Precies wat ik dacht... Wat vervelend van de poes!! Hopelijk helpen jullie maatregelen. Is ze op leeftijd? Wat betreft facebook, daar zetten wij het niet op, begin het onpersoonlijk te vinden. Mensen die wij kennen en die het volgens ons moeten weten stellen we persoonlijk op de hoogte. Wij hoeven het niet zo nodig van de daken te schreeuwen.
Ze is mei dit jaar 2 jaar, dus nog een jong ding Ze heeft d'r alleen heel erg aan mij gehecht en aan mijn moeder. Ik wil d'r dus ook echt niet in het asiel ofzo stoppen, dat krijg ik zelf niet over mijn hart! Enige optie is mijn ouders en gelukkig vond mijn moeder dit ook goed, maar dat is echt het uiterste geval! Facebook heb ik heel weinig mensen op staan, alleen vrienden en kennissen en natuurlijk familie. Die mogen het allemaal weten, maar sommige liever nu in de onzekere periode nog niet
Ohhhhhhh ik ben verliefd!!! Super echo, groeit super, is al 6,5 cm en alles zit er al op en eraan en bewegen joh
De volgende echo staat gepland op 23 januari, de twaalf weken echo! Het foute vruchtje, de bbz lijkt te zijn verdwenen gelukkig!!
6,5cm? Weet je dat zeker? haha Ik zat gister op 36,6mm (dus 3,6cm) en met die grootte kwam ze uit op 10w3d (kruin/kont meting) Sowieso een prachtige echo! Wees er maar trots op! Fijn dat de bbz verdwenen is! Zo zien we het graag Afspraken VK en GYN januari 2015 7, Famke1989 - Echo 7, Borelli - Echo (gyn) 7, Sierra - Echo (gyn) 7, Tatie - Echo 8, Gelukkigemoeder - Intake 9, Lindaatje22 - Echo 10, Monique041982 - Echo 12, Puk2015 - Intake + Echo 12, Sillemie - Intake + Echo 12, Wensmamma - Termijn echo 13, Aowyn - Echo 13, Nietverwacht - echo 13, LauieD - Intake + Echo 15, Gelukkigemoeder - Termijn echo 16, IlonavanH90 - Termijn echo 19, Typfoudt - Echo 22, Sierra - Echo (gyn) 22, Monique041982 - VK 23, PMK - VK 23, Tazzy - Echo 26, Wensmamma - Echo tbv de nekplooimeting 29, Bloesempje - Termijn echo + VK Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv 1 Augustus 1. Wensje88 1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv 2 Augustus 2. Sophietje11 3 Augustus 3. Marjon 30 3. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv 3. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv 5 Augustus 5. Magnolia83 5. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv 5. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv 6 Augustus 6. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv 7. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv 8 Augustus 8. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv 8. eloveh 8. Borelli, 41 jaar, 3e kind, zkh, bv 8. Puk2015, 29 jaar, 1e kind, zkh, bv 9 Augustus 9. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv 11 Augustus 11. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv 12 Augustus 12. Typfoudt 13 Augustus 13. lindaatje22, 33 jaar, 3e kindje, tb, fv 13. Rhea90 14 Augustus 14. Famke1989 14. Joanniej14 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie
Tazz, wat gaaf die handjes!!! Geniet ervan! 😃 Hier: ben bijna huilend thuisgekomen na 2 dagen werken 😭 wat viel dat tegen! Manlief is overwerken en ben nog tot 20u alleen thuis. Wat kan een mens zich dan ellendig voelen.... T is echt nog even teveel allemaal 😔. Mag ik aub snel m'n energie terug? Ik mis t zo...😉
Hahahaha, je hebt gelijk, ik zat steeds naar de cm bovenin te kijken, daar staat 6,5 cm!! Oepsie Vond het ook al zo groot hahaha, kijk weer iets geleerd!! Waar staan die cm bovenin dan voor??
@lindaatje: vreselijk hé dat werken. Ik heb recht op 1 uur extra pauze per dag. Heerlijk! Daar red ik net de dag mee. @tazzy: misschien de maat van t vruchtzakje erbij of hoe t ook heet waar de baby in zit. Kan best wel. Toch?
Haha ja ik zat ook al.. dan ben je echt wel verder dan 9 weken Denk inderdaad dat dat inclusief omhulsel is Bij mij is dat niet gemeten, maar ik had meer dan zat ruimte voor die kleine! Lekker veel vruchtwater ook maar niet teveel Leuk feitje was dat die kleine bij mij OP het dooierzakje lag Die had er nu dus al genoeg van hahaha
Wat een mooie echo's alweer!!! Gelukkig mogen wij zaterdag gaan spieken naar de kleine. Mijn dochtertje doet haar middagslaapje dan even bij opa en oma. De eerste twee werkdagen van de week zitten er weer op. Pfff.... Ze vallen me toch best wel zwaar (vooral zo.met de maand/jaarafsluiting en afronding van mijn werkzaamheden). Ik heb voornamelijk echt een dip rond 13.00. Kan dan zo even mn bed induiken. Vanavond lekker lui op de bank liggen en op tijd naar bed.
Wauw Tazzy, mooie echo! Gelukkig geen 6,5cm, zou niet goed zijn Op onze echo kun je nog niet echt een mensje zien, al was de vk er juist erg enthousiast over. Over 3 weken ben ik bijna 12 weken, dan is het hopelijk allemaal een stuk duidelijker! Wij zetten het na de volgende echo wel op facebook, dan mag ook iedereen het weten! Maandag ga ik het maar wel vast op mn werk vertellen denk ik!
Ik heb eigenlijk geen last van het werk terwijl ik toch wel een erg drukke baan heb. Mijn energie komt ook weer terug, ben lang zo moe niet meer. Verder nog steeds nagenoeg geen klachten!
Lekker hoor Tazzy. Ik ga zo naar bed toe. Ben al doodmoe haha. Ik wil t ook heel graag na as maandag al op Facebook zetten. Als we een mooie foto krijgen. Iig vertel ik t dan aan de rest van mijn familie. Heb ook bekenden en familie op fb en t merendeel daarvan weet t al haha.
Ik heb wel last van het tillen op mn werk. Las vandaag bij de vk in de folder van het fnv dat zwangeren vanaf het begin op het werk al niet meer dan 10kg per keer mogen tillen. Nou, dat gaat dus mooi niet op op mijn werk. Had er mn vorige zwangerschap ook al zo'n last van, alleen dan veel later. Balen hoor!
Tazzy super fijn zeg!!! Nu echt volledig genieten! hihi dacht ook al maar staat toch 2,88cm hihi Facebook gesloten bij mij dus wie in mijn lijst staat ziet het ook en meer niet tenzij ik iets publiek zet. Ik heb namelijk vrienden en familie in het buitenland omdat ik van oorsprong geen nederlander ben. Hier een drukke baan en ben wel heel moe erna maar ben het gewend Ik moet alleen straks opletten als ik verder ben. Heb maar een half uur pauze (naast de extra zw pauze die je kunt nemen) en sta dus 7 en half uur op mijn voeten