Zojuist ook weer een groeie echo gehad. Uk weegt nu 1500 Gr dus gaat helemaal goed. Alleen ligt ons eigenwijsje nog steeds met zijn billen naar beneden😏. Binnenkort weer een gesprek met de Gyn over de bevalling, keizersnede of een versie. Mijn volgende afspraken zijn 29 juni en 6 juli
Oké spannend dus nog!! Ik heb morgen mijn laatste werkdag al. Ik was elke dag doodmoe na t werken. T ging gewoon niet meer. Vanmorgen erover gesproken en toen stelde mijn tl voor dat ik dan deze week zou afmaken. Precies zoals ik t wilde eigenlijk. Dus ik ben blij en opgelucht! Morgen even vlaaien regelen. En dan afscheid nemen van mijn collega's zal wel raar zijn. Ik ben wel van plan na de bevalling een keer langs te gaan met de kleine man. Ook t erover gehad hoe ik mijn uren straks wil indelen en daar ook uit gekomen. Hij is nu ook bezig om voor de collega's die in Amsterdam werkte (hoofdlocatie wordt mijn huidige woonplaats) werk te vinden in Amsterdam en hij gaat mij daarin meenemen, hoe mooi is dat!! Ik ben 20 november pas weer op mijn werk. Heel lang haha.
Hier donderdag weer een afspraak. Ben benieuwd of ze nou al met dr hoofdje naar beneden ligt of niet. Het is nogal een eigenwijsje hier. Moet binnenkort ff de lijst updaten! Tijdje niet gedaan. Vandaag weer een verjaardag van de dochter van mijn vriend zijn broer. Niet veel zin in (mijn vriend ook niet), maar het moet even hé Vind dit weer trouwens heerlijk! Lekker briesje.. niet te warm niet te koud. Dacht dat ik afgelopen vrijdag niet goed werd
Ja dit weer kan ik ook beter handelen. Deuren ook lekker open staan, dat kon vrijdag echt niet. Oh ik vind t zo'n heerlijk idee dat ik morgen niet hoef te werken! Ga nu even kaartjes op de bus doen en dan lekker een ijsje halen
Hier doe ik vandaag mijn 32 weken dansje Sinds afgelopen vrijdag voel ik me iets minder energiek, buik heeft weer een groeispurt waardoor er meer ongemakken komen, dingen van de grond oprapen enz. Verder veel last van dikke opgezette enkels en heupjes worden wat gevoeliger. Nog vier weken werken tot verlof, nog even doorbijten dus!! Vrijdag groeiecho en controle bij de gynaecoloog!
Hier vanochtend weer een controle gehad. Alles gaat goed met ons kleine meisje. Wegens medische achtergrond elke keer weer een groei echo en ze groeit nog steeds als gemiddeld. Altijd weer een opluchting. Ze ligt nog steeds met het hoofdje naar beneden dus ik denk wel dat dat zo blijft. Volgende afspraak bij de gynaecoloog op 24 juni. Ik zelf ben inmiddels 5 kilo aangekomen. Dat valt dus nog wel mee. Zo spannend hoe snel het allemaal gaat. Nog even volhouden dames over 2 maandjes zijn we er!
Wat zal deze periode enorm spannend en dubbel voor je zijn Rhea! In elk geval superfijn dat alles weer helemaal goedgekeurd is!
Hier de laatste groeiecho gehad en ukkie wordt nog steeds maar 8 pond geschat dus geen groeiecho's meer. Maar we gaan echt vnauit dat hij minimaal 9pond wordt. Buik liep ook nu ineens wel 2 week voor dus dat zegt ons al genoeg haha. Schiet echt op zo! Word onrustig want ik kan nog niks doen aan de slaapkamers en manlief moet opschieten hahaha
Haha aowyn, hij hebt het iig heerlijk naar zijn zin in je buik. Verder even ego: Vandaag is me bloeddruk gemeten en die was 148/113 zit nog steeds in het zkh te wachten op uitslagen. Ook heb ik flinke huid uitslag en jeuk (daar kwam ik eigenlijk voor, bloeddruk meten was eigenlijk 'bijzaak') De huiduitslag en jeuk is waarschijnlijk een vertraagde allergische reactie op antibiotica die had voor een bacterie. Maar ook dat weet ik nog niet zeker. Ik had me dag zo anders ingepland vandaag, Dacht lkkr lui in de zon te kunnen gaan bivakkeren ☀️☀️. Nu maar duimen dat het meevalt.
113 is wel heel erg hoog! Zou er maar rekening mee houden dat je weinig zon ziet vandaag... Hoop dat het meevalt, succes!
Het zonnetje zie ik hier gelukkig ook ze hebben een heerlijk terrasje aan de achterzijde van het zkh☀️. Maar ze vermoeden zwangerschapsvergiftiging er zijn eiwitten gevonden in me urine daarnaast me hoge bloeddruk. Dus moet nu 24 urine opvangen, de vraag is nu alleen nog nemen ze me daarvoor op. Of mag ik dat thuis doen en morgen of overmorgen terugkomen. Met de baby gaat alles gelukkig goed, de ctg was prima. En ik voel hem ook genoeg bewegen dat ik me niet heel erg zorgen maak om hem.
Mag de urine thuis opvangen, morgen en overmorgen weer terug komen. En als me bloeddruk nog steeds zo hoog is, waarschijnlijk aan de medicijnen en/of opname. Voor nu gelukkig weer thuis.
Oh bah Sierra! Ik hoop voor je dat het toch geen zwangerschapsvergiftiging is! Gelukkig mag je thuis urine opvangen. Ik duim voor je dat je bloeddruk weer wat zakt.
Hey dames, even een goed berichtje van mij!! Als jullie nog weten wie ik ben... (zie de sterretjes lijst bij jullie). Na 5 maanden veel geoefend te hebben heeft dat uiteindelijk tot het volgende resultaat geleid!! Na twee vroege miskramen en streepjes die erg licht bleven en niet opliepen was dit dus meteen een soort bevestiging dat het wel goed zit. Dat wilde ik even met jullie delen! Veel succes nog allemaal met de laatste loodjes en ik houd het forum in de gaten wat betreft bevallingen Veel liefs Doornstruikje
Gefeliciteerd doornstruikje! Wat een prachtige test! Een hele fijne zwangerschap toegewenst! @sierra: hoe gaat het nu met je? Hopelijk ben je gewoon lekker thuis en heb je geen zwangerschapsvergiftiging. @bloesempje: hoe is het met jou? Voor jou natuurlijk een heel moeilijke periode. Trek je het allemaal wel een beetje? Hier gaat alles z'n gangetje. Gister weer een groei echo gehad.. En onze kleine meid is gedraaid! Ik wist het eigenlijk al aangezien ik de hele dag haar voetjes bovenin mijn buik voel, maar het was fijn om de bevestiging te krijgen. Dus ik hoef me niet meer druk te maken om een stuitligging! Verder liep haar buikje iets voor, en beentjes zijn iets korter dan gemiddeld maar gelukkig niks om ons zorgen over te maken. Verder begint de vermoeidheid weer terug te komen, merk echt dat het nu zwaarder begint te worden. En lekker genant..ik heb helaas al een aambei. Vorige zwangerschap helemaal niet gehad, en nu dus al voor de bevalling. Nu valt het nog mee, maar vrees dat het tijdens de bevalling erger zal worden. Wanneer gaan jullie bezig met het vluchtkoffertje, klossen onder het bed en bedzijltje etc?
Doornstruikje, wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd!! Hier vandaag groeiecho en controle bij de gynaecoloog gehad. De kleine ligt precies op schema met alles, helemaal goed!! Ze ligt wel nog steeds in stuit maar dat wist ik al. Ze ligt al in dezelfde houding vanaf 16 weken. Tevens ligt haar kontje al wat ingedaald waardoor de kans op draaien kleiner wordt. Het kan nog wel maar het is een reële mogelijkheid dat het niet gaat gebeuren. Over twee en halve week moet ik weer terug. Ligt ze nog in stuit dan gaan we verdere stappen afspreken. Het zal dan hoogstwaarschijnlijk een sectio worden. We zien het wel, kan me er totaal niet druk om maken.
Ben gelukkig weer thuis, bloeddruk is uit zichzelf weer gezakt. Krijg nu wel regelmatig bloeddruk controles en ctg's. Maar er is nu gelukkig geen sprake van zwangerschapsvergiftiging. Ben zo opgelucht