Prima! Ik zal een back-up bijhouden Ga er straks weer even voor zitten. Nu eerst even bedenken wat we gaan eten Krijgen ook zo visite... dus ik hou het nu kort Tot gauw!
Ik ga trouwens pas in de loop van volgende week de vk bellen, eerst even geloven in deze zwangerschap en een cb in handen hebben van 2-3 weken. Vandaag ook weer onwijs misselijk! Heerlijk!!
Ik heb al twee kinderen door de pil heen! Ben met de derde maar niet eens meer begonnen met de pil...hahaha
Afspraken VK en GYN december: 2 december PMK - Intake 2 december Modra - Intake 11 december Marjon30 - Intake en echo 16 december Nietverwacht - echo 23 december Wensje88 - Intake en echo januari: 12 januari N80 intake gyn Uitgerekend: 1 augustus Modra PMK Wensje88 2 augustus Sophietje11 3 augustus Marjon 30 Nietverwacht 5 augustus Puk2015 6 augustus Gelukkigemoeder 7 augustus Mo leannan 8 augustus N80 Wensmamma Doornstruikje 10 augustus MamaDeluxe5
Afspraken VK en GYN december: 2 december PMK - Intake 2 december Modra - Intake 11 december Marjon30 - Intake en echo 16 december Nietverwacht - echo 22 december MamaDeluxe5 - Intake + echo gyn. 23 december Wensje88 - Intake en echo januari: 12 januari N80 intake gyn Uitgerekend: 1 augustus Modra PMK Wensje88 2 augustus Sophietje11 3 augustus Marjon 30 Nietverwacht 5 augustus Puk2015 6 augustus Gelukkigemoeder 7 augustus Mo leannan 8 augustus N80 Wensmamma Doornstruikje 10 augustus MamaDeluxe5
Ja ze zijn af de bekend maak cadeautjes voor overgroot opa,opa's, oma's, ooms,tante en grote neef. Nu nog een sinterklaas papiertje erom heen en klaar
Ik vind dat niet erg. Ik heb de eerste zwangerschap een echo gehad met 9 weken en toen was het mis. Afgelopen zwangerschap een echo gehad met 7 weken, was alles goed en met 10 week was het weer mis. Ik weet voor mezelf dat ik mijn symptomen in de gaten moet houden. Als ik geen kwaaltjes heb dan is het mis. We wachten af. Daarbij heb ik geen zin in die stress in de kerstvakantie. Daarom wil ik pas in januari.
Afspraken VK en GYN december: 2 december PMK - Intake 2 december Modra - Intake 11 december Marjon30 - Intake en echo 16 december Nietverwacht - echo 22 december MamaDeluxe5 - Intake + echo gyn. 23 december Modra: Echo 23 december Wensje88 - Intake en echo januari: 12 januari N80 intake gyn Uitgerekend: 1 augustus Modra PMK Wensje88 2 augustus Sophietje11 3 augustus Marjon 30 Nietverwacht 5 augustus Puk2015 6 augustus Gelukkigemoeder 7 augustus Mo leannan 8 augustus N80 Wensmamma Doornstruikje 10 augustus MamaDeluxe5
Welkom alle nieuwe dames! Op naar goede zwangerschappen Dan mogen we dezelfde dag Modra, spannend Hoe voelen jullie je meiden? Al veel last van kwaaltjes? Welterusten
Goedemorgen dames! Vandaag mijn nod, voelt toch wat spannend, geen idee waarom! Aangezien ik nog steeds misselijk ben bij wakker worden en pijnlijke borsten heb en moe moe moe ben, geloof ik niet dat ik ongesteld ga worden. Na een mega drukke week met verjaardag van mijn moeder en allerhande afspraken nu eindelijk weer even een rustig weekend. Ook wel eens lekker! Lekker met mijn vriend en dreumes mannetje aanrommelen vandaag, heerlijk! Ik had vannacht trouwens van 'jullie' gedroomd! Ik had gedroomd dat we hadden afgesproken ergens en dat we gingen raden wie wie was en ook raden wat onze echte namen waren. Daarna gingen we elkaars rug masseren (midden in de lounge van een hotel) en elkaar schminken tot zwarte piet.... Dus..... Hahaha Ik ga maar niet proberen dit te analyseren
Hahaha geweldige droom. Ik had gisteren dat alles wat ik at verkeerd viel (behalve chocolade) en ben vannacht ook op en top misselijk geweest. Net een digitale test gedaan van cb en het magische woord: zwanger verscheen. Nu geloof ik t pas. Ik zit nu op 4 weken. Zit ik dan in week 5 of werkt t anders? *snapt niet*
Hahah Wensmamma, ik had exact dezelfde vraag! De ene site zegt namelijk week 4, de ander week 5. Nu zit je in week 5 (van week 4 naar 5 toe). Je kiembladen gaan deze week ontstaan enz Ik heb ook twee diverse apps op mijn telefoon staan, waarbij de een week 5 nu zegt en de ander week 6. Qua informatie klopt alleen die ene van week 6 en die van week 5 loopt zeg maar een week achter qua informatie Vannacht had ik ook weer een helse nacht.. geweldig! We bedenken ons dan maar dat het voor een goed doel is Grappig die droom Doornstruikje! Ik heb de laatste tijden ook veel meer levendige en vooral rare dromen Dus je bent echt niet de enige Zo spannend nu om te lezen in mijn banner dat het hartje deze week gaat beginnen met kloppen Mijn kleine garnaaltje
Ik ga het proberen uit te leggen, hopelijk snappen jullie mijn uitleg. Als je 4 weken en 3 dagen zwanger bent, zeggen ze dat je 5 weken bent. Maar de verloskundige zegt gewoon 4 weken. Het zijn volgens mij puur de banners die zeggen 5 weken. Hier ook gedroomd, helaas naar. Iets met de WOII en ik had al een kindje. Ik zei nog tegen mezelf in de droom ach dit lijkt wel een droom. Dat zou in het echt niet gebeuren, bleek dus dat ik droomde over een droom, haha, snappen jullie me nog? Gisteren nadat ik de belangrijke mensen weg had gebracht, werd ik me toch een potje moe, ben dan ook maar op bed gaan liggen slapen. Zie der nu niet uit.. Vindt het wel prima. Vandaag lekker na stal en daarna na de supermarkt de week boodschappen halen en alvast wat voor het sinterklaas diner voor vrijdag.
Je bent dan 4 weken zwanger (plus nog een beetje) maar je zit in je 5e week. Ook als je de ontwikkeling volgt in een zwangerschaps boek lees je een week vooruit als het ware. In je 5e week ben je aan het einde daarvan 5 weken zwanger. Dat zeggen banners niet maar wel internet, boeken en vk. Vanmorgen nog een testje gedaan en ze lijken nu eindelijk wat op te lopen...
Die loopt inderdaad op hoor Doornstruikje Waarschijnlijk maak je niet zo heel super snel HCG aan, gaat helemaal goed komen! @Puk: Mijn kwaaltjes begonnen al 6dpo... Krampen in de onderbuik/lies. Deze krampen heb ik nu nog steeds, alleen heb ik er gister geen last van gehad en vandaag tot nu toe ook nog niet. Borsten gespannen en voelen soms aan alsof ze druk ervaren. Met name als ik mijn BH uit doe voelt het heel licht pijnlijk aan... (dit heb ik elke dag). Maagzuur... breek me de bek niet open.. wat verschrikkelijk! Moe... dit begon bij mij aan het eind van week 4 op te spelen. Voor de rest weinig last... (gelukkig), maar wat niet is kan nog komen. @Wensmamma: Wat Puk zegt klopt, je verloskundige (in jouw geval gynaecoloog) houdt de exacte weken en dagen aan