Woensdagmiddag 14:45 moet ik me melden bij de gynaecoloog. Ze wouden me zo snel mogelijk zien. Ben benieuwd.
Afspraken VK en GYN december 2014 16, MamaNiess - Intake 16, Nietverwacht - Echo 16, Tazzy - Echo 17, Tatie - Intake + Echo 17, Puk2015 - gesprek Gyn + misschien Echo 19, Magnolia83 - Echo 19, N80 - Intake(gyn) 22, Rhea90 - Echo(gyn) 23, Modra - Echo 23, Wensje88 - Intake + Echo 24, Gelukkigemoeder - Echo (gyn) 29, Wensmamma - 1e afspraak Gyn 29, Suzanneke - Echo + Intake 29, Lindaatje22 - Intake 30, Mo leannan - Intake + Echo 31, Monique041982 - Intake 31, Minieme1984 - Intake + Echo januari 2015 2, SYRV - Intake + Echo 2, Gelukkigemoeder - Echo 5, pmk - Termijn echo 7, Famke1989 - Echo 8, Gelukkigemoeder - Intake 9, Lindaatje22 - Echo 12, Puk2015 - Intake + Echo 12, Sillemie - Intake + Echo 15, Soof85 - Echo Uitgerekend: 1 augustus Modra - PMK - Wensje88 - SYRV 2 augustus Sophietje11 3 augustus Marjon 30 - Nietverwacht - Monique041982 5 augustus Puk2015 - Magnolia83 - Tatie 6 augustus Gelukkigemoeder 7 augustus mo leannan 8 augustus N80 - Wensmamma - Minieme1984 - Suzanneke 9 augustus MamaNiess 10 augustus Tazzy 11 augustus Sillemie 12 augustus Typfoudt 13 augustus lindaatje22 14 augustus Famke1989 - Joanniej14 -LauieD 15 augustus Rhea90 23 augustus Soof85 (Geen zekerheid ivm onregelmatige cyclus!) Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... Doornstruikje MamaDeluxe5 Annemie
Spannend Puk, succes alvast voor woensdag. Ik ben nog steeds niet helemaal lekker. Mijn buik is nog steeds van slag en ik ben met vlagen misselijk. Hopelijk heb ik gewoon een griepje te pakken en is dit niet iets wat ik nu elke nacht/ochtend ga meemaken. Gelukkig nog maar uurtje werken, daarna duik ik even lekker paar uur mijn bed in.
Spannend Puk! Ik voel me prima nog steeds, gisteravond bij naar bed gaan wat last van mijn boobies maar dat is dan 's ochtends ook weer weg. Morgen eerste echo, dat vind ik best wel spannend, hopelijk is alles gewoon goed!! Oh en ik kon het niet laten, ik weet het, nogal vroeg maar we hebben gisteren een kamertje gekocht Ik zag zo leuk kamertje op marktplaats, ik moest hem gewoon hebben!! Helemaal blij mee, nu wel extra duimen dat alles goed mag blijven gaan, heb er een soort helemaal de zenuwen van dat ik dat nu al gekocht heb
Oeeh, dat is zeker wel heel snel hoor.. Ik zou dat nog niet echt durven. Zou dan pas in later stadium worden gedaan. Eerst meer zekerheid hebben..
Ik heb dat zelf ook wel hoor maar vond het kamertje echt zo ontzettend leuk en ik vind niet snel iets leuk dus tsja na lang overwegen toch maar gedaan. Mocht het fout gaan dan kan ik het altijd doorverkopen maar hopelijk is dat niet nodig!
Heb stiekem toch maar even op mp gekeken hoor, staat leuk spul tussen! En hier ook al stiekem een wereld aan rompers liggen en nog wat ander unisex kleertjes.. Had vannacht gedroomd dat ik een meisje zou krijgen haha.. Mn zoontje wil namelijk graag een zusje hebben haha.. (zijn redenering; mama ik wil een zusje, want een zusje heb k nog niet...) Maar de schat heeft ook nog geen broertjes haha..
Vanochtend mvm hier geweest, zou officieel pas 19 december mogen beginnen omdat ik dan volgens mijn berekening 6 weken ben.. maar er kwam binnen no time zo'n dikke knal streep op het schermpje van de test dat ik per direct mag beginnen. Volgens haar was ik de 6 weken al gepasseerd... hebben jullie hier ervaring mee?
Ik twijfel nog of ik dit keer mee zou doen met MvM, vorige keren zo uitgedroogd geweest dat ik het niet heb gedaan.. Mensen zijn wel langs geweest met de uitleg e.d. Maar ben gewoon zo bang dat ik weer ga uitdrogen, en dat MvM dan toch niet zoveel kan doen met mijn urine..
Ik heb er geen ervaring mee. Mijn eerste zwangerschap en ik woon in Duitsland dus doe er niet aan mee. Wel goed dat je het doet hoor!!
Blegh uitgedroogd! Vreselijk! Was ik de vorige zwangerschap ook 2 keer. Hopelijk nu niet. De misselijkheid begint toch wel te komen! Vooral als ik maar een klein beetje trek heb moet ik snel ergens naartoe waar ik kan spugen. Ik doe niet mee met MVM. Had het wel graag gedaan maar de bussen moet je hier wegbrengen en dat is precies op de dag dat mn vriend de hele dag werken is en laat thuis is. En het afhaal/inlever punt zit 2 dorpen verderop dus daar kom ik ook niet echt makkelijk op de fiets. Wat is het een rotweer buiten zeg! Echt depressief weer.
Behoorlijk last van HG gehad, dus heb in het ziekenhuis aan het infuus gelegen.. Nu ben ik op fb lid van het steunpunt van HG en lees ik gewoon dat het gewoon nog erger kan, daar zitten gewoon mensen die gewoon aan de sonde voeding zitten, en vond het al erg om 2x opgenomen te worden en aan het infuus te moeten... Deze zwangerschap alweer misselijk met overgeven dus ik hou mijn hart vast.. Vandaag trouwens berichtje gekregen van iemand hier op zp die pendelt, en ze denkt een meisje. Dus ik ben benieuwd.! Laten jullie ook iemand pendelen?
Door jou, heb ik vanmiddag ook maar even rond gekeken op mp... Zo leuk kamertje gezien van Winnie the Pooh... Met alles er op en er aan, dus ook kleedjes, schilderijtjes, Gordijnen, lampen, lakentjes, knuffels.... Ik ben in lovee... Dus nu in onderhandeling met de verkoopster ervan.
Oh jeetje, kan me echt niet voorstellen hoe verschrikkelijk dat moet zijn! Elke dag super misselijk en de hele dag spugen. Hoop dat het deze zwangerschap toch een beetje meevalt! @kamertjes: haha tazzy, je hebt mamanies aangestoken! Ik durf het echt nog niet. En daar komt ook bij dat wij het ledikantje en de commode van onze zoon nog hebben. Die wil ik tegen die tijd even mooi op pimpen. @nietverwacht: verschrikkelijk he dat weer. Vind er ook helemaal niks aan. En ik moet zo nog op de fiets naar college, zie er nu al tegenop
Ik heb trouwens van het weekend bij de prenatal en babydump een ieniminie rompertje met i love opa, en een slabbetje met toevallig is mijn oma de allerliefste gekocht. Die willen we aan mijn ouders geven. Nog even kijken wanneer, maar waarschijnlijk aankomend weekend. Ben benieuwd hoe ze reageren.
Oh dat is een leuke reactie! Ik ben er niet helemaal zeker van dat mijn ouders door het dolle heen zullen zijn. Gematigd enthousiast denk ik, vooral mijn vader ziet nog wel eens beren op de weg