1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borelli

Borelli Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Jippie vanochtend een kloppend hartje gezien van 1 baby! Ben zo blij maar blijft nog wel even spannend. Uiteindelijk ben ik alleen met mijn oudste gegaan omdat de jongste oorontsteking heeft. Dus even 2 slechte nachten achter de rug maar gaat nu beter gelukkig.

Ik had mijn oudste niks verteld maar die kwam toch tijdens de echo tot de conclusie dat er een baby in mijn buik zit. Zo schattig. Hieronder foto, nog weinig op te zien hoor. Was na een paar keer meten ongeveer 1cm / 7 wk precies. Klopt niet helemaal maar ik vind het goed genoeg! Nu wachten tot de volgende echo over 2 weken.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      35,8 KB
      Weergaven:
      1
  2. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Borelli: Wauw!! Toch best wel een duidelijke echo hoor! :D Gefeliciteerd! Leuk dat de oudste het toch wel snel door had ;) Moet je exact over twee weken?

Modra; Ik heb je toegevoegd!! Jammer dat je nu die lange diensten hebt. Ik merk aan mezelf dat ik ook veel meer rust nu nodig heb dan normaal en dat kan ik gelukkig ook nemen.

Afspraken VK en GYN
    december 2014
    27, Puk2015 - Echo(gyn)
    29, Wensmamma - 1e afspraak Gyn
    29, Lindaatje22 - Intake
    29, LauieD - Echo
    30, Mo leannan - Intake + Echo
    31, Monique041982 - Intake

januari 2015
    2, SYRV - Intake + Echo
    2, Gelukkigemoeder - Echo
    5, pmk - Termijn echo
    5, Rhea90 - Echo
    5, Modra - Echo
    6, Bloesempje - Echo
    6, Elita - Intake + echo
    6, Tazzy - Echo
    6, Modra - Afspraak VK
    7, Famke1989 - Echo
    8, Gelukkigemoeder - Intake
    9, Lindaatje22 - Echo
    12, Puk2015 - Intake + Echo
    12, Sillemie - Intake + Echo
    15, Soof85 - Echo

Uitgerekend:
    1 augustus
    Modra - PMK - Wensje88 - SYRV
    2 augustus
    Sophietje11
    3 augustus
    Marjon 30 - Nietverwacht - Monique041982
    5 augustus
    Puk2015 - Magnolia83 - Tatie
    6 augustus
    Gelukkigemoeder - Elita
    7 augustus
    mo leannan
    8 augustus
    N80 - Wensmamma - eloveh - Borelli
    9 augustus
    MamaNiess
    10 augustus
    Tazzy
    11 augustus
    Sillemie - FlyingWings
    12 augustus
    Typfoudt
    13 augustus
    lindaatje22
    14 augustus
    Famke1989 - Joanniej14 -LauieD - Bloesempje
    15 augustus
    Rhea90
    23 augustus
    Soof85 (Geen zekerheid ivm onregelmatige cyclus!)

Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden...
    * Doornstruikje
    * MamaDeluxe5
    * Annemie
    * Minieme1984
    * Suzanneke

3. Borelli

Borelli Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Ja volgende echo op 7 januari bij de gyn. :)

4. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Hey meiden ik meld me hier ook gezellig, ik ben 26 jaar.
    Wij zijn na bijna 3 jaar zwanger geworden van ons 1e kindje met behulp van ivf.
    7 augustus uitgerekend:D

Ik zal proberen kort proberen te vertellen hoe het bij ons is gegaan.

Februari 2012 is de pil de deur uit gegaan. Elke menstruatie werd de pijn erger kroop over de grond van de pijn, in augustus op de seh terecht gekomen. Daar verschillende onderzoeken gehad konden niks vinden tot iemand uiteindelijk besloot een ct scan te maken. Daar een baarmoeder afwijking werd gezien ( dubbele baarmoeder), paar weken later naar de gyn. Uiteindelijk in juni 2013 besloten tot een kijkoperatie om verdere dingen uit te sluiten. Uit die kijkoperatie kwam naar voren dat ik ernstige endometriose heb. Oktober 2013 nog een operatie gehad om alles schoon te maken. Februari 2014 begonnen met IUI zonder hormonen, met hormonen was geen optie omdat de kans op meerling te groot was en mijn beide baarmoeders daar te klein voor zijn en de risico's op complicaties te groot zou zijn. En mijn linker eierstok niet zichtbaar was met de echo en ze niet konden zien hoeveel follikels er groeiden:$ in juni 2014 weer bij de gyn geweest dat ik er helemaal klaar mee was en naar ivf wilden, om naar ivf te gaan moest ik helaas weer eerst geopereerd worden om de eierstok te verplaatsen deze anatomisch was vast gegroeid dit gebeurde eind juni.
    In november begonnen met ivf alles ging goed, weinig last. Op 14 november de punctie gehad en daarna ging weer alles mis. Ik had maar 9 eicellen de kans dat ik overstimulatie zou krijgen was heel klein.

Je kan het al raden ik kreeg overstimulatie, kwam 11 kilo aan en me omvang groeide 20 cm in ongeveer een week. Op 28 november kreeg ik eindelijk te horen dat ik zwanger ben wat een heerlijk gevoel was dat eindelijk, het was het allemaal waard:)

Ik heb al verschillende echo's gehad, maar waarop iets van de zwangerschap was te zien was met 5+6 en 6+6. Ik moet nu 7 januari en 22 januari weer voor echo's.

Iedereen van harte gefeliciteerd!!!

5. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Sierra: Wat een lang traject hebben jullie moeten afleggen met veel ellende om het maar even zo te noemen. Gelukkig is het toch nog goed gekomen! Ik begrijp heel goed dat jullie nu helemaal in de wolken zijn! Geniet er van meid! Gefeliciteerd en welkom.
    Hoe voel je je verder?

Afspraken VK en GYN
    december 2014
    24, Gelukkigemoeder - Echo (gyn)
    24, Borelli - Echo
    24, Typfoudt - Echo
    27, Puk2015 - Echo(gyn)
    29, Wensmamma - 1e afspraak Gyn
    29, Lindaatje22 - Intake
    29, LauieD - Echo
    30, Mo leannan - Intake + Echo
    31, Monique041982 - Intake

januari 2015
    2, SYRV - Intake + Echo
    2, Gelukkigemoeder - Echo
    5, pmk - Termijn echo
    5, Rhea90 - Echo
    5, Modra - Echo
    6, Bloesempje - Echo
    6, Elita - Intake + echo
    6, Tazzy - Echo
    6, Modra - Afspraak VK
    7, Famke1989 - Echo
    7, Borelli - Echo (gyn)
    7, Sierra - Echo (gyn)
    8, Gelukkigemoeder - Intake
    9, Lindaatje22 - Echo
    12, Puk2015 - Intake + Echo
    12, Sillemie - Intake + Echo
    15, Soof85 - Echo
    22, Sierra - Echo (gyn)

Uitgerekend:
    1 augustus
    Modra - PMK - Wensje88 - SYRV
    2 augustus
    Sophietje11
    3 augustus
    Marjon 30 - Nietverwacht - Monique041982
    5 augustus
    Puk2015 - Magnolia83 - Tatie
    6 augustus
    Gelukkigemoeder - Elita
    7 augustus
    mo leannan - Sierra
    8 augustus
    N80 - Wensmamma - eloveh - Borelli
    9 augustus
    MamaNiess
    10 augustus
    Tazzy
    11 augustus
    Sillemie - FlyingWings
    12 augustus
    Typfoudt
    13 augustus
    lindaatje22
    14 augustus
    Famke1989 - Joanniej14 -LauieD - Bloesempje
    15 augustus
    Rhea90
    23 augustus
    Soof85 (Geen zekerheid ivm onregelmatige cyclus!)

Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden...
    * Doornstruikje
    * MamaDeluxe5
    * Annemie
    * Minieme1984
    * Suzanneke

Nu klopt ie weer helemaal (volgens mij)!

6. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Ha pmk, bedankt voor het toevoegen op de lijst.

Ik voel me redelijk goed, hang veel op de bank want lichamelijk heb ik toch een flinke klap gehad. (Heb het nogal onderschat:)) verder een beetje misselijk, duizelig, en natuurlijk moe moe en nog eens moe;)

Ik ga even op me gemakje terug lezen;)

7. Borelli

Borelli Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Hi Sierra, wat een verhaal zeg maar super gefeliciteerd met je zwangerschap. Op naar een mooie echo begin januari waarop je al duidelijk je uk kan zien.

8. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sierra welkom en gefeliciteerd! Helaas erg herkenbaar de overstimulatie. Hier maar ernstige overstimulatie gehad, geen pretje. Nu lekker genieten van je zwangerschap.

Hier vanmorgen ook echo gehad. Helemaal goed! Kwam op precies 7 weken, wat ook exact klopt met terugplaatsing. Hartje klopte heel mooi, kortom allemaal top en fertiliteitsarts was meer dan tevreden. Overgedragen aan de gyn tot sowieso 16 weken en als daarna alles goed is zouden we over mogen naar de verloslundige

Bijgevoegde bestanden:

9. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Borelli jij ook gefeliciteerd!

10. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Wat een mooie echo's typfouten en borelli! Heerlijk zeg!

Siërra welkom! Wat een traject zeg, maar met wat een prachtige uitkomst nu!

Hier nog steeds misselijk en moe, maar gelukkig hoeven we vandaag niks meer. Vanmorgen de kinderen verteld dat er iets in mijn buik zit. Zoon van zes begon meteen te stralen en raadde blij: 'een baby!?' Dochter van drie was er stil van. En toen het kwartje gevallen was: vroeg ze als eerste of ze de baby straks ook mocht vasthouden. Ik zat echt te janken en nu trouwens weer, zo lief en blij als ze zijn. Vind het wel meteen ook weer spannend, extra spannend, want als het nu mis gaat, dan zijn er vier heel teneergeslagen... Maar ja, we willen morgen en overmorgen de beide families inlichten (ook omdat ze het anders gewoon meteen zouden raden, omdat ik weer zo misselijk ben) en kinderen waren natuurlijk eerst aan de beurt.

Oh ja, gisteren nog geslaagd voor een groene panty maat 44 en een zwarte zwangerschapsmailot in eigen maat, dus ik heb morgen wat te kiezen.

Nu weer even wat eten. Probeer later wel nog te reageren!

11. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Oh ja, ik heb ook weer een echo op de 7de. Drukke dagen straks bij de vk's!

12. Gelukkigemoeder

10 mei 2014
    63
    0
    0
    Onze echo van vanmorgen😀 alles zag er goed uit nu 7.4 weken. Hier gaan we super fijn de kerstdagen mee in. Zag ook twee andere mooie echo's. Wat een fijn gevoel he?

Voor degene die nog moeten wachten. Succes en hopelijk word het beloond!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,3 KB
      Weergaven:
      2
  13. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Hoi dames,

Het schiet hier niet op, ik vergeet steeds te reageren en het is hier mega druk. Momenteel zit ik verplicht op de bank en doe ik dus niks, haha...

Morgen drukke kerstdag en vrijdag lekker niks!! Zo'n zin in! Morgenmiddag bij de ouders van mijn man kerst vieren en die weten nog van niks en dat laten we ook zo. Maar dat betekend dus wel even puzzelen voor mij, ben bang dat ik niet alles mee kan eten. Puur omdat ik niet zoveel op kan en dan gaan de geruchten al weer snel de ronde...

Nou ja ik snuffel nog even verder over het net.

Dames met goede echo's gefeliciteerd en dames die net nieuw zijn welkom.

Zaterdag hebben wij weer echo, hopelijk ben ik dan toch wel 7+5.

14. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Leuk al die echo's! Helaas nog niet veel uit te halen, maar dat gaat snel veranderen!

Sierra, heb jij twee volledig gescheiden baarmoeders? De mijne is niet volledig. Dit is nu mijn derde zwangerschap en bij mijn vorige zwangerschappen zaten de hoofdjes in het rechter deel en de lijfjes aan de linkerkant. Beide keren dus ook een stuitligging en keizersnede. Ik ga er van uit dat dit nu weer zo zal zijn. Ook beide keren 3 en 4 weken eerder bevallen, waarschijnlijk door ruimtegebrek bij de kindjes. Zit het vruchtje vast op het tussenschot bij jou? Dit is bij mij namelijk stukken minder doorbloed en waarschijnlijk daarom ook miskraam gehad 1e zwangerschap.

15. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Wat een mooie echo's allemaal! Fijn dat alles goed was!
    @typfoudt: hebben ze ook uitgelegd wat dat duidelijke cirkeltje op je echo is? Volgens mij zag ik dat op je vorige echo ook als ik me niet vergis. Toen vroeg ik het me ook al af:D

@sierra: jeetje wat een verhaal, en wat een traject hebben jullie moeten doorlopen om zover te komen. Ik had er zelf nog nooit van gehoord, 2 baarmoeders. Heeft het nog gevolgen voor de zwangerschap? Moet je extra rustig aan doen?

@tatie: wat leuk dat je kinderen zo enthousiast reageren! Ik ben ook zo benieuwd hoe onze zoon en de kinderen van mijn vriend reageren. Wij hebben er voor gekozen om nog even te wachten (maar het liefst zou ik het nu al vertellen hoor;))

@hier: weer een ontzettend drukke dag achter de rug. Ik ben van half 11 tot bijna 5 uur in de stad geweest. Pfff.. Wel heerlijk geshopt en allerlei leuke Nieuwe dingen gescoord. Maar ik merk wel dat ik echt kapot ben weer.
    Verder nog steeds aldoor bruinverlies. Het is ech heel weinig, maar ik vind het wel heel vervelend. Aan de ene kant denk ik, joh dit is zo weinig ik hoef me geen zorgen te maken. Maar aan de andere kant vraag ik me af waarom ik dit steeds heb.. Hoop dat we volgende week een mooi gegroeid kindje op de echo zien.

16. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    WoW wat komen er mooie echo's voorbij:D onwijs leuk!!! Ben leuk jaloers op jullie echo's ;)

N80: mijn baarmoeders zijn volledig gescheiden. ik heb ook 2 cervixen en had een tussenschot in mijn schede deze is operatief verwijderd. De kleine is terug geplaatst in me rechter baarmoeder (niet met een specifieke reden net welke het makkelijkste bereikbaar was op dat moment) de kleine heeft zich heel hoog ingenesteld echt in een hoekje zelfs een beetje moeilijk bereikbaar tijdens de echo (vandaar mijn gezonde jaloezie op de echo's :p)
    Er is mij al verteld dat ik te vroeg zal bevallen en waarschijnlijk ook met een keizersnede en de stuitligging is idd ook genoemd. Nou ik ben heel benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen.

Deed het trouwens geen zeer bij jou dat je kids voor de helft in de ene zat en de andere helft in de anderen?

17. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Dames met de goede echo's gefeliciteerd! Dat zullen fijne feestdagen zijn!

Verder, heb niet alles gelezen, enorm druk nu met kerst! Na kerst klets ik weer lekker mee.

Voor iedereen, hele fijne vrolijke gezellige feestdagen :)

18. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb geen pijn gehad gelukkig. Beide keren heb ik alleen last gehad van de hoofdjes die tegen mijn ribben aanlagen en getrap op mijn blaas (vooral de laatste 2 maanden) Ook lagen ze alletwee vanaf 15 weken in stuit en zijn ook nooit gedraaid. Wat bij mij echt opviel is dat mijn buik echt scheef was ;) heel raar om te zien. Maar voor de rest hele goede zwangerschappen gehad! Ik zou weer tekenen voor zo'n zwangerschap :D

19. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    @syrv knap dat je het zo lang heb volgehouden met shoppen, ik ben al brak van naar de supermarkt gaan:). Nog wat leuks gescoord?

Ja moet echt rustig aan doen, krijg heel veel controles, hoeveel controles zal de tijd uitwijzen heb in januari nu 3 afspraken staan 2 echo's en 1 gesprek. Mijn arts had ook al gezegd dat ik vrij snel plat zal moeten. Maar ik ben nogal nuchter daarin, ik wacht het gewoon af.

N80: raar gezicht lijkt me dat idd dat je buik scheef staat. Ik hoop dat je weer een voorbeeldige zwangerschap krijgt.

20. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    @Sierra: gefeliciteerd en welkom! Wat een lange en moeilijke weg hebben jullie moeten gaan zeg! Wat fantastisch dat het gelukt is!! Hoop dat je een goede zwangerschap zult hebben!

@all: ben btje rustig vandaag, ben nmlk jarig (dank u, dank u ;) ) dus van 10:30-19:00 non stop visite, vnvnd de rest... Zal blij zijn als ik mn bed weer in mag ;)

Deel Deze Pagina