1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super Modra! Gefeliciteerd met je goede echo!

Wensmama, wat fijn dat het over is!

Famke ik duim voor je dat het gewoon bandenpijn of groeipijn is, succes.

Tatie heeft noppies geen zwangerschapspanty of legging in die kleur? Die zitten hoger en kun je gewoon je eigen maat aanhouden.

Hier helemaal blij. Gister de nieuwe eetkamerstoelen en vandaag komt de nieuwe eettafel. Toen zei manlief ook nog eens dat die tripp trapp petrol er perfect bij zou staan dus dat we die maar moeten halen, ik ben blij haha. Stokke zelf noemt de kleur aquablauw maar ik vond het echt petrol in de winkel. Verder alles in huis voor kerstdiner. Komt nog familie hier mee eten dus morgen maar beginnen met de voorbereidingen. Maar morgen eerst echo en familie brunch. Kwam net alleen tot ontdekking dat ik helemaal geen kerstkleding heb gehaald voor de kids haha. Alleen voor de viering op school maar wil ze nu wel iets anders aantrekken dus straks ook nog even naar de winkels. Ben echt een vergiet

2. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    @ typfoudt: dat vergiet herken ik, ik zou gisteren voor een kerstborrel cake meenemen. Was ik totaal vergeten! Al moet ik toegeven dat ik sowieso wel vergeetachtig ben, nu is het alleen echt nog wel erger.
    En leuk die man van jou! Hij heeft stijl 😉.

@ Modra: gefeliciteerd met je goede echo.

@ Wensmama: Gelukkig ben je nu van de misselijkheid af. Kan je lekker gaan genieten.

Ik zelf heb eindelijk mijn ontbijt naar binnen gewerkt, had vanmorgen echt nergens zin in. En nu kan ik de voorbereidingen gaan treffen om naar het vakantiehuisje te gaan, heerlijk! Lekker met de hele familie de hele kerst gezellig samen zijn.

3. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    @Famke: Heel naar :( Hopelijk voel je je gauw weer wat beter.

@Borelli: leuk dat de oudste mee gaat. Nu hopen dat het echt goed is...

@Typfoudt: Mijn cup was normaal een normale E-cup. Niet extreem groot, maar een D-cup was duidelijk te klein. Nu floepen mijn borsten er aan de voorkant dus uit :) Wacht dus wel nog even de echo af, maar anders ga ik wel even kijken voor een andere BH. Ziet er niet zo flatteus uit nu :p

@Modra: Fijn dat de echo goed was!!!

@Wensmamma: Zo fijn dat je je nu beter voelt! :)

@Tatie: Ik zou dan gewoon nog een maatje groter nemen... Loop zelf ook al in broeken die een maat te groot zijn :p

@Sillemie: maakt niet uit hoe laat je je ontbijt naar binnen werkt, als het maar binnen zit en blijft ;)

Hier vanmorgen eindelijk weer eens niet misselijk wakker geworden. Wat heerlijk zeg! Gelijk ook gegeten, zodat ik niet stiekem ineens wel weer misselijk zou worden :D Borsten voelden wel heel beurs aan vanochtend :( , maar dat mag de pret niet bederven. Ik denk dat ik eindelijk weer wat gedaan ga krijgen vandaag in huis! :D

Vriend heeft nu ook lekker twee weken vakantie. Ontzettend fijn. Mocht er dan echt iets moeten gebeuren en ik ben te beroerd kan ik hem op pad sturen ;) Zo lief... Hij is sinds vorige week ineens helemaal omgeslagen. In het begin wist hij niet zo goed wat hij van mijn symptomen moest maken, maar nu is hij zo lief! Wilt heel veel van mij overnemen ook al werkt hij heel lang op een dag. Wat bof ik toch met die vent van me ;) (Waarschijnlijk jullie allemaal ook met die mannen van jullie :p )

4. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland

& tatie... De app heet Babynames... Maar als je zoekt onder Babynames bij de app store Samsung en je komt een plaatje tegen van 9 vakjes gekleurd in roze en blauwe...dan is het de goede. 😊 succes!

5. Gelukkigemoeder

10 mei 2014
    63
    0
    0
    #865 Gelukkigemoeder, 23 dec 2014
    Laatst bewerkt: 23 dec 2014
    Wij om kwart over 9 bij de fertiliteit 😀
    Spannend he? Hoop morgen twee goeie echo's te zien van ons en natuurlijk van de anderen die ook een echo hebben

6. FlyingWings

16 okt 2012
    15
    0
    0
    antwerpen
    hajhaj iedereen,

heb nog niet veel kunnen lezen op de moment maar ik kom erbij :)
    ben uitgerekend voor 11 augustus en natuurijk elke dag heel de dag door super misselijk kan bijna niks doen. is mijn eerste zwangerschap. spannend!!!! heb ook al op 6 weken en 1 dag echo gehad en het hartje klopte was echt leuk om te zien .
    ik wens iedereen nog super feestdagen toe en hopelijk niet te misselijk tijdens al die leuke etentjes :D

7. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Hee meiden!

Dank jullie wel allemaal! :)
    Heel veel succes Famke! Hoop dat het meevalt. Laat je het weten?
    @Tatie: Denk dat ik toch voor maat 40 zou gaan... Maat 42 wordt misschien wel erg groot als je gewoonlijk maat 36 hebt...
    Heerlijk Typfoudt, nieuwe spullen! Geniet ervan.
    Sillemie: Alvast veel plezier!
    @SYRV: Ah fijn zeg! Lekker genieten samen. :)
    Succes Gelukkigemoeder! We horen het graag!
    Welkom FlyingWings, gefeliciteerd!

Hier zijn we vanochtend naar mijn vaders verjaardag geweest en hebben we verteld dat ik zwanger ben. Mijn moeder wist het al maar mijn vader was erg enthousiast! En mijn jongste zus ook. :D Ook haar twee kinderen reageerden leuk! Mijn broer vond het ook leuk.

Daarna zijn we doorgereden om het mijn andere zus te vertellen... Zij is 12 jaar ouder dan ik, proberen al jaren een kindje te krijgen maar dat lukt niet. Mijn zus heeft het daar erg moeilijk mee... Ik vond het ook heel naar het ze te vertellen... Mijn zus was eerst vrolijk toen we binnenkwamen, viel meteen stil toen we het vertelden en ze zag er zo verdrietig uit... Zo sneu... :( Er is dan ook geen goede manier het te vertellen... Vond het heel erg... Ik weet dat ze het ons gunnen hoor, dat is het niet, maar dit doet voor haar natuurlijk heel veel pijn. Mijn zwager reageerde heel enthousiast maarja... Hij heeft het er natuurlijk ook wel moeilijk mee.

8. famke1989

famke1989 Lid

9 dec 2014
    81
    76
    18
    NULL
    NULL
    Hè meiden,

Bedankt voor jullie berichtje. Heb inwendige echo gehad en alles was prima.. het hartje klopte;).. opgelucht!

9. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Fijn Famke! Wat een geruststelling zal dat zijn!
    Modra: herkenbaar hoor, ik 'moet' het ook nog een aantal mensen gaan vertellen, ook een paar waar het definitief klaar is en waar het elke keer die hele wond weer open haalt. Ik weet deels hoe het is om aan die andere kant te staan, al was het bij ons maar 3,5 jaar. En hoezeer ik het iedereen ook gunde, wat deed het elke keer weer pijn... Dapper dat jullie er langs gegaan zijn, goed dat ze het niet in een groep hoorden en het nu even samen kunnen verwerken. Beter had je het niet kunnen doen denk ik!

10. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Gelukkig Famke! Wat een geruststelling. :)
    Dank je voor je reactie Bloesempje! Het stelt me wel een beetje gerust dat jij ook denkt dat dit de beste manier was. :) Het voelde niet oké, maar dat was op iedere manier zo geweest. Heb ze net nog even een berichtje gestuurd... Jij ook nog succes met vertellen aan mensen voor wie dit ook heel lastig is! Is niet leuk...

11. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Gelukkig staan die mensen wel ietsjes verder van me af, geen zus! Superlief dat je ook nog een berichtje hebt gestuurd!

12. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Super modra en famke!!! 👏👏 helemaal top!! 😃

13. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Ah wat fijn Famke!!
    Ik moet met een uurtje weer, zien hoe het ervoor staat, wederom spannend!

14. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    * Klaagmodus AAN*

1.Zoon opeens uit het niets bijna 39 graden koorts, dus ik app naar mijn vriend dat J. ziek is geworden uit het niets, komt niet eens beetje begrip voor, gelijk van Ja ik weet hoe dat straks gaat dan kan ik uit het werk niet bij je liggen, en ik moet bij je liggen want ik ben kapot van het werken.. Denkt daarmee alleen maar aan zichzelf, als hij ziek is moeten we hem altijd helpen, maar is een ander ziek dan is het achja..

2. Tijdje terug met vriend ''ruzie'' of nja meer een discussie gehad over vuurwerk halen... Hij wou 500!!!!! :$ euro besteden aan vuurwerk.
    En ik vind dat gewoon zonde van het geld, we zijn net verhuisd, is nog niet klaar en is een kindje op komst.. Dus dan had het geld beter daar naar toegekund.. Maar hij vond het wel nodig blablabla.. Dus gisteren van zijn oude werk nog geld gekregen, (vakantiegeld en dat oudejaars geld ofzo) maar heeft ie dus 677!!!!! :$:$ euro uitgegeven aan die #$*@* vuurwerk... Ik kan daar toch echt zo boos om worden he, en het kan hem gewoon echt totaal niet schelen hoe ik daar over denk... :(:( Het maakt me gewoon eerlijk gezegd verdrietig, en weet ook niet echt precies wat ik er mee aan moet...

Maarja, ik zal even thee drinken met m'n zieke kleine moppie en daarna maar weer even assepoester spelen in huis...

*klaagmodus UIT*

15. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

Gefeliciteerd, en welkom.! :D[

16. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Mamaniess: ik zou hoogstpersoonlijk zn hoofd eraf trekken vrees ik :D Wat een geld!! Snap zo goed dat je goed pissed bent! Op zich al reden genoeg voor een nachtje op de bank lijkt me, hoef je geen ziek kind voor te hebben hoor ;)
    Beterschap met je kleine vriendje!

17. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

Jaaa ik snap het gewoon niet waarom er zoveel geld aan moet worden besteed. Besteed het dan gewoon aan ''nuttige'' dingen ofzo, of gewoon om eens een dagje weg te gaan met zijn 2en ofzo. wat leuks te doen noem maar op.

Soms snap ik hem gewoon niet hoor, hij houd gewoon geen rekening met mijn gevoelens ofzo, ook nu de kleine man ziek is word er geen rekening gehouden met ons.. Ik doe zo mijn best om alles te doen, maar ik heb het gevoel alsof ik geen begrip krijg...

Hij heeft pas vanmiddag vakantie, en zoontje en ik vanaf vorige week donderdag al vakantie, dus hij moest nog 3 dagen werken... Dat betekenende dus dat wij ook al om kwart voor 7 uit ons bed moesten om hem naar het werk te brengen, en daarna konden we wel weer slapen... Maar dan ben ik ook nog es zo beroerd met overgeven e.d en dan verwacht hij wel dat ik nog genoeg doe in het huishouden, en nog naar de winkel ga enzo als we hem weer ophalen bij zijn werk vandaan.. Nou dan loop ik daar kotsmisselijk.. echt geen pretje, maarja! :(

18. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Misschien gekke vraag maar waarom moet je hem wegbrengen en ophalen? Balen dat hij geen rekening met je houdt zeg...

19. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Ik heb namelijk de auto en rijbewijs ;) en is niemand in de buurt met wie hij mee zou kunnen rijden... En zijn fiets word pas in de vakantie door zijn vader gebracht als het goed is.

20. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Das goed balen dan zeg! Rijden er ook een bussen? ;)

Deel Deze Pagina