Prima geslapen tot 5.00. Toen begon de misselijkheid alweer . Sindsdien praktisch niet meer geslapen. Maar wat irri van je vriend zeg, al herken ik de reactie wel een beetje van mijn vriend . Hij heeft dat soms ook. Hihi Vandaag 40-jarig huwelijksfeest van mijn ouders. Vermoed dat ik einde vd dag wel gesloopt ben.
Zo, ontbijt is op, dus nu inpakken. Alles ging lekker me het bakken, maar gisteravond was ik wel kapot. Manlief kwam gister binnen met het nieuws dat zijn zusje gebeld had. Ze heeft tegelijk als mij 2 miskramen gehad. Alleen heeft zij voor curretage gekozen en ik voor pillen. Zij hebben hun bloed laten testen na de 2de miskraam en hebben hier nu uitslag van gekregen. Maar omdat manlief nog aan het werk was belde ze zondag wel weer. Ben erg benieuwd. Maak me ook wel een beetje zorgen, want straks is het wat met de chromosomen, straks weer een miskraam voor mij of een gehandicapt kindje? Spookt van alles door mijn hoofd. Maar goed aan een chromosoom afwijking kun je niks doen, las ik ergens. Afwachten, maar merk wel dat ik het spannend vind. Maar van de andere kant, man maak je niet druk. Het kan maar zo zijn dat het goed gaat bij ons... SYRV, bij welk echocentrum ben jij geweest? Jij had toch al een uitwendige echo? Wil namelijk misschien toch mijn echo eerder doen, maar ik wil geen inwendige, puur omdat het steeds mis was of mis is gegaan na een inwendige echo.
Goedemorgen! Hier goed geslapen, alleen met hoofdpijn wakker geworden. Maar dat trekt straks vast wel weer weg! @puk: bij vita in het martiniziekenhuis. Ik vond het zelf nogal apart dat ze met deze termijn al een uitwendige echo ging maken, maar ze wilde het graag proberen zei ze. En ik moest ontzettend nodig plassen, wat ervoor zorgde dat ze het uiteindelijk goed kon zien. Maar je wil je echo vooruit halen dus? Gewoon voor je eigen rust of is er een andere reden? En wat als ze het uitwendig nog niet (goed) kunnen zien? de echoscopiste zei wel dat als ze het uitwendig niet goed kon zien, ze het inwendig wilde proberen. @monique: wat vervelend die misselijkheid. Slik je er wat voor of gaat het langzaamaan vanzelf beter? @nietverwacht: oh bah, klinkt als een horrornacht! Was er iets met je zoontje aan de hand of wilde hij gewoon uit bed? Nou ja misschien een goede voorbereiding voor in augustus. Dan zullen we er per nacht ook wel een paar keer uit moeten
Tandjes die doorkomen, kramp in zn buikje verkouden worden en het liefst heel dicht bij mama zijn hielden hem wakker vanmorgen. Nu slaapt ie alweer een tijdje. Ik heb tijdens de vorige zwangerschap ook nooit een uitwendige echo gehad. En had toen met 5w4d een echo al. Ben benieuwd of het nu nodig is! Dinsdag zal k het weten! Wordt stiekem wel zenuwachtig hoor voor de echo
Goedemorgen dames! Ik mag me hier ook melden! Heb vorige week een positieve test gedaan, uitgerekende datum 14 augustus! Gefeliciteerd jullie allemaal, hoop dat onze kleintjes allemaal mooi blijven zitten!
Welkom!! Ik reageer straks even inhoudelijk... Nu alleen even het aangepaste lijstje weer Afspraken VK en GYN december 2014 16, Nietverwacht - Echo 16, Tazzy - Echo 17, Tatie - Intake + Echo 19, Magnolia83 - Echo 19, N80 - Intake(gyn) 22, Rhea90 - Echo(gyn) 23, Modra - Echo 23, Wensje88 - Intake + Echo 24, Gelukkigemoeder - Echo (gyn) 29, Wensmamma - 1e afspraak Gyn 29, Suzanneke - Echo + Intake 29, Lindaatje22 - Intake 30, Mo leannan - Intake + Echo 31, Monique041982 - Intake januari 2015 2, SYRV - Intake + Echo 2, Gelukkigemoeder - Echo 5, pmk - Termijn echo 7, Famke1989 - Echo 8, Gelukkigemoeder - Intake 9, Lindaatje22 - Echo 12, Puk2015 - Intake + Echo 15, Soof85 - Echo Uitgerekend: 1 augustus Modra - PMK - Wensje88 - SYRV 2 augustus Sophietje11 3 augustus Marjon 30 - Nietverwacht - Monique041982 5 augustus Puk2015 - Magnolia83 - Tatie 6 augustus Gelukkigemoeder 7 augustus mo leannan 8 augustus N80 - Wensmamma - Minieme1984 - Suzanneke 9 augustus MamaNiess 10 augustus Tazzy 12 augustus Typfoudt 13 augustus lindaatje22 14 augustus Famke1989 - Joanniej14 -LauieD 15 augustus Rhea90 23 augustus Soof85 (Geen zekerheid ivm onregelmatige cyclus!) Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... Doornstruikje MamaDeluxe5 Annemie
Afspraken VK en GYN december 2014 16, MamaNiess - intake vk 16, Nietverwacht - Echo 16, Tazzy - Echo 17, Tatie - Intake + Echo 19, Magnolia83 - Echo 19, N80 - Intake(gyn) 22, Rhea90 - Echo(gyn) 23, Modra - Echo 23, Wensje88 - Intake + Echo 24, Gelukkigemoeder - Echo (gyn) 29, Wensmamma - 1e afspraak Gyn 29, Suzanneke - Echo + Intake 29, Lindaatje22 - Intake 30, Mo leannan - Intake + Echo 31, Monique041982 - Intake januari 2015 2, SYRV - Intake + Echo 2, Gelukkigemoeder - Echo 5, pmk - Termijn echo 7, Famke1989 - Echo 8, Gelukkigemoeder - Intake 9, Lindaatje22 - Echo 12, Puk2015 - Intake + Echo 15, Soof85 - Echo Uitgerekend: 1 augustus Modra - PMK - Wensje88 - SYRV 2 augustus Sophietje11 3 augustus Marjon 30 - Nietverwacht - Monique041982 5 augustus Puk2015 - Magnolia83 - Tatie 6 augustus Gelukkigemoeder 7 augustus mo leannan 8 augustus N80 - Wensmamma - Minieme1984 - Suzanneke 9 augustus MamaNiess 10 augustus Tazzy 12 augustus Typfoudt 13 augustus lindaatje22 14 augustus Famke1989 - Joanniej14 -LauieD 15 augustus Rhea90 23 augustus Soof85 (Geen zekerheid ivm onregelmatige cyclus!) Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... Doornstruikje MamaDeluxe5 Annemie
Thanks MamaNiess voor het aanvullen! Nou hier dan even inhoudelijk reageren! Wat ergeren betreft.. Ik liep net in de Jumbo om lekker Jus D'orange te halen en voor mijn vriend croissantjes. Het is hier alleen zo dat je die zelf moet pakken uit zo'n bak met een tang. Afijn, ik sta daar netjes met die tang de croissantjes uit de bak te vissen komt er ineens een wijf (ja WIJF) naast me staan en die zit zo te kijken. Zegt ze ineens "Ik pak ze gewoon met mijn handen." Dus ik reageer nog netjes en beleefd terug en zeg "Ik niet, dat vind ik onhygienisch." Waarop zij al meteen beledigd reageerde met "Hoezo, je eet ze toch zelf op?!". PFFFF BEMOEI JE MET JE EIGEN STRONT!!! Reageerde toen ook even met "Stel nou dat ik nu ergens poep bacterieen opgelopen heb op mijn handen hier in de winkel. Met deze lekkere poep handen ga ik dan in die bak zitten graaien naar croissantjes. OOPS! Ik raakte zojuist jouw croissantje aan. Eet smakelijk!" waarop ze mij een beetje verbaast en raar aan keek en vervolgens liep ik maar weg Ziekenhuis: Wat een nare ervaring!! Ik zou ook liever geen nummertje willen zijn.. @Minieme: Oops! Ik heb je ook aangevuld in de lijst bij afspraken! @Lindaatje: Hopelijk kunnen jullie het dan toch nog gezellig hebben na zo'n bericht. Ik zou er een nare smaak van in mijn mond over houden. Veel plezier in ieder geval. @SYRV: Leuk dat je vriendinnen zo positief reageerde!! @NietVerwacht: Heerlijk geslapen... wel tussendoor wakker om te plassen enz... maar daarna weer lekker in slaap gesukkeld. Jammer van jouw helse nacht Hier weinig in de planning staan, lekker rustig houden. Denk dat ik mijn Super Nintendo maar weer eens uit het stof ga halen.. Afspraken VK en GYN december 2014 16, MamaNiess - Intake 16, Nietverwacht - Echo 16, Tazzy - Echo 17, Tatie - Intake + Echo 19, Magnolia83 - Echo 19, N80 - Intake(gyn) 22, Rhea90 - Echo(gyn) 23, Modra - Echo 23, Wensje88 - Intake + Echo 24, Gelukkigemoeder - Echo (gyn) 29, Wensmamma - 1e afspraak Gyn 29, Suzanneke - Echo + Intake 29, Lindaatje22 - Intake 30, Mo leannan - Intake + Echo 31, Monique041982 - Intake 31, Minieme1984 - Intake + Echo januari 2015 2, SYRV - Intake + Echo 2, Gelukkigemoeder - Echo 5, pmk - Termijn echo 7, Famke1989 - Echo 8, Gelukkigemoeder - Intake 9, Lindaatje22 - Echo 12, Puk2015 - Intake + Echo 15, Soof85 - Echo Uitgerekend: 1 augustus Modra - PMK - Wensje88 - SYRV 2 augustus Sophietje11 3 augustus Marjon 30 - Nietverwacht - Monique041982 5 augustus Puk2015 - Magnolia83 - Tatie 6 augustus Gelukkigemoeder 7 augustus mo leannan 8 augustus N80 - Wensmamma - Minieme1984 - Suzanneke 9 augustus MamaNiess 10 augustus Tazzy 12 augustus Typfoudt 13 augustus lindaatje22 14 augustus Famke1989 - Joanniej14 -LauieD 15 augustus Rhea90 23 augustus Soof85 (Geen zekerheid ivm onregelmatige cyclus!) Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... Doornstruikje MamaDeluxe5 Annemie
Hahaha heerlijk om jullie verhalen te lezen! Dat is nu precies de reden dat ik me heb aangemeld.. Ik heb zo'n kl*te ochtend gehad, haat aan HCG.. Maar word weer een beetje opgevrolijkt door te lezen dat ik niet de enige ben.. Kan me van mijn vorige zwangerschappen (gezonde dochter in 2010 en MK in 2013) niet herinneren dat ik me bij 5 weken al zo voelde... Hoort er allemaal bij, dat weet ik wel, en alle zwangerschappen zijn anders, maar 2 uur huilen om niks??
Welkom! Aawh, 2 uur huilen? Nou je kan in ieder geval de hormonen de schuld geven! @pmk: whaha! Zo jij was lekker fel met je poepbacterieën! Ben benieuwd of ze na je verhaal überhaupt nog zin had in een broodje. Maar ik ben het wel met je eens hoor, die dingen hoor je met een tang te pakken. Alleen vind ik wel dat ze daar wel is wat beters op kunnen verzinnen. Probeer maar eens zo'n dikke Italiaanse bol met zo'n ienieminie tangetje te pakken, tegen sluitingstijd sta je er nog! Ik wilde jullie trouwens onze eerste echo niet onthouden. Je ziet echt nog helemaal niks eigenlijk, maar toch ben ik trots! Dat kleine bolletje bij het pijltje is ons kleine boontje Oh zie dat ie gedraaid staat. Nou sorry voor de gedraaide nekken
Ik kan mij hier geloof ik ook aanmelden: ik ben volgens de huisarts uitgerekend voor 11 augustus. En ik heb mijn intake en eerste echo op 12 januari. Dat lijkt nu echt nog zo ongelofelijk ver!! Ik kan al bijna niet meer wachten .
Afspraken VK en GYN december 2014 16, MamaNiess - Intake 16, Nietverwacht - Echo 16, Tazzy - Echo 17, Tatie - Intake + Echo 19, Magnolia83 - Echo 19, N80 - Intake(gyn) 22, Rhea90 - Echo(gyn) 23, Modra - Echo 23, Wensje88 - Intake + Echo 24, Gelukkigemoeder - Echo (gyn) 29, Wensmamma - 1e afspraak Gyn 29, Suzanneke - Echo + Intake 29, Lindaatje22 - Intake 30, Mo leannan - Intake + Echo 31, Monique041982 - Intake 31, Minieme1984 - Intake + Echo januari 2015 2, SYRV - Intake + Echo 2, Gelukkigemoeder - Echo 5, pmk - Termijn echo 7, Famke1989 - Echo 8, Gelukkigemoeder - Intake 9, Lindaatje22 - Echo 12, Puk2015 - Intake + Echo 12, Sillemie - Intake + Echo 15, Soof85 - Echo Uitgerekend: 1 augustus Modra - PMK - Wensje88 - SYRV 2 augustus Sophietje11 3 augustus Marjon 30 - Nietverwacht - Monique041982 5 augustus Puk2015 - Magnolia83 - Tatie 6 augustus Gelukkigemoeder 7 augustus mo leannan 8 augustus N80 - Wensmamma - Minieme1984 - Suzanneke 9 augustus MamaNiess 10 augustus Tazzy 11 augustus Sillemie 12 augustus Typfoudt 13 augustus lindaatje22 14 augustus Famke1989 - Joanniej14 -LauieD 15 augustus Rhea90 23 augustus Soof85 (Geen zekerheid ivm onregelmatige cyclus!) Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... Doornstruikje MamaDeluxe5 Annemie[/QUOTE]
Heb als het goed is onze lijst aangepast. Zo en nu ga ik weer even verder kijken naar Ik hou van Holland, en ondertussen even skypen met vriendinnen. Lekker luier avondje.. Vriendjelief is even gamen en ondertussen vuurwerk aan het kijken op de pc..
Hi, ik lees al een paar dagen mee met jullie verhalen. Ben vandaag 6 weken zwanger van (hopelijk) mijn derde kindje. Super spannend weer want heb al meerdere MK's gehad. Zo te lezen ben ik niet de enige die dit heeft gehad. Hopelijk komt het dit keer goed. Het gevoel is wel goed dus daar hou ik me maar aan vast. Nog 11 dagen en dan eerste echo, aansluitend op vakantie dus ik hopelijk kan ik dan met goed gevoel lekker weg.
Oh ja qua kwaaltjes valt het hier mee (behalve dat korte lontje dan) en 's avonds kan ik mijn buik al helemaal rond opblazen. Zijn gewoon de darmen maar toch wel grappig.
Goedemorgen! Welkom nieuwe dames! Hier vannacht weer een helse nacht gehad. Mn aapje ging weer elke keer keihard huilen maar weet echt niet hoe dat komt. Van 7 tot 12 savonds slaapt hij prima, maar daarna iedere keer wakker. Blegh. Kben kapot! Vandaag lekker met t gezinnetje op bed filmpjes kijken en helemaal niets doen. Manlief nog een weekje werken en dan heeft hij ook vakantie! Ik moet nog steeds kleding voor mezelf hebben voor kerst, van de week maar eens zoeken naar wat leuks fijne zondag dames!
@nietverwacht, dat is wel balen zeg. Zeker nu je zwanger bent, kan dat erg lastig zijn. Gisteren moest mijn jongste ook opeens spugen terwijl we in de auto onderweg waren naar vrienden. Dus maar omgedraaid, kleine in bad en bed en vrienden afgezegd. Ze is nog geen 2 en praat nog niet dus ze kan ook niet zeggen wat er aan de hand is. Erg lastig, zeker in jouw geval als het de hele nacht is.
Heerlijke zondag! Gisteravond een super feest en overdag een super training gehad met veel Herbalife collega's! Dat feesten...ging ook heerlijk! Had nergens last van. Eind van de middag wel; m'n energie was op. Maar op de hotelkamer kwam de zin in de avond. Ik heb wel van de week een rekbaar kerstrokje gekocht, want de anderen passen niet meer dicht hahah! Hier idd veel opgeblazen buik gevoel aan de 2e helft van de dag. En heel licht, heel af en toe begint de misselijkheid, maar is ook zo weer weg. Verder weinig nieuws. Soms wat onzeker over het feit dat ik nog niet veel ongemakken ervaar, maar verder dan dat kom ik niet. T gevoel is goed, dus t zal ook wel goed komen 😄😄
Goedemiddag dames, Wat is het hier rustig!! Zijn jullie zo druk op zondag rustdag, haha. @borelli: welkom en gefeliciteerd! Spannend de eerste echo! Ik hoop dat jullie met een fijn gevoel op vakantie kunnen gaan daarna. @nietverwacht: he wat vervelend, dat breekt je echt op he! Nou lekker rustig aan vandaag! @hier: ik ben de hele dag al aan het opruimen. Kledingkasten allemaal uitgeplozen en weer opnieuw netjes opgevouwen en ingedeeld. Inloopkast opgeruimd, slaapkamers opgeruimd en netjes gemaakt. Lijkt wel vervroegde nesteldrang, haha. Zometeen nog een lekker groentesoepje maken, en dan ben ik vast wel uitgeblust.