1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    De eerste baby's al geboren... Van harte gefeliciteerd famke en Typfoudt, hoop dat alles goed gaat met jullie en jullie kleintjes.

Hier vandaag de keizersnede ingepland dus dat staat ook nu vast en kunnen we naar toe gaan leven.
    Ook hebben we nog een groeiecho gehad en onze kleine man volgt nog steeds netjes zijn lijn en weegt nu 2400 Gr.
    Hij ligt nu met zijn voetjes onder zijn billen dus krijg de hele dag door van die gemene en soms pijnlijke trapjes down under:)

Tatie: het was ook wel erg lekker weer om er vandaag op uit te gaan, groot gelijk dat je niks aan je lijstje heb gedaan;)

En wat is het vandaag heerlijk afgekoeld in huis nu weer een behagelijke 24 graden in huis. Ben benieuwd hoe warm het morgen nu uiteindelijk gaat worden.

2. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    @tatie: heerlijk even een dagje er tussen uit! Trek je dat nog wel? Hier is het om de 10 min naar de wc en lang lopen zit er ook niet echt meer in.

@modra: heel herkenbaar die steken! Wat zal het zijn? Ik dacht zelf aan indalingssteken, maar toen ik bij de vk was vorige week bleek onze kleine nog niet ingedaald te zijn. Ben eigenlijk toen ook vergeten te vragen wat die steken dan kunnen zijn. Vind ze behoorlijk pijnlijk af en toe:(
    Lukt het een beetje de katten uit het bed te houden? Ik krijg hier per dag een paar keer een rolberoerte omdat de poes weer in de box is gesprongen of op de commode ligt:(. Moet nog even een trucje bedenken om haar bij de babyspullen vandaan te houden.

@sierra; spannend! Jullie hebben dus ook al een datum om naar uit te kijken. Komt allemaal wel erg dichtbij zo he?

Hier vanmiddag de zoveelste groeiecho. Nu denken ze weer dat onze kleine meid te groot is, dus we mogen haar vanmiddag weer even bekijken. Is ze echt te groot dan zal ik weer een suikertest moeten doen. Daar heb ik minder zin in. Maar goed eerst maar eens de echo afwachten.

3. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Ja die steken heb ik ook hoor. En daarbij ook echt menstruatie krampen. Ik heb het 2 weken geleden gevraagd aan de vk, en die zei dat als je urine schoon is dat inderdaad indalingsweeen zijn, maar dat dat niet gelijk betekent dat het kindje ingedaald is daarna, en met het hoofdje vastligt. Gister bij de vk had ik vlak daarvoor van die steken etc gehad, en toen ze ging voelen voelde ze dat het kindje met dr hoofd op het bekken lag. De controle daarvoor lag ze met dr hoofdje in het bekken. Dus ze wiebelen een beetje heen en weer in het begin. Pas later gaan ze vastliggen.

Ik moet morgen naar de medisch verloskundige. Ik heb bij de laatste punctie voor de ICSI behandeling pijnmedicatie gehad, en dat vond ik echt een vervelende ervaring. Had het gevoel dat ik echt niet meer adequaat op de pijn kon reageren en raakte daardoor een beetje in paniek (en dat zijn dan nog maar een paar minuten pijn). Dus de vk wilde dat ik een verwijzing voor de pos-poli krijg om uit te zoeken welke kortdurende pijnmedicatie ik dan wel evt kan krijgen tijdens de bevalling. Dus dat moet woensdag. Ben benieuwd. Vind het wel lastig hoor, want ik vind het weer zo'n gedoe. Ik denk, ik ben eerlijk, maar dan hangt er gelijk weer zoiets vanaf. Eigenlijk denk ik dan achteraf dat ik het liever niet gezegd had. Maar goed. We zien wel. Misschien valt het uiteindelijk wel mee. Hoop eigenlijk ook gewoon op een bevalling zonder pijnbestrijding.

4. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Die steken herken ik ook wel. Ik dacht dat het door het minder stevig worden van het bekken kwam, en als de baby dan beweegt dan voel je zo'n pijnscheut. Hier ligt ze al vast in het bekken en als ze dan met haar hoofdje draait, is dat flink voelbaar.

Modra, lastig he, die nieuwsgierige katten, die elk plekje eigen willen maken? Kat zoekt hier ook steeds naar mogelijkheden om naar boven te glippen, omdat we nu de kamerdeur veel open hebben om door te luchten.

Sierra, dus jij/ jullie leven ook nu gericht naar een datum toe. Gek idee, denk ik he? Dat springen en trappen herken ik van een tijd terug, toen zat ze bij mij vooral op mijn blaas. Fijn dat hij goed zijn groeilijn volgt! wat voor maatje heb je als eerste pakje? Ik zag in mijn handtekening dat ze nu 30 gram per dag aankomen. Dat vond mijn zoon ontzettend veel (drie kleine tomaatjes had hij afgewogen, zoveel ongeveer). Ik heb trouwens nog steeds niet definitief gekozen voor de eerste kleertjes. Ik krijg steeds te horen dat madame wat kleiner is dan broer en zus, en bij hen zat 56 best al ruim. Misschien ga ik vanmiddag nog even op pad voor maatje 50 als alternatief.

Syrv, mijn ouders waren mee, en vooral mijn moeder is onvermoeibaar op dit soort uitjes ;) en mijn vader heeft last van veelvuldig moeten plassen, dus we hielden samen in de gaten waar we steeds moesten zijn :D. Maar op de terugweg voelde ik hem wel hoor, en thuis ben ik niet veel meer nut geweest. Leuk dat je nog een echo hebt straks, maar minder dat er dan weer zo'n testje uit kan rollen. Hopelijk valt het toch mee, en blijft het alleen bij even spieken.

Koos, denk toch goed dat je het gezegd hebt hoor. Kan geen kwaad als ze vertellen wat de mogelijkheden zijn, toch? En dan kan je op het moment zelf altijd nog beslissen per moment of het gaat. Kan je man morgen mee? tis vast een hoop informatie die op je afkomt.

Hier is het binnen afgekoeld tot 22,5 graden, lekker dus. Maar buiten waag ik me nog even niet. :) vanmiddag even met de kinderen naar het dorp voor de bieb, nieuw verschoningskussen, luiers en van die dingen. En toch nog even kijken dus naar maatje 50 :)

5. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    #3505 pmk, 7 jul 2015
    Laatst bewerkt: 7 jul 2015
    Pfff sorry! Zou gister al reageren, maar was zoooo moe! Mijn vriend heeft van zaterdag op zondag nacht enorme kiespijn gehad, dus we hebben beide geen oog dicht gedaan die nacht. Heeft me behoorlijk genekt... Nu twee nachten geprobeerd bij te slapen en begin me weer een beetje mens te voelen haha.

KAL Hier ook echt ruk nachten :( Continu wakker en mn benen/heupen gaan gewoon echt pijn doen doordat ik alleen nog maar op mijn zij kan liggen. Niet echt bevorderlijk voor de nachtrust zeg maar. Daarnaast een rib die best gevoelig is, dus het helpt allemaal niet mee. Wees blij dat het voor jou tot nu toe best 'makkelijk' af gaat!

Tatie Hier ga ik helemaal geen zeiltje neer leggen. Over 10 dagen word in ingeleid en heb nou niet bepaald het idee dat het eerder gaat gebeuren. Daarnaast de kans dat je vliezen breken in bed is zo nihil.... ik neem het risico wel.

Baby's beide baby's maken het gelukkig goed! Wel nog de nodige zorg nodig in het ziekenhuis natuurlijk, maar wat een sterke kindjes zijn het!

Pijntjes Hier ook veel pijntjes en steken en krampen... pfff... Begin er wel klaar mee te raken. Daarnaast natuurlijk die beurse rib er bij (vannacht duwde ze er zo hard tegen aan dat ik m voelde kraken!). Kan niet wachten tot ze er is!

Hier Veel klachten helaas, maar ik hou me verder heel rustig. 17 Juli is inleidingsdatum en dat is inderdaad volgende week vrijdag. We tellen rustig verder af, nog 10 dagen te gaan. Donderdag de laatste afspraak bij de gynaecoloog, dan word gelijk ook de volledige inleiding besproken. Dan dinsdag laatste afspraak als zwangere vrouw bij de diabetes poli. Daar word dan besproken wat ik moet doen op de dag van inleiding/bevalling enz. Gezien je dan bijna niet mag eten (alleen licht), mag ik waarschijnlijk ook geen insuline. Dan is het eigenlijk nog 3 dagen voor ik ingeleid ga worden. Mijn laatste afspraken staan dus.

Ik kan de lijst met afspraken helaas niet heel goed updaten, omdat het nu niet meer van tevoren aangegeven word op facebook of iets dergelijks. Vaak komen de berichten voorbij als de afspraken geweest zijn zeg maar :) Zal voor zover mogelijk wel de lijst aanpassen met uitgerekende data en wie al bevallen is enz!

Als er nog afspraken van jullie bij kunnen, dan lees ik dat graag en pas ik het aan!

Bevallen
    Typfoudt, ♥ meisje!, 28 Juni om 21:00
    Famke1989, ♥ jongen!, 4 Juli om 23:10

Afspraken VK en GYN

Juli
    9, PMK - Controle Gyn
    14, PMK - Diabetes Poli
    17, PMK - Inleiden

Uitgerekend:
    Juli:
    30. Modra, 26 jaar, 1e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing!
    31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

1 Augustus
    1. SYRV, 25 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

2 Augustus
    2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!
    2. Tazzy, 39 jaar, 1e kind, zkh, fv - ♥ meisje!

3 Augustus
    3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje!
    3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

4 Augustus
    4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - ♥ jongen!
    4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen!

5 Augustus
    5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen!

6 Augustus
    6. Mrs O, 33 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen!
    6. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv - ♥ jongen!

7 Augustus
    7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - ♥ jongen!
    7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen!

8 Augustus
    8. KoosAtillaLuna, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

10 Augustus
    10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - ♥ jongen!
    10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje
    10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv - ♥ Verrassing!

11 Augustus
    11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

13 Augustus
    13. Rhea90 - ♥ meisje!
    13. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - ♥ meisje!

15 Augustus
    15. Sillemie, 26 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

Totalen geslacht:
    10 ♥ jongens
    12 ♥ meisjes
    2 ♥ Verrassing

Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden...
    * Doornstruikje
    * MamaDeluxe5
    * Annemie
    * Minieme1984
    * Suzanneke
    * Devilduckie
    * Borelli
    * Lindaatje22
    * Puk2015
    * Magnolia83

6. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    #3506 Modra, 7 jul 2015
    Laatst bewerkt: 7 jul 2015
    He meiden,

@Sierra: Fijn dat de kleine goed groeit! Wanneer is de keizersnede gepland?
    @Kal: Toch wel goed dat je eerlijk bent geweest denk ik. Hoop ook dat het meevalt!
    @SYRV: Vandaag net bij de vk geweest, zij zei indaling/ voorweeën. Maar is verder heel normaal. ;) Onze baby was al ingedaald maar lag ditmaal ook met het hoofdje vast, was dus verder nog ingedaald.
    Katten uit het bed houden terwijl het in de woonkamer staat is geen doen, we zijn er niet altijd terwijl zij daar wel altijd mogen komen. :p Ze liggen er prinsheerlijk bovenop. ;) Daarom hebben we er een laken overheen gespannen zodat ze er op kunnen en het schoon blijft. ;) Bed gaat naderhand toch weer weg. Box valt wel mee hier met ballonnen, maar we zullen wel iedere x het boxkleed eruit moeten halen als de ballonnen weg zijn denk ik... Verder staat bij ons alles in een apart kamertje waarvan de deur dicht gaat. Jaaa... Hoe heb je het met je zoontje en de poes gedaan destijds? Vervelend dat je miss weer een suikertest moet... Hoop dat het meevalt en dat de groei nog binnen de perken is!
    @PMK: Wat vervelend van je vriend, is hij al naar de tandarts geweest? Kiespijn doet zo'n zeer..! Gaat door alles heen.
    Wordt allemaal heel concreet bij jou! Succes nog even. Bedankt voor het aanpassen van de lijst top! :D Misschien nog leuk erbij te zetten bij hoeveel week ze bevallen zijn?

Hier: Net bij de vk geweest, alles was goed. :) Wel behoorlijk last van mijn rug vandaag, maar ja.
    En ik baal behoorlijk... :( Voor de geboorte hebben wij een heel leuk geboortekaartje besteld met bijbehorend canvas; met eenzelfde afbeelding als op het kaartje voor op de babykamer en we hadden ook een v-bord voor buiten op het raam besteld, daar staat dan de naam op, de voorkant van het geboortekaartje... Soort ooievaar maar dan leuker. :p
    Maar nu keek ik toevallig eergisteren op hun site en stond er dat ze met vakantie zijn in mijn uitgerekende periode... Dus ik mailen hoe het dan komt... Geboortekaartje is geen probleem want dat gaat via een drukker die er wel is gelukkig... Maar degene die het canvas regelt is van 25 juli tot 16 augustus op vakantie...Wat jammer is maar ja, dat komt dan wel wat later...
    Maar de drukkerij die het v-bord doet is ook gesloten van 20 juli tot 5 augustus blijkt... :( Tja, misschien dat ik ervoor of erna beval maar stel het wordt wel rond 20 juli geboren dan duurt het dus haast 3 weken voor er een v-bord hangt... Dat vind ik nogal laat. Meh, niet leuk. Twijfel of ik het maar moet annuleren dan, zal overleggen met vriendlief. Ook niet zo leuk dat ik dit zelf uit moet vinden ipv dat ze het even doorgeven.

7. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Ter illustratie. ;)

Bijgevoegde bestanden:

8. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    @ Modra: die katten liggen daar echt prinsheerlijk zo te zien! Hopelijk komt er nog een oplossing uit de bus met dat V-bord! Kan je die niet eerder bestellen zodat je het alvast in huis hebt?

@ tatie: leuk zo'n uitstapje! Ik doe je het nu echt niet meer na! Vanmorgen borstvoedingscursus en daarna afspraak bij de gynaecoloog en ik ben echt gesloopt :$

@ SYRV: hopelijk was de groeiecho goed?

@ KAL: ik denk ook wel dat het beter is dat je het aangegeven hebt. Dan ga je toch rustiger je bevalling in, denk ik.

Hier: ons meisje is weer goedgekeurd! Ze blijft een beetje tussen klein en gemiddeld maar doet het verder heel goed! Mijn lichaam blijft echter erg veel problemen geven dus vandaag ook voort eerst van de gynaecoloog gehoord dat ik rond 37/38 weken ingeleid wordt. Dus over 2,5 a 3 weken komt onze kleine meid al!

9. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ik hield het even spannend allemaal, want afgelopen maandag werd ik wakker met hevige buikpijn, hoofdpijn en misselijkheid.
    Bloed en urine ingeleverd..
    En een goed aantal uur later (voor zover het gedeelte spoed qua bloedafname) werd de beslissing gemaakt; inleiden!
    Ik had zwangerschapsvergiftiging!
    Om 14.00 is er een ballon geplaatst en deze was er om 22.30 uitgehaald voor de nacht.

Gisterenochtend was ik mn slijmprop al verloren.
    Om 9.00 had ik 2-3 cm ontsluiting van de ballon gekregen, dus dat pakte allemaal goed op!
    Om 11.00 hebben ze m'n vliezen gebroken, was heel netjes en helder.
    Maar de ontsluiting wilde maar niet volgen. Na veel weeën die op een gegeven moment best heftig waren, hebben we om 15.00 besloten dat ik toch voor een ruggenprik ging. Om 16.00 was de ontsluiting 4 cm..
    Om 19.15 6!. Maar beeb reageerde op een gegeven moment steeds slechter op de weeën en de keizersnede kwam al snel op tafel..
    De gyn wilde me nog een goede kans geven, terwijl ik zelf enorm twijfelde over hoelang we die kleine nog moesten pesten met weeën omdat z'n hartslag bij elke 'goede' wee dipte. Ik had eigenlijk zoiets van; haal hem er maar uit, dit is voor hem ook niet leuk meer.
    Ze wilde nog afwachten omdat hij, zodra ik op m'n zij lag, het wel goed deed. Ik werd om 20.45 nogmaals getoucheerd want ik begon steeds meer last te krijgen van m'n stuitje, wat er op leek dus dat er ineens vordering in zat! 8-9 cm! Om 21.10 ongeveer was het niet meer te houden en leek ik wel iemand die Gilles de la Tourette had.. En om 21.30 mocht ik gaan persen. Na ongeveer 6 weeën (waarvan 2 goede persweeen) en een knip is onze kleine dan toch echt via de natuurlijke weg geboren!

Onze Christiaan, is 1900 gram (en een beetje maar de exacte metingen weet ik niet) en kwam huilend ter wereld. Wat een longen had die kerel!
    Ik heb hem een paar minuutjes op m'n buik gehad maar toen moest hij echt gezien worden door de kinderarts. Na het hechten, wassen, nekken tijdens het wassen (sorry, haha, al die inspanning) mochten we weer bij hem op de couveuse afdeling.

Hij is een echte vechter, hij kan alleen z'n temperatuur niet goed regelen nog. Hij heeft ter ondersteuning een sonde, want drinken zal nog teveel energie kosten op dit moment, dus moet ik kolven. (Dit is wel bijna meteen op gang gekomen)
    Voor de rest was zijn glucose ietwat laag na geboorte maar dit trok allemaal netjes bij, voor zijn eerste onderzoeken is hij dan ook met vlag en wimpel geslaagd. Tot nu toe is iedereen erg enthousiast over zijn gezondheid.

Na twee lange en zeer hectische dagen, ben ik alleen wat beurs (mede dankzij een Ruggenprik die tot drie keer toe gezet moest worden) en enorm snel flauw, maar dan moet je ook maar eten
    Maar het klopt echt dames, je wordt meteen verliefd op je kleine man..

Klein grappig feitje nog, ze hebben m'n placenta nog onderzocht na bevalling, en deze had een kleine mini placenta ernaast zitten.
    Niet de oorzaak van dit alles, en zo op het eerste oog leek ook alles in orde verder met de placenta, maar het scheen wel ietwat zeldzaam te zijn!

10. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Ilona wat heftig, maar gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat een kereltje :) Gelukkig is uiteindelijk alles goed afgelopen! Nogmaals gefeliciteerd!! Kan niet helemaal uit je verhaal opmaken hoe laat hij exact geboren is, maar volgens mij rond 21:30-22:00 ?

Bevallen
    Typfoudt, ♥ meisje!, 28 Juni om 21:00 (33+4)
    Famke1989, ♥ jongen!, 4 Juli om 23:10 (34+3)
    IlonavanH90, ♥ jongen!, 7 Juli (35+4)

Afspraken VK en GYN

Juli
    9, PMK - Controle Gyn
    14, PMK - Diabetes Poli
    17, PMK - Inleiden

Uitgerekend:
    Juli:
    30. Modra, 26 jaar, 1e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing!
    31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

1 Augustus
    1. SYRV, 25 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

2 Augustus
    2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!
    2. Tazzy, 39 jaar, 1e kind, zkh, fv - ♥ meisje!

3 Augustus
    3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje!
    3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

4 Augustus
    4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - ♥ jongen!
    4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen!

5 Augustus
    5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen!

6 Augustus
    6. Mrs O, 33 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen!
    6. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv - ♥ jongen!

7 Augustus
    7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - ♥ jongen!

8 Augustus
    8. KoosAtillaLuna, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

10 Augustus
    10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - ♥ jongen!
    10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje
    10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv - ♥ Verrassing!

11 Augustus
    11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

13 Augustus
    13. Rhea90 - ♥ meisje!
    13. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - ♥ meisje!

15 Augustus
    15. Sillemie, 26 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje!

Totalen geslacht:
    10 ♥ jongens
    11 ♥ meisjes
    3 ♥ Verrassing

Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden...
    * Doornstruikje
    * MamaDeluxe5
    * Annemie
    * Minieme1984
    * Suzanneke
    * Devilduckie
    * Borelli
    * Lindaatje22
    * Puk2015
    * Magnolia83

11. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    @PMK, om 21.40!

12. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    @Sillemie: Er is niks aan te doen helaas, in 't slechtste geval zullen we zo'n 3 week wachten... Vonden het toch ook wel jammer het af te zeggen. Hopen dat het niet 'in het slechtste geval' wordt. Hij kan niet op voorhand bezorgd worden omdat we nog niet weten of het een jongetje/ meisje wordt en dus nog niet welke naam erop komt. ;)
    Wat vervelend dat je zoveel klachten hebt, dat het zo moeizaam is... Fijn dat het goed gaat met de kleine! Voor jou dus ook al snel! Wel fijn dat je dan een beetje af kunt tellen...
    Wow Ilona! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Christiaan, prachtig! :D Wat fijn dat het goed met hem gaat. Heel voorspoedig herstel gewenst en hoop dat jullie zoontje gauw sterker en groter wordt!

13. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @ilona: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Klinkt als een heftige bevalling. En wat een mooi mannetje!

14. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Ilona, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Klinkt idd als een heftige bevalling. Nu hopen dat hij het goed blijft doen!

Ik ben vandaag bij de medisch verloskundige geweest voor een verwijzing naar de anesthesist (zo blijkt). 20 juli hebben we een drukke dag voor de boeg. Eerst dus naar de anesthesist, dan naar de verpleegkundige (waarom dat moet snap ik niet helemaal, maar goed) en dan nog langs mijn eigen verloskundige. Bij de anesthesist krijgen we als het goed is wat meer duidelijkheid over mijn reactie op die pijnstilling die ik bij de icsi punctie heb gehad, en of dat gevolgen heeft voor eventuele medicatie die ik tijdens de bevalling wel of niet kan krijgen. Ben dan 37 weken, dus komt geen dag te vroeg denk ik ;)
    Maar goed, wel weer een hele tijd in het WKZ doorbrengen...

15. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Ilona: van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoontje Christiaan.

Tatie: het is een raar idee om de uiterlijke geboortedatum te weten, al is dat natuurlijk geen garantie hij kan zich ook wat eerder aankondigen.
    Ik heb trouwens zelf de meeste kleertjes gekocht in 50 en 56 en een paar vestjes in 62. Omdat zijn groeicurve precies tussen de gemiddelde en de laagste lijn ligt denk ik dat ik wel goed zit met de maten. En agh er is zo bijgehaald als het nodig is;)

Modra: de keizersnede staat gepland op 30 juli.:D

16. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ilona : van harte gefeliciteerd ket de geboorte van jullie zoon! Hij ziet er prachtig uit op de foto! Hopelijk kunnen jullie goed genieten en kan je gaan beseffen wat er allemaal gebeurd is de afgelopen dagen.
    @koosatilla: wel goed dat ze dit vast ter voorbereiding doen. Hoop sat er op tijd een goed plan van aanpak komt.

@de rest: fijn dat sommige De datum al weten wanneer het gaat gebeuren. Ik Hoop dat het bij mij nog eventjes duurt. Geniet er enorm van.

17. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Gefeliciteerd Ilona! Hopelijk herstel je snel en gaat de kleine Christiaan ook snel wennen aan het leven buiten jouw buik. Geniet ervan!

@ modra: oh ja, jullie krijgen een verrassing natuurlijk! Had ik even niet bij stilgestaan. Ik duim voor je dat jullie kleintje voor of na het verlof van de winkel komt 😉.

Hier: vandaag groeiecho en controle gehad. De groeiecho was goed ons dametje zit tussen gemiddeld en de p10 lijn en word nu geschat op 2243gr. Het kamertje is af en ons bed is alvast verhoogd mbv een extra matras. Ons bed kan echt niet op klossen en mijn schoonouders hadden deze matrassen nog liggen dus op hun laatste vakantiedag hebben ze die maar gelijk gebracht. Je kan er maar klaar voor zijn :D

18. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Ilona, gefeliciteerd met de geboorte van je mooie mannetje.. Het klinkt als een heftige bevalling .Maar hopelijk gaat het met jullie beide goed... x

19. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Lieve dames, dankjewel voor alle felicitaties!
    Hoewel hij lang duurde, was de onzekerheid het ergste gedeelte van de bevalling. Uiteindelijk is het me allemaal meegevallen hoor, de bevalling en hoe m'n kleine man het doet inmiddels..
    Alleen nog heel erg wennen aan een nieuw ritme!
    Vandaag word hij voor het eerst gewassen dus ik was al erg vroeg wakker :D

Iedereen natuurlijk nog succes met de laatste loodjes!
    Natuurlijk blijf ik nog even meelezen tot iedereen goed en wel bevallen is!

20. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    @ilona, gefeliciteerd met de kleine man!!!
    Weer eentje die liever eerder er is!!
    Ga maar heerlijk genieten.

Deel Deze Pagina