1 t/m 15 augustus

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Modra, Nov 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tatie

tatie Fanatiek lid

Feb 21, 2014
    1,026
    110
    63
    Lindaatje, super sterk klink je. Mooi hoe je er het positieve van probeert in te zien, dat je niet bij de 20 weken echo allemaal moeilijke keuzes hoeft te maken. En heel mooi dat jij en je man elkaar zo kunnen steunen en je kinderen natuurlijk ook. Sterkte met de dingen die nu moeten gebeuren. Ik hoop dat de operatie snel en goed gebeurt. Hoop ook zeker heel snel een mooi bericht hier van je te lezen! Mijn duimen zullen draaien.

2. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Jeetje meiden, wat gaan jullie weer snel. Ik ben nog helemaal ontdaan van weer een slecht bericht, wat een lange lijst sterretjes :(

3. elita

elita Bekend lid

Feb 25, 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Lindaatje: wat een klote nieuws zeg!! Heel sterkte

4. Sillemie

Sillemie Bekend lid

Dec 11, 2014
    877
    1,051
    93
    Female
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Psychologie studeerde ik nog in België, ik ben ook Belgisch ;), en ik moest verplicht na 5 jaar studeren stoppen. Omdat ik op statistiek van het tweede jaar nog steeds vastliep, na 6 pogingen houdt het op bij de KULeuven, zelfs met een dyscalculie verklaring. Maar ach, als ik daar niet vastgelopen was, was ik niet verhuisd naar Nederland en was ik nu niet getrouwd en zwanger :D. Dus eind goed, al goed :p. Ik zit nu halverwege mijn 2e jaar moet er dus sowieso nog 2 en wil daarna waarschijnlijk nog een master orthopedagogiek doen. Eeuwige student? Nee hoor :p!

@tatie: Ook leuke opleiding, veel mensen in het sociale vak lijkt wel hier.

@ typfoudt: ja, ik vind het heerlijk als hij dat doet! Ik geniet er zoooooo erg van, en hij ook!

5. Sillemie

Sillemie Bekend lid

Dec 11, 2014
    877
    1,051
    93
    Female
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    @ bloesempje: die lijst sterretjes is inderdaad echt vreselijk lang! Hopen dat hij vanaf nu niet meer langer wordt...

6. Borelli

Borelli Actief lid

Jul 13, 2012
    240
    0
    0
    Ik lees nog steeds een beetje mee hier. Lindaatje wat is dit schrikken zeg. Ik wens jou en je gezin veel sterkte de komende tijd! Knuf

7. tatie

tatie Fanatiek lid

Feb 21, 2014
    1,026
    110
    63
    Hè Borelli, hoe is het nu met jou? En hoe gaat het dan weer verder? Krijg jij ook een operatie, of is even afwachten nog een optie? Ik hoop dat je dit alles snel achter je kunt laten en weer kunt genieten van wat wel mag komen.

8. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Hoi meiden,

Gisteravond nog een spoed echo gehad en het is weer afgelopen voor ons. Het is weer met ruim 8 week gestopt.

Succes

9. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    :( Sterkte Puk, vind dit zo afschuwelijk!!!

10. Borelli

Borelli Actief lid

Jul 13, 2012
    240
    0
    0
    Tjonge Puk, wat moet dat schrikken zijn geweest. Nog weer een klap. Ik had echt gehoopt dat het voor de rest goed zou gaan hier. Heel veel sterkte hiermee. Dikke knuf

11. Borelli

Borelli Actief lid

Jul 13, 2012
    240
    0
    0
    @Tatie, hier gaat het redelijk hoor. Het verdriet is tot nog toe gek genoeg minder dan bij de vorige MK in september. Ik denk dat dit komt doordat we de knoop al door hebben gehakt dat dit het is (vorige keer twijfelde ik nog heel erg).

Qua hoe 'ervan af te komen', is het lastiger. Mijn lichaam begrijpt nog steeds niet dat het niet goed is. We hebben besloten even het weekend af te wachten en als er dan niks gebeurd maandag bellen voor een afspraak voor curettage. Dus gek genoeg hoop ik nu op kramp enzo...

Jullie allemaal veel succes met de zwangerschappen. Ik zal voor jullie duimen.

12. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Oh nee Puk wat vreselijk :(. Heel veel sterkte en dikke knuffel.

@lindaatje: je komt op mij ook heel sterk over. Wat fijn dat je man en kids er zo voor je zijn. Jij ook nog weer een knuffel.

13. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    @puk: nee toch! Wat ontzettend erg:(. Heel veel sterkte voor jullie. Maar hoezo die spoed echo? Had je zelf opeens het gevoel dat het niet goed was? Of kreeg je de echo met een andere reden? Ik hoop in ieder geval dat jullie veel steun aan elkaar hebben, het is niet eerlijk :(

De sterretjes lijst wordt inderdaad veel te lang! Het beangstigd me enorm. Waar ik een week geleden nog blij en vol vertrouwen bij de echo weg kwam zit ik nu weer vol op in onzekerheid en heb ik heel erg behoefte aan bevestiging.

14. Sillemie

Sillemie Bekend lid

Dec 11, 2014
    877
    1,051
    93
    Female
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Oh nee, Puk! Veel sterkte! Had je bloedverlies of zo waardoor je een spoed echo kreeg?

@ SYRV: Ik heb ook steeds meer spanning voor maandag! Maar we moeten er op vertrouwen dat het toch goed zit.

@ Borelli: ik duim voor je dat je lichaam dit weekend zelf nog beseft dat er iets niet goed zit! Een curretage lijkt mij nog moeilijker...

15. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Ja dat kan ik me goed voorstellen! Is dit jullie eerste echo? Ja we moeten ook vertrouwen hebben, maar dat vind ik wel moeilijk. In mijn eerste zwangerschap was ik helemaal niet bezig met het feit dat het wel eens mis kon gaan. Tuurlijk wist ik dat wel, maar ik had gewoon veel meer vertrouwen. Ik wil wel een beetje van die naïviteit terug eigenlijk :)

@borelli: ook ik hoop voor je dat je lichaam zelf het werk doet. Heel veel sterkte!

16. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Oh nee puk!! Bah ook weer zo naar!! Ook heel veel sterkte! X

17. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Borelli, ik hoop dat je lichaam het zelf regelt, anders sterkte met de curettage!

18. sierra

sierra Actief lid

Jul 22, 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Oh nee puk:( heel veel sterkte met dit verlies,en veel sterkte met dit een plekje geven.

19. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    jeetje... De sterretjes lijst vind ik nu ook absurd lang worden. Mag ik vragen vanwaar de spoed echo? Heel veel sterkte toegewenst Puk.. Erg veel slecht nieuws ineens :(

20. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Nou hè, echt naar dit allemaal!
    @Borelli: ik hoop dat de natuur het alsnog zelf oppakt en dat je maandag niet naar het zkh hoeft! Het is al naar genoeg zo! @SYRV: ik heb precies hetzelfde, voor mijn gevoel had ik de 1e keer veel minder last van die spanning en onzekerheid dan nu!
    Ik hoop heel erg dat de sterretjeslijst niet nog langer wordt!

Share This Page