Waaw! Wat een mooie echo's allemaal! Gefeliciteerd! Welkom Ilona, hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Siërra, mooie buik al zeg! Hier, compleet afgepeigerd teruggekomen van school! Het nadeel aan deeltijd studeren is dat wij al onze lessen van de hele week op 1 dag geperst krijgen. Dus nu lekker op de bank hangen en zo meteen vroeg in bed.
Even voor de andere meiden met echo in the pocket maar zonder foto; geniet er maar lekker van!! Super gevoel! Mijn vakantie zat er vandaag op en moest weer werken in t basisonderwijs. Wat viel dat tegen! Pfff... Ga nu lekker slapen. Morgen nog een laaaaange dag voor de boeg. Maar t is wel aftellen tot de 9e 👏👏😄
Zo, thuis na de film. Wakker gebleven en veel gelachen Nu gelijk slapen, wat een lange dag zo zeg! 6 uur de deur uit, 18 uur weer thuis. Eten, omkleden en opfrissen, 19:15 opgehaald en 22:45 thuis. Zonder beebje zou me dat al opbreken Morgen hopelijk btje uitslapen, 10:30 bij de kinderarts zijn en 14:30 2e echo... Willen jullie meeduimen aub?! Hopelijk kom ik dan met net zulk goed nieuws als jullie allemaal! Slaap lekker allemaal!
Teruglees tijd hahaha Allereerst iedereen de beste wensen!! Monique041982 Hier ook bm al boven uit de schaambot. Bloeddruk de mijne is normaal 120/70 maar is in de zwangerschap 110/60 maar niet duizelig van gelukkig. pmk knuffs voor de aanval! Is inderdaad eten gerelateerd hier ook een open gesprek gehad met mijn man toen hij paar biertjes ophad in de vakantie en licht dronken was. Ik kon mijn gevoelens aangeven en hij gaf daarbij aan dat door ons mk verleden hij heel bang was mij en de baby pijn te doen, oko al met knuffelen en hechten. Nu is dat bij getrokken gelukkig! Bij mijn zoon was dat anders namelijk, hij kon niet omgaan met de HG en ook niet erna toen mijn zoon alleen mij wou hebben. Nu is anders hoor hij wordt gek van ons zoon die alleen papa wilt hahahaha Onze zoon speelde toen voetbal met zijn dooierzak, prachtig om te zien haha SYRV, Gelukkigemoeder, Modra, rhea90, pmk en elita super een goede echo! devilduckie onwijs veel sterkte de komende tijd en hopelijk is het snel blijvend raak! leuke buikfoto's, zal die van mij zo uploaden MamaNiess heel hefitg zo!! Hopelijk gaat het plassen snel weer, mega knuff! wel fijn een echo met mooie hart! lindaatje22 gefeliciteerd met jullie zoon tatie hier een nachtmens, echt geen ochtend mens haha was KOUD op de fiets vanochtend brrrrrrr typfoudt even schrikken maar gelukkig beeb ok. Hopelijk trekt de hematoom weg IlonavanH90 welkom en gefeliciteerd! elita herkenbaar, mijn innestel dip was de 23e en ik weet wanneer mijn eisprong is geweest dus mijn banner klopt wel. Werd toen 2dgn teruggezet maar, ondanks dat ze nu de 9e noteren overal -.-, zei dat het meten inderdaad nu lastig was, vandaar de 13e weer. Bloesempje ik duim!!
suikerwaardes de vk wees mij erop om op te letten met suikers omdat ik grote kinderen baar. Mijn dochter was 4410gr en 52cm en mijn zoon 4820gr en 54 cm. Maar het zit in mijn genen. Ik was zelf 8pond en mijn broertje 9 en mijn vader 10. Mijn man is de zwaarste geweest van zijn zussen en ik let al op wat ik eet. Bij mijn zoon was ik bijna de helft van de zwangerschap aan het spugen. Na de bevalling moesten wij mijn zoon bijvoeden met fv ivm zijn gewicht wat achteraf totaal niet nodig was en hij wou het niet eens drinken! Mijn baarmoeder maakt gewoon super kids zoals de vk ook al zegt en dan komen ze met een flinke vaart die mij beide keren een sub-totaal ruptuur opgeleverd heeft. Vandaar dat ik waarschijnlijk toch in het zkh zal bevallen dit keer. Liefst wil ik thuis want dat beviel ontzettend goed met mijn zoon!!! Maar de nasleep met ambulance naar zkh en het hechten paar uur na de bevalling, pff Ik heb ook beide zwangerschappen geen zwangerschaps-diabetes gehad! eerste was ik 44+ kg aan gekomen mede door al het vocht dat ik vast hield. 2e 22+kg. Ben de meeste zo kwijt na de bevalling. Nu zit er snel een paar op omdat de spuugneiging weggaat als ik eet en ik weinig beweeg door de misselijkheid, dus trekt zich straks wel recht als ik mij fitter voel. Ben zelf 1.73 en normaal tussen de 76 en 78kg. Normaal dus
Hierbij mijn buikfoto van vanavond. De misselijkheid lijkt in de ochtend wat minder te worden. Heel fijn. Vanavond het bekend gemaakt op facebook en krijg super leuke en verraste reacties
Morgen meiden, Gisteren zo afgepeigerd dat ik niet meer hier ben geweest, bij thuiskomst bleek manlief thuis te zijn en zijn we even aan de wandel gegaan. Daarna heeft hij weer heerlijk gekookt voor mij en kon ik even liggen. Na het eten hebben we wat omgehangen en om 21:00 zijn we op bed gegaan, beide moe. Heerlijk geslapen en vanmorgen niet eens gemerkt dat hij weg is gegaan. Daar baal ik altijd wel een beetje van. Maar dan app ik vaak direct ff als ik wakker ben. Morgen maar een half dagje, vandaag voor het eerst dit jaar weer op het paard, ben benieuwd hoe dat gaat..
@de echos: wat een mooie echo's allemaal meiden en wat superfijn dat het allemaal zo goed is met de kleintjes @mamaniess: Hopelijk gaat het snel beter met je. Dit is toch echt niet fijn zo lang in het ziekenhuis liggen @Ilona: welkom bij de groep, gezellig! @buikfoto's: oooeeh mooi, mijn buikje is ook al wat meer zichtbaar. Nu vind ik dat helemaal niet erg. Raar volk toch, wij vrouwen @hier: Vanmorgen gesprek gehad over de combinatie test gehad en besloten dat we dat willen laten doen. Daarna dus meteen bloed laten prikken en ook heeeeel leuk ik heb weer even mogen kijken. Was maar heel kort hoor, maar nog steeds alles goed met spruitje en is ook alweer 1 cm langer, wat gaat dat snel in 1 week tijd! Ik heb 12 januari de termijnecho en 26 januari een echo voor de nekplooimeting. Ik ben weer 2 dagen vooruit gezet, maar dat kan helemaal niet, dus dat vind ik wel grappig. Ga het maandag wel even aankaarten. Want qua grootte kan het wel zo zijn, maar qua leeftijd echt niet Ben nog steeds heel snel afgepeigerd. Vanmorgen ging ik even harder fietsen om het groene licht te halen, nou dat heb ik geweten. Totaal uitgeput en buiten adem daarna. Gewoon echt kapot. Verder gisteren goede dag gehad en tot nu toe ook nog. Erg fijn na 3 dagen constant misselijk te zijn geweest.
Even mijn afspraken erbij gezet Afspraken VK en GYN januari 2015 6, Bloesempje - Echo 6, Tazzy - Echo 6, Modra - Afspraak VK 6, Aowyn - VK 7, Famke1989 - Echo 7, Borelli - Echo (gyn) 7, Sierra - Echo (gyn) 7, Tatie - Echo 8, Gelukkigemoeder - Intake 9, Lindaatje22 - Echo 10, Monique041982 - Echo 12, Puk2015 - Intake + Echo 12, Sillemie - Intake + Echo 12, Wensmamma - Termijn echo 13, Aowyn - Echo 13, Nietverwacht - echo 15, Soof85 - Echo 15, Gelukkigemoeder - Termijn echo 16, IlonavanH90 - Termijn echo 19, Typfoudt - Echo 22, Sierra - Echo (gyn) 22, Monique041982 - VK 23, PMK - VK 26, Wensmamma - echo tbv de nekplooimeting Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv 1 Augustus 1. Wensje88 1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv 2 Augustus 2. Sophietje11 3 Augustus 3. Marjon 30 3. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv 3. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv 5 Augustus 5. Magnolia83 5. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv 5. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv 6 Augustus 6. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv 7. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv 7. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv 8 Augustus 8. eloveh 8. Borelli, 41 jaar, 3e kind, zkh, bv 8. Puk2015, 29 jaar, 1e kind, zkh, bv 9 Augustus 9. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv 11 Augustus 11. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv 12 Augustus 12. Typfoudt 13 Augustus 13. lindaatje22, 33 jaar, 3e kindje, tb, fv 13. Rhea90 14 Augustus 14. Famke1989 14. Joanniej14 14. LauieD 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie
Hey meiden! Ook hier weer even (anderhalve week ) bijgelezen... Wat een verhalen weer, heel vervelende maar ook heel mooie berichten! Wat een mooie echo's en buikfoto's! Ik kan het zelf ook niet veel langer verbergen denk ik Heb 29 dec eerste echo gehad, gelukkig mooi kloppend hartje te zien. Was echter een jaar geleden ook al en heb toen rond de 9 wk alsnog een mk gehad dus het blijft een hele spannende tijd... Mag daarom 13 jan terugkomen voor een extra echo en intake bij de vk, en dan 2 weken later weer voor de termijnecho. Ik heb het lijstje ook weer even aangevuld, had ik nog niet gedaan. Voor iedereen nog het allerbeste voor het nieuwe jaar (mag nog net) en dat er maar veel mooie baby's mogen komen in augustus! Afspraken VK en GYN januari 2015 6, Bloesempje - Echo 6, Tazzy - Echo 6, Modra - Afspraak VK 6, Aowyn - VK 7, Famke1989 - Echo 7, Borelli - Echo (gyn) 7, Sierra - Echo (gyn) 7, Tatie - Echo 8, Gelukkigemoeder - Intake 9, Lindaatje22 - Echo 10, Monique041982 - Echo 12, Puk2015 - Intake + Echo 12, Sillemie - Intake + Echo 12, Wensmamma - Termijn echo 13, Aowyn - Echo 13, Nietverwacht - echo 13, LauieD - Intake + echo 15, Soof85 - Echo 15, Gelukkigemoeder - Termijn echo 16, IlonavanH90 - Termijn echo 19, Typfoudt - Echo 22, Sierra - Echo (gyn) 22, Monique041982 - VK 23, PMK - VK 26, Wensmamma - echo tbv de nekplooimeting Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv 1 Augustus 1. Wensje88 1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv 2 Augustus 2. Sophietje11 3 Augustus 3. Marjon 30 3. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv 3. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv 5 Augustus 5. Magnolia83 5. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv 5. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv 6 Augustus 6. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv 7. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv 7. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv 8 Augustus 8. eloveh 8. Borelli, 41 jaar, 3e kind, zkh, bv 8. Puk2015, 29 jaar, 1e kind, zkh, bv 9 Augustus 9. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv 11 Augustus 11. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv 12 Augustus 12. Typfoudt 13 Augustus 13. lindaatje22, 33 jaar, 3e kindje, tb, fv 13. Rhea90 14 Augustus 14. Famke1989 14. Joanniej14 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie
Zo weer thuis van de paarden, heb heerlijk kunnen rijden, alleen had erg last van de rijbroek in de auto, wat knelde die zeg! Normaal moet ik bij deze broek altijd een riem om, aangezien hij anders afzakt. Nu had ik al niet eens een riem om! Rijden ging goed, maar was daarna wel moe. Donderdag neem ik ook wat roosvicee ferro mee na stal, aangezien ik een beetje duizelig was. Op dit moment zit ik aan een smoohie!! Even proberen, nou vindt hem heerlijk hoor! Alleen iets te koud, maar ach heb nog ruim een uur om hem op te drinken... Wat leuk, dan gaan we op dezelfde dag naar de termijnecho!!!
Oh wat leuk!! We gaan wel ong gelijk op. Ik zit nu volgens metingen op 9 weken + 6 dagen, maar ik heb mijn banner nog niet aangepast.
Ik zou 2 dagen korter zijn, maar heb hem gewoon laten staan. Zie maandag wel hoe het dan is me de termijnecho.
Even snel: de echo was goed! Zo enorm opgelucht!!! Frummeltje is nu 1,85 cm, was al een btje aant bewegen en zijn/haar hartje klopte goed. Lag er een btje lastig voor (nu al een dwarsligger ) maar uiteindelijk toch goed kunnen zien. 29 januari hebben we de echte termijnecho en de eerste officiële afspraak
Nou, even inhoudelijk dan! MamaNiess Hoe is het vandaag met je? Sierra Voor jou dezelfde vraag.. hoe voel jij je vandaag? Al iets beter? SYRV Ik ken het gevoel wel... ik heb ook nergens fut voor. Dat is volgens mij ook echt mijn enige echte kwaal... Moe moe en nog eens moe pfff... Elita Fijn dat alles goed was Een kleine last van je schouders gevallen? Bloesempje Fijn dat je een leuke avond hebt gehad. Hoe was de tweede echo?! Oh zie dat ie goed was! Ontzettend fijn! Op naar de volgende echo Aowyn Toch fijn dat die mannen dan hun hart een beetje openen. Ik vind dat hij ook gewoon zijn hart eens moet luchten met hoe hij zich voelt zonder zich schuldig te hoeven voelen. Gister gingen we ook naar de echo toe waarin hij in de veronderstelling was nog weinig te zien (boontje misschien). Ik heb dus wijs mijn mond gehouden voor de verrassing Zijn reactie was priceless... "WOW! Wat zie je al veel!!" Zelfs het vrouwtje van de echo moest om zijn reactie lachen... Maakte in ieder geval veel goed Wensmamma Fijn hé, als je dan een keer een goede dag hebt. Toen mijn misselijkheid weg trok was dat ook zo'n opgelucht gevoel! Facebook Mijn moeder vroeg of ze het al op facebook mocht gooien... uiteindelijk hebben mijn vriend en ik besloten te wachten tot de 23e. Ik moet dan terug komen bij de VK en dan gaan we met een doppler het hartje beluisteren (alweer! yay!). Als alles dan nog steeds goed is zetten wij het pas op facebook Hier Moe moe moe... lijkt geen einde aan te komen. Zou het liefst de hele dag niets doen, maar dat is ook weer zo.... Ellende ook met de poes Ze loopt continu te mauwen 's nachts. Mijn vriend wordt er een beetje horendol van en staat zelfs op het punt om d'r het huis uit te doen (terug naar mijn ouders). Ik wil dit natuurlijk niet, het is mijn lieve schat en ik hou echt van dat beest... Nu proberen we dus andere maatregelen te nemen en hopen dat het dan minder gaat worden...