1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Jeetje wat ontzettend zwaar lijkt me dat, en ook erg frustrerend voor jullie zoontje zelf. Hoezo zouden wij jullie voor gek verklaren? Het voelt goed voor jullie en daar gaat het om, daar heeft verder niemand over te oordelen toch? Ik hoop dat dit kindje het syndroom bespaart blijft. Heel veel succes bij de echo!!

@tazzy: jullie ook heel veel succes! Hopelijk ziet het er allemaal goed uit!

@puk: veel succes op de markten! Hopelijk verkoop je goed!

@hier: eigenlijk vrij weinig nieuws. Ik heb vakantie! Heerlijk 2 weekjes geen college. Ik ben smorgens aldoor wel misselijk, vind ik wat minder maar het trekt gelukkig snel weer weg dus ik mag niet klagen.

2. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Heerlijk he, even vakantie! Ik heb nu ook vakantie, ben ik echt blij mee!
    Gelukkig heeft ons zoontje het zelf niet door en er dus geen last van. Tis echt het liefste, makkelijkste en leukste kind wat je kunt wensen :)

3. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier vanmorgen echo gehad van onze derde en een kloppend hartje! Men was erg meelevend en begreep de onzekerheid na operatie. Ze maakte gelijk een echo. Erg fijn. 16 jan terugkomen voor controle en termijnecho. Volgens meting vandaag 7 weken en 7 aug uitgerekend.

Welkom nieuwe dames en spijtig dat er een aantal afscheid hebben moeten nemen van hun kindje.

Tatie wat een verhaal zeg! Hopelijk goed nieuws bij volgende echo.

4. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    @N80: wat fijn zeg, gefeliciteerd!

5. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ook hier de echo gehad en een kloppend hartje gezien. Beebje is 2,5mm groot, bizar idee dat daar al een hartje klopt! 6 januari mogen we weer! :)

6. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @minimie: wat een vreselijk nieuws :(

@bloesempje: Gefeliciteerd!! En spannend dus. Is het iets wat jullie van te voren willen weten of niet? Ik heb zelf een erfelijke ziekte, maar wij hebben ervoor gekozen om pas na de geboorte te laten testen of ons kindje deze ziekte ook heeft. Tot die tijd wil ik me nergens zorgen over hoeven te maken.

@puk: ooh wat super een kloppend hartje, wat zal dat een opluchting voor je zijn geweest.

@typfoudt: jeetje wat zal het een achtbaan voor je izjn geweest. Gelukkig is alles toch goed met je kleintje!

Pff ik ben weer een beetje aan de beterende hand. Heb wat minder buikpijn. Wel nog steeds erg misselijk, maar ik vermoed dat dit een zwangerschapskwaaltje is. Het is namelijk t ergste als ik eigenlijk honger heb, maar niet op tijd eet. En dan moet je dus gaan eten terwijl je misselijk bent.

Heb het nu ook constant snikheet. Gisteren had ik het de hele dag ijskoud ;) . Net maar even mijn baas gebeld, dat het wel iets beter gaat, maar dat ik geen idee heb of ik maandag wel al beter ben.
    Het is een puinzooi in mijn huis. Echt het nadeel van single en ziek zijn. Zondag komt de as pappa hierheen dus dan kunnen we hopelijk samen mijn huis aanpakken. Dat is echt nodig. Ik schaam me een beetje :) .

Fijn weekend allemaal. Hebben we al zin in kerst. Ik heb door het hele ziek zijn gedoe totaal geen kerstgevoel meer. Hopelijk komt het snel terug!

7. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    #767 pmk, 19 dec 2014
    Laatst bewerkt: 19 dec 2014
    @Iedereen die een echo afwacht: Verschrikkelijk hé?! Dat wachten? Pffff...!!! We blijven aftellen :D

@Puk: Heel veel plezier op de kerstmarkt! We zien je vanzelf wel weer terug verschijnen. Doe wel een beetje rustig aan hé ;)

@Tazzy: Is ie kleiner??

@Bloesempje: Ontzettend naar voor jullie kleintje, maar wij oordelen echt niet hoor. Tenminste, ik sowieso niet. Als jullie graag een tweede willen wie zijn wij om te zeggen dat dat wel of niet mag? Gewoon doen waar jij je goed bij voelt! Geweldig dat de echo goed was! :D

@SYRV: Geniet van je vakantie! :D

N80: Fijn dat je een goede echo hebt gehad! Dat stelt toch denk ik stiekem wel een beetje gerust :)

@Wensmamma: Duidelijk een zwangerschap kwaal ;) Hier heb ik namelijk exact hetzelfde. Als ik niet op tijd eet begin ik misselijk te worden. Probeer dan nog maar wat naar binnen te proppen! :D Heb nu dus op bepaalde tijden dat ik eet. Enige moeite met eten die ik heb is mijn ontbijt en avond eten.... Ik kan warm eten zo slecht verdragen nu. Ben dan echt stront misselijk.

Hier zijn sinds gister mijn borsten behoorlijk weg getrokken. Niet zo'n last meer dus. Alleen de misselijkheid 's ochtends blijft nu :) Morgen naar een vriendin. Weinig zin in, maar komt waarschijnlijk omdat ik bang ben dat ik mij misselijk ga voelen.... en dan zijn we zo ver weg van huis :( Ach, ik overleef het wel! Vanavond heeft mijn vriend een kerst etentje op zijn werk, dus ik heb het rijk alleen. :D

Gister trouwens toch die pil erin gedouwd. Alle klachten lijken nu wel een heel stuk minder tot verdwenen, dus dat is fijn :) Waarschijnlijk morgen er dan volledig vanaf :D

Afspraken VK en GYN
    december 2014
    22, Rhea90 - Echo(gyn)
    23, Modra - Echo
    23, Wensje88 - Intake + Echo
    24, Gelukkigemoeder - Echo (gyn)
    24, Borelli - Echo
    24, Typfoudt - Echo
    27, Puk2015 - Echo(gyn)
    29, Wensmamma - 1e afspraak Gyn
    29, Suzanneke - Echo + Intake
    29, Lindaatje22 - Intake
    29, LauieD - Echo
    30, Mo leannan - Intake + Echo
    31, Monique041982 - Intake

januari 2015
    2, SYRV - Intake + Echo
    2, Gelukkigemoeder - Echo
    5, pmk - Termijn echo
    6, Bloesempje - Echo
    7, Famke1989 - Echo
    8, Gelukkigemoeder - Intake
    9, Lindaatje22 - Echo
    12, Puk2015 - Intake + Echo
    12, Sillemie - Intake + Echo
    15, Soof85 - Echo

Uitgerekend:
    1 augustus
    Modra - PMK - Wensje88 - SYRV
    2 augustus
    Sophietje11
    3 augustus
    Marjon 30 - Nietverwacht - Monique041982
    5 augustus
    Puk2015 - Magnolia83 - Tatie
    6 augustus
    Gelukkigemoeder
    7 augustus
    mo leannan
    8 augustus
    N80 - Wensmamma - Suzanneke - eloveh - Borelli
    9 augustus
    MamaNiess
    10 augustus
    Tazzy
    11 augustus
    Sillemie
    12 augustus
    Typfoudt
    13 augustus
    lindaatje22
    14 augustus
    Famke1989 - Joanniej14 -LauieD - Bloesempje
    15 augustus
    Rhea90
    23 augustus
    Soof85 (Geen zekerheid ivm onregelmatige cyclus!)

Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden...
    * Doornstruikje
    * MamaDeluxe5
    * Annemie
    * Minieme1984

8. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik zit op dit moment ui voorzorg bij de wc pot. Voel me zo kotsmisselijk dat ik geen andere manier meer zie en ach ik ben niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn. Maar *piep* is t wel :(

9. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    @Wensmama: hoop dat het snel over is. Idd behoorlijk *piep*! Ookal ist meestal onschuldig, tis wel supervervelend als je er zo'n last van hebt!
    @Tazzy: ben benieuwd hoe het met je is...

10. Borelli

Borelli Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    @tazzy, hoe was het vandaag?

11. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    MvM is net geweest dus ik kan weer volop meedoen! :)
    Hoop dat Tazzy oke is...

12. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    @Tazzy: Lieve schat, is alles goed? Je bent zo stil! Laat je even wat horen?

@Bloesempje: Fijn! :D Hier doe ik ook al 2,5 weken mee. Weinig klachten! Alleen zal er denk ik rond kerst wel weinig mee gedaan worden. Ze komen hier op een woensdag, dus net voor de kerst worden ze gelukkig nog omgewisseld :D

Hier vandaag eindelijk een beetje normaal wakker geworden. Wel heel licht een naar gevoel, maar het eten ging gelukkig vrij gemakkelijk naar binnen dit keer! Straks nog een verjaardag.

13. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Jaja alles prima!! Gewoon een flinke drukke dag gehad gisteren en vanmorgen!
    Het foute vruchtje was niet gegroeid dus dat is gunstig!! En met de kleine spruit gaat ook alles goed :D Nu dus toch maar gaan genieten van mijn zwangerschap! Dinsdag moet ik weer!

14. Borelli

Borelli Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Super zeg Tazzy. Hopelijk blijft het zo doorgaan!

15. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Gelukkig Tazzy, fijn!!

16. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Tazzy!!

N80 jij ook gefeliciteerd met je goede echo!

Hier vanavond etentje van man zijn werk. Druk, druk, druk. Kids uit logeren, haar verven, spulletjes pakken ahhh en ik ben al zo'n vergeetachtige Mega kluns momenteel. Adem in, adem uit. En moe.. Ik ben moe :')

Pkm wat fijn. Dat je vanmorgen wat normaler bent wakker geworden.

Bloesempje, succes met je potjes plassen ;)

17. Borelli

Borelli Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Pfff zegt ML net, draai eens een beetje opzij... Hoezo? Ja hoor, je krijgt al echt een buikje! Leuk, not. Ga zo naar mijn zus en die wil ik het nog niet vertellen dus eerst even wat anders aantrekken....

18. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Hier ook al echt een buikje! Dat dat zo snel gaat he!? Wil ook echt niet om hem in te houden. Vandaag ook maar wat nieuwe truien en vesten gehaald om het nog wat te kunnen verbloemen, maatje groter genomen;)

19. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik heb een opgezette buik, maar dat komt bij mij omdat mijn darmen van slag zijn. Ben nog steeds misselijk. Minder dan gisteravond, maar t blijft aanwezig. Ik ben t thuis zo zat, maar kan zo gewoon niet werken. Ik ga dus maandag naar de huisarts voor pillen tegen de misselijkheid. Ik wil weer normaal kunnen eten. Helemaal met de kerst in t vooruitzicht. Ben 7 weken vandaag. Gaat toch best snel.

20. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hier ook al wel een beetje een opgezet buikje, maar vooral mijn borsten zijn flink wat voller.
    Hier een drukke dag gehad, we komen net van een gezellig feestje en nu lekker op de bank met mijn zusje (van 15) die onverwachts blijft logeren. We hebben het haar vanmiddag verteld dat we nog een kindje krijgen. Ze reageerde zo enthousiast de lieverd :). Morgen zijn mijn ouders aan de beurt! Ben benieuwd ;)

Deel Deze Pagina