1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Blijkbaar vanmiddag al een e-mail ontvangen van MvM om een afspraak te maken voor de intake. Zojuist terug gemaild, dus waarschijnlijk binnenkort! :D

2. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Kan mijn bericht niet meer wijzigen..., maar MvM komt morgen middag rond 13:00 langs! :)

3. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Hoi hoi,

Ik kom mij hier alvast 'aanmelden' maar lees/praat nog veel mee op het nod forum. Vandaag een positieve test en 29 november is mijn nod. Ik wacht nog even af voordat ik de vk ga bellen ivm vroege miskraam vorige ronde.

Hoi Modra hier ben ik dan! :)

4. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Hoi Doornstruikje! Welkom! Spannend... Hopen dat het allemaal goed blijft lopen! :) (Vast wel toch? ;) )

5. marjon30

marjon30 Lid

23 aug 2014
    61
    0
    0
    @modra wat erg voor je zus...en moeilijk voor jou...hoop voor jullie beide dat ze het toch super leuk zal vinden want tante zijn is ook er speciaal. Maar dat het pijn bij haar zal doen staat vast

@pmk super dat iedereen er super blij mee is. En zelfs je rematoloog wat leuk dat hij zo mee leeft. Hoop dat het stoppen met medicijnen niet te veel klachten op gaat leveren en je lekker kunt genieten van je zwangerschap.

@doornstruikje gefeliciteerd! Zal zeker spannend zijn maar ik duim met je mee hoor

Ikzelf heb niet bij elke pijntje, gevoel het idee dat het fout gaat. Misschien komt dit ook omdat ik door mn vorige zwangerschap weet hoe het voelt. En heb ik het gevoel dat het goed zit daar zal het ook wel mee te maken hebben al weet je dat nooit.
    8 december heb ik de intake met mvm. Wel benieuwd hoor want dit is de eerste keer dat ik mee doe. Vanavond lampionen optocht gelopen met de kleine meid. Was weer erg leuk maar vond het toch moeilijk mijn mond te houden tegen de vrienden die ik tegen kom hihi lekker genieten van een uurtje tv voor ik mijn bed weer opzoek.
    Fijne avond!

6. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Ook ik kom hier graag meepraten! Ik ben nu zwanger van ons 3e kindje. Uitgerekende datum zou 8 augustus zijn.

Dames ook jullie uiteraard een hele goede zwangerschap gewenst!

@pmk mijn zus heeft RA en slikte een hoge dosering MTX en moest hier 1 jaar mee gestopt zijn voordat ze zwanger raakte. (Ivm misvormingen bij het kindje) die tijd heeft ze uiteraard heel veel last gehad. Tijdens haar 3 zwangerschappen (waarvan 1 een tweeling) voelde zij zich geweldig. Dit schijnt heel veel voor te komen door een hormoon dat je waarschijnlijk aanmaakt als je zwanger bent. Helaas zijn ze er nog niet uit welk hormoon dit zou kunnen zijn. Anders hadden ze er nu wat tegen ;)
    Mijn zus zei dan ook " ik zou mijn hele leven wel zwanger willen blijven"

Wat betreft vertellen willen wij het voorlopig nog even onder ons houden. Helaas heb ook ik de ervaring van een mk met 10+3 weken. Vandaar dat ik ook niet mee zal doen aan moeders voor moeders. Ten eerste woon ik aan een drukke doorgaande weg, waar iedereen de bussen kan zien staan. Dus dat is niet handig als je het stil wil houden. Daarnaast zijn mijn ouders hier dagelijks over de vloer ivm de verbouwing van ons huis die mijn vader uitvoert.

Wat betreft klachten eigenlijk nog niets. Dit was bij mijn twee vorige ook het geval. Toen kreeg ik alleen wat last van een weeig gevoel 's morgens en dat ging weg als ik wat at.

Ik ga nu slapen! Doei

7. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    @Marjon: Ik denk ook wel dat het soepel zal verlopen hoor :) Op het moment vind ik mijn klachten echt heel erg nihil vergeleken met mijn ergste punt :) Het zal dus allemaal wel los lopen! :D
    Tsja, ik denk dat ik gewoon een angsthaas ben dan... Je leest zoveel verhalen op het internet (ik ben er al mee gestopt ook op dit forum!) dat de vrees ervoor wel toe slaat. Ga ook a.s. dinsdag even duidelijk vermelden dat ik echt wil dat ze heel erg goed mijn B12 in de gaten houden... Brrrr

@N80: Welkom! Jij mag dus bevallen als ik jarig ben ;) Gefeliciteerd met je zwangerschap. Voor jou ook nu hopen dat het een plak beeb is :) Gaat vast helemaal goed komen :)
    Ai.. ze komen dus met een bus die duidelijk is? Haha.. kan nog leuk worden dan! Buuf beneden zal dan waarschijnlijk binnen no time voor de deur hier staan om te koekeloeren ;) Nieuwsgierig vrouwtje :D
    MTX.. verschrikkelijk medicijn! Ik ben er toen der tijd gelukkig zwaar allergisch voor geworden, maar wat een rot medicijn vond ik dat zeg.... Altijd na het slikken minimaal 1-2 dagen misselijk/ziek er van. Ben blij dat ik er toen jaren geleden vanaf mocht. Tijd toen aan de prednison gezeten, maar daar ben ik enorm van aangekomen (nu er gelukkig weer vanaf). Zat nu op Plaquenil in combinatie met 2 pijnstillers (Celebrex en simpele Paracetamol 1000mg pillen). Toen we begonnen met proberen zwanger te raken was ik wel al gestopt met de celebrex. Je leest inderdaad heel veel verhalen dat het heel goed gaat tijdens zwangerschap, dus ik maak me niet al te druk :) Heb zelf JRA, wat eigenlijk hetzelfde is als RA, alleen dan dat het al gediagnosticeerd is voor mijn 18e (Ik was 11 toen het begon).

Gister avond weer krampen en trekken gevoel in mijn onderbuik/lies. Denk dat mijn baarmoeder weer aan het groeien was. Vandaag helemaal nergens last van. Zo maar eens wat doen in het huis, dan heb ik dat gehad. Om 13:00 is MvM hier, zou fijn zijn als ik daarvoor het meeste al gehad heb :)

Lijstje weer aangevuld:
    Afspraken VK
    2 December PMK - Intake
    2 December Modra - Intake
    11 December Marjon30 - Intake en echo
    23 December Wensje88 - Intake en echo

Uitgerekend
    1 Augustus
    Modra
    PMK
    Wensje88

3 Augustus
    Marjon 30

8 Augustus
    N80

8. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Hoi dames ik kom mij ook melden! Eergisteren een lichte test gehad. Had al pijnlijke borsten en een opgezette buik in de avond. Op 8 dpo had ik een 0,2 dipje en ben licht misselijk. Dus was erg spannend. Vanochtend steeg mijn temp met 0,1 ipv dalen naar 36,3 dus weer getest en is heel duidelijk!

Volgens berekening ben ik 7 Augustus uitgeteld van ons derde kindje. Erg spannend allemaal omdat voor mijn tweede en hele reeks miskramen gehad. Ik ben ook incognito in verband met herkenning. Als we hier iedereen vertellen dan kom ik meekletsen met mijn andere account ;) Hopelijk kunnen we het nog even voor ons houden. Ik groei namelijk heel snel en was bij de vorige heel erg misselijk voor maanden. Zal de lijst aanvullen.

Afspraken VK
    2 December PMK - Intake

Uitgerekend
    1 Augustus
    Modra
    PMK
    Wensje88

3 Augustus
    Marjon 30

7 Augustus
    mo leannan

8 Augustus
    N80

9. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    @Pmk: dat moe zijn herken ik wel bij tijd en wijle! En dat met die pijntjes heb ik ook wel een beetje.
    Ik denk niet dat mijn zus heel jaloers of heel blij zal zijn. Ik denk eerder gewoon dat het hard aankomt, dat ze verdrietig is voor haarzelf maar wel blij voor ons. Leuk dat je ouders en grootouders zo enthousiast waren, super!
    Fijn dat je zo mag stoppen met de medicatie! :) Fijn ook dat je op het moment niet zoveel last hebt! Leuk van MVM!

Jaaa, superleuk Doornstruikje! Hoop heel erg ook een mooie plakker!

@Marjon: Dank je, ik hoop ook dat ze het wel leuk gaat vinden. :) Maar inderdaad, het zal ook pijn doen... Beladen onderwerp dan toch hè, zwanger, kinderen.

Welkom N80, leuk! :D

Welkom MoLeannan! Moeilijk zeg, zoveel miskramen, lijkt me echt verschrikkelijk. :( Een hele goede zwangerschap gewenst en gezellig dat je hier bent!

Hier heb ik een beetje baaldagje, gisteren mijn moeder wel verteld en ah ze was op zich wel positief hoor, maar ze moest ook nog aan het idee wennen en dit en dat en dan toch een beetje zo'n meh gevoel aan over gehouden. En ik wist eigenlijk al van tevoren dat het zo'n reactie zou worden, mijn moeder is ook een beetje een verhaal apart maar toch wil ik dan ergens gewoon een enthousiaste reactie... En heb ik er toch geen fijn gevoel bij nu. En meh, nu was ik vandaag vrij maar moet ik alsnog invallen voor iemand die ziek is... Dag vrije dag, hallo langere reeks werken. Maar ja, sorry voor het klaaguurtje. ;)

10. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    @Mo Leannan: Welkom en gefeliciteerd! Hopelijk bij jou ook gewoon een goede plak beeb. Ontzettend naar van de reeks miskramen voor je 2e... Ik snap goed dat de angst erin zit. Probeer er (net als ik) niet teveel bij stil te staan en zet je gedachten op andere dingen. Wat bij mij goed helpt is lekker een filmpje of serie kijken 's avonds en overdag bezig blijven :)

@Modra: Ja verschrikkelijk die vermoeidheid! Ik heb het gelukkig niet elke dag even erg, maar soms.. pff!! Dan lig ik het liefst de hele dag op bed lekker film te kijken, maar dat gaat dan niet haha.
    Jammer dat je niet de reactie kreeg waar je op hoopte. Ik kan begrijpen dat dit een beetje frustrerend is voor je. Misschien heb je een goede vriendin waar je het aan kwijt kan die wel enthousiast voor je is? Eentje die natuurlijk wel dr mond dicht kan houden ;)

11. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    MvM is hier zojuist geweest. Testje gedaan en toen ze hoorde dat ik zo pril was zei ze meteen al... dan heb je kans dat we te vroeg testen en dat je test heel licht is of niet eens oploopt... Afijn, ik heb het tegendeel bewezen. Ze was verrast! Ze zei zelfs volgens mij ben je dan verder dan 4+5...

12. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Gefeliciteerd meiden! Alweer een augustus 2015 topic!
    Onze jongste telg is op 9 augustus geboren!
    Geniet ervan allemaal en een fijne zwangerschap gewenst!

13. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Welkom meiden!!

Wow PMK wat een mooie test! :D

14. Sophietje11

17 okt 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden!

Heel voorzichtig kom ik hier ook om het hoekje kijken!
    Ik ben 2 augustus uitgerekend. Hopelijk vind ik snel een beetje vertrouwen in mijn lijf! Over drie weken heb ik mijn eerste echo bij de gynaecoloog.

Liefs, Sophietje

15. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Dank je wel Ukkie! :)

welkom Sophietje! Spannend van de eerste echo! Ik kijk ook naar mijn eerste echo uit! :)

Afspraken VK
    2 December PMK - Intake

Uitgerekend
    1 Augustus
    Modra
    PMK
    Wensje88

2 Augustus
    Sophietje11

3 Augustus
    Marjon 30

7 Augustus
    mo leannan

8 Augustus
    N80

16. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Afspraken VK
    2 December PMK - Intake

Uitgerekend
    1 Augustus
    Modra
    PMK
    Wensje88

2 Augustus
    Sophietje11

3 Augustus
    Marjon 30

5 Augustus
    Puk2015

7 Augustus
    mo leannan

8 Augustus
    N80[/QUOTE]

17. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Welkom Puk ;)

18. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Hallo Dames,

Na 2 missed abortions in maart en augustus 2014, zijn wij weer zwanger geworden. Ben erg bang dat het weer mis zal zijn.

Maar goed, in mijn leven gaan dingen nooit zoals ik ze gepland wil hebben. En nu dus ook, haha, ben zelf 4 augustus jarig(mijn moeder de 18de) en ben 5 augustus uitgerekend, ahaha....:D

Ach nou ja we redden dit ook wel!!

19. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Oooh Puk heb jij ook een positieve test!!! Wiieeh wat leuk!!

Ik meld me hier ook. 2x een positieve test, morgen mijn nod dus ik meld me hier ook alvast hoor :p

De app zegt dat ik 8 augustus ben uitgerekend. Ik vind het wel leuk, want 7 augustus is mijn nichtje jarig. Ik weet nog toen ik ik haar begin november zag en zei tegen haar dat als het deze ronde raak zou zijn ik rond haar verjaardag uitgerekend zou zijn dat zij zoooo enthousiast was!

Heel spannend allemaal! Ik ga ook even een ticker aanmaken :D

20. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Whieee gezellig!! Echt vet cool!! Maar er zijn meer mensen die door zijn, die ik ontmoet heb in het nod groepje!! Nu maar hopen dat we allemaal door gaan tot het einde..

Deel Deze Pagina