1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Bedankt voor jullie berichtjes. Op zich sta ik vrij sterk in mijn schoenen hoor. Vind het verschrikkelijk, maar ik sta heel nuchter er in. Ik wist namelijk vorig jaar al dat het kon gebeuren op korte termijn, dus hij heeft ons al enorm verbaast dat ie het zo lang heeft kunnen volhouden. Elke dag extra is er weer een mee genomen. Hoop alleen stiekem voor die lieve man dat het wel snel gebeurd is. Hij heeft enorm veel pijn en dat wens ik niemand toe!

2. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Dat is idd wel enorm naar! Hopelijk voor hem is het dan idd snel voorbij!

3. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    PMK: Hoe gaat het met je opa nu? Sterkte!! :(

SYRV: Hoe ging de glucosetest? moest je ook dat drankje drinken? Ik moest gisteren ook! vreselijk hahaha
    How volgens mij lees ik dat je pas vrijdag moet? Succes dan!

Wensmama: Mooi gewicht heeft je ventje al! en best zielig voor die te dikke kat :p Nou kan de andere kat hem telkens pesten.

Tazzy: Echt hele mooie buik!

4. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Nu lijkt hij weer 'ok' te zijn. Er is echt geen pijl op te trekken. Morgen kan hij weer heel slecht zijn.

5. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Ik mag nu trouwens om de dag prikken voor mn suiker :)

6. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik moet inderdaad vrijdag! Hoe ging het bij jou? Moest je ook 2 uur lang stil zitten? En hoe was het drankje, echt zo gruwelijk als iedereen beweerd?

@pmk: jeetje, moet voor jullie ook ontzettend zenuwslopend zijn. Jullie moeten je elke keer erop voorbereiden dat het zo afgelopen kan zijn, en vervolgens leeft hij toch weer op. Maar lijkt me wel ontzettend waardevol om nog wat extra tijd met hem te hebben:) sterkte in ieder geval!

@hier: gister naar de verloskundige geweest. Bloeddruk was weer goed, en hartje klopte mooi. Wel blijkt het dat ik het carpaal tunnel syndroom heb. Klinkt dramatischer dan het is, maar het komt erop neer dat ik in de nacht meerdere keren wakker wordt van slapende handen en vingers. Ook overdag heb ik een tintelend gevoel in mijn vingers. Maar het valt allemaal reuze mee, ik heb er nog niet heel veel last van gelukkig. Verder vond ze mijn buik toch wel heel "hoog", dus heb ik volgende week woensdag 13 mei een groeiecho. Ik maak me er niet al te druk om, dit was ook het geval bij mijn vorige zwangerschap en mijn baarmoeder blijkt gewoon vrij hoog te zitten tijdens mijn zwangerschappen. Ik ga er dus een beetje van uit dat dat nu weer het geval is.

Hebben jullie nog plannen vandaag?

7. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Nee, hij was nog veel viezer! Hahaha. Ik moest inderdaad ook 2 uur stil zitten, dat vond ik nog het ergste.. ik heb wel stiekem wat water gedronken eigenlijk mocht dat niet maar ik was heel Misselijk en had heel erg dorst.

8. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Goeie tip voor mij voor donderdag dus: genoeg water drinken voordat ik moet. Want vooraf mocht ik dat wel nog drinken :p

@ SYRV: altijd leuk als de kleine weer goedgekeurd wordt! En hopelijk blijft het bij die lichte klachten van carpaal tunnel syndroom.

Hier: De afgelopen 2 dagen bezig geweest met de kleertjes die ik van mijn zus gekregen heb te sorteren, uit te wassen en op te bergen. Nu puilt onze meid haar kast echt uit, niet normaal meer! Ze kan elke dag zeker 3x van outfit wisselen :$. Ach ja, ik vind het stiekem wel heel leuk! Het meeste hebben we ook gewoon gekregen, dus het is niet dat ik er kapitalen aan uitgegeven heb.
    Vandaag trouwens een heerlijke dag gehad! Ik begon 's ochtends met een heel rustig ochtendje. Daarna kwam er een masseuse aan huis voor een heerlijk ontspannende zwangerschapsmassage. En vanmiddag zijn we nog even gezellig naar de Ikea geweest voor wat kleine spulletjes. Zo hoort vakantie te zijn :D

9. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Veel sterkte Pmk! Wel vervelend Syrv, gelukkig dat je er niet heel veel last van hebt. Hoop dat inderdaad alles goed is met de groeiecho! :)
    Lekker Sillemie! Ik zal ook weer eens een buikfoto maken, ik heb inmiddels best wel een grote buik. :)

10. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Hey meiden!

Nou zoals de meeste al gezien hebben op facebook is mijn boom af. Ben er helemaal klaar mee! Ik heb steeds meer last van duizelingen als ik te lang stil sta en zeker met dit warme zonnetje word het er niet beter op. Heb er dus een punt achter gezet, voor mn eigen best wil....
    Bekijk bijlage 455976

Verder gaat het wel zijn gangetje. Kleine is druk elke dag, maar dat ben ik wel gewend. Gewoon een druk kindje ;) Mag nu gaan beginnen om de laatste puntjes op de i te zeggen met het kamertje :) Zo blij ook... Ben zo bang dat ik over een aantal weken als de warmte echt door zet zo goed als niets meer kan doen :(

Verder ook de lamp en de gordijnen opgehangen in het kamertje. Begint ineens op een echt kamertje te lijken!

Afspraken VK en GYN

Mei
    6, Nietverwacht - VK
    6, Tatie - VK
    6, Tazzy - Bloed prikken
    7, Sierra - Gyn + echo
    7, Gelukkigemoeder - Glucose test
    8, MamaNiess - Gyn
    9, Wensmamma - 3D Echo
    9, Elita - 3D/4D Echo
    11, ELita - Glucose test
    11, Typfoudt - Groei Echo
    13, Tazzy - Groei Echo
    13, SYRV - Groei Echo
    15, Tazzy - Gyn
    19, Sierra - Gyn
    19, Rhea90 - Gyn
    19, PMK - Gyn + Dietist/Internist
    20, IlonavanH90 - 28w groeiecho
    20, Elita - VK
    20, SYRV - 3D Echo
    20, Wensmamma - Gyn + Echo
    21, Sillemie - VK + Echo
    21, Bloesempje - VK
    27, Gelukkigemoeder - Groei Echo + VK
    28, PMK - Groei echo

Juni
    2, Bloesempje - GUO
    14, Monique041982 - VK

Uitgerekend:
    Juli:
    30. Modra, 26 jaar, 1e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing!
    31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

1 Augustus
    1. SYRV, 25 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

2 Augustus
    2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!
    2. Tazzy, 39 jaar, 1e kind, zkh, fv - ♥ meisje!

3 Augustus
    3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje!
    3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

4 Augustus
    4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - ♥ jongen!
    4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen!

5 Augustus
    5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen!

6 Augustus
    6. Mrs O, 33 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen!

7 Augustus
    7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - ♥ jongen!
    7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv - ♥ jongen!
    7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv
    7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen!
    7. Mama015, 1e kindje

8 Augustus
    8. KoosAtillaLuna, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

9 Augustus
    9. AvD76, 38 jaar, 1e kindje, zkh - ♥ meisje!

10 Augustus
    10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - ♥ jongen!
    10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje
    10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv - ♥ Verrassing!

11 Augustus
    11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!
    11. Dezelfde, 30 jaar, 1e kindje, zkh

12 Augustus
    12. Typfoudt, 27 jaar, 4e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! Vermoeden ♥ jongen!
    12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - ♥ jongen!

13 Augustus
    13. Rhea90 - ♥ meisje!

14 Augustus
    14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv
    14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - ♥ meisje!

15 Augustus
    15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh
    15. Sillemie, 26 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

Totalen geslacht:
    9 ♥ jongens
    12 ♥ meisjes
    3 ♥ Verrassing

Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden...
    * Doornstruikje
    * MamaDeluxe5
    * Annemie
    * Minieme1984
    * Suzanneke
    * Devilduckie
    * Borelli
    * Lindaatje22
    * Puk2015
    * Magnolia83

11. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Oh ja.. vond het drankje wel mee vallen, had het veel erger verwacht na alle horror verhalen die je leest.

12. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Wat goed gelukt zeg pmk! Erg schattig en super creatief..
    Dat was mij dus nooit gelukt :D

En wat betreft het drankje, ik hoop dat het mij ook mee gaat vallen. Heb over het algemeen wel een sterke maag, dus heb er wel vertrouwen in dat het goed komt!

13. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Echt superleuk pmk!!
    Dat drankje is smerig, maar ik vond vooral de hoeveelheid een probleem. Maar ik heb altijd problemen met medicinale drankjes. Geef mij dan maar pillen, grootte bpeit me dan niet, alst maar geen drankje is!
    Ons kamertje is ook af voor zover mogelijk. Enorm fijn gevoel! Moet nog wel 2 dingen schilderen om op te hangen maar dat kan lekker op de eettafel dus zittend. Maar het echte klussen zit erop, zelfs onze eigen slaapkamer is vandaag aan de beurt geweest en af gekomen. 1 muur behangen en alle meubels anders neergezet. Even flink gebruik gemaakt van het feit dat manlief thuis was vandaag! Alledrie de slaapkamers hebben dus een metamorfose gehad de afgelopen weken en zijn nu klaar!!!

14. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ik heb mn banner toch maar aangepast naar 13 aug, dus schuif mij in de lijst toch maar een dagje op. Wordt te verwarrend als ik officieel de 13e uitgerekend ben en ergens anders de 14e aanhoud...

15. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Dus nog 100 dagen te gaan ;) :):):)

16. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Ik zal je morgen ochtend aanpassen in het lijstje!! Hier weer een heftige galstenen nacht... Begint nu eindelijk af te zwakken dus denk dat ik zo eindelijk kan slapen :D

Poes mocht ook sinds lange tijd weer een nachtje bij ons slapen van mijn vriend. ZE is zo ontzettend lief! Knuffelen met mij tijdens pijn en m'n vriend kopjes geven en likken (doet ze normaal nooit bij mijn vriend!). Alsof ze dank je wel Wilt zeggen hahah!

17. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    He balen pmk! Hoop dat je nog ff hebt kunnen slapen en je nu pijnvrij bent. Onze katten mogen niet meer naar boven snachts, werd er kneitergek van. De oudste komt gewoon bij me liggen en gaat slapen tot de volgende ochtend, maar de rest blijft niet lang stilliggen...

18. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    #3238 Sillemie, 6 mei 2015
    Laatst bewerkt: 6 mei 2015
    @ PMK: hopelijk heb je toch nog wat kunnen slapen en is de pijn nu weer weg. Leuk als het kamertje af is he! Dat is weer een dikke check op de to do lijst.

Bij ons lopen de katten 's nachts ook altijd in en uit de slaapkamer. We hebben op verschillende manieren geprobeerd om ze buiten te houden maar dat lukte niet. Nadeel van op een flat wonen zeker. Wij hebben ook 1 die heel rustig naast ons komt liggen en de andere loopt regelmatig over ons heen. Ach, we zijn het ondertussen gewend en het is ook wel gezellig als je 's ochtends wakker wordt.

En nog even een buikfoto van gisteren:

Bijgevoegde bestanden:

19. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Door je ketting zie ik het pas Sillemie, je foto staat op zn kop toch? Zat echt te puzzelen nmlk ;) Mooi buikje, bescheidener dan de mijne! ;)

20. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Stomme Ipad! Die doet altijd maar wat, dus ik heb het even aangepast. Dat ziet er beter uit ;). Dankjewel bloesempje, mijn buik is de laatste 3 weken ook niets meer gegroeid. Volgens de verloskundige is mijn bm wel omhoog gegaan, het is echter niet te zien aan de buitenkant ;)

Deel Deze Pagina