@ bloeswmpje: gefeliciteerd!! @syrv. Bloedverlies maakt je zo onzeker he. Zolang het weinig is zou ik proberen me geen zorgen te maken. Je hebt al een kloppend hartje gezien. Bij mijn vorige 2 miskramen hadden is er nooit een kloppend hartje gezien en had ik wekenlang bloedverlies (niet enorm veel maar wel dagelijks helder rood ter grootte van een euro ofZo). En na 5-6 weken zat het embryo en alles gewoon nog netjes op zijn plek. Maar kan me helemaal voorstellen dat je gewoon wil dat het stopt !! @sierra: welkom. Wat een traject hebben jullie al afgelegd zeg! @echo's: mooi en super leuk om te zien. Mijn afspraak is op verzoek vd verloskundige 1 dagje vervoegd naar 5 jan, kwam hen beter uit. En wat vind ik dat vervelend om een dagje eerder al te mogen kijken hihi
[QUOTE @all: ben btje rustig vandaag, ben nmlk jarig (dank u, dank u ) dus van 10:30-19:00 non stop visite, vnvnd de rest... Zal blij zijn als ik mn bed weer in mag [/QUOTE] Van harte gefeliciteerd!!!!!
Bloesempje: Van harte gefeliciteerd!! Scheve buik hihi.. lijkt me heel grappig. Als dat weer zo is, willen we natuurlijk een foto zien!! Hier: Bleehhhh kreeg ineens rond een uurtje of 18:15 weer een galsteen aanval Heeft ongeveer een uur aangehouden en trok daarna net zo snel als dat ie op kwam weer weg. Nu aan het wachten tot vriend thuis komt, want ik moest zijn haar nog doen (hij is bij een collega zijn vlees pakket van zijn werk ophalen). Het is een plakkerd die vent van me... als die kleine dat nou ook van zijn/haar vader heeft, dan komt die zwangerschap wel goed!
@sierra: Jaa.. Heb echt schandalig geshopt voor mijn doen. Maar dat mag ook wel eens. Maar dat klinkt heftig joh! Ik hoop voor je dat alles boven verwachting goed mag gaan en je een fijne zwangerschap hebt! @bloesempje: happy birthday!!!! Hoe jong ben je geworden? @elita: ja, het maakt me toch wel onzeker. Ik ben een vrij nuchter persoon normaal gesproken, maar wat dit betreft speelt het wel aldoor door mijn hoofd en hoop ik dat het niet mis is. Maar inderdaad we hebben al een kloppend hartje gezien, dus daar hou ik me voor nu maar aan vast. Wat fijn dat je een dagje eerder mag! Kan me heel goed voorstellen dat je dat helemaal niet erg vindt! @pmk: wat vervelend! Maar fijn dat het ook snel weer wegtrok! Wat ga je doen met het haar van je vriend?
@SYRV: 28 @pmk: klinkt niet fijn! Vaker last van zo te lezen? @all: bloedverlies lijkt me doodeng, volkomen normaal om daar onzeker van te worden, al weet je dat het gelukkig vaak niets betekent!
@ bloesempje: nog een wat late gelukkige verjaardag! @ SYRV: ik heb zelf ook al een week last van bruinverlies, bij mij is het elke ochtend 1 druppeltje. Ik word er heel onzeker van maar de huisarts zei tijdens onze eerste afspraak al dat dat kon gebeuren en zo lang het bruin is geen kwaad kan. @ Siërra: welkom! Wat een traject zeg! Ik duim voor je dat je nu verder een probleemloze zwangerschap krijgt! @ all: Prettige kerstdagen! Hier: Ik heb het gisteren nadat ik mijn man was gaan ophalen verteld. Iedereen was super blij! Mijn oudste nichtje had het gelijk met de volwassenen gehoord, zij is al 9 en snapte het dus gelijk. Nadien is ze de rest van de dag niet meer van mijn zijde geweken. Ze is helemaal happy! Mijn jongste nichtje had ik even apart genomen om te vertellen dat tante een baby krijgt. Zij reageerde eerste niet echt, zij is ook altijd een denkertje. Maar later toen we samen aan het spelen waren kwam ze toch met allerlei vragen. Echt schattig! Even voor de context: ik heb een hele goede band met hen. Ik heb namelijk een tijdje bij hen ingewoond. De jongste vroeg ook of ik weer bij hen kwam wonen nu want dan kon ze mij en haar nichtje (ze wilt niet geloven dat het ook een jongen kan zijn ) vaker zien. Vandaag wordt weer een drukke dag: kadootjes ! Zijn wij elk jaar ongeveer de hele middag en avond mee bezig!
@bloesempje: leuke verjaardag gehad? @sillemie: nee inderdaad, ik maak me nu ook minder zorgen dan toen ik bij 6 week en 5 dagen opeens heftig helderrood bloedverlies had. Maar het zit me toch niet helemaal lekker. Wat leuk dat iedereen zo enthousiast reageerden! En wat een lieve reactie van de nichtjes. Veel plezier met het uitpakken vandaag. Vrolijk kerstfeest allemaal! Ik moet er nog even inkomen. Heb helemaal niet het gevoel dat het kerst is, haha. Vind dit wel altijd bijzondere dagen. Vanavond 5 jaar geleden begonnen mijn weeën en de volgende dag op tweede kerstdag is onze zoon geboren. Kan het bijna niet geloven dat het al 5 jaar geleden is, en dat dat kleine baby'tje van 4020gr en 50cm is uitgegroeid tot een heerlijk lief, prachtig en slim jongetje. Vandaag doen we overdag lekker rustig aan, en vanavond eten we met nog wat familieleden bij mijn schoonmoeder. Heb er zin in!
@Bloesempje: Ik heb er eigenlijk sinds zwangerschap last van. Ik was 5 weken toen ze erachter kwamen wat het nou eigenlijk was. Ze willen het liefst pas opereren als ik bevallen ben, dus ze hopen eigenlijk dat ik het kan uitzingen. Ik heb geen ontstekingen het zijn echt koliek aanvallen. Heb begrepen dat de pijn overeenkomt met een bevalling, zo heftig. Ik weet dus wat mij te wachten staat @SYRV: Uiteindelijk niets gedaan met zijn haar.. Hij kwam veel te laat thuis haha @Sillemie: Toch hele leuke reacties! Nou, allemaal lekker vol vreten vanavond. Heel veel plezier allemaal! Wij moeten zo rond 12 uur al aanwezig zijn voor het 'kerst ontbijt'. Njah zeg maar gerust lunch haha
@sillemie wat een schattige reacties van je nichtjes!! @pmk oeii galsteenaanval @all hele fijne kerstdagen allemaal
Fijne kerst allemaal! Mijn schoonouders zijn wezen slapen, veel gegeten gisteren, kort geslapen en net maar even bij geslapen.... Want mijn lichaam wil niet continu meer door hahaha. Vast herkenbaar! We hebben het ze ook verteld, erg leuke reacties! Ben er zo blij mee! Vanmiddag vertellen we het mijn broers en aanhang en kind van hun. Ben benieuwd hoe de reacties zijn. Mooie echo's meiden! Ik ben nog aan het aftellen. En al is het mijn 3e echo van 10 weken (3e kindje) ik vind het net zo spannend! T gaat wel steeds meer leven bij ons. T idee van een leven straks met een kleine... Spannend! Mijn andere twee kinderen zijn gedeeltelijk bij hun vader rn dus niet bij ons. Is ook voor hun wel weer een grote stap! Zo maar even lekker douchen en iets eten, want ik ben een beetje flauw 😊 Geniet ervan girls! 🎄
gelukkige kerst iedereen!!! wow valt veel te lezen als je 2 dagen er niet bent geweest bij wie is eigenlijk de misselijkheid al een beetje aan het wegtrekken? en beter slapen? bij mij is slapen een ramp mijn buik zwelt precies hoe later hoe harder op rond een uur of 12 s'nachts voel ik me precies al 9 maand haha.en beginnen de broeken bij jullie ook al strak te zitten?? ben benieuwd naar de reacties ^.^
Ik heb nu sinds 3 dagen geen last meer gehad van de misselijkheid. Even afkloppen, maar het ziet er goed uit nu!! Hier zit de hele schoonfamilie al de hele avond te praten over de zwangerschap. Het heeft nu zelfs een naam "het vruchtje" hahaha
He meiden. Hier net thuis van werken. Fijn kerstfeest allemaal! Morgen heb ik vroege dienst dus dan kan ik 's avonds nog even vieren met mijn familie. Niet te lang want de dag erna weer vroege dienst maar ok. Leuk dat er zulke leuke reacties op de zwangerschappen zijn! Ik was vandaag niet zo erg misselijk. Was heel grappig, één van mijn collega's blijkt ook zwanger, een weekje minder dan ik. Slapen gaat wel maar moet vaak een paar keer 's nachts naar de wc, dat is dan weer jammer. Mijn broeken zitten nog niet strakker al zie je al wel dat mijn buik wat meer naar voren komt of zo. Maar alleen als je het weet.
Wat leuk, die reacties van familieleden! Wij hebben het vandaag mijn broer en schoonzus verteld. Mijn zusjes wisten het al, alleen zij nog niet. Ze hadden het (net als wij ) niet verwacht, zeker niet dat het spontaan zou lukken! En vinden het uiteraard ook spannend of het nu wel een gezond kindje is. Nichtjes en neefjes vertellen we het nog niet. Oudste is 5 en jongste 2, dus ze moeten en nog te lang wachten en hun mond houden en dat laatste gaat zeker weten niet lukken Morgen naar schoonfamilie, die weten het al, dus dat scheelt. Manlief heeft maar 1 zus dus klein clubje. Altijd lekker eten, dat scheelt Ik kan mn broeken nog ruim aan! Heel weinig eetlust dus val eerder af dan dat ik aankom. Kreeg gisteren al opmerkingen erover. Was bij mn zoontje ook zo dus herkenbaar. Slapen is hier totaal geen probleem. Ben weg zodra ik mn kussen ruik en wordt met moeite wakker. Ben zo ontzettend moe!
Hier ook vaak wakker 's nachts. Meestal elke 2 tot 3 uur om te plassen. Broek wel helaas een maatje groter omdat ik alleen me goed voelde door te eten. Pas een maat kleiner overal, behalve bij mijn buik haha. Wat erg!! Ook net thuis en blij toe... Ben gebroken, veel gerook... Was er helemaal klaar mee. Lig nu lekker in bed met poes die alweer helemaal tegen me aan gekropen is Welterusten en tot morgen
Oh pmk, ik ben jaloers! Ik wil ook naar beddddd! Hier staat nu een taart in de oven voor het dessert van morgen. Ik moet zo nog het huis versieren voor ons jarige jobje morgen. Hij krijgt een Wii van ons, en aangezien hij daar natuurlijk het liefst gelijk mee wil spelen morgen moet die zo ook nog geïnstalleerd worden, maar dat is vriend zijn taak. Zal wel een korte nacht worden, ik heb zo'n vermoeden dat onze zoon super vroeg wakker is morgen. Hij kijkt er al weken naar uit. Hier een gezellige eerste kerstdag gehad. Lekker gegeten bij schoonmoeder. Morgen komt mijn kant van de familie gourmetten en vieren we ook alvast een beetje de verjaardag van onze zoon (zondag vieren we het echt). Drukke dag morgen dus weer. Hier ook veel plassen snachts. Maar ik word dan ook echt wakker met pijn van die volle blaas. Echt een rotgevoel! En leuk inderdaad dat er bij iedereen zo enthousiast wordt gereageerd op de zwangerschap!