1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Ontzettend fijn Sierra! Lijkt me wel een pak van je hart :) Nu lekker gaan genieten! :D

2. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Dat zijn fijne berichten sierra!! Ik heb gelukkig ook een super fijne manager, dat scheelt echt een hoop!

3. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Het is zeker een pak van me hart zag er heel tegen op, maar gelukkig zonder reden😄
    Tazzy echt heel fijn zulke werkgevers, heb anders meegemaakt dus knijp echt in me handen met deze werkgever😊

4. LauieD

LauieD Lid

13 dec 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden! Na een paar dagen weer even bijgelezen vandaag.. En verdrietig van alle sterretjes die erbij gekomen zijn.. Lieve Puk Borelli Lindaatje en Magnolia heel veel sterkte! Ik heb afgelopen jaar ook een mk gehad met ong 9 weken na een goeie echo met 7 en er achter gekomen bij 12 weken.. Kan me dus helemaal voorstellen wat een rottijd dit moet zijn voor jullie.

Voor iedereen met mooie echo's, heerlijk om te zien en te lezen! Dat jullie er maar lekker van mogen genieten. Ik vandaag 2e echo gehad en kleine druif is goed gegroeid en een mooi kloppend hartje te zien. Zit nu in de periode waarin het vorig jaar wss mis is gegaan dus ontzettend spannend.. Mag over 2 weken weer terug voor de termijnbepaling, op 29 januari.

Voor iedereen lekker slapen!

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik deed het wel in de jaar vol miskramen en ben dat ook gewend nu omdat ik weet hoe bbm zich gedraagt. Ik voel alleen als ik eiwit heb en dan voel ik 1x daags tot wanneer hij weer hard en dicht is. Zo kun jij je eisprong ook heel goed plaatsen

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey dames, sorry alleen ego. Ik ben stront en stront verkouden met geen stem, zoontje had 40 graden koorts en heeft nog nasleep van (zit nu bij papa op schoot), papa heeft koorts en dochterlief ook zere keel. Ik probeer mee te lezen maar verder geen puf, sorry sorry!

Echo vandaag was goed! Gewoon van buitenuit al en baby lag lekker rustig (te rustig voor mijn ervaring hahaha) Meting kwam op 10w3d (beeb wel 3.72cm ) en werd ik van de 9e naar de 8e geschoven. Maar zelf hou ik de 7e aan omdat ik zeker ben van innestel dag. Ik moest hoesten om te kijken of ukkie daarvan ging bewegen, nou hoest aanval dus >< en uk lag nog rustig. Dus toen ging ik maar filmen voor de papa en de kids en ze liet de hartje zien (niet horen idd :( jammer maar begrijp het wel) en toen zette ukkie zich een paar keer af yay! Mijn vorige kids waren wel bewegelijk, vooral mijn zoontje. Misschien klopt dus wel mijn voorgevoel een rustig kindje dit keer :p

Volgende afspraak is 6 februari controle vk

7. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sierra, wat ontzettend fijn! Hele geruststelling lijkt me

LaurieD; wat fijn dat je echo goed was! Gelukkig mag je over twee weken weer. Altijd angstig als je alvorens hebt meegemaakt.

Aowyn; jij ook goede echo, super! Veel sterkte met de ziekenboeg! Hopelijk zijn jullie snel weer allemaal de oude.

Tazzy; ik vind het niet raar. Zeker niet als zwanger worden langer duurt is het erg fijn je in dit soort dingen te verdiepen.

8. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Goede morgen!

Even zo, reageer vanavond uitgebreider dat lukt namelijk momenteel even niet op mijn telefoon. Ik heb gisteren de termijnecho gehad. Ben nu 4 augustus uitgerekend. Kindje was lekker druk en dat vond ik wel erg leuk want zoontje lag altijd doodstil op de echos. Ze heeft alles heel goed laten zien! erg leuk.

Wel een flink vitamine d tekort, dus dat moet ik extra bijslikken. Nou heb ik eigenlijk altijd al een tekort daaraan dus dat verbaasde me niets.

Nog 1 dagje werken, en dan weekend :)

9. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Bij mij ging het ook echt niet vanzelf maar ik heb de onderzoeken toch maar aan mijn gynaecoloog en fertiliteitsarts overgelaten. Daarbij kreeg ik zo geregeld echo's dat mijn cyclus wel duidelijk zat was :D

Fijn om te lezen dat de echo's weer goed waren!

Wat gaat de tijd overigens snel he, alweer richting de elf weken hier. Kan niet wachten tot de twaalf weken echo volgende week vrijdag!!

10. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hallo dames! Hoe is het hier?

@sierra: fijn dat ze zo positief reageerde! Lijkt me een hele opluchting!:D

@lauied, nietverwacht & Aowyn: gefeliciteerd met jullie goede echo's! fijn dat alles er goed uit zag!

@baarmoedermond voelen: heb ik nog nooit gedaan, maar ik kom er ook helemaal niet bij, haha. Mijn baarmoedermond ligt vrij diep en ik heb nou niet bepaald de grootse handen, dus het lukt gewoonweg niet:D. Maar ik vind het helemaal niet raar hoor!

Fijne dag dames!

11. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja de tijd gaat ineens best wel snel!! 11 weken alweer vandaag *doet dansje*

@laurie, typfoudt en aowyn: top dat de echo's helemaal goed waren.

Gisteren heerlijk gegeten, alleen 's avonds merkte ik het weer. Zo jammer is dat... Nou ja hopelijk is het over 2 weken over. Daar ga ik maar voor duimen!

Heb vandaag een vreetdag. Ik blijf maar honger houden. Dat wordt dus veel eten vandaag :p

12. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1452 Typfoudt, 14 jan 2015
    Laatst bewerkt: 14 jan 2015
    Ik heb morgen pas echo ;)
    Geniet van je vreetdag haha

Tazzy snap ik hoor meid, ik snap het alleen ook dat er vrouwen zijn die het wel doen ;)

Nietverwacht, wat fijn dat je echo goed was! Lekker van genieten

Hier beetje zenuwachtig voor de echo morgen. Afgelopen week weer paar x bloedverlies gehad(niet heel veel hoor) maar er zit natuurlijk het hematoom en had bij vorige zwangerschappen ook bloedverlies dus weet dat het in ons geval niets hoeft te zeggen en voel me ook mega zwanger haha. Ben zo benieuwd naar uk morgen! Ook gelijk bloedprikken voor de combinatietest en over 2 weken de nekplooimeting en dan ook direct de uitslag. Verder voor mijn gevoel echt al een mega buik. Baarmoeder zit al een stukje boven navel. Kleine baby met een groot huisje zei de gyn ;)

Bijgevoegde bestanden:

13. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    omg ik haal echt alles en iedereen door de war, ik geef mijn brein de schuld hoor, gisteren op t werk ging het aan het einde vd dag ook al zo lekker :p

Ik deel ze wel even met jullie mijn blunders. Heb mijn collega's al gewaarschuwd dat het waarschijnlijk steeds erger wordt hihi.

Na de pauze raakte ik helemaal in paniek (ja echt), want ik was mijn telefoon kwijt. Kon hem echt nergens vinden, totdat mijn collega mij belde en ik de telefoon gewoon op mijn bureau zag liggen. Op een andere plek dan normaal. Ik had hem daar zelf neergelegd, maar was t vergeten.
    Vervolgens kijk ik 5 min later op mijn telefoon en zie ik dat ik een gemiste oproep had. Ik helemaal benieuwd dus ik kijk: oh ja dat was mijn collega.

En aan t einde vd dag pak ik een mailtje op. Raak afgeleid, kijk weer in de bak en zie t mailtje niet meer. Niet per ongeluk verwijderd ofzo. Zegt een collega: 'Heb je hem niet al gearchiveerd?'. Dus ik kijk in die map en ja hoor dat had ik dus al gedaan. Zelfs al geantwoord dat verzoek al in behandeling was genomen terwijl ik nog niets had gedaan!

Daarna ging t ook nog 2x fout met de telefoon. Eerst verbinding per ongeluk verbroken en vervolgens telefoon verkeerd opnemen.

14. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Mooie buik trouwens al!! Die van mij wordt ook steeds zichtbaarder, van mij mag het hihi!

15. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    @ typfoudt: Wat een mooie buikfoto!

@ Wensmama: ik ken het gevoel! Ik ben normaal al een chaoot maar nu is het nog 10x erger!

Hier: ik zag net een spook in de spiegel, en ja ik was het zelf. Pfffff, ik voel me echt beroerd. Denk dat de griep waar iedereen rondom mij al dagen mee sukkelt mij ook geveld heeft. Hopelijk red ik de 4 uurtjes op werk vanmiddag.

16. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Net een prachtige termijnecho gehad. Eerste aanblik was een zwaaiende baby. Ben iets vooruit gezet, vandaag 11 weken en 1 dag. Mijn uitgerekende datum moet dus aangepast worden naar 4 aug. 30 jan Combinatietest.
    Ze zagen wel een klein stolsel in m'n uterus dus dat is mogelijk de verklaring van m'n bloedverlies. Ben helemaal in de wolken

17. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Fijn dames dat de echo's goed waren!! :D

Hier een beetje pissig... We hebben een half jaar geleden een nieuwe bank gekocht bij Seats en Sofas. Na 3 maanden schoot er al een veer onderuit en zat er een misvorming in het zit kussen van het middenstuk (hoekbank). We hadden toen iets van ach.. als het bij 1 veer blijft en die misvorming.. tsja.. jammer dan.

Ondertussen zijn we weer 3 maanden verder en zijn het al zo'n 4 veren geworden. Elke keer een keiharde klap op ons nieuwe laminaat ook. Brief geschreven en vandaag reactie gehad.

Kort gezegd... We moeten de bank zelf brengen en weer ophalen (eigen kosten!!). Het mag alleen gebracht worden op 29 jan tussen 9:30 en 18:00 (is op een donderdag, elk normaal mens werkt dan!) andere dagen wordt het niet geaccepteerd. In die tussentijd mogen we op de vloer zitten.

Hier gaan wij dus echt niet mee akkoord!! Vanavond gaat mijn vriend even bellen, ik sta nu niet voor mezelf in. Hormonen doen goed zijn werk nu qua boosheid :p

Afspraken VK en GYN

januari 2015
    15, Gelukkigemoeder - Termijn echo
    16, IlonavanH90 - Termijn echo
    19, Typfoudt - Echo
    21, Rhea90 - Echo
    22, Sierra - Termijn Echo (gyn)
    22, Monique041982 - VK
    23, PMK - VK
    23, Tazzy - Echo
    26, Wensmamma - Echo tbv de nekplooimeting
    26, Sierra - Gesprek Gyn
    29, Bloesempje - Termijn echo + VK
    29, LauieD - Termijn echo
    30, Elita - Combinatietest

Februari
    5, Sillemie - Termijn echo
    6, Aowyn - VK
    9, Wensmamma - Gyn
    9, SYRV - VK

Uitgerekend:
    Juli:
    30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv
    31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden &#9829;

1 Augustus
    1. Wensje88
    1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden &#9829;

2 Augustus
    2. Sophietje11

3 Augustus
    3. Marjon 30
    3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - Vermoeden &#9829;

4 Augustus
    4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - Vermoeden &#9829;
    6. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv

5 Augustus
    5. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv
    5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv

7 Augustus
    7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv
    7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv
    7. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - Vermoeden &#9829;
    7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv
    7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv

8 Augustus
    8. eloveh

9 Augustus
    9. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv

10 Augustus
    10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden &#9829;

12 Augustus
    12. Typfoudt
    12. Famke1989

13 Augustus
    13. Rhea90 - Vermoeden &#9829;

14 Augustus
    14. Joanniej14
    14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv
    14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv

15 Augustus
    15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh

21 Augustus
    21. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden &#9829;

Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden...
    * Doornstruikje
    * MamaDeluxe5
    * Annemie
    * Minieme1984
    * Suzanneke
    * Devilduckie
    * Borelli
    * Lindaatje22
    * Puk2015
    * Magnolia83

18. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wensmama heb stiekem best moeten lachen om je stukje. Het is ontzettend vervelend maar Zoooo herkenbaar haha. Echt, als je hoofd niet vast zat....

Sillemie beterschap! Het is echt een rot griep!

Elita super dat de echo goed was! Hopelijk is dat idd de verklaring van het bloedverlies!

Pmk oei, dat klinkt niet fijn. Helaas staat seats and sofas bekend om de belabberde kwaliteit en service. Ben er jaren terug zelf ook eens ingetrapt helaas. Als je googled kom je pagina's vol klachten tegen

19. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Oh je hebt echt al een mooi buikje!!

Fijn zeg die goede echo's!

Oh en dat vergeetachtige ook zoooooo herkenbaar!!! Ik ben ook echt een gigantische zeef op het moment, ook best irritant. Zo bedenk ik, ik ga dat doen en zo ben ik dat weer kwijt ook. Vooral lastig op me werk, thuis vind ik het niet zo erg.

Vandaag een hormonale uitspatting gehad :p Ik ben leidinggevende op een dagbehandeling in een ziekenhuis en we hebben daar een zorghulp rondlopen die soms het bloed onder mijn nagels vandaan haalt. Vandaag had ze weer zo'n moment en normaal kan ik daar wel vrij rustig en duidelijk op inspelen maar nu schoot ik echt volledig uit mijn slof!! Maarrrrr, met resultaat hahahahaha, denk dat ze het de komende maanden wel uit haar hoofd laat :D

20. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Komt uiteindelijk wel goed met die seats en sofas. Kennis van ons heeft ook problemen gehad en die weet precies hoe hij met ze om moet gaan om te krijgen wat we willen :p We hebben dus hulp! haha ;)

Vergeetachtigheid: Hier alleen met dingen onthouden wat ik moet doen en/of moet halen.

Tazzy.... lekker he uit je slof schieten. Hier ook 1x gebeurd in de winkel hahaha... Zo'n wijf moet niet met mij bemoeien! ;) Verder hou ik me vrij kalm overal gelukkig!

Deel Deze Pagina