1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Gefeliciteerd KAL!

2. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Van harte gefeliciteerd KAL!!!!

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ook vanuit hier, van harte gefeliciteerd KAL! Geniet ze!:)

4. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Proficiat KAL. toch die volle maan!

5. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    D'r naam zet ik liever niet neer hier. ;) Maar begint met een F en is scandinavisch.

Bedankt iedereen! Het is heel onwerkelijk. Opeens is ze er! Vannacht is wel goed gegaan. Ze is echt een gulzige drinker, dus ze had wat veel lucht binnen gehad, dus wat krampen en boeren die dwars zaten. En de verpleegkundigen zijn allemaal al zo handig in alles haha, dan voel ik me echt zo'n onhandige first time mom haha. Maar goed. Het komt vanzelf.

M'n katheter is er nu uit, dus zo moet ik voor t eerst sinds de ruggeprik weer staan en lopen. Dus ben heel erg benieuwd. M'n onderkantje was zo gezwollen dat ze me een katheter hebben gegeven om m'n plasbuis open te houden. Gelukkig voelt het nu een stuk beter al!

6. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Ah leuk, weer een wondertje erbij op de wereld, gefeliciteerd Kal!!!

7. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Afgelopen vrijdag zijn wij trotse ouders en grote broer geworden van Angelina. Ze woog 2760 gram.. Verder verslag volgt nog wel maar is irritant typen op m'n telefoon..

8. rhea90

rhea90 Actief lid

5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    Voor iedereen die bevallen is: gefeliciteerd!!!
    Lekker genieten van jullie kleine wondertje en ik hoop dat jullie snel weer herstellen!
    Inmiddels is mijn nicht, schoonzus en goede vriendin bevallen afgelopen maand. IK WIL OOK! Haha
    En dan te bedenken dat het nog wel 3,5 week kan duren! :D. Nou we zullen het wel zien. Geduld is een schone zaak. Voor de rest nog succes met de laatste loodjes!

9. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Gefeliciteerd KAL ik had het vermoeden al hihi, aangezien je niet op mn pb reageerde hihi.

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Gefeliciteerd KAL!! Had ik bij mijn eerste ook, ze lieten de katheter ook iets langer in ivm zwelling. Lekker genieten nu!

11. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Gefeliciteerd kal!! Bij mij heeft de katheter gezeten tot de volgende ochtend. Vond ik wel best, want dan hoefde ik mijn bed niet uit.

12. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Gefeliciteerd KAL! :)

13. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Hadden jullie een katheter omdat jullie een ruggenprik hadden? Ik had ook een ruggenprik maar heb geen katheter gehad...

14. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Bij mij heeft de katheter 2 dagen gezeten. Vond het de 1e dag niet erg, maar moest de volgende dag me bed uit en douche met dat ding.
    Dat ging wel goed maar voelde me er niet prettig bij. Was blij dat ie eruit ging:D

15. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @nietverwacht: denk bij mij omdat ik nog op de ok ben beland?

16. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    @Nietverwacht; Ik had ook een ruggenprik en geen katheter hoor :) Ze hebben alleen 1x met de katheter gekeken of ik mijn blaas na ruggenprik wel goed leeg kon plassen ;) Daarna ging ie er meteen weer uit!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja, je krijgt dacht ik altijd een katheter dan ivm geen controle over urine verlies dan

18. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ik heb geen ruggenprik gehad bij B.☆, maar wel een katheter ivm waarsch een stolseltje en sws zwelling. Geloof dat hij er 48 uur ingezeten heeft maar weet het niet meer zeker. Vond het vooral een onding omdat ik hem continue vergat en dan uit bed wilde stappen aan de andere kant als waar die zak hing enz, auw auw auw!!!
    Denk dat het er alleen maar om gaat of je wel of niet zelf goed kunt (uit)plassen, los van hoe je bevallen bent zeg maar.

19. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Ik had tijdens de ruggeprik geen katheter, werd wel gekatheteriseerd, maar dat doen ze met kleine korte dingetjes. Maar omdat ik zo hard heb moeten persen was m'n onderkantje zo gezwollen dat ze bang waren dat ik niet zou kúnnen plassen. Maar ik was blij dat ie er zat hoor!! Ben pas zondag voor het eerst sinds de ruggeprik uit bed geweest omdat ik het echt niet eerder kon. En nog steeds gaat van de stoel afkomen om te gaan plassen en op de wc zitten heel erg moeizaam....

We zijn halverwege de ochtend thuis gekomen, dus zal, als ik straks misschien tijd heb, even vertellen hoe de bevalling gegaan is...

20. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Ik heb een catheter gehad vanwege de spinale anesthesie en de keizersnede. De ochtend erna is die er meteen uitgegaan hoor. Ze doen dat standaard bij een keizersnede zodat je met een lege blaas de ok ondergaat en vervolgens omdat je geen gevoel hebt van onderen en als je een volle blaas hebt de baarmoeder niet goed zich terug kan trekken.

Deel Deze Pagina