Hallo allemaal! Hoe is het hier? Heb wel mee gelezen maar geen tijd gehad om te reageren. @facebookgroep: ik heb ook geen Facebook dus ik hou het ook hierbij @modra: nog gefeliciteerd! Hopelijk heb je een leuke dag gehad! @box: hier staat de box ook nog niet en wil het graag nog zo lang mogelijk uitstellen. Ook wij hebben niet zoveel ruimte in de huiskamer. Ik lees hier trouwens goede tips om de kat uit de box te houden! Moet tegen die tijd maar even kijken wat het beste werkt bij onze kat. @tatie: wat vliegt de tijd he! Ik vind het ook niet normaal snel gaan allemaal. Nog even en we kunnen beginnen met aftellen!! @pmk: heel veel sterkte! Ik wilde nog meer reageren maar ben het alweer vergeten. @hier: hier gaat alles z'n gangetje. Druk met school en scriptie, ben er zo langzamerhand ook wel een beetje zat van nu. Maar nog even doorbijten. Maandag weer naar de vk en vrijdag naar het ziekenhuis voor de glucosetest. Op 20 mei hebben we een 3D echo! Ben heel benieuwd. Fijn weekend allemaal
Sterkte pmk!! Gisteren controle gehad, alles gaat goed met onze kleine man. Hij is nu 1kg zwaar, wel wat aan de grote kant dus, maar hij zit nog binnen de marges. Het mag dus nog Gisteren de box opgehaald en ik kon t niet laten, hij staat dus. Tot nu toe geven ze er niet veel om. Het was wel grappig. Mexx vond t duidelijk maar een eng ding. Druppel was er nog niet in de buurt gekomen dus ik riep haar. Loopt ze zo tussen de spijlen door de box in (onderkant vd plank) en ik zag Mexx gewon echt denken van: Hee wat doet ze nu?? Dat wil ik ook. Hij heeft t geprobeerd maar hij past niet. Hij is te dik 😂. Vanmorgen even bij de manege geweest. Was gezellig. Verder doe ik helemaal niets meer. Bijkomen van gisteren was kapot 's avonds.
Opa is echt een rollercoaster... Vanmorgen om 6:00 werd ie ineens wakker en zegt ie dood leuk ... "Zo, wat voel ik mij uitgeslapen. Ik heb heerlijk geslapen!". Heeft helemaal NIETS mee gekregen van de afgelopen avond en nacht. Vervolgens zit ie 's middags nog Jurassic Park te kijken! Uiteindelijk later viel hij weer in een hele diepe slaap en had weer niets door. Hier alle baby spullen nnu in het kamertje gelegd. Moet alles nog wel een goed plekje geven maar heb het ff snel opgeborgen. Muur schildering is de boom ook bijna af, dan hoef ik alleen nog de vlindertjes te doen. Ga nu lekker mijn bedje opzoeken!
Nice Tazzy! Pmk: dat is idd bizar zeg! Maar aan de andere kant hoor je vaak dat mensen tegen het einde van die oplevingen hebben... Wij gaan vandaag een dagje dierentuin doen. Zal geen hele dag worden want dat trek ik echt niet! Fijne dag allemaal!
Jeetje rollercoaster idd. Zo ging t bij mijn oma ook op t laatste. Sterkte meis. Ik moet even iemand vinden die t niet eng vindt om te boren in een beton muur. Moet toch echt de plankjes gaan ophangen in mijn slaap-/babykamer. Vandaag niet zoveel doen, wel ervoor zorgen dat ik morgen als ik klaar ben met werken meteen weg kan. Heerlijk paar daagjes weg
Oh trouwens voor de lijst. 20 mei hebben we een controle + echo om te kijken hoe t met de navelstreng vaten zit. Weer 2 afspraken achter elkaar dus.
Afspraken VK en GYN Mei 4, SYRV - VK 4, IlonavanH90 - VK 4, MrsO - VK 4, Juffie2 - VK 4, Sillemie - VK 6, Nietverwacht - VK 6, Tatie - VK 6, Tazzy - Bloed prikken 7, Sierra - Gyn + echo 7, Gelukkigemoeder - Glucose test 8, MamaNiess - Gyn 9, Wensmamma - 3D Echo 9, Elita - 3D/4D Echo 11, ELita - Glucose test 11, Typfoudt - Groei Echo 13, Tazzy - Groei Echo 15, Tazzy - Gyn 19, Sierra - Gyn 19, Rhea90 - Gyn 19, PMK - Gyn + Dietist/Internist 20, IlonavanH90 - 28w groeiecho 20, Elita - VK 20, SYRV - 3D Echo 20, Wensmamma - Gyn + Echo 21, Sillemie - VK + Echo 21, Bloesempje - VK 27, Gelukkigemoeder - Groei Echo + VK 28, PMK - Groei echo Juni 2, Bloesempje - GUO 14, Monique041982 - VK Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 26 jaar, 1e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 1 Augustus 1. SYRV, 25 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 2 Augustus 2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 2. Tazzy, 39 jaar, 1e kind, zkh, fv - ♥ meisje! 3 Augustus 3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje! 3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 4 Augustus 4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - ♥ jongen! 4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 5 Augustus 5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 6 Augustus 6. Mrs O, 33 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - ♥ jongen! 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv - ♥ jongen! 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 7. Mama015, 1e kindje 8 Augustus 8. KoosAtillaLuna, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 9 Augustus 9. AvD76, 38 jaar, 1e kindje, zkh - ♥ meisje! 10 Augustus 10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - ♥ jongen! 10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje 10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv - ♥ Verrassing! 11 Augustus 11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 11. Dezelfde, 30 jaar, 1e kindje, zkh 12 Augustus 12. Typfoudt, 27 jaar, 4e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! Vermoeden ♥ jongen! 12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - ♥ jongen! 13 Augustus 13. Rhea90 - ♥ meisje! 14 Augustus 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - ♥ meisje! 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh 15. Sillemie, 26 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! Totalen geslacht: 9 ♥ jongens 12 ♥ meisjes 3 ♥ Verrassing Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie * Borelli * Lindaatje22 * Puk2015 * Magnolia83
@SYRV: Reactie op je reactie in het buiken topic; Krijg jij ook nog steeds de vraag of het echt geen tweeling is? hahahaha
Ha lieve allemaal, Ik ga stoppen op zp, weet niet wie met me meeleest en dat voelt niet goed gezien mijn situatie. Voor de mensen zonder Facebook: 😘 het allerbeste, goede zwangerschap en voorspoedige bevalling, dank voor alle tijd en lieve woorden!!! 🍀
Haha nee! Die vraag heb ik nog nooit gehad! Jij wel dus? Ik krijg wel heel wisselende reacties, van bescheiden buikje tot zo zo dat begint wel erg goed te groeien he.. Geen pijl op te trekken haha. Maar ik vind het zelf wel mee vallen eigenlijk, heb het gevoel dat ik bij mijn vorige zwangerschap al een groter buikje had nu.
Ja hier wel joh! "Weet je zeker dat het er geen twee zijn?" hahahaha.... Vind het ook wel mee vallen, alleen op sommige foto's lijkt het wel even iets groter dan dat... Heel vaag!
Pmk echt een rollercoaster idd :/ Ik heb het ook vaker gehoord dat ze soms opleven en soms verder nog een paar jaar mee gaan. Heel bizar, maar nu wel zo extra tijd met hem
Zo, ik ben ook eens een weekendje weggeweest en heb niet meegelezen. Ik stond gelijk 4 pagina's achter, maar ik probeer het even op geheugen want ik ga zo naar het ziekenhuis voor de suikertest. @ PMK: veel sterkte! Is wel extra moeilijk zo gok ik. @ juffie: jammer dat je hier stopt met schrijven. Maar begrijpelijk gezien je situatie inderdaad. @ SYRV: De laatste loodjes wegen altijd het zwaarste he! Nog even doorbijten en je kan je studie lekker afsluiten, zal ook wel een goed gevoel zijn. Nog veel werk aan je scriptie? @ Tazzy: mooi buikje! @ Wensmamma: iemand die het niet eng vindt EN een goede boor heeft! Beton is niet zomaar met elke boor te doen, goed op het boortje kijken voor materiaal het bedoeld is. @ PMK: ik moet ook nog eens er n buikfoto maken maar ik krijg die vraag wel geregeld. Alleen gisteren werd ik erg gevleid door een vriendin van mij: Ze zei dat ik 2x zo'n klein buikje had als zij vorig jaar rond dezelfde tijd. Haar zoontje wordt 1 op het moment dat ik uitgerekend ben 😉. # Facebook groep: leuk, heb me toegevoegd. # aftellen: het begint echt al te korten!! Voor mij nog 8 weekjes stage en 10 weekjes werken... Hier: na een ontzettend leuk maar druk weekend bij mijn familie en vrienden in Belgie heb ik vandaag een rustdag. Mijn vakantie is begonnen . Heerlijk! Ik ga deze week vooral heel rustig aan doen, genieten van de vrije tijd en een beetje voor school werken (2 verslagen in te dienen een week na de vakantie).