezegd eerste kindje is altijd! te laat, M kwam met 39.5 weken . VK zei trouwens wel dat het tweede kindje vaak eerder komt dus ik ben benieuwd..! heb wel de hele zwangerschap al een datum in mijn hoofd waarvan ik denk dat hij komt.. dus ben benieuwd hahah. Ik ben ook blij dat ik niet meer werk zodat mijn collega's niet kunnen gaan zeuren eigenlijk.. PMK: Wat een mooie echo, en 970 gram al?? Wordt wel een groot meisje dan? of niet. Wij hadden een pretecho met 29.6 dagen bij M.. En die woog toen 970 gram hihi. Mooi dat alles goed ging, en leuk om al een beetje te kunnen zien waar ze op gaat lijken. Wij doen deze keer geen pretecho... bij M. wist ik al dat hij heel erg op zijn vader leek en dat hij haartjes had.. enige wat ik me afvroeg was hoe groot hij was bij de geboorte. Deze keer wil ik een verrasssing van hoe hij eruit gaat zien enz. Bedankt dames voor de felicitaties van M. zijn eerste verjaardag! we hebben een super! dag gehad. Mijn huis staat echt helemaal vol met speelgoed nu hahah. MamaNiess, welliswaar 1 dag te laat, maar gefeliciteerd met jullie knappe knul! hebben jullie een fijne dag gehad? Juffie, mooi buikje heb je! hopelijk snel in je huisje en dan lekker genieten! krijgen we dan vast een sneak preview van de babykamer haha Alle dames een leuke koningsdag gehad? PMK: Wat leuk, precies 6 maanden! nog 3 te gaan! Wensmama, heb je al een voorkeur voor een drager? IK heb een Boba en vind die erg fijn! binnenkort wil ik nog een draagdoek van little frog denk ik.. Rhea90: Fijn dat jullie meisje het zo goed doet! ennuh, leuk dieetje Hier, vanaf zaterdag heel erg druk geweest.. zondag de verjaardag van mijn zoontje gehad en echt heel leuk is het geweest. Hij is heel erg verwend. Gisteren de vrijmarkt over gelopen en daarna even de stad in geweest voor kleren voor al mn mannen en goed geslaagd.. nu ben ik alleen helemaal op, veel buikpijn en harde buiken dus kruip weer lekker mijn bedje in!
werd net ineens weer gebeld door de arbodienst ik MOET donderdag naar het werk om 4 uur te werken anders heeft het gevolgen.. ik zit al een half uur keihard te janken. Heb zoveel buikpijn als ik alleen mijn zoontje al verschoon, weet je wat ze zeggen? dan verzorg je hem toch niet? jij kiest voor kinderen dan moet je ook het gevolg accepteren, dan zoek je maar oppas voor hem. Als ik al zoveel buikpijn en harde buiken heb na elke inspanning, hoe kan ik dan 4 uur lang de winkel waar ik werk gaan schoonmaken vegen en spiegelen?
:x :x :x :x :x :x Onbegrijpelijk, en wat een belachelijke reactie zeg!!! Kun je het UWV hier niet over bellen? Strikt genomen betalen zij je salaris.
@ Bloesempje: hoe gaat het nu met je? Nog steeds klachten of zijn deze na de schone urine ook afgenomen? Denk je ook wel aan jezelf en je kleintje tijdens het schilderen/ klussen. @ PMK: wat een mooie echo! Ik moet ook echt nog eens bellen voor onze 3D/4D echo! We hadden met 15 weken al gebeld maar toen zei die mevrouw om rond de 25 weken nog eens te bellen om een datum te prikken. Beetje laat, maar nog gefeliciteerd aan diegene met jarige kids. @ Juffie: mooi buikje! Ik duim voor je dat je snel in je eigen huisje kan, kan me inbeelden dat bij je ouders intrekken een goede tussenoplossing is maar niet te lang moet duren . @ Tazzy: wat een Leuk setje! @ Wensmamma: Bah, echt niet leuk dat je zo duidelijk de oorzaak van je harde buiken kan achterhalen maar er weinig tot niks aan kan doen! Maar 8 weken is inderdaad niet zo heel lang meer. @ Nietverwacht: Altijd leuk zo'n huis vol speelgoed na een verjaardag . Dat zie ik bij de kids van mijn zus ook altijd, die zijn jarig met een week verschil dus hun beide verjaardagen worden op 1 moment gevierd. En dan lijkt het daarna altijd of het huis 2x zo klein is door al dat nieuwe speelgoed, hihi. Hier: Ik ben goed bezig met het opvolgen van de raad van de verloskundige: loop vanaf vandaag een halve dag minder stage. En hopelijk moet ik na de meivakantie minder lang naar school, dat is nog even afhankelijk van of mijn vrijstelling goedgekeurd wordt. Maar aangezien ik die leerstof op de universiteit in 5 verschillende vakken behandeld heb ga ik er wel stiekem vanuit . En verder heb ik van mijn vrije middag goed gebruik gemaakt om mijn zwangerschapverlof even te regelen want dat bleef ik ook maar steeds uitstellen. Dus vanaf nu kan ik mijn vrije dagen ook echt volledige rust nemen.
@ Nietverwacht: Dat kunnen ze toch niet maken?! Ik zou inderdaad even het UWV bellen! Als je gewoon ziek bent ga je toch ook niet werken?! Wat is dit voor onzin zeg!! Gewoon weigeren en UWV bellen!
Mijn klachten zijn wel minder. Gisteren teveel gedaan dus 19:00 op bed na een lange hete douche met onwijze pijn in mn rug en een continue zeurende pijn in mn buik. Roze slijmverlies, harde buiken enz, dus duidelijke signalen! Anyway, zoonlief slaapt vanaf nu in zn nieuwe kamer, de babykamer is leeg! Kan daar dus aan de slag, maar heb geen rollers en kwasten meer dus kon vandaag niets doen. Misschien maar beter ook! Verwacht de babykamer in een paar dagen klaar te hebben, dat scheelt. Dan onze slaapkamer nog en dan ben ik er wel klaar mee denk ik!
Oh leuk Wensmamma, die draagdoeken Hopelijk kom je eruit! Minder leuk van de harde buiken Hier heb ik ze alleen af en toe, wat dus gewoon mag.... Hoop dat het gauw weer minder zal worden bij je! Nietverwacht: Volgens pretecho was ze 970 gram... Morgen krijg ik een groei echo in het ziekenhuis, ben benieuwd wat ze dan zeggen! Volgens pret echo zat ze qua groei goed, alleen werd het een 'stevig' meisje. Bolle wangetjes had ze al en stevige dijen! Morgen dus eerst nog afwachten Rustig aan doen met die harde buiken hoor! Staat het UWV niet boven de arbo? Zou er toch even achteraan zitten... Sillemie: Heerlijk! Zwangerschapsverlof geregeld! Hier zit ik ook bepaalde dingen uit te stellen, maar dat zijn lullige dingen Bloesempje: heerlijk om in de baby kamer te werken, maar inderdaad wel even op jezelf letten! Hier: Hele drukke dag gehad met ziekenhuis bezoek en daarna door naar de apotheek. Was pas rond 3 uur echt thuis. Dietiste had weinig aan te merken, ik moest alleen iets meer zuivel binnen krijgen. Moet nu dus per dag 1 extra glas melk drinken en nog een klein kopje yoghurt. Alleen bij mn avond eten moest ik iets van koolhydraten nemen.. aardappelen of rijst. Gaat rijst worden dus, gezien ik echt niet van de aardappelen ben! Dietist verpleegkundige hoefde mij niets uit te leggen. Curve prikken is bekend bij me dankzij mn ouders. Mn waarde na mn ontbijt was 6.4 en mn waarde na mn lunch was 4.4. Nu nog even afwachten wat het na het avond eten zegt. Ik zit voor nu dus qua suiker erg goed! Internist had weinig aan te merken. Al mijn waardes waren goed. Hij heeft mij alleen extra calcium drankjes gegeven als aanvulling, omdat hij zei dat dat met borstvoeding vaak wel positief effect heeft. Mijn waardes waren niet te laag er voor overigens. Gynaecoloog heeft mij uitgelegd dat ik drie opties heb. Eerste meest gunstige optie is dat alles goed is (zowel kindje als suiker) en dat ik dan max 41 weken zwanger mag zijn (niet meer, want dan gaan ze het halen). Middenweg is dat mn suiker goed is, maar mn kindje te groot/zwaar. Dan zal ik ergens tussen 38-40 weken bevallen. Minst gunstige geval is dat mijn suiker niet onder controle te krijgen is en ik insuline moet spuiten. Dan zal ik met 38 weken ingeleid worden. Met ons meisje was alles verder goed! Bloeddruk (van mij) was perfect en hartje (van baby) klonk uitmuntend! Volgende week moet ik bellen om mijn curve door te bellen. Is deze te hoog, moet ik eerder terug komen, maar anders pas 19 mei Mondje vol dus... maar ik ben in ieder geval weer volledig gerust gesteld eigenlijk. Afspraken VK en GYN April 29, PMK - Groei echo 29, KoosAtillaLuna - Groei echo + VK 30, Sierra - Echo + Gyn Mei 1, Bloesempje - VK 1, Wensmamma - Gyn 4, SYRV - VK 4, IlonavanH90 - VK 4, MrsO - VK 4, Juffie2 - VK 6, Nietverwacht - VK 6, Tatie - VK 7, Sierra - Gyn + echo 8, MamaNiess - Gyn 9, Wensmamma - 3D Echo 19, Sierra - Gyn 19, Rhea90 - Gyn 19, PMK - Gyn + Dietist/Internist 20, IlonavanH90 - 28w groeiecho 28, PMK - Groei echo Juni 2, Bloesempje - GUO Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 1 Augustus 1. SYRV, 25 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 2 Augustus 2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 2. Tazzy, 39 jaar, 1e kind, zkh, fv - ♥ meisje! 3 Augustus 3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje! 3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 4 Augustus 4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - ♥ jongen! 4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 5 Augustus 5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 6 Augustus 6. Mrs O, 33 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - ♥ jongen! 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv - ♥ jongen! 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 7. Mama015, 1e kindje 8 Augustus 8. KoosAtillaLuna, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 9 Augustus 9. AvD76, 38 jaar, 1e kindje, zkh - ♥ meisje! 10 Augustus 10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - ♥ jongen! 10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje 10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv - ♥ Verrassing! 11 Augustus 11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 11. Dezelfde, 30 jaar, 1e kindje, zkh 12 Augustus 12. Typfoudt, 27 jaar, 4e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! Vermoeden ♥ jongen! 12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - ♥ jongen! 13 Augustus 13. Rhea90 - ♥ meisje! 14 Augustus 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - ♥ meisje! 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh 15. Sillemie, 26 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! Totalen geslacht: 9 ♥ jongens 12 ♥ meisjes 3 ♥ Verrassing Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie * Borelli * Lindaatje22 * Puk2015 * Magnolia83
Heb ook even mijn afspraken toegevoegd. Afspraken VK en GYN April 29, PMK - Groei echo 29, KoosAtillaLuna - Groei echo + VK 30, Sierra - Echo + Gyn Mei 1, Bloesempje - VK 1, Wensmamma - Gyn 4, SYRV - VK 4, IlonavanH90 - VK 4, MrsO - VK 4, Juffie2 - VK 4, Silke - VK 6, Nietverwacht - VK 6, Tatie - VK 7, Sierra - Gyn + echo 8, MamaNiess - Gyn 9, Wensmamma - 3D Echo 19, Sierra - Gyn 19, Rhea90 - Gyn 19, PMK - Gyn + Dietist/Internist 20, IlonavanH90 - 28w groeiecho 21, Silke - VK + echo 28, PMK - Groei echo Juni 2, Bloesempje - GUO Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 1 Augustus 1. SYRV, 25 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 2 Augustus 2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 2. Tazzy, 39 jaar, 1e kind, zkh, fv - ♥ meisje! 3 Augustus 3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje! 3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 4 Augustus 4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - ♥ jongen! 4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 5 Augustus 5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 6 Augustus 6. Mrs O, 33 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - ♥ jongen! 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv - ♥ jongen! 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 7. Mama015, 1e kindje 8 Augustus 8. KoosAtillaLuna, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 9 Augustus 9. AvD76, 38 jaar, 1e kindje, zkh - ♥ meisje! 10 Augustus 10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - ♥ jongen! 10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje 10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv - ♥ Verrassing! 11 Augustus 11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 11. Dezelfde, 30 jaar, 1e kindje, zkh 12 Augustus 12. Typfoudt, 27 jaar, 4e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! Vermoeden ♥ jongen! 12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - ♥ jongen! 13 Augustus 13. Rhea90 - ♥ meisje! 14 Augustus 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - ♥ meisje! 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh 15. Sillemie, 26 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! Totalen geslacht: 9 ♥ jongens 12 ♥ meisjes 3 ♥ Verrassing Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie * Borelli * Lindaatje22 * Puk2015 * Magnolia83