Mooie echo's!! Gefeliciteerd! Tazzy, hopelijk lost het zichzelf op meis Hier vol spanning het laatste uur tot de echo aan het wegkijken.
Wat is MamaNiess stil? Ben erg benieuwd hoe haar echo was. Hier net thuis. Het hartje klopt < . Ben rond 3/4 augustus uitgerekend.. ze kwam op verschillende metingen met meten. Krijg vanwege mijn bmi (ben net 2 kg te zwaar) extra groei echo's ,ook moet ik 2 glucose testen doen omdat mijn vader suikerziekte had en ik dus een te hoog bmi heb. Ook willen ze me psychisch erg goed in de gaten houden omdat ik de vorige zwangerschap een heftige depressie heb gekregen. Nog niet veel te zien op de echo, maar het hartje klopte en alles zag er goed uit.
Fijn dat het hartje klopt! Hopelijk blijft het goed met je gaan! Morgen mag ik heen. Ben erg benieuwd wat er allemaal gedaan kan en mag worden.
@ Nietverwacht, wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad. Lekker van genieten en hopelijk vannacht weer lekker slapen. @Tazzy, wat een bericht zeg. Je zal wel erg geschrokken zijn. Maar inderdaad fijn dat je in Zh werkt en dus de artsen kent daar! Ik hoop dat het goed gaat komen. Ik zelf ben ook via IUI zwanger en met 2 eitjes maar wist niet dat dit ook voor kan komen...
Over 4 weken terug komen voor nieuwe echo, was op dit moment jammer genoeg nog niet veel te zien helaas.
@ Mamaniess jammer dat er nog weinig te zien was, maar goed over 4 weken zie je al een minimensje. Was het verder wel allemaal oke? En waarom kreeg je zo vroeg al een echo? Afspraken VK en GYN december 2014 17, Tatie - Intake + Echo 17, Puk2015 - Gyn 19, Magnolia83 - Echo 19, N80 - Intake(gyn) 22, Rhea90 - Echo(gyn) 23, Modra - Echo 23, Wensje88 - Intake + Echo 24, Gelukkigemoeder - Echo (gyn) 24, Borelli - Echo 29, Wensmamma - 1e afspraak Gyn 29, Suzanneke - Echo + Intake 29, Lindaatje22 - Intake 30, Mo leannan - Intake + Echo 31, Monique041982 - Intake 31, Minieme1984 - Intake + Echo januari 2015 2, SYRV - Intake + Echo 2, Gelukkigemoeder - Echo 5, pmk - Termijn echo 7, Famke1989 - Echo 8, Gelukkigemoeder - Intake 9, Lindaatje22 - Echo 12, Puk2015 - Intake + Echo 12, Sillemie - Intake + Echo 15, Soof85 - Echo Uitgerekend: 1 augustus Modra - PMK - Wensje88 - SYRV 2 augustus Sophietje11 3 augustus Marjon 30 - Nietverwacht - Monique041982 5 augustus Puk2015 - Magnolia83 - Tatie 6 augustus Gelukkigemoeder 7 augustus mo leannan 8 augustus N80 - Wensmamma - Minieme1984 - Suzanneke - eloveh - Borelli 9 augustus MamaNiess 10 augustus Tazzy 11 augustus Sillemie 12 augustus Typfoudt 13 augustus lindaatje22 14 augustus Famke1989 - Joanniej14 -LauieD 15 augustus Rhea90 23 augustus Soof85 (Geen zekerheid ivm onregelmatige cyclus!) Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... Doornstruikje MamaDeluxe5 Annemie
Ohnee, wat ontzettend naar voor jullie. Heel veel sterkte.. @mamanies: spannend zeg! Nu ook nog 4 weken wachten, dat is wel vrij lang vind ik. Ik bedoel ik neem aan dat ze begrijpen dat jullie graag willen weten of het goed zit? Kon het niet eerder? @tazzy: dat is schrikken. Maar gelukkig een mooie echo, en goede hoop van de gyn! Gaat helemaal goed komen. @nieverwacht: gefeliciteerd met je mooie echo! @hier: hier een primeur.. Vanmorgen voor het eerst super misselijk wakker geworden. Bah wat voelde ik me slecht zeg, maar gelukkig zakte het al snel weer af. Verder eigenlijk geen nieuwtjes, kan echt niet wachten tot 2 januari!
Salami is rauw, tenminste dit hebben ze opgezocht bij de Jumbo voor mij. Rauw vlees mag je niet hebben. Je mag het wel hebben als je het daarna bakt. Gerookte zalm mag je hebben mits je heel zeker weet dat hij vers gerookt is. Zalm wat je in de winkel in een pakje koop mag je dan weer niet hebben, omdat dit onder beschermde atmosfeer is verpakt. Zo mag je ook geen softijs uit een automaat, dit wordt over het algemeen gemaakt van verse melk. Maar een ijsje uit de supermarkt mag dan weer wel, aangezien de ijs leveranciers gebruik maken van gepasteuriseerde melk.
Vandaag volgens de banner 7 weken, volgens mijzelf ben ik morgen 7 weken, maar goed. Vanmiddag naar de gynaecoloog. Ben enorm benieuwd waar ze ons mee kan helpen. Ben ook benieuwd of ik een echo krijg, de assistent zij dat de gynaecoloog wel graag even wil kijken. Ik vond het maandag nogal moeilijk, dat ze een echo willen maken, maar verheug me er nu bijna op. De misselijkheid en het kokhalzen nemen hier goed toe. Ben zo bang dat ik straks tijdens de kerst boven de pot hang. Thuis is dat niet erg, maar liever niet bij mijn schoonfamilie, dat voelt dan toch ongemakkelijk. Ik eet altijd kwark in de ochtend, alleen begint mij dat erg tegen te staan. krijg met moeite mijn portie op. Hebben jullie ook al dingen die je tegen gaan staan? Daarbij voel ik me nu al een olifant, maar heb ook weinig energie. Nou ik ga maar weer eens aan het werk.
Hier ondertussen het hele verhaal een beetje verwerkt. Goed geslapen en gisteravond heerlijk naar de foto's van die kleine uk zitten kijken, wonderlijk iets is het toch!
typfoudt, wat erg! Veel sterkte met dit verlies!! Kan me voorstellen dat jullie er helemaal stuk van zijn! Knuffel voor jou!