1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Nog een paar dagen...dan eindelijk de echo! Hier druk geweest met verjaardag van mijn zoon gehad die alweer 7 werd vandaag!

Hier gaat t prima. Alweer een lekker buikje!

2. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Gefeliciteerd Linda!

Ik heb echt nog niks geen buikje! :$:(

3. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Als je veel beweegt bouw je suikers op ofzo of ze worden minder, weet het niet precies. Maar naast mij zat een vrouw die mooi opnieuw mocht omdat ze een rondje ziekenhuis had gelopen. Ook als je kotst in die 2 uur moet je opnieuw. Ik ben dus netjes alleen naar het toilet gelopen toen ik moest plassen en daarna weer met mijn laptop in de wachtkamer gaan zitten.

4. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Gefeliciteerd Linda!

Hier in de avond wel echt wel een opgezette buik en heb dan het liefst een joggingsbroek een of een zwangerschapsbroek. (Die had ik toch af en toe nog aan omdat ze zo lekker zitten haha) of gewoon het liefst helemaal geen broek. 😛

Hier net heerlijk gegeten! Ik dacht, laat ik eens proberen of zoontje ook lust wat wij aten. At hij gewoon meer dan mij 😱 kleine vreetzak isset

5. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    IMG-20150104-WA0002.jpg

Zojuist opgenomen in het ziekenhuis :( nog steeds last as te van mijn nieren helaas.. Dus lig hier wel de komende dagen..

6. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    :(:( Succes daar, je moet nu in elk geval rust nemen en er wordt voor je gezorgd. Hopelijk kunnen ze je snel helpen!

7. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Oh nee hè, veel sterkte.

8. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    #1148 tatie, 4 jan 2015
    Laatst bewerkt: 4 jan 2015
    Mamaniess, veel sterkte! Hoop dat ze snel de oorzaak weten en het goed op kunnen lossen!

Puk, klinkt als een helse nacht! Hopelijk lukt het vannacht iets in te lopen aan slaaptekort.

Linda, gefeliciteerd nog met je zoon! is hij verwend? Mijn zoon wordt eind van het jaar zeven, dus ben wel benieuwd waar zijn interesses liggen?

Vervelend zeg jullie buikklachten! die herken ik gelukkig (nog) niet.

Moet even een meisje troosten en naar bed brengen, reageer straks op de rest.

Edit: ze liggen. Maar weet niet meer wat ik nog meer wilde zeggen :p. Oh ja, die vroege tijden qua opstaan! Vind ik sowieso al hel, maar nu helemaal. Gelukkig zit er bij mij geen zes in de klok, maar zeven uur, half acht vind ik al erg genoeg! zeker na twee weken dat het vaak half tien werd :). De vakantie zit er ook hier helaas weer op.

9. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Zo dames, de dag is weer om en we zijn weer een dag dichterbij de echo! Vind het enorm spannend, zou het allemaal goed gaan in mijn buik? Leef werkelijk tussen leven en dood. Hoop zo dat de kleine gewoon doorgegroeid is.

Hopelijk gaat het bij iedereen niet goed en gaan we samen door naar augustus!

Ja vond het ook wel dom, maar de dames van de politie hebben gelukkig niet opgegeven!! Wat was ik blij met deze dames zeg!

Ja inderdaad, je zit nu rond je piek. Zelf is mijn misselijkheid aardig weg. Ik eet weinig koolhydraten, merk dat die toch de boosdoener is. Daarbij zie ik erg op tegen koolgroente. Manlief maakt het niks uit, al wil ik wel elke dag gevarieerd eten klaar hebben staan als hij thuis komt.

Ook ik heb af en toe rugpijn, vooral als ik een stal schoon heb, moet ik even wat anders doen en dan de volgende stal. Dan is het prima te doen.

Succes en ik hoop dat je een goede echo hebt!

Mijn god ik vind dit echt heel heftig! Weet ook werkelijk niet hoe ik dit moet gaan fiksen! Nou ja we zien wel even..

Haha, wat grappig! och fijn dat hij met de pot mee wil eten. Fijn begin van 2015!

Och meid toch! Kalm aan! Lukt het plassen nog niet?

10. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    MamaNiess: heel veel beterschap, hopelijk weten ze snel wat er aan de hand is meid!

Linde; gefeliciteerd, 7 alweer! Heeft hij het leuk gehad?

Suikertest ; 1x moeten doen en moet zeggen dat ik het echt reuze vond meevallen. Ja het drankje is niet lekker maar wel te doen en een goed boek mee of iets en je bent die 2 uur zo door :).

Wensmama; hopelijk voel je je snel beter en komt het inderdaad door de hcg piek! Rustig aan doen :).

Nietverwacht; heerlijk als ze zo goed eten! Wat hebben jullie op?

Puk; lekker vroeg naar bed en hopelijk maak je een goede nacht!

Tatie; vreselijk he die wekker weer morgenochtend. Hier zit het er ook weer op, bah.

Hier vandaag ook enkeltje ziekenhuis gehad. Heel de dag al buikpijn maar hield het op groeipijn. 's Middags in bad gegaan en daarna ineens een plens bloed, gebeld een mocht direct komen. Kleine was alles helemaal goed mee, hartje klopte mooi en de termijn klopte precies.je zag het zelfs al een heel klein beetje bewegen. Ze zagen wel een hematoom wat het bloedverlies kon verklaren. Over 2 weken had ik al afspraak staan voor echo dus dan kijken ze of het is weggetrokken. Voor nu heel blij dat de kleine het super deed maar vind het hematoom toch een eng idee

Bijgevoegde bestanden:

11. rhea90

rhea90 Actief lid

5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    Hoihoi,

Waauw wat ligt het tempo hier ineens hoog!
    Ik heb net alles bij gelezen maar op alles nog reageren word te veel. Ik wens in ieder geval iedereen sterkte waarbij het niet goed gegaan is.
    Morgen heb ik weer een echo en vind het zo spannend. De vorige echo was met 5.6 week en toen klopte het hartje nog maar heel minimaal. Maar op zich wel normaal voor de duur van de zwangerschap. Vorig jaar hebben wij ons zoontje verloren daarna een miskraam gehad en toen besloten we dat we toe waren aan een half jaartje rust. Maar ik vind het nu wel weer ontzettend spannend. Hoop dat het voor iedereen een mooie zwangerschap mag worden!!!!

12. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Typfoudt, wat zul je geschrokken zijn! Zoveel bloed opeens, afschuwelijk! ontzettend fijn dat het met de kleine allemaal goed gaat en dat het door een hematoom lijkt te komen. Kan me voorstellen dat je daar toch ook zorgen om houdt, maar ik lees hier veel berichten waarbij de hematoom uiteindelijk weggaat. Heeft de arts je daarin enigszins kunnen geruststellen?

Rhea, een echo is altijd spannend, maar als ik jouw geschiedenis zie, dan toch helemaal. Veel succes morgen! Mag je vroeg op de dag of moet je nog lang wachten?

Voor alle meiden met echo's morgen: duimen draaien hier voor goede berichten!! Laten jullie snel mooie plaatjes zien?

13. rhea90

rhea90 Actief lid

5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    @tatie
    8.40 uur. Mooi op tijd! :)

14. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

Mijn katheter is er vanmiddag op de seh uitgehaald rond 5 uur, maar heb nog niet zelf meer geplast :( heb nu dus infuus
    En mag officieel niks eten en drinken tot morgen omdat ze bang waren dat ik ging spugen
    Maar toch vla gekregen maar is Helaas niet blijven zitten.
    Voel me echt gebroken, zo sneu voor mijn zoontje ook die is er kapot van dat ik moet blijven.

Enige voordeel is wel dat ik vanavond een echo heb gehad. Was een kloppend hartje te zien. Termijn staat nu op 8w4d dus paar dagen terug
    Echte termijn echo moet nog komen.

Voor nu zal ik proberen om te slapen.

Liefs

15. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Hoe is het nu mamaniess? Al zelf kunnen plassen? Wat gaan ze nu verder doen?
    Ik zit alweer in de trein, bah, wat vroeg zeg! Vandaag hele dag werken, vanavond naar de bios met een vriendin en morgenmiddag de echo... Eerst morgenochtend nog naar de kinderarts met zoonlief, dus druk genoeg. Heb er een steeds angstiger gevoel bij, dus zal blij zijn als het achter de rug is. Hoop zo ontzettend dat we gewoon een mooi klein kindje zien met een kloppend hartje...

16. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

De vakantie is voorbij, we moeten weer. Nog 7 nachtjes slapen en dan is er weer de spanning van een echo. Voor de derde maal een 10 weken echo, zou het nu goed zijn? Mijn klachten beginnen minder te worden en dat maakt me toch een beetje zorgen, niet alleen mij maar ook die van mijn man.

Vandaag weer de kinderen naar school brengen met de taxi en daarna door na stal, heerlijk met de paarden bezig. Na 2 week geholpen te zijn door mijn man, neemt nu mijn vader het stokje over en helpt hij met de stallen. Der zit zo geen gang in bij mij, haha..

Succes meid!

Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen. Hoe gaat je man er mee om? Zou het wellicht met spanning te maken hebben?

Ohh jij bent er vroeg bij. Ik zit nog even rustig op de bank, ga zo weg. Knap dat je ook nog na de bios kan vandaag, ik zou daar echt in slaap zijn gevallen, haha..

17. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Moet ik ook nog gaan zien hoor ;) 5:15 uit bed is al niet mn specialiteit en nu al helemaal niet, dus ben bang dat ik helemaal afgedraaid ben vnvnd, maar goed, ik zie het wel!

18. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Heb vannacht zeer slecht geslapen. Helaas nog veel pijn rond mn rechter nier. (in het verleden 2x vernauwing gehad aan urine buis en operatie) die rechter nier blijft dus een zwakke plek.
    Heb nog steeds niet geplast sinds gisteren 5 uur.
    Heb zojuist kopje thee gekregen maar ben bang dat die niet lang blijft zitten.

Op de vraag hoe mijn vriend er om mee omgaat, die maakt zich zorgen. Al maak ik me meer zorgen om het thuisfront. Mis mn kleine moppie enorm. Mijn vriend trouwens ook wel maar op andere manier ofzo.
    Ben er zojuist achter gekomen dat mijn vriend weer voor zijn game spel geld heeft uitgegeven via zijn telefoon. Terwijl dat niet de afspraak was. En kan daar ook behoorlijk boos om worden. :( houd zich er niet erg mee aan de afspraak helaas en dat doet weer eens pijn.

19. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ik weet niet of het nog kan, maar ik zou me graag willen toevoegen aan het clubje!
    Ben een tijdje weinig online geweest maar nu weer op zoek naar de gezelligheid en het delen van verhalen en ervaringen.

Ik ben nu 9 weken zwanger, tot nu toe sta ik op 7 augustus voor de bevalling. Wegens overgewicht, medische indicatie ziekenhuis bevalling (maar dat wilde we toch) , plus suikertest en 2 groeiecho's.

20. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

Maar natuurlijk kan dat hoor! Gezellig! Welkom, En gefeliciteerd met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina