1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    En nog 1

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,6 KB
      Weergaven:
      1
  2. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Wauw! Wat mooi! 😍

3. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Echt heel gaaf! Ben zo benieuwd naar het eindresultaat! Komt vandaag af toch alst goed is?
    @KoosAtillaLuna: over je geboortekaartje: allereerst is het jullie kaartje en jullie beslissing. Ikzelf zou het nooit op ons kaartje zetten, maar das puur een kwestie van smaak, ik hou überhaupt niet van die stijl nmlk. Vind het idee erachter wel leuk! Kortom, doen als jullie het mooi vinden, zonde als je straks een kaartje hebt waar je zelf niet 100% blij mee bent!

4. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Het eindresultaat even spammen😁😄.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,6 KB
      Weergaven:
      5
  5. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Nog 1😊

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,6 KB
      Weergaven:
      0
  6. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Dit is echt de laatste☺️

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,8 KB
      Weergaven:
      0
  7. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Echt supermooi geworden!! Mag ik heeeeel brutaal vragen wat je hiervoor betaald? Vind het altijd enorm gaaf maar vraag me altijd af wat zoiets kost... :)

8. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Haha tuurlijk, we hebben hier 200 euro voor betaald. Dit zijn eigenlijk alleen de materiaalkosten. Normaal zouden we ongeveer het dubbele betalen hier voor.

9. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Wilde net zeggen: das helemaal niet zo gek duur als je kijkt wat je hebt! Dan ist helemaal top!

10. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Precies zoiets hadden wij ook. Voor zo een bedrag is leuk om te doen.
    En talent heeft ie wel, alles bij elkaar is ie 6 uur bezig geweest😏

11. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Wow wat is t mooi geworden!!

12. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Siërra, wat mooi!!

@ KoosAtillaLuna: mijn suikertest was deze keer perfect. Dus was paniek voor niks. En zoals de rest ook al zei: als jullie dat mooi vinden zou ik het vooral doen!

13. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Mooi hoor!

14. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Even snelle zwaai hoor, druk met studie, werk, avondvierdaagse, zwemlessen en van die dingen ;)

Mooie muurschildering zeg!

Verder niet zo veel te vertellen. Klachten zijn goed te doen, vind ik nog. Nog steeds wel wat ongemak bij lopen en ook alweer een tijd snel terugkomend maagzuur.

Nog een week werken, dan paar dagen met zijn tweetjes weg en dan alweer de laatste werkweek! het gaat allemaal wel snel nu.

Dingen die ik daarom maar bewaar tot verlof: wiegje te voorschijn halen, adressenlijst in orde maken, kleertjes wassen, kolfapparaat opzoeken, nieuwe flesjes bestellen, en misschien nog nieuwe (verduisterende) gordijnen regelen voor de babykamer.

Hebben jullie nog specifieke regeldingen liggen?

15. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Hi meiden,

PMK: Fijn dat ze mooi op schema lag bij de groeiecho!
    Wensmama: Mooi dat suiker goed was. Succes met de Guo morgen en gaat hard, he, nog 3,5 week werken is niet zo lang meer. ;)
    KoosAtillaLuna: Ik vind het kunnen hoor. Heeft wel iets moois, zou zeggen gewoon doen als dit bij jullie en het kindje past. :) Is ook wel lastig wat er op het kaartje moet. :p Wij hebben het qua tekst gewoon heel simpel, wat ouderwets gehouden. Dat vind ik gewoon mooi. :)
    Supermooi Sierra!
    Tatie: Jaa ook al lekker gauw verlof! Ik heb een paar dezelfde regel dingetjes als jij voor in mijn verlof bewaard; kleertjes en dekentjes enz wassen. Adressenlijst in orde maken. Oh en ik ga in mijn verlof nog een zwangerschapscursus doen! :)
    Bloesempje: Heel veel succes morgen met de GUO! We denken aan je. Laat je ons weten hoe het ging?

Hier afgelopen vrijdag nog bij de VK geweest, alles was goed. :) As woensdag groeiecho, dus ben erg benieuwd! Ook ik kan echt aftellen...Nog dik twee weken werken... Nog tien dagen! Het komt allemaal wel dichtbij nu voor mijn gevoel. Waar ik eerder vooral met de zwangerschap op zich bezig was begin ik nu ook te denken aan de bevalling...Het geven van borstvoeding erna enz...

16. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Pfff, vanaf 4 uur wakker, verder helemaaaaal niet gespannen voor de GUO gelukkig... ;)
    Moet nog wel even geduld hebben, maar aangezien we aansluitend een paar dagen weg gaan heb ik nog wel wat in te pakken enz.

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Wow prachtige muurschilderij!!!!!!!!

KoosAtillaLuna vind de voorbeeld link leuk! Ben benieuwd naar de kaart!

18. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Weer goedgekeurd! Alle metingen enz waren goed. Hersenen en hartje helemaal doorgelicht, zag er normaal uit. Nieren ook volgens termijn. Geschat gewicht is nu 1562gram wat helemaal normaal is met deze termijn. We hoeven hier (WKZ) dus niet meer terug te komen!

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Sluit mij aan bij tatie haha, lopen is ongemakkelijk ondanks fysio en maagzuur blegh maar verder goed. Alleen energie levels wel 0 maar ben druk met van alles en een energie zuiger 3,5 jarige haha

Waar ik bij de eerste 2 slaap gebrek had (wel moe maar niet kunnen slapen) heb ik gelukkig dit keer geen last van maar wel constant moe :/

20. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Wat een goed nieuws bloesempje!!
    Geniet lekker van de paar daagjes er tussenuit!

Hier vandaag het matrasje eindelijk bezorgd.
    Had de beste man al aangebeld bij de buren in de veronderstelling dat ik niet thuis was. Maar ik kreeg me lichaam niet zo snel meer overeind 😂 dus tja het duurde wat langer☺️

Deel Deze Pagina