1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    We hadden voor vanavond een restaurant gereserveerd en hebben besloten om toch te gaan. Ik had niet veel honger maar was wel even fijn om samen even weg te zijn thuis.... Er werd mooie muziek op de achtergrond gedraaid en daar moest ik bijna om huilen.... Toen we thuiskwamen overviel het verdriet mij weer even enorm. Het besef dat er zo'n klein gewenst frummeltje in mijn buik groeide en dat dat er nog wel zit maar niet meer groeit, dat doet zeer...

Daarnaast besefte ik wel ook weer heel goed hoe gezegend ik ben met twee gezonde kinderen en hoe ik ontzettend van ze kan genieten! Ook het besef dat ik zo ontzettend veel van mijn vriend hou en hoe graag ik met hem nog een kindje zou willen. Die dingen vullen de leegte in mij hart gelukkig weer grotendeels...

Ik vind het trouwens erg lief dat jullie zo aan mij denken, dat doet mij erg goed. Bedankt meiden, jullie zijn top!

2. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Wat zitten hier toch een lieve meiden!:) Dit is niet in alle fora zo!

@ doorntruikje, mag ik even zeggen dat ik het heel dapper vindt dat jij nog uit eten bent geweest?! Ik had dat echt niet meer gekund, bij beide missed abortions heb ik mij even helemaal terug getrokken in huis.

Hopelijk ben je snel weer zwanger en mag het dan zitten blijven!

@ Hier, gisteren niet meer online geweest hier, want ik heb me toch een pijn gehad beneden! Had een paar demo taarten bekleed en denk dat dit de boosdoener is in combi met het snel schoon maken van de stallen.

Gisteren hebben we het onze buren ook verteld(zij is zelf 10 week verder als mij) en ze vroeg of ik ook al een afspraak had gemaakt of dat ik dat volgend jaar ging doen? Nee die had ik, 12 januari. NEE, Dat meen je niet zei ze.. Eh hoezo? Dan moesten zei ook geen voor de 20 weken echo. Eh ow?! Hoe laat zei om 9:00 en wij om 9:15!! Wat een toeval.

Nu maar hopen dat het bij ons dan ook goed gaat, dan hebben we die avond een feestje met ons vieren, haha! Echt enorm spannend, omdat ik ook wel een beetje angst heb dat het misschien weer mis kan zijn. Dan is het wel heel dubbel, zij hebben dan feest en wij weer enorme verdriet. Vind dat toch wel heel spannend. Maar zo lang de krampen en pijn er zijn, gaat het naar mijn gevoel goed.

Vandaag rustig dagje, voorbereidingen doen voor het sinterklaas/ kerst diner. Even naar stal de paarden verzorgen en misschien nog even verder met de demo taarten. :cool:

3. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

@Doornstruikje: Wat @Puk ook al zei, ik vind het heel moedig dat jullie gisteren toch gegaan zijn. Ik denk aan jullie.

@Puk: Wat toevallig zeg, wel erg leuk dan kunnen jullie 's avonds dubbel feest vieren!

Hier een beetje onzekerheid.... ik had nog een K2v5 liggen en die heb ik dus vanmorgen gedaan, binnen 3 min wel een vaag streepje wel nu wel donkerder wordt, maar het lijkt wel of hij lichter is dan begin van de week en die was zelfs met middag urine, ik weet wel dat hij er toen ook heeeeel lang over deed om op te drogen. Mijn rijtje loopt dus niet zo mooi op als dat ik gehoopt had..... onzekerheid dus. Twijfel nu ook, of wij het onze vrienden zaterdag wel moeten vertellen :$:(

Verder nu ook sinds vanmorgen echt zo'n misselijk gevoel. Zelfs mijn jus d'orange smaakt nu niet zo lekker. Ik ben blij als het 22 december is :D.

4. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen allemaal.

Doornstruikje. Respect voor Hoe je er allemaal mee omgaat. Zoals iedereen hier ook al zegt. Hoop dat jullie een beetje hebben kunnen slapen.

@mamadeluxe5, ik herken de onzekerheid helemaal! Heb hier ook nog een test liggen en vandaag besloten deze pas over 2 weken te doen! Hoop dan op een knaller ipv iedere keer kleine verschillen te moeten zien.

@puk, wat toevallig zeg. Ook wel mooi om zo samen zwanger te zijn. Heb dat met Mijn vriendin ook gehad! Succes straks met je taarten en bij je paarden.

@ mo leannan, goed dat je zoveel steun hebt en je huisarts. Ik ga duimen voor je dat het misschien deze keer mee valt! . ( ook al weet Ik wat er op de hg site staat want mijn eerste zwangerschap is er ook een geweest met hg)
    Maar ook heftig om hopelijk 3 uit 9 te horen...

@hier, vandaag lekker vrij. Eerst straks met mijn kleine mannetje naar t zwembad. Dan denk Ik verder rustig aan vandaag. Ben de laatste dagen zo moe. De misselijkheid komt met vlagen maar Tot nu toe goed uit te houden. Maar ook hier blijft de angst voor de misselijkheid rond de 10e week.

5. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @doornstruikje: wow heel veel respect voor je dat je toch gewoon bent gaan uiteten, ik denk niet dat ik dat zou kunnen. Nogmaals hele dikke knuffel. Heb je een beetje kunnen slapen?

@mamadeluxe: vervelend dat je steeds zo misselijk bent en stom van die testen. Misschien idd zoals Annemie ook al zegt pas over 1/2 weken weer een test doen. Ik denk dat ik dat ook gewoon blijf doen totdat ik de echo heb gehad.

@puk: leuk om samen zwanger te zijn en wat toevallig dat jullie op dezelfde dag de echo hebben :D

@moleannan: Ik ga duimen voor je dat de HG meevalt deze keer! Het kan toch ook zijn dat het je het nu niet hebt? En wat heb je een fijne huisarts!!

@hier: ik ben echt zwaar verkouden. Mijn neus zit dicht en mijn stem wordt ook al minder. Verder heb ik 's avonds last van rommelende buik met alle gevolgen die erbij horen :p
    En gisteren had ik een soort van kramp (die je ook wel eens in je kuit hebt) in mijn buik.
    Verder voel ik me helemaal goed hoor. Moet werkent ot half 4 vandaag. Ga vitamientjes halen, zodat ik niet ziek word.

6. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Doornstruikje wat een rot nieuws om te lezen zeg! :( Hopelijk heb je vannacht wel kunnen slapen, en net als de andere zeggen respect hoor dat je toch nog uit eten bent geweest., Vanaf deze kant een dikke knuffel.,

mo leannan wat is die HG site eigenlijk? Dan kan ik dat ook even lezen, ben eigenlijk best wel weer bang dat ik weer zo misselijk ga worden als de andere 2 zwangerschappen, kan het er niet bij hebben als ik weer met uitdroging in het ziekenhuis terecht zou komen. Heb inderdaad ook al van die zetpillen in huis, maar dat heeft ze vorige keren ook totaal niet geholpen. En ben nu soms al behoorlijk misselijk met vlagen dusja, Fingers Crossed dat het nu niet gaat gebeuren.

Puk2015 Hoe gaat het nu? Nog steeds pijn?

@hier, net als Wensmamma behoorlijk verkouden, voel me gewoon echt niet lekker.. Heb eigenlijk de behoefte om vandaag niet zoveel te gaan doen, maar helaas wil mijn planning wat anders, dus ik zou zoals gewoonlijk vanavond wel weer op de bank in slaap vallen.
    Moet eigenlijk nog een paar sinterklaas inkopen doen, heb via FB een oproep gevonden van ''zwarte piet'' die het leuk vind om bij kinderen langs te komen, dus morgenavond komt er een zwarte piet langs voor de kleine man, dus daar horen natuurlijk ook kadootjes bij..
    Daarna vandaag nog wachten op de woningbouw, want we krijgen een nieuw aanrechtblad, (zou 2 weken terug al zo zijn maar toen bleek in de kelder onze hoofdkraan kapot te zijn dus kon de woning bouw het water niet afsluiten, dus eerst maar Vitens laten komen om de hoofdkraan te laten maken)

Ben toe aan weekend en wat meer uurtjes slaap haha.

7. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    @ doornstruikje: hoe is het nu met je? Heel fijn dat je zoveel steun hebt aan je vriend/man, dat is belangrijk. sterkte!

@hier: hier eigenlijk geen bijzonderheden. Voel me nog steeds prima, beetje moe maar voor de rest echt nergens last van. Vandaag gezellig Sinterklaas vieren met mijn schoonmoeder, vriend, kinderen van vriend en onze zoon natuurlijk. Heb er helemaal zin in. Kan echt genieten van die ongeduldige snoetjes :).

Oh ik zou nog even mijn foto plaatsen van de moeders voor moeders test

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,5 KB
      Weergaven:
      1
  8. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Wow super overduidelijke streep!
    Veel plezier met sinterklaas vieren.

Ik voel me steeds slechter en slechter worden...

9. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Haha(lacht als een boer met kiespijn), hier ook....

10. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Mijn sinaasappelsap smaakte ook totaal niet, was bijna bang dat het er weer uit zou komen.

Ik wil eigenlijk ook nog een test doen, om te zien of hij nog knallender is, maar heb er gewoon geen zin in. Dus laat het er lekker bij.

Momenteel is het redelijk rustig in mijn buik, maar ben wel een beetje onzeker. Straks heb ik een bbz? Maar moet je dan niet constant last hebben? Daarbij moet je bloedverlies hebben en dat heb ik niet.. Maar goed het steken is nu even rustig, dus ga er van uit dat dat het niet is en dat er iemand heel hard zijn best aan het doen is.

Hebben jullie het ook zo koud?! Man man man, ik heb een hempt, tshirt met lange mouw en 2 truien aan en nog heb ik het koud!! Slaapzak is alweer van de kast af, maar dan nog ben ik fris..

Nou ik ga de koud trotseren en naar buiten....

11. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik heb het ook ijs en ijskoud hoor. Ook gewoon in huis als ik de verwarming opstook tot 22 graden. En dan heb ik een dik vest aan, tshirt met lange mouwen, tshirt met korte mouwen en een hemd. Vooral ook ijskoude voeten. Maar het zullen de hormonen wel zijn.

12. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    K heb het ook echt ijskoud! Zelfs onder mn dekbed lig ik nog te rillen van de kou

13. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Nouuu soms heb ik het echt zooooooo onwijs koud dat mijn nagels er gewoon blauw van worden, maar op dit moment voelt het net of ik koorts heb en voel zo behoorlijk warm. Alleen wel koude vinger toppen.

14. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Doornstruikje: oh nee! meis wat een rotnieuws!
    Helaas hebben wij twee maanden geleden hetzelfde meegemaakt.
    Het is gewoon niet eerlijk. En het gevoel op nieuw te moeten beginnen is helemaal verschrikkelijk. Heel erg veel sterkte meiske. knuffel.

15. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hier gaat het goed. MvM is gister langs geweest maar die test was akelig licht. Ik word er echt een beetje onzeker van merk ik en dan word ik weer boos op mezelf want het zegt niets. Maar goed. Na die vroege miskraam van twee maanden geleden ben ik wat onzeker geworden.

Vanmorgen dus weer een test gedaan die in nog had liggen van de supermarkt en die is weer even donker als de controlestreep, donkerder zelfs. Gelukkig maar. Wat is die eerste periode toch verschrikkelijk onzeker. En je hebt zo weinig invloed op de afloop. Nog 2 weken en 1 dag wachten tot de echo........

16. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    @Doornstruikje: Fijn dat je toch een klein beetje afleiding had gister avond. Ook ontzettend fijn dat er zoveel mensen klaar staan voor je en dat je nu ook zo'n heel sterk gevoel hebt bij je vriend. Het doet mij goed te lezen hoe naast het k*t gevoel je er ook een sterk gevoel bij krijgt. Je staat sterker in je schoenen dan je denkt. Hou je taai meid!

@Puk: Toch leuk dat je het met je buurvrouw kan delen. Grappig dat jullie eigenlijk tegelijk moeten :D

@MamaDeluxe: Herinner je mijn verhaal nog met die rot kruidvat testen? Echt niet te hard aan vast pinnen lieve schat... De foto staat nog in mijn foto album....

@Wensmamma: Inderdaad goed voor jezelf zorgen nu!

@MamaNiess: Rot van die hoofdkraan.. Hopelijk gauw alles gemaakt. Hier hebben ze toen onze stamleiding moeten vervangen want die lekte. Hebben ze veel langer over gedaan dan uiteindelijk in de brief stond. Schadevergoeding? Dat kent de woningbouw niet... GRRRRR we waren verdomme net verhuist, konden we weer opnieuw beginnen!

@SYRV: Nou, dat is wat ik zeg een mooie knaller van een test! Fijn dat je nog nergens last van hebt zeg :)

@Hier: Brrr.. ochtendmisselijkheid. Niet zo heel heftig dat ik moet kotsen gelukkig, maar toch zeker wel aanwezig. Heb gemerkt dat als ik meteen vast voedsel eet (broodje dus geen melk met granen!) dat het dan redelijk snel weg trekt. Kopje thee erbij doet ook wonderen.
    Koud? Tsja.. ik ben van mijzelf een koukleum.. dus ik heb het eigenlijk altijd wel koud!!! Lekker dik aankleden ;) Topje, shirtje en een trui eroverheen... en als het moet nog een vest :D
    Verder voel ik mij moe. Gelukkig al sinds zaterdag geen last gehad van de galstenen, dus ik hoop dat mijn voedingspatroon op deze manier werkt.

17. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Hee meiden!

@PMK: Naar hoor de galstenen! Hoop dat het tijdens je zwangerschap een beetje te doen is met de handvaten die ze je gegeven hebben. Mijn vader heeft binnenkort ook een operatie om zijn galblaas met stenen te verwijderen. Fijn dat je nieuwe voedingspatroon al lijkt te werken. :)
    Moleanan: Wat fijn dat jullie zo; n begripvolle huisarts hebben. Hoop voor je dat het meevalt met die misselijkheid!
    @Doornstruikje: Fijn dat je het goed kunt delen met jouw vriend en dat je ook zoveel moois hebt. Maar heel zwaar dit...Vind het heel erg naar voor je.
    Leuk van je buren Puk! Hoop dat je je vandaag toch beter voelt dan gisteren! Dat koud zijn herken ik ook! Dikke kleren aan verwarming hoog...En soms heb ik 't ook weer heel erg warm. Gek gedoe!
    Vervelend die onzekerheid Mamadeluxe! Snap dat je blij zult zijn als het de 22e is. Heb ik ook met de 23e, die tijd kan me niet hard genoeg gaan. Wil gewoon zien dat het goed is... En het dan lekker vertellen. :) Al is er ook dan nog geen garantie natuurlijk...
    Naar dat het toch ook zo mis kan gaan...
    Heerlijk Annemie, geniet van je vrije dag! Dat moeie herken ik wel... Misselijk nog niet echt. Hoop dat het uit te houden blijft!
    Beterschap Wensmama&Mamaniess! En hoop dat het toch een beetje lukt met je plannen Mamaniess ondanks de moeheid.
    Supermooie test SYRV! :D
    @Magnolia: Gelukkig dat de test donker was gisteren. Ja aftellen hè!

@Hier: Vandaag late dienst, geen zin in. Dan morgen nog even en dan een druk weekend! Sinterklaas met mijn broer, zussen en zwagers wat altijd superleuk is. Sinterklaas met vrienden en de verjaardag van mijn broer! Ik vond het wat griezelig maar toch nog maar een keertje een test gedaan. Maar gelukkig, de teststreep was donkerder dan de controlestreep! Sorry voor de vage foto. Links is de teststreep.

Bijgevoegde bestanden:

18. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Mooie test!!

Ik heb 29 december de 1e afspraak met de gyn! Zo fijn nog net dit jaar. Wie weet kan ik dan wel een mooie foto laten zien aan mijn moeder met oud & nieuw!!

19. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Afspraken VK en GYN
    december 2014
    11, Marjon30 - Intake + Echo
    16, Nietverwacht - Echo
    19, Magnolia83 - Echo
    22, MamaDeluxe5 - Intake + Echo(gyn)
    22, Rhea90 - Echo(gyn)
    23, Modra - Echo
    23, Wensje88 - Intake + Echo
    24, Gelukkigemoeder - Echo (gyn)
    29, Wensmamma - 1e afspraak Gyn
    30, Mo leannan - Intake + Echo
    31, Annemie - Echo

januari 2015
    2, SYRV - Intake + Echo
    2, Gelukkigemoeder - Echo
    5, pmk - Echo
    6, Annemie - Intake
    8, Gelukkigemoeder - Intake
    12, N80 - Intake(gyn)
    12, Puk2015 - Intake + Echo

Uitgerekend:
    1 augustus
    Modra - PMK - Wensje88 - SYRV
    2 augustus
    Sophietje11
    3 augustus
    Marjon 30 - Nietverwacht
    5 augustus
    Puk2015 - Magnolia83
    6 augustus
    Gelukkigemoeder
    7 augustus
    mo leannan
    8 augustus
    N80 - Wensmamma - Doornstruikje
    9 augustus
    Annemie - MamaNiess
    10 augustus
    MamaDeluxe5
    12 augustus
    Typfoudt
    15 augustus
    Rhea90

20. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Hier nog even een berichtje van mij.

Heel erg bedankt dat jullie allemaal zo lief reageren en mij zo sterk vinden, zo voel ik mij verre van....Voel mij enorm emotioneel labiel.... De miskraam zet ook echt door, daar is geen twijfel meer over mogelijk, ben vanmorgen begonnen met bloeden....dus elke keer als ik naar de wc ga word ik eraan herinnert jammer genoeg.

Daarnaast is mijn zoontje vanmorgen opgenomen in het ziekenhuis, ze denken aan longontsteking. Gisteravond kreeg hij hoge koorts en werd ook steeds benauwder. En vannacht moet hij ook blijven en wordt om de 3 uur verneveld met ventolin. Totdat hij minder benauwd is moet hij daar blijven. Kan er ook nog wel bovenop.....:(

Ik probeer positief over alles te blijven maar dat wordt wel steeds moeilijker op deze manier.

Ik zie bij jullie mooie testen voorbij komen en duim ervoor dat ik de enige ben die uitvalt. Krijg maar allemaal mooie en gezonde kindjes!

Veel liefs!

Deel Deze Pagina