Goeiemorgen meiden, @SYRV: Dat kan ik me heel goed voorstellen. In Helpman hadden we ook geen tuin en heb dat toen wel erg gemist. En zeker met een kindje, twee straks , is het wel heel fijn! Hoop dat jullie tzt wat vinden. In de stad wonen is ook wel heel leuk. ^^ Heeft beide z'n voor en nadelen. @Sierra: Oh wauw, wat spannend! Toch die slijmprop! Heel veel succes! @PMK: Veel succes vandaag! Morgen gewoon een beebje in je armen! @Bloesempje: Oh nee, wat een eigenwijs! Is er nog kans dat ze nogmaals draait? Hoop dat jullie een oplossing vinden die voor jullie allemaal werkt... Heel veel succes!
Ja als ze ruimte heeft om in stuit te gaan liggen heeft ze in principe ook ruimte om terug te draaien, dus daar hopen we op. Anders zal het waarsch een ks worden (gentle sectio dan wel).
O ja, wel goed om te weten, vorige week lag ze nog keurig, ze is maandag of dinsdag pas gedraaid, vandaar dat we nog wel hoop hebben dat ze toch besluit terug te draaien!
Oh spannend Sierra!!! Vanavond hebben jullie je zoontje Op je buik, ipv in je buik! Pmk, succes vanmiddag! Ik duim voor een 'prettige' bevalling en jullie mooie dochtertje bij je vandaag of morgen! Bloesempje, wat een eigenwijze jongedame zeg! hopelijk draait ze toch weer lekker terug ergens vandaag. Koos, het zou nog vruchtwater kunnen zijn he? je kunt misschien bovenin een klein scheurtje hebben? even in de gaten houden toch? Hier geen toenemende klachten, maar wel toenemende nieuwsgierigheid. Denk dat het nog wel twee of drie weken stil blijft hier. Vorige keren was ik telkens 39 weken en 3 en 4 dagen. Daar ga ik nu - tegen beter weten in, want zo kan het behoorlijk tegenvallen straks- toch een beetje vanuit merk ik...
Oh wat spannend Sierra!! Kindje nummer 4 is dus op komst en wie weet hoe snel die van PMK ter wereld komt. Echt spannend allemaal. We zitten nu echt bij de laatste loodjes. Ik heb vandaag de laatste afspraak bij de gyn gehad, was echt een flitsbezoek. Was even hartje luisteren en bloeddruk meten en ik stond alweer buiten. Raar idee dat dit de laatste keer was. Wel heel spannend allemaal. Voor mij begint t aftellen nu ook. Nog even goed genieten dus van mijn buik en het geschop. Kan de pijn en de warmte nu ook veel beter handelen, omdat ik weet dat er een einde aan zit te komen. Kan nog wel max een week duren, dus ik kan max een week in het ziekenhuis liggen, maar daar gaan we maar niet vanuit. Een augustus kindje krijg ik iig niet Vind het zo'n raar idee over 2 weken ben ik gewoon zeker weten mamma!! Ga nu lekker naar de stad toe, één van mijn allerliefste vriendinnen komt hierheen vanuit Amsterdam dus we gaan lekker terrassen. Laatste keer dat ze me ziet met grote buik. Volgende keer dat ze komt (hopelijk dus al snel) kan ze mijn kleine man bewonderen.
Sierra spannend! Heel veel succes! Ook jullie allemaal bedankt voor de succes wensen naar mij toe. Nog een paar uur en dan mag ik bellen
Ons meiske heeft besloten dat haar oude positie toch lekkerder lag dus ze ligt weer helemaal goed!!! Wel met dr rug aan de andere kant dan eerder maar dat maakt uiteraard niks uit. Opgelucht dat ik niet meer hoef na te denken over een versie, keizersnee enz!
Ha meiden even kort een berichtje. Om 11:26 is ons zoontje Mason geboren hij weegt 2810 gr en is 48 cm lang. En doet het hartstikke goed. Het verdere verslag komt binnenkort ga even slapen. Pmk nogmaals succes meid.
Da's mooi nieuws ook Bloesempje. Kan me voorstellen dat je daar heel blij van werd. Nu geen grapjes meer, en goed blijven liggen he dame!
Jeeehhh daar is er weer eentje!! Gefeliciteerd Sierra! Lekker gaan genieten! Hier vandaag de laatste controle gehad en ook de laatste echofoto, zo raar!! Alles goed, ze ligt uiteraard nog steeds in stuit. Nu echt aftellen!!!