Nee niet naar dat plekje en die tijden.... Maar hopelijk dat zijn fiets komt, dan gaat ie maar mooi op de fiets hoor, is maar hooguit 15 min fietsen, en op zijn tempo nog niet eens 10 dusja.
Oei MamaNiess... Ik mag dus in mijn handjes knijpen met die vent van me....Dacht ik vanmorgen nog lekker te schrijven dat jullie dit allemaal wel zouden herkennen, lees ik nu ineens jouw bericht. Nu ik me niet lekker voel zegt hij heel vaak "Blijf nou maar gewoon lekker liggen, het huis komt wel weer". Terwijl ik dan de eigenwijs ben en wel gewoon loop te stofzuigen enz.... Ik zou ook echt pissig worden als hij voor bijna 700 euro aan vuurwerk troep zou kopen!! Dat hij een beetje vuurwerk wilt kan ik begrijpen, dat is volgens mij echt zo'n mannen ding, maar 700 euro!? Gat in zijn hand ofzo? Je kan er nu helaas niet veel meer aan doen en ruzie erover maken heeft volgens mij als ik het zo lees ook niet heel veel nut. Toch zou ik duidelijk laten merken dat ik het er niet mee eens ben (waarvan ik wel denk dat jij dat ook wel doet ). Rekening met jou houden is toch wel belangrijk, zeker nu in het eerste trimester. Je voelt je zo ontzettend rot. Heel simpel... Volgende keer als hij zich zo rot voelt de "je moet je niet zo aanstellen"-modus aanzetten
Autsj MamaNiess, kan me goed voorstellen dat je boos bent! Ik vind zoveel geld uitgeven aan vuurwerk ook echt zonde van het geld en wel iets om het eens goed over te hebben... En jammer dat hij jou niet wat meer ontziet... Zou toch eens met hem over praten, wie weet kun je wat meer begrip kweken. Succes iig meid!
Zo wat een geld voor zoiets onzinnigs!! Ik zou ook pislink zijn zeg. Hier een wereldman, altijd zorgzaam en vol begrip, nee ik klaag niet hoor, ookal heeft ook mijn man zo zijn nukken en ik zelf uiteraard ook Vandaag weer voor een echo geweest, alles zag er goed uit. Moet nu zes januari weer!! Zal nog even mijn echo spammen:
Fijn Tazzy dat het zo goed gaat!! Hopelijk blijft het ook gewoon zo gaan en kan jij straks heerlijk gaan genieten van je zwangerschap zonder zorgen! Hier ineens spontaan trek in gebakken kip... zooo fout! De pan ging wel gewoon direct op het vuur hoor! hahaha... Kip is al op ook Spannend, morgen ook weer 3 echo's!! Afspraken VK en GYN december 2014 24, Gelukkigemoeder - Echo (gyn) 24, Borelli - Echo 24, Typfoudt - Echo 27, Puk2015 - Echo(gyn) 29, Wensmamma - 1e afspraak Gyn 29, Lindaatje22 - Intake 29, LauieD - Echo 30, Mo leannan - Intake + Echo 31, Monique041982 - Intake januari 2015 2, SYRV - Intake + Echo 2, Gelukkigemoeder - Echo 5, pmk - Termijn echo 5, Rhea90 - Echo 6, Bloesempje - Echo 6, Elita - Intake + echo 6, Tazzy - Echo 7, Famke1989 - Echo 8, Gelukkigemoeder - Intake 9, Lindaatje22 - Echo 12, Puk2015 - Intake + Echo 12, Sillemie - Intake + Echo 15, Soof85 - Echo Uitgerekend: 1 augustus Modra - PMK - Wensje88 - SYRV 2 augustus Sophietje11 3 augustus Marjon 30 - Nietverwacht - Monique041982 5 augustus Puk2015 - Magnolia83 - Tatie 6 augustus Gelukkigemoeder - Elita 7 augustus mo leannan 8 augustus N80 - Wensmamma - eloveh - Borelli 9 augustus MamaNiess 10 augustus Tazzy 11 augustus Sillemie - FlyingWings 12 augustus Typfoudt 13 augustus lindaatje22 14 augustus Famke1989 - Joanniej14 -LauieD - Bloesempje 15 augustus Rhea90 23 augustus Soof85 (Geen zekerheid ivm onregelmatige cyclus!) Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke
Jeetje MamaNiess, dat is nou niet bepaald sociaal.. Dat je geld uitgeeft aan vuurwerk is helemaal prima en hoeveel maakt ook niet uit zolang je het je kunt veroorloven en je partner het er ook gewoon mee eens is. Zodra dat niet zo is en de prioriteiten ergens anders liggen is dit toch wel een absolute no go.. Is hij altijd zo of is dit nieuw sinds de zwangerschap? Kan ook stukje angst zijn, al is het natuurlijk niet goed Tazzy, geweldig je echo! En wat fijn dat de bbz niet verder is gegroeid! Pmk, heeft het gesmaakt? Hier helemaal blij blij blij! Manlief heeft de stokke tripp trapp al gekocht! Kan voorlopig de jongste er nog eventjes in en als alles goed mag gaan straks newbornset erop voor de baby. Het staat echt geweldig bij de nieuwe eetkamerset! Vanavond vader verteld dat hij nog een x opa wordt. De kids ingepakte sokjes laten geven met I love opa erop. Viel het kwartje niet haha. Dus ik zei al, zijn wel een beetje klein voor hun he.. En toen drong het door. Helemaal blij en hij heeft de sokjes niet meer los gelaten.
Het heeft zeker gesmaakt... de poes heeft het ook gesmaakt.. die ligt nu uit te buiken op de paal Leuk dat opa het uiteindelijk toch door had
HAHAHAHA!! Oops! Zo had ik het nog niet bekeken ... hahahahaha Je hebt in ieder geval mijn lachspieren weer laten werken zo op de avond
Hahahahahahahaha! Ik moest ook gelijk lachen toen ik het las. @ MamaNiess: ik zou ook echt ongelofelijk boos zijn! Het huis zou te klein zijn. Ik hoop dat jullie het goed kunnen uitpraten en dat hij in het vervolg wat meer rekening met je houdt! @ typfoudt: leuk die reactie van je vader . Ik ben hier heerlijk aan het genieten van de familie allemaal tezamen. Morgenavond nadat ik mijn man ben gaan ophalen gaan we het hier ook vertellen. Ben heel benieuwd naar de reacties 😃.
Ha allen, hebben jullie ook last van spierpijn in je buik? Net of ik gister teveel buiksieroefeningen heb gedaan haha. Zal vast komen door alles wat aan het groeien is. Ook wat spierpijn in m'n kont dat kan ik dan weer niet zo verklaren .... Haha
Goedemorgen allemaal! Wat gaan jullie snel zeg! Wilde gister al reageren maar zat er even helemaal door heen. Gister al heel vroeg naar het huis van mijn (in juli overleden) moeder gegaan om de boel helemaal leeg te halen en schoon te maken. Wat een klus was dat, er stond nog zoveel en het was best wel heel vies daar. Ik was kapot toen we weer thuis waren. Maar toen moesten de kerstboodschappen nog gedaan worden, waar vriend lief "geen zin" in had. Ik had er ook geen zin in maar het moest toch gebeuren want er zijn nog zoveel andere dingen te doen dat we anders in tijdnood zouden komen. Ik zag dat het bij Mamanies flink heeft geknetterd (je hebt trouwens groot gelijk! Ik zou ook woest zijn!) hier ook! Ik was zo boos! Ik voelde me niet lekker, was doodmoe en meneer liet mij helemaal alleen boodschappen doen want hij had geen zin.. . Maar goed.. De rust is hier wel weer wedergekeerd. Straks naar de stad in dit rotweer, ook helemaal geen zin in.. Bah. Ik zit alleen maar te klagen lees ik, maar ik zou blij zijn als we weer in januari zitten Hoe is het verder hier? Ik las iets over een poes op een paal? En vandaag zijn er ook weer 3 echo's als ik het goed heb? Spannend! Willen jullie foto's plaatsen van jullie echo's? Ik ben zo benieuwd of je al wat van de echo's kan maken. Op Die van mij met 6w6d zie je echt alleen een boontje. Nou fijne dag ladies!
Elita: Ik heb ook een periode gehad dat ik spierpijn in mijn buik had. Dit was na een paar dagen wel weer weg getrokken SYRV: Balen dat je ineens alleen moest.. Ik had daar ook wel enorm teleurgesteld om geweest. Wij hebben het over het algemeen zo geregeld dat wij op zondag de week boodschappen doen. Ik ga dan alleen heen en doe de boodschappen en bel hem op zodra ik de rij in ga. Als ik dan uit de winkel kom staat hij klaar met de auto Zo hoeft hij niet mee boodschappen te doen (hekel aan) en hoef ik niet met zware tassen te kloten! Poes op een paal.. mijn god.. hoe kon ik dat gister zo schrijven zeg. Moet er nog om lachen Lijkt me inderdaad leuk om de echo's te zien! Ik moet nog 12 nachtjes slapen! Vanmorgen gelukkig WEER niet misselijk wakker geworden, wat een verademing zeg. Wel enorm honger en mijn borsten voelden vanmorgen toen ik wakker werd en opstond aan alsof ze op ontploffen stonden... Lang leve de BH voor ondersteuning! Straks moet ik nog de laatste kleine boodschapjes doen, maar ik laat vriend gewoon lekker mee rijden!
@syrv: oeh daar zou ik ook flink pissed van worden hoor. Jij had waarschijnlijk ook niet veel zin om boodschappen te doen. @elita: spierpijn niet echt, maar heb wel af en toe bandenpijn.Vooral als ik me te snel beweeg @pmk: fijn he, niet misselijk wakker worden. Hier alles oke, vandaag ook lekker maar een halve dag werken. Daarna nog 1,5 dag dit jaar Ik heb vanmorgen geen bh aangedaan, vergeten denk ik, en pff dat is echt verrot. Ze doen zo'n pijn die borsten van mij en ik heb nu echt ondersteuning nodig. Nou ja nog een uurtje werken en ik ben vrij!! Moet nog een paar boodschappen doen vanmiddag, toch nog wat dingen vergeten gisteren en besloten dat ik toch wat lekkers te drinken wil hebben. Fijne dag/dagen allemaal.
Hallo, @ Tazzy: Fijn dat het er goed uitzag! @ SYRV: Ahhh niet leuk nee! Fijn wel dat de rust weer wat wedergekeerd is! Succes in de stad. ^^ Hier moet ik nu 6 dagen werken. Ook lange diensten ivm kerst& weekend. Kijk er echt een beetje tegenop. Ben zo moe de laatste tijd en zo vaak misselijk. Maar goed... Ik heb trouwens mijn 2e echo op 5 januari en afspraak met verloskundige op 6 januari. Ben benieuwd naar de echo's van iedereen vandaag!