1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja dat hoop ik ook. Gaan we maar gewoon even van uit vind ik!
    Wel leuk idd zie heel wat bekende namen voorbij komen. Vind het zoooo spannend allemaal! Kan niet wachten om het te vertellen aan mijn moeder + stiefvader en mijn vader!

2. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    welkom!! Het lijstje zal ik morgen aanvullen (lig al in bed, was moe, lekker filmpje kijken). Nogmaals gefeliciteerd! We beginnen al aardig wat 'leden' te krijgen, gezellig!

3. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja ik ga ook lekker naar bed, ben doodmoe. Even een goed hete douche voor de rugpijn en dan lekker slapen :)

4. marjon30

marjon30 Lid

23 aug 2014
    61
    0
    0
    Alle nieuwe dames gefeliciteerd met jullie positieve testen! Super spannend hoop voor jullie dat ze allemaal blijven plakken en jullie een goede zwangerschap hebben! en erg leuk dat het drukker gaat worden op dit forum 😀

hier net thuis van een avondje ehbo. Nog ff bakkie drinken met manlief die toevallig ook thuis is ( vrachtwagenchauffeurs dus voor t eerst vandaag. Morgenochtend de kleine naar de peuterspeelzaal brengen en dan lekker de stad in om de bekendmaak cadeautjes te halen. Zo'n zin in zaterdag 😊 ook om de reactie van de kleine meid te zien als sinterklaas en piet binnen stappen met een zak vol cadeaus

fijne avond!

5. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Afspraken VK
    2 December PMK - Intake
    2 December Modra - Intake
    11 December Marjon30 - Intake en echo
    23 December Wensje88 - Intake en echo

Uitgerekend
    1 Augustus
    Modra
    PMK
    Wensje88

2 Augustus
    Sophietje11

3 Augustus
    Marjon 30

5 Augustus
    Puk2015

7 Augustus
    mo leannan

8 Augustus
    N80
    Doornstruikje

6. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Heb ik ook hoor Puk, die angst... Terwijl je niet kan voorkomen dat het eventueel misgaat dus we kunnen net zo goed genieten!

7. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Ik vind het nog wel een beetje onwerkelijk hoor! Mijn vriend zei vanavond dat hij ineens dacht van hoe moeten we dat straks doen met 2 kindjes tegelijk. Dat bedacht hij nu pas...hahaha

En hij wil nog even wachten met het vertellen aan onze moeders zodat het nu alleen nog even ons geheimpje is, de lieverd! Bijna was dat niet zo omdat de zwangerschapstesten op tafel lagen en de oppas kwam vanavond binnen, zag het nog net op tijd!:$

Hoe gaan jullie het vertellen aan mensen en wanneer?

8. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Na de 1e goede echo :)
    eerst nog lekker op vakantie :D

9. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Afspraken VK
    2 December PMK - Intake

Uitgerekend:
    1 Augustus
    Modra
    PMK
    Wensje88

2 Augustus
    Sophietje11

3 Augustus
    Marjon 30

5 Augustus
    Puk2015

7 Augustus
    Mo leannan

8 Augustus
    N80
    Wensmamma
    Doornstruikje

10. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden, maar heb het lijstje een beetje opgeleukt met een kleurtje...

Heb wel het gevoel dat het dit maal goed gaat komen bij ons. Ik verbaas me wel een beetje dat het nooit zo gaat zoals ik het wil.
    - Zou wou ik nooit in een appartement wonen, doe ik toch al ruim 9 jaar.
    - Zou wou ik mooi romantisch trouwen, helaas niet gelukt aangezien mijn schoon familie moeilijk deed. Dus zijn we wel getrouwd maar niet op de manier zoals je graag wilt.
    - Zo wou ik nooit een fries als partner, nou daar ga ik dus al ruim 9 jaar mee.
    - Wou graag een kindje voor april of na augustus, ivm de verjaardagen in onze families. Nu ik weer zwanger ben denk ik dat het daarom wel eens goed zou kunnen gaan, met mijn uitgerekende datum van 5 augustus. Hahah...

Wij vertellen het voorlopig alleen aan mijn ouders, ik heb hier mijn paarden staan en als het weer fout gaat is er toch wat meer begrip voor.

Waarschijnlijk aan onze onderburen(die ook zwanger zijn, 13 week). Aangezien we best wel een goede band hebben en zijn het heel vervelend vond dat zij wel zwanger was en ik net mijn MA had toen.

De rest van collega's, familie, vrienden horen het wel als alles goed is, denk ik. Zo rond oud en nieuw zullen we denk ik een echo hebben. Maar voor mij heeft dat niet zoveel haast.

11. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

N.a.v. mijn test van vanmorgen, wil ik me voorzichtig hier alvast melden, mag dat?

Ik ben 10 augustus uitgerekend, als alles goed blijft gaan.

Welke info willen jullie nog meer van mij ? :cool:

12. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Bij mij werkt het allemaal wat anders, want bij mij weet men dat ik bezig ben. Ik wil het morgen (als ik een digitale test heb gedaan) vertellen aan mijn ouders (moeder + stiefvader). Ik bel ze, want ze wonen nogal ver weg. En dan zondag aan mijn vader. Zou ik toch al mee gaan uiteten dus nu t nieuws erbij vertellen.

Verder weten mijn vriendinnen het al. En een paar collegaatjes. Veel te vroeg natuurlijk, maar ja mocht t dan mis gaan dan heb ik steun. Ook op t werk lijkt me dat erg fijn!

Mooi lijstje heb je ervan gemaakt Puk!

13. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Afspraken VK
    2 December PMK - Intake

Uitgerekend:
    1 augustus
    Modra
    PMK
    Wensje88

2 augustus
    Sophietje11

3 augustus
    Marjon 30

5 augustus
    Puk2015

7 augustus
    Mo leannan

8 augustus
    N80
    Wensmamma
    Doornstruikje

10 augustus
    MamaDeluxe5

14. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Lades,

Hier iemand die 5-8 dit jaar uitgerekend was maar eerder is bevallen (eind juli). Ik had vorig jaar rond deze tijd (25-11) mijn eerste positieve test en ben nog steeds elke dag ontzettend dankbaar dat ons dit gegund is!! Ik wens jullie een ontzettend goede zwangerschap toe en dat alles voorspoedig mag verlopen!!! Ik ga weer off ;) good luck!! En lees af en toe wel met jullie mee!!

15. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Dank je wel @missmadeliefje: Leuk om zo'n bericht te lezen! Zo zitten wij volgend jaar denk ik ook hihi

16. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Hallo dames! Allemaal gefeliciteerd met de positieve testen!

Ik ben 7 maanden geleden bevallen van mn zoontje en had zondag geheel onverwacht een positieve test in mijn handen ( was aan de pil). Blijkbaar is de pil niets voor mij.
    ik ben me al ingeschreven bij de verloskundige moet alleen nog wachten op hun telefoontje, zal volgende week wel komen. Zoals ik het zelf uitgerekend heb ben ik 3 augustus uitgerekend!

17. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    @Puk: Als jij dan het lijstje bij houdt, dan scheelt mij dat weer hahaha ;)

@MamaDeluxe: Nog steeds ben ik ontzettend blij voor je! Geweldig! :D Proficiat!

@MissMadeliefje: Thanks! Wat MamaDeluxe al zei, zo zitten wij volgend jaar ook ;)

@NietVerwacht: Oops! Maar ik neem aan dat het kindje wel welkom is? :)

Alle nieuwelingen: Welkom! :D

18. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Wat een ontzettend leuk berichtje zeg! En goed om te horen dat alles goed is gegaan met de zwangerschap. Geniet van je frummeltje!

Dank je wel!

19. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Ondanks dat je het niet helemaal zo gepland hebt, gefeliciteerd met de zwangerschap!

20. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Hier gaat het alweer bergafwaarts wat betreft geheugen...begint dat nu al! Dat voorspelt niet veel goeds ;) Binnenkort kom ik hier dus niet meer uit mijn woorden denk ik en moet ik een slabbetje om tegen het kwijlen :p

Vanmorgen dus naar het consultatiebureau en ben dus doodleuk na de arts lekker naar huis gegaan met mijn ventje en bedenk net dat ik de verpleegkundige niet heb gezien...vergeten! :( .....zucht....

Deel Deze Pagina