Jeetje Doornstruikje, het zit ook niet mee he. Alle in 1 keer. Hopelijk komt je mannetje er gauw weer bovenop, heel veel beterschap toegewenst. Laat ze hem maar goed onder controle houden. Sterkte...
Doornstruikje, het zit je echt niet mee meid.. Hopelijk is je kleine moppie gauw weer thuis. Sterkte en beterschap, Dikke knuffel.
Hè jakkes Doornstruikje, dat kon er nog wel bij inderdaad. Heel veel beterschap voor je ventje, hoop dat hij gauw weer thuis is. Heel veel sterkte met de verwerking van dit alles meid!
Sterkte doornstruikje.. Ik hoop dat je kleine mannetje snel weer beter is, en dat jij je ook snel weer wat beter gaat voelen.
Ah bah!!! Probeer straks een beetje tot rust te komen. Wat erg meid, hopelijk kom je snel in rustig vaarwater.
Jeetje Doornstruikje wat naar . Dit kan er ook nog wel bij op idd... Sterkte meis en een dikke virtuele knuffel. Ik heb een beroerde nacht achter de rug en niet door de zwangerschap maar door de verkoudheid. Ik word helemaal gek van mijn dichtzittende neus.
Lieve Doornstruikje, alles lijkt nu wel in 1 keer te komen, ik hoop dat het met je zoontje snel weer beter gaat. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. Liefs
He doornstruikje wat een naar nieuws. Heel veel sterkte. Hoe is jet op het moment met hem? Knuffel meissie.
Sterkte Doornstruikje, hopelijk knapt hij snel op! Hier als enige kwaaltje nog dat ik rond een uur of 17 instort qua vermoeidheid. Schema maar beetje omgegooid en 's middags al de voorbereiding voor het avondeten. Kan me ook niet inhouden om op internet te speuren en hele lijsten te maken voor de babykamer haha. Ga netjes pas bestellen na een goede 20 weken echo. Willen het geslacht niet weten dus qua kleurtjes maakt dat niets uit
Hallo allemaal, mag ik hier ook meeschrijven? Ik ben volgens internet 5 augustus uitgerekend van onze derde. Ik vind het weer heel spannend en hoop dat het goed blijft gaan. Ik kan op het moment aan niets anders denken dan aan de zwangerschap, terwijl ik eigenlijk heel druk zou moeten zijn met de administratieve afronding van het jaar op mijn werk... Herkenbaar? Doornstruikje, beetje vreemd om zo maar tegen je te praten maar wil je toch veel sterkte wensen met jullie verlies. En hopelijk is je zoon toch in ieder geval snel weer lekker bij jullie thuis!
Welkom tatie! Natuurlijk. Van harte gefeliciteerd! Hoe oud zijn je twee andere kids? Haha, geen wonder, dat is ook wel echt iets om bij weg te dromen. Toch succes met die administratie.
Welkom hier Tatie. Helemaal herkenbaar hoor! Ik probeer me in te houden, morgen gaan de as pappa en ik gezellig samen naar de babydump toe. Niet dat ik daar alles wil ga kopen, maar gewoon rondlopen en beetje zwijmelen is ook heel leuk Op dit moment is de verkoudheid alles overheersend, weg symptomen. Ja moe en zuur die heb ik nog
Afspraken VK en GYN december 2014 11, Marjon30 - Intake + Echo 16, Nietverwacht - Echo 19, Magnolia83 - Echo 22, MamaDeluxe5 - Intake + Echo(gyn) 22, Rhea90 - Echo(gyn) 23, Modra - Echo 23, Wensje88 - Intake + Echo 24, Gelukkigemoeder - Echo (gyn) 29, Wensmamma - 1e afspraak Gyn 30, Mo leannan - Intake + Echo 31, Annemie - Echo januari 2015 2, SYRV - Intake + Echo 2, Gelukkigemoeder - Echo 5, pmk - Echo 6, Annemie - Intake 8, Gelukkigemoeder - Intake 12, N80 - Intake(gyn) 12, Puk2015 - Intake + Echo Uitgerekend: 1 augustus Modra - PMK - Wensje88 - SYRV 2 augustus Sophietje11 3 augustus Marjon 30 - Nietverwacht 5 augustus Puk2015 - Magnolia83 - Tatie 6 augustus Gelukkigemoeder 7 augustus mo leannan 8 augustus N80 - Wensmamma 9 augustus Annemie - MamaNiess 10 augustus MamaDeluxe5 12 augustus Typfoudt 15 augustus Rhea90 Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... Doornstruikje
Goedemorgen dames! @Tatie: Welkom en gefeliciteerd! Ik ben ook veel met mijn zwangerschap bezig hoor... alleen komt dat meer omdat de misselijkheid aanwezig is hahaha! Daarnaast doe ik mee aan MvM dus ook elke keer als ik naar de WC ga wordt ik er weer aan herinnert. Je ontkomt er gewoon niet aan als zwangere vrouw Voel je je een beetje goed nog? @Wensmamma: Misschien stomen voor het slapen gaan? @Typfoudt: Dat instorten ken ik hoor.. Gister gewoon 13 uur in bed gelegen en 6 uur na opstaan alweer volledig gebroken. Lag ook vroeg alweer in mijn bed gister... brrr! Ook ik zit al stiekem hier en daar te kijken hoor Ook betrap ik mezelf erop als ik b.v. langs de zeeman ofzo loop dat ik toch mezelf niet kan bedwingen om even naar binnen te lopen en bij de rompertjes te kijken Hier: Het gaat vandaag redelijk goed, dus ik denk dat ik toch wel wat gedaan ga krijgen vandaag. Zit nu te wachten op het belletje van de huisarts, want ze zei dat ik moest bellen als ik mij misselijk ging voelen ivm de galstenen. Echter, ik ben 6 weken zwanger! Daar wordt je ook misselijk van! Even dus navragen hoe ik kan herkennen dat de misselijkheid van de galstenen af komt en niet de zwangerschap... Ik heb namelijk geen idee! Lijstje is weer aangepast
Was snel aan het bijlezen via mobiel alvast.. ZWAAI!!! 😆😆😆 leuk om na die maanden samen schrijven ook samen te zwangeren. Hopelijk hebben wij (ook N80 meetellen ) plakjes! !
Dank jullie wel voor het welkom@! En jullie natuurlijk ook allemaal gefeliciteerd! Ik heb nog een beetje moeite met alle verhalen uit elkaar houden, maar dat komt vast wel. Modra, mijn kids zijn (bijna) 6 en (net) 3. Ik kan niet wachten om het hen als eerste te vertellen! Ben heel benieuwd hoe ze het zullen vinden.. Wensmama, leuk he, gewoon alleen al mogen kijken bij al die babyspullen! Mijn man is er niet zo van, en we hebben eigenlijk alles al, maar ik verheug me er ook op om alles uit te zoeken in onze eigen voorraad en dan vaststellen dat we toch nog ook wel wat nieuws nodig hebben Sterkte met je verkoudheid! Niet fijn nu! PMK, ik heb 17 december intake en echo bij de vk. Da's een lastige opgave denk ik, als je moet gaan raden wat voor soort misselijkheid het is! Misschien als het helpt om iets te eten dat het dan van de zwangerschap is en anders van de galstenen? Heeft de huisarts je al gebeld? Ik ben vooralsnog niet zo heel erg misselijk. Vorige twee keer begon dat bij mij vanaf 6 weken. Bij de eerste heb ik tot het eind dagelijks meerdere keren overgegeven en bij de tweede tot ruim over de helft. Ik zie ook heel erg op tegen volgende week; als ik niet misselijk word, zal ik bang zijn dat het niet goed zit en als ik het wel word, dan is dat misschien het begin van een hele lange tijd. Liefst ga ik voor de optie beetje misselijk, maar in de loop van de dag wat beter te doen. Nou ja, het is voor een heeel mooi doel en na de bevalling vergeet je alle ongemak toch echt meteen! Mo, zwaai terug!! Leuk elkaar hier weer te zien
@Tatie: welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen! @Wensmamma: Leuk he, wij gaan zondag, op mijn verjaardag ook naar de Baby-dump! @Pmk: ik ben heel benieuwd of je het verschil überhaupt kan herkennen ja! hier nog steeds onzekerheid, twijfel of ik volgende week nog een CB digitaal doe, als er dan 2-3 weken staat, ben ik wat meer gerustgesteld denk ik....
Welkom tatie! Pmk dat klinkt heerlijk overdag slapen haha. Hier helaas geen mogelijkheid met de Kids. Wel al 2 avonden om 19 uur in slaap gevallen en dan om 4 uur klaarwakker zijn haha. Hier afgelopen jaar verbouwd dus de babykamer is al geverfd. Nog steeds verliefd op de meubeltjes van de jongste en die staan er ook al. Elke keer als ik langs loop zwijmel ik weer weg haha. Gister verliefd geworden op een prachtig mintgroen Amerikaans ledikant. Manlief Alvast verteld dat die er hoe dan ook moet komen Wensmama: beterschap het heerst enorm
Afspraken VK en GYN december 2014 11, Marjon30 - Intake + Echo 16, Nietverwacht - Echo 17, Tatie - Intake + Echo 19, Magnolia83 - Echo 22, MamaDeluxe5 - Intake + Echo(gyn) 22, Rhea90 - Echo(gyn) 23, Modra - Echo 23, Wensje88 - Intake + Echo 24, Gelukkigemoeder - Echo (gyn) 29, Wensmamma - 1e afspraak Gyn 30, Mo leannan - Intake + Echo 31, Annemie - Echo januari 2015 2, SYRV - Intake + Echo 2, Gelukkigemoeder - Echo 5, pmk - Echo 6, Annemie - Intake 8, Gelukkigemoeder - Intake 12, N80 - Intake(gyn) 12, Puk2015 - Intake + Echo Uitgerekend: 1 augustus Modra - PMK - Wensje88 - SYRV 2 augustus Sophietje11 3 augustus Marjon 30 - Nietverwacht 5 augustus Puk2015 - Magnolia83 - Tatie 6 augustus Gelukkigemoeder 7 augustus mo leannan 8 augustus N80 - Wensmamma 9 augustus Annemie - MamaNiess 10 augustus MamaDeluxe5 12 augustus Typfoudt 15 augustus Rhea90 Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... Doornstruikje Je staat er tussen hoor tatie! Huisarts nog niet gebeld, maar dit is meestal pas rond 1 uur... Dus nog eventjes geduld Ben benieuwd of zij mij een beter antwoord kan geven. Zelf denk ik dat de misselijkheid nu komt van de zwangerschap in ieder geval Lijkt me leuk om het aan de kids te vertellen! Hier is het onze eerste, dus bij mij wisten mijn ouders het als eerste @MamaDeluxe: Je kan natuurlijk een test doen Zeker als jou dat zelf gerust stelt zou ik dat ook gewoon doen. @Typfoudt: Overdag slaap ik niet hoor... maar wel heel vroeg naar bed en (gister) redelijk laat op... Moet me eigen er eigenlijk voor schamen! Babykamer is hier nog lang niet af. Er is nog niet eens een begin gemaakt. Wij wachten eerst het eerste termijn sowieso af Al moet ik zeggen dat ik er wel heel veel zin in heb! Kan dus haast niet wachten Verder willen wij beide heel graag weten wat we krijgen, een jongen of meisje, zodat we daar ook een beetje mee kunnen spelen Dus nog even geduld!