1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    He wat grappig! Ik wilde schrijven dat ik bij de eerste twee een heel donkere streep had en nu niets... Maar checkte nog even en jawel hoor, hij zit er weer :D wel nog heel licht. Kan ook niet anders, want van de week was er dus echt nog niets te zien ;).

Hier nog geen striae, vorige keren ook niet en hoop heeel erg dat dat iets zegt voor deze keer. Geen idee, je kan er toch vrij weinig aan doen, dan afwachten.

Pff, ja zou heel graag 30 weken zijn al. Vind ik wel een fijn idee. Maar weet al dat als ik volgende week zover ven, dan graag 34 weken wil zijn, en dan 37 :cool:. Ongeduld is mijn tweede naam...

Hier weer heel saai druk geweest met kasten. Zoals elke week volgens mijn zoon. Ik moet bekennen dat ik schrikbarend veel kleding heb. Nu weer alles uitgezocht en vooraan gelegd wat ik komende weken en in de herfst hopelijk weer zal kunnen dragen.

Verder hier niet zovele te melden. Ja ook last van allerlei klachtjes, maar het gaat nog zeg maar. Ik slaap bijvoorbeeld eerste helft van de nacht (heel vast) op mijn ene zij en dan draai ik 1 x met veel moeite om en slaap tweede helft prima (en diep :)) op andere zij. Alleen lopen en vooral met tempo begint echt gevoelig te worden, dus tempo ligt hier laag.

Zal komende weken erg druk zijn met afronden op het werk, maar hoop toch dat ik wat meer tijd vind om mee te lezen en schrijven hier. Vind het namelijk ook wel superfijn dat dit forum er is en ga steentje bij proberen te dragen aan gezelligheid ;)

2. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Ik heb ook echt al heel lang niet meer gereageerd... En ik haf het niet eens echt druk ;)
    Begin mei lekker naar een huisje in België geweest met m'n ouders, broer, zus en kinderen. Was heel leuk, maar heel vermoeiend. Afgelopen week drie dagen gewerkt. Maar was alleen op m'n werk (normaal met drie) dus heb het echt heel erg druk gehad. Ook weer veel te veel gedaan, dus heb weer paar daagjes moeten bijkomen daarvan. Zit ook weer in een groeispurtje, dus heb snel last van harde buiken etc. Dus heb vandaag echt lekker helemaal niets gedaan behalve de was, en dat is goed bevallen! ;)
    Die donkere streep heb ik niet, en striae ook nog niet. Verwacht wel dat ik die ga krijgen. Heb een huidaandoening, ichtyosis, waarbij ik een hele droge huid heb die niet goed vocht kan vast houden. Dus verwacht wel dat ik strepen krijg. Verder gaat het eigenlijk prima hier. Deze en volgende week vrij, en we gaan naar een festival in Duitsland. Dus ben benieuwd hoeveel ik nog kan xD
    Maar, eerst morgen nog een groeiecho. Ben benieuwd hoor. Ik hou er maar rekening mee dat ik die suikertest alsnog miet doen, kan het alleen maar meevallen.

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik kreeg in mijn eerste zwangerschap al vrij snel striae, denk rond de 20 weken. Ik was ook vrij jong (19) en ze zeggen hoe jonger de huid, hoe minder elastisch en dus sneller kans op striae. Nu dus nog geen nieuwe striemen, maar ik ben er niet gerust op, ben bang dat ik ze de komende weken nog ga krijgen.

De streep heb ik dan weer niet, en ook geen uitpuilende navel. Ik denk ook dat ik ze beide niet ga krijgen, had ze ook niet in mijn eerste zwangerschap.

4. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Hier geen zwangerschapsstreep en gelukkig ook geen nieuwe striae. Wel nog de oude van toen ik veel te zwaar was. Denk ook dat het mij een beetje bespaard gaat blijven, omdat ik al enorm veel striae heb van het dik zijn :) Is al uitgerekt geweest!

Hier een trekkend gevoel als ik te druk ben geweest. Dat van dat snelle lopen merk ik ook!! Gaat dan ook trekken en zeuren, dus ik loop nu ook op mijn gemak. Ik slaap zoveel op mijn zij, dat ik wakker word van een doof gevoel hahaha.... Omdraaien gaat echt met moeite hahaha voel me net een oud wijf ;)

Uitpuilende navel hier ook niet... soms wel een navel die tot streep getrokken word als ze weer heel dwars ligt ;)

Hier dinsdag weer naar de gyn, ben heel benieuwd... 28e pas weer groeiecho pfff... duurt nog zo lang.. Heb ergens een onderbuik gevoel dat ze wel te groot gaat worden :( Waarom geen idee, heb er geen aanleiding echt voor... behalve dat ik merk dat mijn buik uit het niets heel zwaar begint aan te voelen (incl spierpijnen!)

Hier wel een kindje met echt een eigen ritme al op bepaalde tijdstippen....

Afspraken VK en GYN

Mei
    19, Sierra - Gyn
    19, Rhea90 - Gyn
    19, PMK - Gyn + Dietist/Internist
    20, IlonavanH90 - 28w groeiecho
    20, Elita - VK
    20, SYRV - 3D Echo
    20, Wensmamma - Gyn + Echo
    21, Sillemie - VK + Echo
    21, Bloesempje - VK
    26, Nietverwacht - VK + Groei Echo
    27, Gelukkigemoeder - Groei Echo + VK
    28, PMK - Groei echo
    28, MamaNiess - Gyn

Juni
    2, Bloesempje - GUO
    4, Sierra - Gyn + Echo
    14, Monique041982 - VK

Uitgerekend:
    Juli:
    30. Modra, 26 jaar, 1e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing!
    31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

1 Augustus
    1. SYRV, 25 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

2 Augustus
    2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!
    2. Tazzy, 39 jaar, 1e kind, zkh, fv - ♥ meisje!

3 Augustus
    3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje!
    3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

4 Augustus
    4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - ♥ jongen!
    4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen!

5 Augustus
    5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen!

6 Augustus
    6. Mrs O, 33 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen!

7 Augustus
    7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - ♥ jongen!
    7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv - ♥ jongen!
    7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen!

8 Augustus
    8. KoosAtillaLuna, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

10 Augustus
    10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - ♥ jongen!
    10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje
    10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv - ♥ Verrassing!

11 Augustus
    11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

12 Augustus
    12. Typfoudt, 27 jaar, 4e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! Vermoeden ♥ jongen!
    12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - ♥ jongen!

13 Augustus
    13. Rhea90 - ♥ meisje!
    13. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - ♥ meisje!

15 Augustus
    15. Sillemie, 26 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

Totalen geslacht:
    10 ♥ jongens
    11 ♥ meisjes
    3 ♥ Verrassing

Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden...
    * Doornstruikje
    * MamaDeluxe5
    * Annemie
    * Minieme1984
    * Suzanneke
    * Devilduckie
    * Borelli
    * Lindaatje22
    * Puk2015
    * Magnolia83

5. KoosAtillaLuna

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Ik heb idd ook geen uitpuilende navel. Wel is ie veel minder diep 😁
    Ik kan gelukkig nog veel op m'n rug liggen. Normaal slaap ik veel op m'n buik, dus rug is een goed alternatief.

Afgelopen week trouwens is iemand die ik ken die ook zwanger is, maar 5 weekjes minder ver is dan ik, opgenomen int ziekenhuis met een bloedsuiker waarde van 30!! Echt bizar. Ze blijkt al een tijd diabeet te zijn... 5 dagen int ziekenhuis en insuline spuiten. Best heftig. Dan vallen onze kwaaltjes toch best mee...

6. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Ook ik vind het fijn dat dit forum er is, gewoon om ervaringen e.d. te lezen en te delen!!
    Hier geen streep over mijn buik en ook geen striae tot nu toe, afwachten of het nog gaat komen!! Ook geen uitpuilende navel wel een heel andere navel dan voor mijn zwangerschap, veel ondieper en ronder, voorheen was het meer een sneetje zeg maar ;)
    Hier gisteren mijn 29 weken dansje gedaan, we zitten alweer in de 30e week, jeetje wat vliegt de tijd toch!! Ben langzaamaan een beetje wat dingen aan het afronden en overdragen op mijn werk. Straks vijf maanden eruit en dan moet mijn waarneemster wel weten hoe of wat!!
    Volgend weekend komen eindelijk mijn ouders en dan blijven ze gezellig, ze hebben hun eigen chalet bij ons op de boerderij, zij gaan het kamertje klaarmaken, kijk er nu zo naar uit :D
    Verder gaat alles eigenlijk goed, voel me op het moment prima, beter dan een paar weekjes geleden! Nog 6 en halve week tot mijn verlof dus nog even volhouden hopelijk!!!

7. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Hier ook nog geen striae, linea negra of uitpuilende navel: mijn buik is ongelofelijk dik maar verder ziet hij er nog uit zoals altijd :p.

Wel gigantische groeispurt momenteel, mijn buik is echt ontzettend groot ineens! Mijn buik is plots omhoog gekomen, zat altijd laag en nu begint hij ineens al vanaf mijn laatste rib. Dus ik heb ook heel snel harde buiken als ik te druk ben. Gelukkig doen ze geen pijn, het is alleen een waarschuwing dat ik rustig aan moet doen.

En het trage lopen merk ik vooral aan mijn man: normaal lopen wij ongeveer op hetzelfde tempo, nu trek ik hem vaak aan zijn arm omdat ik niet kan bijbenen, haha.

@ Tazzy: blijven jouw ouders vanaf nu tot na de bevalling? Dan heb je vast een eeg goede band met hen? Ik zou er namelijk echt niet aan moeten denken dat mijn moeder 3 maanden lang bij mij op het erf zou wonen...

@ Koosattilaluna: lijkt mij inderdaad echt schrikken van die vriendin!

8. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @kal: Oh dat is idd schrikken zeg! Ik ga er ook vanuit trouwens dat ik alsnog de suikertest moet doen. Dan kan t alleen maar meevallen. Ik hoor t woensdag wel!

@pmk: dat trekkende gevoel herken ik ook wel heel erg. Buik voelt dan strak en mega zwaar aan.

Ik heb wel een navel die steeds meer gaat uitpuilen. Ziet er zo grappig uit :p
    Morgen herkansing van de 3D echo, heb er zin in!

@tazzy: fijn dat je ouders komen en dat ze dan aan de slag gaan met de babykamer :)

9. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Striae en uitpuilende navel: Hier ook nog geen striae, me navel komt wel steeds meer naar buiten. Me operatie littekens in me navel zijn ineens goed zichtbaar:)

Me buik is ook ineens flink gegroeid, en ik leg vaak iets op me buik als ik lekker op de bank lig en de kleine man schopt er dan flink tegenaan. Ook tegen de kat als ze bovenop me ligt. Echt zo leuk om te zien, de kat lijkt er ook van te genieten 😄 gaat helemaal plat liggen😂

Zal nog even een buikfoto plaatsen😊 sorry voor de scheve nekken.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,7 KB
      Weergaven:
      1
  10. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Hier nog 1 als ik op me rug lig is goed te zien dat me buik meer naar rechts groeit;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23 KB
      Weergaven:
      0
  11. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Haha herkenbaar, hier ook een scheve buik!

KAL: 30?!?!?! WOW! Dan valt die van mij met 10 nog mee :p Wel goed dat ze nu weten hoe of wat, dan kunnen ze het in de gaten houden. Alles dus wel goed gekomen neem ik aan?

Tazzy: Fijn dat je ouders langs komen. Ben wel benieuwd aan het worden nu naar jullie kamertjes allemaal! :D

Wensmamma: Hoop dat je ventje nu er helemaal goed voor ligt voor de 3D echo! We zien vanzelf de foto's wel voorbij komen ;)

12. KoosAtillaLuna

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Ja, ze moest ook met spoed door naar t ziekenhuis toen :) had ook al uitval van d'r ogen etc. Ze mocht naar huis als d'r bloedsuiker onder controle was, maar heb nog niets gehoord. Nou heeft ze natuurlijk wek andere dingen aan d'r hoofd dan mij op de hoogte houden ;) maar neem aan dat ze geen risico's nemen.

Net de groeiecho gehad. Alles was goed. Ze zat net iets boven het groene lijntje in de groeicurve. Over 3 weken wel weer een nieuwe echo. Geen idee waarom ze er zoveel doen hoor. Buikje liep iets verder voor dan de rest, dat wilden ze in de gaten houden. Het was wel heel grappig. Ze zeiden oh wat een druk kind, terwijl ik nu dacht goh wat ligt ze rustig haha Ze lag wel netjes met d'r hoofd naar beneden, en weer met d'r ruggetje naar voren, dus neem aan dat dat d'r voorkeurspositie is, dus dat dat wel goed moet komen.

Verder zei ze ook dat als ik nog steeds veel harde buiken heb dat ik toch echt rustiger aan miet doen... Echt frustrerend vind ik dat... Nu heb ik gelukkig vakantie, maar merk echt dat ik op het werk zoveel meer harde buiken heb... Wil echt niet nog minder gaan werken... Wat moet dat moet hoor, maar weet niet goed wat ik thuis zou moeten doen... Maar goed, eerst maar eens 2 weken vakantie, kijken hoe ik het festival doorkom, en dan zie ik wel weer verder.

13. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Hahaha, mijn ouders blijven inderdaad, maar dat is ieder jaar, de mooie maanden zijn ze bij ons maar hebben hun eigen stek hoor. En ja ik heb een geweldige band met mijn ouders en kijk er al helemaal naar uit, net zoals mijn man.
    Overigens gaan ze wel zo af en toe even richting huis voor mijn oma's hoor maar de meeste tijd zijn ze inderdaad bij ons. Wordt nog mooier, in Duitsland, waar wij wonen, is het zo dat een kindje pas vanaf 1 jaar naar de opvang kan. De moeders hebben hier een jaar verlof dus eerder gaan de kindjes ook niet. Onze kleine gaat ook in Duitsland naar de opvang straks maar wel pas als ze een jaar is en aangezien wij beide gewoon in Nederland werken, heb ik geen jaar verlof. De ter overbruggen tijd zullen dan ook mijn ouders voor hun rekening nemen en daar ben ik echt super blij mee!!

14. Mrs O

Mrs O Lid

26 jan 2015
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik hoor Sierra!
    Kal: wat een enorm hoge suiker zeg van die vriendin, helemaal als het zo onverwacht is!
    Tazzy: leuk dat je ouders komen, blijven dan wel een hele tijd zeg! (je hebt het vast ooit gezegd maar waar wonen je ouders?)

Hier (nog) geen striae, zwangerschapsstreep of uitpuilende navel. Die navel verwacht ik ook niet, ligt nog mooi diep..striae en streep geen idee maar mijn moeder heeft dat ook nooit gehad (dus hopelijk erfelijk :) )

Vanaf vandaag heb ik me ziek moeten melden, helaas heb ik bekkeninstabiliteit en moet het dus rustig aan doen. Baal wel hoor, zijn de laatste weken op deze werkplek en had graag anders afscheid genomen. Maar is wel het beste zo, want op het werk kan ik het eigenlijk niet rustig aan doen. Moet nog wel een paar dingen afronden voor mijn opleiding maar dat komt goed (morgen even het werk bellen).
    Is wel lastig dat ik alleen ben maar moeder helpt me waar ze kan en mag ook altijd bij haar komen, maar ja wil liever thuis zijn natuurlijk.

Onze kleine zien we nog iedere week en hopelijk sinds vandaag echt einde aan alle onduidelijkheid (want bleven me bij verloskundige maar lastig vallen over beleid PND). Staat nu in koeienletters in dossier zeiden ze :) Hij doet het nog steeds heel goed, strak gemiddeld en kan goed zwemmen, vruchtwater hoeveelheid is veel, net toegestaan nog. Kleine beweegt nog steeds van links dwars, rechts dwars naar stuit. In kopligging hebben we hem nog niet aangetroffen maar er is nog tijd!

15. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Even ego bericht. Vandaag herkansing gehad van de 3D echo en dit is t resultaat! Hij lijkt vooralsnog op mij. Iig mijn neus ❤

Bijgevoegde bestanden:

16. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    #3316 Modra, 19 mei 2015
    Laatst bewerkt: 19 mei 2015
    Hé meiden!

Grappig zo'n scheve buik. :p Ik heb het wel eens een beetje maar dan trekt het wel weer bij. ^^
    Mooie echo Wensmama! :D Leuk! Zie je dat wel zitten? Zelf aan het bakken voor de geboorte? Wel leuk idee! :) Ik denk dat wij gewoon slagroomsoesjes met muisjes doen. :) Wat minder droog dan beschuit met muisjes maar nog wel het klassieke element. :p En ik hoef er zelf weinig voor te doen, dat lijkt me wel plezierig.
    Mrs O: Vervelend dat je je ziek hebt moeten melden maar niets aan te doen.. Je hebt volgens mij je best echt wel gedaan en pittig werk! Meer kun je niet doen. Hoop dat je wel ook thuis beetje kunt genieten. :) Snap wel dat het ook een gemis is nu je alleen bent zo in de zwangerschap. Wel lief van je moeder.
    Tazzy: Fijn dat jullie zo'n goede band met jouw ouders hebben en dat ze gaan oppassen!
    KoosAtillaLuna: Fijn dat de echo er goed uit zag! Is het niet een idee minder uren op een dag te werken? Ben je er nog wel evenveel dagen uit maar kun je eerder rust nemen...

Hebben jullie ook dikkere bovenbenen/ billen? Hier niet i/h extreme hoor maar kan wel merken dat ik voor de zwangerschap slankere bovenbenen had... Broeken van voor de zwangerschap passen natuurlijk niet meer om mijn buik maar zitten ook bij mijn bovenbenen echt heel strak. Gaat dat weer weg na de bevalling denken jullie?

17. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Ahh wat lief wensmama!!!

Vandaag bij de verloskundige van het ziekenhuis geweest en het geboorteplan gemaakt. En een algemene controle gehad.
    Nu had ik hem verteld dat ik zondag de slijmprop ben verloren met roze afscheiding, en dat ik zondag en maandag veel harde buiken heb gehad die onregelmatig kwamen in de tijd van 4 uurtjes, en niet heftiger werden qua pijn.
    Hij vertrouwde het toch niet helemaal dus kon gelijk door naar de gyn voor echo's en die waren gelukkig prima, voor de zekerheid nog een ctg gehad maar die was ook goed.

De kleine is wel al aan het indalen en natuurlijk met zijn billen eerst;)
    Hij heeft ook geen ruimte meer om te draaien:( hij zit nu al strak in me baarmoeder en dat komt echt vanwege me baarmoeder afwijking. Dus het is afwachten hoe dit verder gaat uitspelen.

Meneer was wel flink aan het schoppen tegen de ctg haha dat was wel even grappig.

18. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Bij de een wel, bij de ander niet Modra. Tis net als buikvet wat je opslaat. Je moet er wel moeite voor gaan doen in sommige gevallen ;)

Hier terug van het ziekenhuis al ff. Diabetes verpleegkundige, dietist en internist hoef ik niet meer terug te komen. Ik hoef gelukkig geen insuline te spuiten, omdat de rest van mn waardes zo laag zijnen het echt af en toe is in de ochtend. Wel als dit structureel werd in de ochtend moest ik bellen en kreeg ik toch een klein beetje voor in de ochtend, maar nu niet.

Internist ook alles goed, mijn lever waardes zijn ook eindelijk gestabiliseerd na bijna 2 jaar ! Wauw! Waren altijd lichtelijk verhoogt. Bloeddruk was 90/55.

De gyn heeft mij verteld dat mijn kindje met 26 weken al boven de 70% grens lag. Over 1,5 week moet ik weer een groei echo laten maken. Dit betekend dus ook dat ik onder controle bij de gynaecoloog blijf. Het heeft allerlei complicaties voor zowel kind als mij als ze nog meer blijft groeien. De kans op inleiding zit er nog steeds in en de kans op een keizersnede is voor mij zo'n 30% (normaal 11%).

Dat was het in het kort. 11 Juni moet ik terug komen voor controle.

19. Gelukkigemoeder

10 mei 2014
    63
    0
    0
    Straei: vorige zwangerschap wel gehad maar pas na de bevalling. Door het persen en de druk kwamen ze toen pas. Was wel een tegenvaller hoor....hele zwangerschap druk gesmeerd en niks gezien en na de bevalling was het verschrikkelijk maar het is ook allemaal weer weggetrokken. Nu is het ook nog niet te zien.

Suikertest 2 weken geleden gedaan en die was perfect! Is echt een fijn idee, maar ook ik ga ervan uit dat hij nog een keer moet ivm een groot kind. Volgende week weer voor de groeiecho. 4 weken geleden ook geweest en toen was ze gemiddeld hoop dat dat zo blijf.

Met 36 weken een groei echo in het zkh met daarna gelijk een gesprek met de gynaecoloog. Dan word het bevalplan doorgenomen. Gewone bevalling met gynaecoloog of eigen verloskundige wel in het zkh of word het toch een keizersnee? Ik vind het spannend en weet ook niet waar mijn eigen voorkeur naar uit gaat. Beide hebben voor en nadelen! Gelukkig nog 6 weken om over na te denken:)

20. rhea90

rhea90 Actief lid

5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    Hoihoi,

Wat gaat het al weer snel he! Het einde komt al in zicht :D. Ik heb wel alles mee gelezen maar het is voor mij teveel om op te reageren. Er zijn wel wat kwalen voor bij gekomen maar vinden jullie het nog wel vol te houden, of worden jullie het al zat? Omdat het bij mij de vorige keer mis gegaan is na een vroeg geboorte zul je mij nog niet horen klagen. Nog even lekker blijven zitten :).

Gisteren had ik weer een extra groei echo bij de gynaecoloog, maar alles was goed. Net iets boven gemiddeld maar niet te veel en wel in proportie. Ze is ook al met haar hoofdje naar beneden gaan liggen, dus als het zo blijft ligt ze goed.
    Over 3 weken staat de volgende afspraak bij de gynaecoloog, op 9 juni.

Verder heb ik nog geen last van striae (de vorige zwangerschap ook niet gehad maar toen was ik bevallen met 31.4 week) ook geen streep of uitpuilende navel maar voel wel dat mijn navel minder diep zit.
    Ik vind het trouwens super leuk om de buik foto's te zien!! Nou dat was mijn update weer!
    Sterkte nog dames!!!

Deel Deze Pagina