1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    PUK, succes vanmiddag! Hoe laat zijn jullie aan de beurt? Duimen draaien voor een goede echo!

2. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    @Typfoudt: Wat verschrikkelijk moest dit nieuws zijn :( Ik hoop dat je het snel een plekje kan geven. Heel veel sterkte toegewenst.

@Nietverwacht: Fijn dat de echo goed was en dat je overeen komt met de eerste berekeningen :)

@Tatie: Jij ook een echo vandaag, spannend!!

@Puk: Spannend vandaag! Hoop voor jou een prachtige echo waar je mooi mee kan pronken!
    Ik heb niet echt iets wat mij tegen staat. Wel merk ik dat ik echt verslaafd ben nu aan mars ijsjes :D

@MamaNiess: Heb je voor ons een datum? Dan zet ik je tussen het lijstje. Balen dat er nog niets te zien was vandaag :(

@SYRV: Wat bij mij heel goed helpt tegen ochtendmisselijkheid is heel rustig eten 's ochtends. Ik heb bijna een uur gedaan over drie sneetjes brood :p Daarna voel ik mij (gelukkig) wel weer iets beter :) Hopelijk is dat voor jou ook zo!

Vandaag weer wachten op MvM om de flessen om te ruilen :) Daarna nog even naar de supermarkt om een nieuwe lading Mars ijsjes te halen haha! Elke dag neem ik er netjes 1...., maar voor mijn gevoel kan ik wel de hele doos in 1x op! :p

Kerst komt er ook weer aan. Ergens heb ik er geen zin in, aan de andere kant heb ik er juist wel weer zin in. Juist omdat de tijd dan een stuk vlotter gaat. 5 Januari duurt voor mijn gevoel nog zo lang!!

Afspraken VK en GYN
    december 2014
    17, Tatie - Intake + Echo
    17, Puk2015 - Gyn
    19, Magnolia83 - Echo
    19, N80 - Intake(gyn)
    22, Rhea90 - Echo(gyn)
    23, Modra - Echo
    23, Wensje88 - Intake + Echo
    24, Gelukkigemoeder - Echo (gyn)
    24, Borelli - Echo
    29, Wensmamma - 1e afspraak Gyn
    29, Suzanneke - Echo + Intake
    29, Lindaatje22 - Intake
    30, Mo leannan - Intake + Echo
    31, Monique041982 - Intake
    31, Minieme1984 - Intake + Echo

januari 2015
    2, SYRV - Intake + Echo
    2, Gelukkigemoeder - Echo
    5, pmk - Termijn echo
    7, Famke1989 - Echo
    8, Gelukkigemoeder - Intake
    9, Lindaatje22 - Echo
    12, Puk2015 - Intake + Echo
    12, Sillemie - Intake + Echo
    15, Soof85 - Echo

Uitgerekend:
    1 augustus
    Modra - PMK - Wensje88 - SYRV
    2 augustus
    Sophietje11
    3 augustus
    Marjon 30 - Nietverwacht - Monique041982
    5 augustus
    Puk2015 - Magnolia83 - Tatie
    6 augustus
    Gelukkigemoeder
    7 augustus
    mo leannan
    8 augustus
    N80 - Wensmamma - Minieme1984 - Suzanneke - eloveh
    9 augustus
    MamaNiess
    10 augustus
    Tazzy
    11 augustus
    Sillemie
    13 augustus
    lindaatje22
    14 augustus
    Famke1989 - Joanniej14 -LauieD
    15 augustus
    Rhea90
    23 augustus
    Soof85 (Geen zekerheid ivm onregelmatige cyclus!)

Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden...
    Doornstruikje
    MamaDeluxe5
    Annemie
    Typfoudt

3. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Pmk, ik ben gisteren al geweest :D mocht een dagje eerder komen, omdat ze vandaag plotseling niet kon. Heb vandaag nog wel de intake straks bij de andere vk. Ik doe 's morgens trouwens ook een uur over twee sneetjes, en dat is nadat ik heb overgegeven. De rest van de dag moet ik ieder half uur iets eten en alles staat me tegen. Een zout tucje lukt nu nog het best..

4. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Wij moeten om 14:45 Hopelijk met een echo erbij en niet alleen een gesprek.

Hoe laat moet jij?

5. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Hier net 2 koekjes gehad en ben me nu weer beroerd, wordt er echt langzaam gek van! Dit heb ik nog nooit gehad! Pff en moet NU weg na mijn werk, totaal geen zin in.

6. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    @Tatie: Oops! Dan heb ik daar overheen gelezen, sorry! :p Gelukkig heb ik nog niet overgegeven, wel 1x bijna... Tot nu toe gaat het dus erg goed hier :D Hopelijk ben jij binnenkort van het overgeven af.

@Puk: Naar :( En dan ook nog werken. Succes is wel het minste wat ik toe kan wensen.

7. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Oh ik ben ook echt mega beroerd. De kleine heeft een vieze luier maar ik ga haast over mn nek hahaha. Ik doe gespreid over de hele dag mn boterhammen eten, anders komt het er weer uit.

8. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Geeft niet hoor Pmk, gaat soms hard hier hè? En soms is het juist zo stil...;)

Sterkte puk met werken! Hoop voor je dat de gyn straks toch ook even wil kijken, maar dat lijkt me haast wel toch!?

9. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Haha.. Ik reageer toch wel elke dag, maar soms niet op dezelfde tijden waardoor er wel eens 1,5 dagen tussen zit! :p Wat gaan jullie dan ineens hard. Heb ik wel 4-5 pagina;s die ik terug moet lezen ;)

10. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Zwaai hier nog een beroerde die hier amper meekomt. Eerst wel een mega knuffel voor Typfoudt :(

Ik heb nu 2 zetpillen op. Een vannacht en een voor het werk en alsnog ben ik misselijk maar kotsen net niet. Ik zat bij mijn vorige zwangerschap net niet in het zkh met sonde. Ik had ook HG. Bij de eerste niet gehad. Was het natuurlijk oploop of Door de vele mk/ma?? Wie weet. Heb wel ook in het zkh moeten liggen met infuus een paar dagen rond de 26 wkn.
    Ik hou hier mijn hart vast. Weegschaal loopt ook langzaam op omdat ik ook constant iets eet om het gevoel te zakken

11. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Zo weer thuis van het werk, eten staat klaar voor vanavond. Had onwijs veel zin in stampot(hutspot), dus die staat klaar. Nu wou ik 3 broodjes eten, maar de eerste staat me al tegen, dus ik eet 2 en de andere gaat mee na het ziekenhuis.

Manlief is net thuis en gaat zich nu douche, daarna ook die kant maar op.. Ik vind het dood eng wat er gaat komen! Zweet staat in mijn handen en mijn maag draait zich in een knoop.

Adem in, adem uit..

Meiden tot straks...

12. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    En zo maken we allemaal spannende tijden door zeg!!
    Ik ben ook heel benieuwd wat de gynaecoloog je te vertellen heeft Puk! Succes in ieder geval!

13. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Hier het gevoel in een slechte film te zijn beland. Vanmorgen echo gehad op de fertiliteit. Assistente vond het vreselijk voor ons, overlegd met de arts en we mochten gelijk komen. Eerst gesprekje aangezien het al de zoveelste keer is en toen echo controle om te kijken of het al uitzichzelf los aan het komen was. Arts zei eerst een x of 3 ja maar.. Toen draaide ze het scherm en zei ze,ik weet niet wat ze heeft gedaan maar ik heb hier een kloppend hartje en een vruchtzak die er perfect uitziet. Echo kliniek is door hun gebeld, eigenaresse(niey die de echo maakte) is het gaan uitzoeken en schaamde zich dood. Ze heeft gewoon niet goed gezocht, vruchtzak verkeerd opgemeten en de kleine zat achter de dooierzak verstopt.. Als ze iets beter had gezocht hadden we gister met gemak een kloppend hartje gezien. Heb de rest van de ochtend gehangen tussen ongeloof, blijheid, opluchting en boosheid. Toen moeder bellen, die was er gister bij en was nu aan het werk. Die dacht eerst dat ik een geintje maakte(leuk geintje haha) en toen schoot die ook vol.

Eigenaresse van de echo praktijk heeft het heel netjes opgepakt verder gelukkig en die gaat het verder opnemen met de echoscopist want ze zei ook, dit kan en mag gewoon absoluut niet kunnen. Heb even verder niet bijgelezen sorry, hoofd loopt even over :)

Bijgevoegde bestanden:

14. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    WOW Typfoudt! Van vreselijk nieuws naar geweldig nieuws!! Wat ontzettend fijn moet dit voor jullie zijn geweest. Ik ben zo blij voor jullie :D Ga er verdorie enorm van genieten nu!! Vanavond even vieren wellicht, want dit is na zo'n smak van gister toch echt het beste nieuws wat je kan horen :D!!

Deze blunder mag en kan gewoon niet gebeuren! Hopelijk wordt het echt streng aangepakt... Je laat namelijk wel even iemand zijn wereld op dat moment instorten door een hele stomme fout!!

Afspraken VK en GYN
    december 2014
    17, Tatie - Intake + Echo
    17, Puk2015 - Gyn
    19, Magnolia83 - Echo
    19, N80 - Intake(gyn)
    22, Rhea90 - Echo(gyn)
    23, Modra - Echo
    23, Wensje88 - Intake + Echo
    24, Gelukkigemoeder - Echo (gyn)
    24, Borelli - Echo
    29, Wensmamma - 1e afspraak Gyn
    29, Suzanneke - Echo + Intake
    29, Lindaatje22 - Intake
    30, Mo leannan - Intake + Echo
    31, Monique041982 - Intake
    31, Minieme1984 - Intake + Echo

januari 2015
    2, SYRV - Intake + Echo
    2, Gelukkigemoeder - Echo
    5, pmk - Termijn echo
    7, Famke1989 - Echo
    8, Gelukkigemoeder - Intake
    9, Lindaatje22 - Echo
    12, Puk2015 - Intake + Echo
    12, Sillemie - Intake + Echo
    15, Soof85 - Echo

Uitgerekend:
    1 augustus
    Modra - PMK - Wensje88 - SYRV
    2 augustus
    Sophietje11
    3 augustus
    Marjon 30 - Nietverwacht - Monique041982
    5 augustus
    Puk2015 - Magnolia83 - Tatie
    6 augustus
    Gelukkigemoeder
    7 augustus
    mo leannan
    8 augustus
    N80 - Wensmamma - Minieme1984 - Suzanneke - eloveh
    9 augustus
    MamaNiess
    10 augustus
    Tazzy
    11 augustus
    Sillemie
    12 augustus
    Typfoudt
    13 augustus
    lindaatje22
    14 augustus
    Famke1989 - Joanniej14 -LauieD
    15 augustus
    Rhea90
    23 augustus
    Soof85 (Geen zekerheid ivm onregelmatige cyclus!)

Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden...
    Doornstruikje
    MamaDeluxe5
    Annemie

15. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Wauw typfoudt! Wat een enorm goed nieuws en wat een blunder daaraan vooraf!! Ga je toch twijfelen aan iemands kunde... Nu heerlijk genieten en inderdaad misschien klein feestje vanavond!

16. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Jeetje wat een blunder zeg!! Maar jeetje ook wat fijn voor je!!! En ook jij zit in de achtbaan van emoties! ;)

17. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou echt he.. Haha. Zo eerst maar eens de oudste in de kerstkleding hijsen want vanavond kerstdiner. Na kinderbedtijd gaan we denk ik ook naar bed want vannacht echt geen oog dicht gedaan. Waren zo verdrietig allebei. Dit weekend lekker samen uit eten, dan kunnen we het vieren :)

18. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Wauw Typfoudt! Wat een geweldig nieuws zeg! Gefeliciteerd. Maar ik kan me jullie boosheid ook enorm goed voorstellen. Dit is echt een grote fout geweest! Maar nu lekker genieten!

19. Borelli

Borelli Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Wat bijzonder zeg Typfoudt!!! Heel vreemd natuurlijk maar wel super gaaf. Zo fijn dat jullie vandaag direct konden komen anders had je nog langer in je dip gezeten. Nou moet het wel goedkomen toch!

20. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Fijn dat het toch goed mag zijn typefoudt! Wel erg lullig van de echoscopiste!

Wij heb vanmiddag nog voor 14:45 de echo gehad. Deze gynaecoloog liep eens op tijd, blij mee!! Bij binnenkomst bleek dat dit de super visor van de gynaecoloog die wij steeds hebben gehad. Zullen we eerst maar een echo maken, dan praten we daarna wel verder.

Ah dat was mooi, gekeken. Ik met mijn grote mond, "och this niks" zei ik toen ze hem erin deed. Duurde even en ze zei opeens, dat zou ik niet zeggen. Het was wel erg klein, maar ze zag toch een hartje, zie je zei ze tegen mij, ah ja ik zie hem inderdaad ook! Even opgemeten, 6 weken.. Hmmm zei ze... Nog een keertje, 6 +1, nog een keer 6+2. Toen moesten we allemaal even lachen. Nou ja we hebben het maar op 6 week gehouden.

Op zich kan dat ook wel. Mijn cyclus was na de ma onregelmatig, dus ik wist niet precies wanneer mijn nod zou zijn. Tevens was mijn zwangerschapstest wel positief maar niet direct vol positief zoals ik had bij de vorige zwangerschappen.

Manlief, moet nu eerst in overleg met zijn zusje, of onze gynaecoloog de uitslag mag inzien, zodat er direct naar de zwakke plek gezocht kan worden in manlief zijn chromosomen. Dit zou dan korter gaan duren. Maar met 10 dagen MOET ik terug komen. Dan weer een echo. Hopelijk dan een groter vruchtje. Zo gaan we door tot 10/12 weken. Daarna laten we het rustig verder groeien, mag ik al zover komen.

Op zich dus goed nieuws, maar we zitten nog vol in de onzekerheid.

Deel Deze Pagina