1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borelli

Borelli Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Hi allemaal. Helaas vandaag geen goed nieuws vanuit mij. Het bleek bij de echo dat onze uk al even was gestopt met groeien. Dus helaas ga ik deze groep verlaten. Dit wordt dus onze 4e (en laatste) miskraam. Erg jammer maar we zijn heel blij met 2 mooie gezonde dochters dus wij blijven lekker met z'n 4tjes genieten van het leven.

Ik hoop echt dat voor de rest van jullie het allemaal goed blijft gaan (er zijn er al genoeg afgevallen vind ik). Dus dames lekker genieten en op naar mooie baby'tjes in augustus. Lfs

2. famke1989

famke1989 Lid

9 dec 2014
    81
    76
    18
    NULL
    NULL
    @borelli wow heftig... sterkte meid!!

3. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hele dikke knuffel borelli :( wat vind ik dit vreselijk voor je zeg

4. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Oh nee wat vreselijk Borelli :( Hele dikke knuffel.

5. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Borelli, wat een narigheid! Heel veel sterkte met dit enorme verlies en dit alles een plek geven!

6. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Vind het moeilijk / raar om nu vrolijk over mijn eigen echo te vertellen, maar die was verder gelukkig goed. Mijn uitgerekende datum is officieel 3 augustus geworden.

7. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Gatverdamme Borelli! :( Wat vind ik dit enorm naar! Hopelijk kunnen jullie dit nog een mooi plekje geven. Knap dat de knoop door is en jullie besloten hebben om er mee te stoppen. Ik kan het ook wel heel goed begrijpen. Geniet van de kids die je al hebt, maar dat zal vast wel goed komen! Heel veel sterkte toegewenst. Dikke knuffel.

Tatie: Fijn dat jouw echo wel goed was. Na slecht nieuws moet ook weer goed nieuws komen.

Afspraken VK en GYN

januari 2015
    8, Gelukkigemoeder - Intake
    9, Lindaatje22 - Echo
    10, Monique041982 - Echo
    12, Puk2015 - Intake + Echo
    12, Sillemie - Intake + Echo
    12, Wensmamma - Termijn echo
    12, Rhea90 - Echo
    13, Aowyn - Echo
    13, Nietverwacht - echo
    13, LauieD - Intake + Echo
    15, Gelukkigemoeder - Termijn echo
    16, IlonavanH90 - Termijn echo
    19, Typfoudt - Echo
    21, Rhea90 - Echo
    22, Sierra - Termijn Echo (gyn)
    22, Monique041982 - VK
    23, PMK - VK
    23, Tazzy - Echo
    26, Wensmamma - Echo tbv de nekplooimeting
    26, Sierra - Gesprek Gyn
    29, Bloesempje - Termijn echo + VK

Uitgerekend:
    Juli:
    30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv
    31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv

1 Augustus
    1. Wensje88
    1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv

2 Augustus
    2. Sophietje11

3 Augustus
    3. Marjon 30
    3. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv
    3. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv
    3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv

5 Augustus
    5. Magnolia83
    5. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv

6 Augustus
    6. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv

7 Augustus
    7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv
    7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv
    7. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv
    7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv
    7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv

8 Augustus
    8. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv
    8. eloveh
    8. Puk2015, 29 jaar, 1e kind, zkh, bv

9 Augustus
    9. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv

11 Augustus
    11. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv

12 Augustus
    12. Typfoudt

13 Augustus
    13. lindaatje22, 33 jaar, 3e kindje, tb, fv
    13. Rhea90

14 Augustus
    14. Famke1989
    14. Joanniej14
    14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv
    14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv

15 Augustus
    15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh

Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden...
    * Doornstruikje
    * MamaDeluxe5
    * Annemie
    * Minieme1984
    * Suzanneke
    * Devilduckie
    * Borelli

8. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Borelli: oh verschrikkelijk meis, heel veel sterkte met dit verlies. Knuffel je meiden en je man maar goed.

Tatie: wat super dat je een goede echo hebt gehad!!

9. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Ohhh jee! Wat een domper meis...knuf borelli!

Tatie en sierra; van harte en geniet ervan! 😃

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Borelli mega mega knuffels en heel veel sterkte!!!!

Pff na 3 betere dagen lig ik vandaag of te slapen of te spugen :( ben dus ziek gemeld) baal baal

11. Borelli

Borelli Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Bedankt allemaal dames voor jullie support. Komt zeker goed hoor. We hadden sowieso al besloten dat dit de laatste keer zou zijn en eigenlijk geeft dat nu ook wel rust.

En natuurlijk super om te lezen dat de andere echo's vandaag wel goed waren. Zo hoort het ook! Dikke knuf terug. Ik kom af en toe nog wel even spieken hier om te zien hoe het bij iedereen verloopt.

12. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Oh borelli wat zonde!! Knap hoe open je hierin staat! Dikke knuffffff!!!

13. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Oh wat heftig meid(ben hier ook erg bang voor maandag)! Sterkte..

14. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte borrelli!!!

15. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Jeetje Borelli, wat enorm schrikken en verdrietig! Dikke digi-knuffel, sterkte!

16. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    @borelli: meid wat ontzettend erg voor jullie. Heel veel sterkte! :(

Ik word zo ontzettend onzeker van dit soort verdrietige verhalen. Dat zet me echt weet met beide benen op de grond en besef ik dat het echt geluk hebben is dat alles goed gaat. Ik vind het ook best wel lastig dat het zo lang duurt voordat je weer de bevestiging krijgt dat alles goed gaat. Hoe gaan jullie hiermee om?

@Aowyn: wat vervelend! Beterschap!

@tatie: gefeliciteerd! Hartstikke fijn dat jullie echo goed was! :)

@hier: hier vandaag weer een drukke dag gehad. Ben vanmorgen bloed wezen prikken. Normaal gesproken heb ik daar geen problemen mee, maar werd vandaag toch even licht in mijn hoofd. Gelukkig trok dat ook snel weer weg. Verder het kinderfeestje gehad van mijn zoon, wat ook heel geslaagd was. Nu eigenlijk bekaf maar moet nog studeren.. Pff, Kan me er momenteel echt helemaal niet toe zetten, ondanks dat dit echt een belangrijk tentamen is. Toch maar even doorbijten dus.
    Vannacht werd ik trouwens met pijn wakker. Bleek dus dat ik op mijn buik lag te slapen. Toen ik me omdraaide voelde het echt niet prettig aan mijn buik en borsten:(. Ga ervan uit dat het nu nog niet veel kwaad kan voor de kleine, maar denk dat ik het buikslapen maar even achterwege moet laten. Slapen jullie wel op jullie buik?

Nou fijne avond Dames!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik ben ook onzeker voor dinsdag net de 2e echo. Als je dingen meegemaakt heb besef je het alleen nog meer wat er mis kan gaan. Ik ben pas gerust als ik de kleine ga voelen. Ik had bij beide een angelsounds in huis maar nu niet meer.

Wbt slapen ik merk dat ik binnenkort wel een voedingstijden weer nodig heb. Als ik op mijn buik slaap heb ik 1 been ietjes opgetrokken. Maar ik slaap anders Ivm rekening houden met mijn bekken. Bijv slaap je op jouw zij? Dan mag de bovenste knie niet hoger liggen dan de onderste want dan kantel je jouw bekken.

18. famke1989

famke1989 Lid

9 dec 2014
    81
    76
    18
    NULL
    NULL
    Heb echo gehad en zoo blij!! Mooi kloppend hartje gezien en begint al helemaal vorm te krijgen! Nu 9 weken en uitgerekende datum staat nu op 12 augustus in plaats van 24 augustus.

Bijgevoegde bestanden:

19. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle dames met de mooie echo's uiteraard nog gefeliciteerd!

Vind het zo naar voor borelli, zit er al heel de middag mee in mijn hoofd. Een miskraam is al rot genoeg maar er met deze termijn achterkomen dat het al een tijd gestopt is met groeien is(vond ik althans) nog extra pijnlijk.

Aowyn: voedingskussen slaapt heerlijk he als je last hebt van je bekken. Blijf je toch beter in de juiste houding liggen :)

Syrv; wat hebben jullie gedaan op het feestje? Logisch dat je moe bent meid!

Hier ook kapot. Man komt straks pas thuis en die heeft vanmorgen de nieuwe auto opgehaald. EIN-DE-LIJK. Wat 3 maanden levertijd zou zijn werd dik een half jaar. Maargoed, hij is er :D straks even goed bekijken :). Ruimte genoeg voor de kleine erbij straks :)

20. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

In mijn slaap lig ik gelukkig aldoor op mijn zij, maar soms net voordat ik in slaap val lig ik wel eens op mijn buik, maar heb dit nooit lekker vinden slapen, dus eigenlijk altijd op mijn zij.

Maandag heb ik mijn echo, gelukkig vliegen de dagen om dus het zal zo maandag zijn. Hoop dan heel erg op een mooi hartje en goed gegroeid kindje. Maar goed dat heb ik nog nooit gehad met de 10 weken echo's. Dus dat maakt mij enorm onzeker.

Ik heb wel het gevoel dat als die echo goed is, dat ik er meer van kan genieten. Rond de 13 weken kunnen ze ook naar het hartje gaan luisteren toch? Meen dat het voor de 13 weken nog niet duidelijk genoeg was met een doptoom?(schrijf je dat zo?)

Ach we zitten nog niet op de 12 weken, dus het kan nog alle kanten op gaan, maar spannend zijn deze weken wel! Hoe vinden jullie mannen het? Wij hebben het er iedere avond over. Als ik kijk na een jaar geleden, had mijn man nog zoiets van kinderen?!?!?! Maar nu heeft hij er zo veel zin in om de kleine in zijn armen te sluiten, al moet hij nog 30 week wachten, haha.. Spannend dat vind hij het heel erg. Gelukkig kunnen we er goed over praten.

Deel Deze Pagina