Hey meiden!! Ik had nog een foto beloofd... Bekijk bijlage 466620 Dit is Sophie! Hele hectische en emotionele week geweest, maar nu sinds vandaag eindelijk ECHT genieten
Wat een prachtige meid pmk! Fijn dat jullie nu lekker kunnen genieten. Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal! @felissieb: jij ook sterkte met de laatste loodjes! @sierra: wat fijn dat alles goed gaat met mason! Hopelijk wil het borstvoeden per dag steeds beter lukken. En lukt het niet, dan is dat natuurlijk jammer maar dan heb je je best gedaan. Niet schuldig over voelen. En wat een luxe dat hij zo lekker slaapt!! @modra: ja ze kan idd nog gewoon indalen tijdens de bevalling. Maar voor mijn gevoel laat de bevalling langer op zich wachten op deze manier. Is natuurlijk onzin maar zo voelt het wel Ik had trouwens een mirena spiraal. Ik hoor inderdaad vaker dat een koper spiraal zorgt voor een heftigere menstruatie. Ik vond de mirena in dat opzicht ideaal, ik menstrueerde op den duur bijna niet meer. Maar goed, het is natuurlijk op basis van hormonen en als je dat liever niet wil dan is de mirena geen optie. @suzanneke: gefeliciteerd met je zwangerschap! @sillemie: ja ze kan gelukkig nog draaien, en ik hoop dat ze dat doet! Wat ontzettend spannend dat je vrijdag mag bellen! Ben wel jaloers hoor, lijkt me fijn om al een datum te hebben @hier: pfff.. Ben moe, heb pijn in mijn rug en schaambeen en ben er eigenlijk wel klaar mee nu. Hoe is het bij jullie wat betreft voorwerk? Hebben jullie echt last van oefen weeën etc? Hier is het echt bijzonder rustig. Heb ook niet extreem vaak harde buiken, en als ik ze heb zijn ze niet echt pijnlijk..
@syrv: Nog zo goed als geen voorwerk gehad. Afgelopen week misschien een enkel steekje van het indalen maar meer ook niet. Als ik iets voel ben ik alleen maar blij dus dat zal geen echt werk zijn. Mbt dat indalen. Mijn baby zit ook alleen net met het bovenste deel van z'n hoofdje in m'n bekken. Ik hoef daarom bij gebroken vliezen niet meer plat te liggen maar minimaler dan dit kon niet haha. Hij draait bij mij nog dagelijks met Zijn rug van links naar rechts onder en weer terug. Kan niet wachten om m'n mannetje in m'n armen te houden!!
Ik heb wel echt last van voorwerk hoor. Of tenminste, dat denk ik. Veel last van rugklachten nog steeds, en vandaag had ik echt pijnlijke krampen aan de bovenkant van m'n buik. Maar toen ik even ging lopen trok het weg... Het gekke is dat sinds ik last van voorwerk heb, ik bijna geen harde buiken heb. Kan gewoon bukken etc, terwijl ik voorheen dan een harde buik kreeg, blijft het nu rustig. Morgen 38 weken! Van mij mag ze komen! Alhoewel ik vanmiddag tijdens die krampen wel opeens besefte dat ik dan niet meer zwanger ben... Voor mij een heel vreemd idee. We zijn 3 jaar lang alleen maar bezig geweest met zwanger worden en zwangerschap etc, en dan is dat 'opeens' voorbij. Werd er een beetje hormoon-emo door
Ik heb 1 dag voorwerk gehad, ben aan het wachten tot er meer komt haha. sierra heerlijk meis!! ja bv is meestal echt kei werken in het begin, ook elk kindje is anders en hapt anders. Hopelijk lukt het uiteindelijk wel en zo niet geen ramp, knuffs!!
He meiden! @Sillemie: Wat fijn zeg, dat jullie zo'n leuke dokter hadden, dat kan een heel verschil maken. En Spannend zeg! Nog een weekje! @Sierra: Wat heerlijk dat het zo goed gaat. Wel lastig dat het nog niet zo wil vlotten met de borstvoeding... Hoop dat het gaat helpen op deze manier! Felissieb: Dank je, jij ook! Wat een prachtig meisje PMK! Wauw. Een heel fijne kraamtijd gewenst! Ben ook erg benieuwd naar het bevallingsverhaal wanneer je eraan toe bent. @SYRV: Kan me goed voorstellen dat het voor je gevoel dan allemaal nog langer gaat duren. Deel je gevoel van er klaar mee zijn ook! De rugpijn en ongemakkelijkheid... Hopen dat ze gauw komen... Hier ook amper voorwerk. Wel eens een steekje en veel harde buiken maar niets waarvan ik denk ''oeh, het kon nu wel eens niet lang meer duren...'' @Kal: Ja, het is wel een gek idee straks niet meer zwanger te zijn... Jullie zijn er dan een stuk langer mee bezig geweest dan wij, maar toch na negen maanden zwanger rond te hebben gelopen ben je dat dan ineens niet meer en is er een baby... Heel wonderbaarlijk!
Lieve meiden; geniet van de beebs! Ik kom tóch even n kijkje nemen na al die maanden. Ik ben stiekem wel benieuwd. Zwanger ben ik nog niet, maar haast heb ik ook niet. Eerst trouwen en we zijn nu op vakantie. De uitgerekende datum komt dichterbij en pijn doet t niet meer. Wel realiseer ik mij (ons) dat we anders njet nu op vakantie hadden geweest. T is nu eenmaal zo. We zijn er nu heel nuchter in. Geniet ervan girls! En alvast van harte! Geniet ik van m'n vakantie 😃
@ siërra: top dat het zo goed gaat met Mason! Geniet er maar lekker van. @ SYRV: ik begrijp je gevoel van er klaar mee zijn volledig! het wordt gewoon ook een beetje tijd dat de babietjes zo langzamerhand gaan komen. En het is idd heel fijn om een datum te hebben om naartoe te leven. Zo heeft mijn man vanaf vandaag 3 weken verlof geregeld (hij moet alleen de 2 dagen van de verloning even tussendoor werken). Verder gaat hij de komende week ons huis kamer voor kamer schoonmaken zodat we in een schoon huis terug komen. En nog een aantal van dat soort praktische dingetjes die we nu kunnen regelen. @ KAL: het gaat idd even raar zijn om niet meer zwanger te zijn. Dus kan het mij nog extra inbeelden in jouw geval! @ Modra: een leuke dokter scheelt echt heel veel! Dan voel je je sowieso al veel meer begrepen en gehoord. # voorwerk: heel veel last van! Vooral 's ochtends en 's avonds overdag valt het meestal wel mee. Maar in bed, pfieuw..., in het begin van de week had ik daardoor maar 1,5u geslapen. Vanmorgen kwam het besef ineens dat ons meisje er binnen een week al gaat zijn!! Zo bizar, maar ik kijk er ook zo ontzettend naar uit!
Nou, waar ik een paar dagen geleden nog schreef dat ik helemaal geen voorwerk had gehad, heb ik het gister en vandaag dubbel en dwars! Man man man, het was gisteravond zo erg dat ik er bijna van overtuigd raakte dat het begonnen was. Ik ben uiteindelijk gaan slapen en toen ik wakker werd vanmorgen was het afgezakt. Vandaag wel wat krampen hier en daar, en ontzettend last van mijn schaambeen en rug. Misschien zijn het dan toch indalingsweeën. @elita: apart he, dat ze nog met hun ruggetje van links naar rechts kunnen draaien. Je zou denken dat ze geen ruimte meer hebben, maar blijkbaar wel! @kal: kan me heel goed voorstellen dat emotioneel is. Maar gelukkig komt er voor die buik iets heel moois in de plaats. @lindaatje22: heel veel plezier op vakantie, en bedankt voor de succes wensen. Hopelijk is het bij jullie snel raak @sillemie: fijn zeg dat jullie er samen zo naar toe kunnen leven en dat je man ook lekker vakantie heeft zometeen. Nog een paar daagjes!
Oeh spannend syrv! Misschien zinn het wel voortekenen! Hoop het voor je! Ik heb juist afgelopen dagen helemaal geen voortekenen meer gehad. Echte voorweeën heb ik sowieso volgens mij nog niet gehad, maar ook geen gevoelige harde buiken meer, weinig rugpijn, niets. Alleen m'n nestelpoetsdrang is heel erg sterk aanwezig. Vandaag heeft m'n vriend wel de laatste dingetjes aan de kamer afgemaakt. Hij heeft zelf een soort van sterrenhemelwand gemaakt. Met onze sterrenbeelden in lampjes. Het is echt heel erg leuk geworden. Ik heb het bedje opgemaakt, en laatste spulletjes een plekje gegeven, dus nu is het echt af! Sillemie, hebben jullie genoten van jullie laatste weekend met z'n tweeën?? (Eerste kindje toch??)
@ SYRV: leuk he, dat voorwerk... Hopelijk zorgt het er wel voor dat de bevalling snel start! @ KAL: We hebben niet echt kunnen genieten van ons laatste weekend met z'n tweeën. Ik had namelijk echt een heel slecht weekend: heel veel hartkloppingen, heel veel voorwerk en gewoon algemeen niet lekker voelen. Op zo'n momenten ben ik echt blij dat ik een datum heb om naar toe te leven. Mijn lichaam vindt de zwangerschap nog steeds niet echt leuk . Gelukkig kunnen we straks volop met zijn drieën genieten!
Lindaatje: leuk dat je nog even komt kijken. Geniet van je vakantie en je trouwerij en hopelijk snel een goede zwangerschap!
Dank je wel Lindaatje, lief van je! Een hele fijne vakantie en trouwerij gewenst! @Sillemie: Vervelend dat jullie niet zo van jullie laatste weekend met z'n tweeën hebben kunnen genieten. Fijn dat je echt kunt aftellen nu! @SYRV: Hoop dat het voorwerk wat doet! Wanneer heb je afspraak bij vk? Benieuwd of ze nu ingedaald is dan. @Kal: Wat leuk! Heb je een foto van de sterrenhemel? Ben wel benieuwd! Hier nog steeds alles zeer rustig. Te rustig wat mij betreft, zie het nog niet gebeuren zo.
Ja, zal eens even kijken of ik een foto kan uploaden ben er echt heel erg blij mee! We hebben ook niet echt een meisjes kamertje laatst lieten we een foto zien, en die persoon vroeg of we een jongetje kregen haha. Ach, wij zijn er heel blij mee. Geen standaard kamertje, en dat past precies bij ons. Dit is een foto bij daglicht:
Ahh wat gaaf gedaan die sterrenhemel. Hier vandaag heel even naar buiten geweest met onze kleine man. Hij heeft het echt super gedaan. Verder lukt de borstvoeding steeds beter, hij krijgt geen kunstvoeding meer als bijvoeding soms nog wel de fles met afgekolfde melk. Maar wel met een calma fles van medela om tepel speen verwarring te voorkomen. En dat werkt goed. Het lukt bijna om alleen maar borstvoeding te geven dus ben echt supertrots op mason😊 En ik heb eergisteren voor het eerst met mason gedoucht😄 en wat is dat geweldig heb echt genoten en hij ook. Hij liet zich achterover hangen armpjes gespreid helemaal ontspannen haha gaan vanavond weer douchen😄.
Even de lijst bijgewerkt. Misschien weet iemand met facebook of er al meer dames bevallen zijn? Bevallen Typfoudt, ♥ meisje!, 28 Juni om 21:00 (33+4) Famke1989, ♥ jongen!, 4 Juli om 23:10 (34+3) IlonavanH90, ♥ jongen!, 7 Juli om 21:40 (35+4) Sierra, ♥ jongen!, 17 Juli om 11:26 (37+1) PMK, ♥ meisje!, 19 Juli om 19:30 (38+2) Totalen geslacht: 3 ♥ jongens 2 ♥ meisjes Bevallingswachtbankje Juli: 30. Modra, 26 jaar, 1e kindje, tb, bv - ♥ Verrassing! 1 Augustus 1. SYRV, 25 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 2 Augustus 2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 2. Tazzy, 39 jaar, 1e kind, zkh, fv - ♥ meisje! 3 Augustus 3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje! 3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 4 Augustus 4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - ♥ jongen! 4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 5 Augustus 5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 6 Augustus 6. Mrs O, 33 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ jongen! 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - ♥ jongen! 8 Augustus 8. KoosAtillaLuna, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 10 Augustus 10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - ♥ jongen! 10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje 10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv - ♥ Verrassing! 11 Augustus 11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 13 Augustus 13. Rhea90 - ♥ meisje! 13. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - ♥ meisje! 15 Augustus 15. Sillemie, 26 jaar, 1e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! Totalen geslacht: 6 ♥ jongens 9 ♥ meisjes 2 ♥ Verrassingen Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie * Borelli * Lindaatje22 * Puk2015 * Magnolia83
Superleuk KoosAtillaLuna! Haha, op zich is het niet echt seksespecifiek, maar de figuurtjes op jullie ledikantje doen wel wat denken aan een ''jongetjeskamer'' wellicht. Maar maakt ook geen hout uit, ik vind het een leuk kamertje! Ben ook niet zo van het roze/blauw. ^^ Wij weten het geslacht natuurlijk niet, maar als we het wel hadden geweten waren we daar ook niet voor gegaan. Fijn dat het goed gaat Sierra! En lekker zeg, met hem douchen, grappig dat hij er zo van genoot.
Hallo lieve meiden, het was even stil vanuit hier maar de afgelopen dagen hebben wij ivm de sectio in het ziekenhuis doorgebracht. Afgelopen donderdag 23/7 zijn wij de trotse ouders geworden van een prachtige dochter met de naam Fenna. Alles gaat goed en we zijn nu lekker thuis en gaan volop genieten van ons mooie meisje!