1 t/m 15 augustus

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Modra, Nov 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sierra

sierra Actief lid

Jul 22, 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Elita: super dat de echo goed was, geniet lkkr van je roze wolk

Pmk: Seats en sofa's ben er ook een X ingetrapt. Nooit meer. Hopelijk lukt het met behulp van jullie kennis om eruit te komen. Succes

Vergeetachtig: het valt bij mij volgens mij nog wel mee.;)
    Uit me slof schieten ook niet echt vind mezelf eigenlijk best voorbeeldig momenteel hahah, andere hebben daar misschien een mening over:D maar lkkr boeiend:p

Gelukkigemoeder: alvast veel succes en veel plezier morgen bij de echo.

2. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Ik ben normaal al en chaoot. Nu is t nog erger. Vandaag slechte dag. Ben naar huis gegaan halverwege de dag en naar bed. Heerlijk geslapen, maar ben nog steeds misselijk :(

3. famke1989

famke1989 Lid

Dec 9, 2014
    81
    76
    18
    NULL
    NULL
    @wensmamma: bah, doe maar rustig aan.

Hebben jullie allemaal al verteld aan iedereen? Wij hebben nu 10 weken grens gehad.. volgende week woensdag weer echo, als die goed is dan gaan wij het iedereen vertellen.. kan niet wachten:)!

Ik heb 21 januari weer echo trouwens, ik vermoed zelf heel sterk dat we een jongetje krijgen en ben 25 jaar en 1e kindje;).

4. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Afspraken VK en GYN

januari 2015
    15, Gelukkigemoeder - Termijn echo
    16, IlonavanH90 - Termijn echo
    19, Typfoudt - Echo
    21, Rhea90 - Echo
    21, Famke1989 - Echo
    22, Sierra - Termijn Echo (gyn)
    22, Monique041982 - VK
    23, PMK - VK
    23, Tazzy - Echo
    26, Wensmamma - Echo tbv de nekplooimeting
    26, Sierra - Gesprek Gyn
    29, Bloesempje - Termijn echo + VK
    29, LauieD - Termijn echo
    30, Elita - Combinatietest

Februari
    5, Sillemie - Termijn echo
    6, Aowyn - VK
    9, Wensmamma - Gyn
    9, SYRV - VK

Uitgerekend:
    Juli:
    30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv
    31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥

1 Augustus
    1. Wensje88
    1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥

2 Augustus
    2. Sophietje11

3 Augustus
    3. Marjon 30
    3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - Vermoeden ♥

4 Augustus
    4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - Vermoeden ♥
    6. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv

5 Augustus
    5. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv
    5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv

7 Augustus
    7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv
    7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv
    7. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - Vermoeden ♥
    7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv
    7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv

8 Augustus
    8. eloveh

9 Augustus
    9. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv

10 Augustus
    10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥

12 Augustus
    12. Typfoudt
    12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥

13 Augustus
    13. Rhea90 - Vermoeden ♥

14 Augustus
    14. Joanniej14
    14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv
    14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv

15 Augustus
    15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh

21 Augustus
    21. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥

Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden...
    * Doornstruikje
    * MamaDeluxe5
    * Annemie
    * Minieme1984
    * Suzanneke
    * Devilduckie
    * Borelli
    * Lindaatje22
    * Puk2015
    * Magnolia83

5. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

Oct 9, 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Wat een geklets dames.

Wat fijn al die goede echos. Dat klinkt toch een stuk fijner dan al het slechte nieuws.

Seats and sofa's: echt een rotzaak. Mijn ouders koste er 10? Jaar geleden een nieuwe bank en toen was het al vreselijk. Ze hebben eerst ruim 7 maanden gewacht op de bank en na 2 maanden schoten de veren onze kont in.

Chaoot: o ik ook momenteel vreselijk.

Kort lontje: o heel erg! Gisteren knallende ruzie gehad op het werk. Maar ze weten nog nergens vanaf dus gaven de schuld aan vervelende klanten haha.

Vergeetachtigheid:
    dingen onthouden??? Wat is dat. Ben vanmorgen zelfs vergeten fruit te geven aan zoontje :bloos: gelukkig was hij laat wakker

Hier: de misselijkheid is wel weg.. helaas beginnen mijn bekken op te spelen. :( net flink warm gedoucht en nu lekker op de bank. Morgen de fysio bellen zodat ik er in ieder geval op tijd bij ben.
    Had gisteren bij de verloskundige trouwens al een hogere bloeddruk. 148/86. Maar ze dacht dat het kwam door de zenuwen. Dus volgende week bij de huisarts (zit in het zelfde gebouw) even laten controleren. Heb een blaasontsteking nu.. grrrrr dus antibiotica voor gekregen. Is vriend het vergeten op te halen! Dus morgen maar eventjes doen.

6. Modra

Modra Fanatiek lid

Jul 24, 2014
    1,656
    445
    83
    Groningen
    #1466 Modra, Jan 14, 2015
    Last edited: Jan 14, 2015
    Hi allemaal!

Kraamzorg hadden wij al gauw geregeld: Kraamzus. ^^ Ik snap wel dat iemand die je niet kent er dan de hele tijd is, dat dat een minder prettig vooruitzicht is. Dat heb ik ook wel. Maar het lijkt mij heel fijn iemand te hebben die met alles helpt met de baby, borstvoeding...Het is voor ons allemaal nieuw.
    @Tazzy: Volgens mij voert je verloskundige ook controles uit?
    @Positiekleding: Ik begin toch wel een beetje te merken dat mijn strakke broeken iets minder comfortabel gaan zitten, ondanks dat alle knopen nog prima dicht passen. Ik ben wel een beetje bang dat 't gewoon puur vet is... Maar een positiebroek...Ik heb ook nog geen bolle buik of zo, zijn die dan niet veel te groot?
    Heerlijk Sierra, van je werk!
    Beterschap Aowyn, fijn van de goede echo!
    @Typfoudt: Mooie buik hoor! :) Succes en veel plezier bij de echo! :)
    Fijn elita!
    @PMK: Eén keer bij Seats en Sofa's binnen geweest en dat was wat mij betreft meteen de laatste keer, vond het er erg vervelend! Ze probeerden echt wat aan te smeren, drongen erg aan. Hoop dat het bij jullie allemaal goed komt!
    @Nietverwacht: Wat vervelend dat je last hebt van je bekken en een blaasontsteking! Beterschap hé!

Ik heb trouwens een beetje zeurend gevoel of zo in mijn onderbuik, afgelopen dagen vooral 's avonds geloof ik. Herkennen jullie dat?

7. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Ik kom niet bij de verloskundige, ik blijf onder controle van de gynaecoloog ivm die bbz ;)

Vanavond komt er op rtl 4 een leuke film om half negen! What to expect when you're expecting

8. tatie

tatie Fanatiek lid

Feb 21, 2014
    1,026
    110
    63
    een ego bericht, want zit er op dit moment even doorheen. Wilde wel even met jullie mijn geweldige actie van vandaag delen :cool:

Ik dacht eindelijk weer eens een wasje te draaien (heb flinke achterstand zag maar :)). Was er heel tevreden mee dat het klaar was en ging hem leeghalen. Blijkt er allemaal raar schuim in de wasmachine te staan. Ik vond het er heel vies uitzien en ging al bijna weer over mijn nek. Mijn man stelde na onderzoek vast dat ik een luier heb meegewassen... Die draagt mijn dochter 's nachts nog, maar schijn ik dus met onderbroek en al in de was te hebben gegooid... :$ komt dus heel vieze gelei vanaf, kan ik nu vertellen. De hele was zat onder en heb ik moeten uitslaan en daarna nog maar een keer gewassen. Vervolgens lag de hele badkamervloer vol prutjes. Zo blijven we lekker bezig he. Moest er net bijna van huilen, maar vind het inmiddels wel grappig...

9. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Sorry Tatie, moet er echt heel hard om lachen...

10. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    HYAHAHA Tatie!! Ik kan hier smakelijk om lachen! :D Geweldig.... :D

Modra hier ook al sinds gister zeurende krampjes.. niet extreem ofzo, maar wel aanwezig :)

11. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Sorry, hier ff snel ego: net uit de douche, ga op bed liggen, laag bodylotion op mn buik, Angelsound erop, zet hem aan en hoor gelijk een treintje ;) 6× gecheckt of ik het niet zelf was, maar was niet zo (gelukkig maar, anders was mn hart wel btje van slag, zo snel als het klonk). Snel manlief geroepen zodat hij ook even kon luisteren en gelijk weer uitgezet. Nu met een wat geruster hart gaan slapen!

12. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Haha tatie wat erg. Maar ik kan weer even lachen!
    @bloesempje: fijne geruststelling lijkt t me. Hoe duur is zo'n angelsound eigenlijk?

Ik zit sinds lange tijd weer aan de thee op dit tijdstip. Pff en de wekker gaat weer om 6 uur. Mijn kat is in de war en denkt dat ze nu eten krijgt. Wel hilarisch eigenlijk. Ze loopt /rent debiel heen en weer.

13. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Bij Vos Medisch te bestellen (ff Google) voor volgens mij zo'n € 35,- inclusief verzenden.

Haha.. Poes krijgt hier een schaal brokjes voor de hele dag en nacht. Doet ze dan ook netjes zo lang mee. Het is ook genoeg. Zacht voer trekt ze dr neus voor op en kan ik altijd weg gooien.

14. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Goedemorgen dames, wat word er hier weer veel gekletst..
    Heb alles wel gelezen hoor de afgelopen dagen, maar nog niet echt de puf gehad om te reageren! Ben vandaag weer alleen thuis, vriend is naar het werk. En kleine man heb ik zojuist afgeleverd op school. Maar het gaat wel redelijk met me. Spuug nog steeds.. morgen voor controle naar de gynaecoloog. Daar toch eens vragen of ze geen contact kunnen opnemen met de nuroloog om toch eens mijn nieren weer naar te kijken want die pijn die wil echt nog niet weg hoor! :(
    Plas ook minder dan in het ziekenhuis.

Maar zal even reageren op sommige dingen hier, heb namelijk weer mooie echo's voorbij zien komen! Owja btw, ik mag vanmiddag ook weer voor de echo, (vergeten door te geven)
    We moeten er om half 5 wezen. dus ben benieuwd.

Hier trouwens het vermoeden dat ik een meisje krijg.. (zoon wil graag een zusje, en 2x gependeld op meisje, dus ik hou het op meisje haha)

Kraamzorg, vanaf wanneer moet je dat ook alweer aanvragen?

Angelsound, lijkt me ook wel ideaal zo'n ding te hebben. Misschien moet ik daar ook eens voor kijken! Maar las hier ook wat over een doppler? wat is het verschil eigenlijk? (Lijk wel een leek zo haha)

@Poes, hier zijn de katten ook een beetje van slag, erg hyper op het moment.. En een van de katten wil alsmaar naar buiten. (maar maak me beetje zorgen om die kat, denk dat ze met stress zit o.i.d want ze is wat magerder geworden en begint kale plekken overal te krijgen. Maar heeft geen wormen trouwens.) Dus daarom denk ik stress omdat het voor haar ook hele verandering is. 2x verhuisd in een jaar, toen was ze eerst alleen nu opeens 2 andere katten er continu bij.

Hoe gaat het trouwens met jullie?

15. elita

elita Bekend lid

Feb 25, 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Modra: zeurend gevoel in onderbuik herken ik wel. Komt door groei van van alles wat er binnenin je gebeurd.

Tarie: hilarisch!!

Bloesempje: bijzonder he. Ik snap dat je het ter geruststelling doet. De verloskundige vertelde me gister ook nadat ze het hartje had laten horen dat dat mocht met deze termijn.

Mamanies. Succes in het ziekenhuis en geniet van de echo. Zoo mooi.

Angelsound en doppler is hetzelfde. Angelsound is alleen een merk. Omdat ik maandag bloedverlies had en toen natuurlijk dezelfde dag nog het hartje wilde horen ben ik in mijn woonplaats op zoek gegaan. Angelsound hadden ze nergens op voorraad maar babywibkels hadden wel een doppler op voorraad (was wel 20 euro duurder dan die van vos medical, maar ja ik moest them gewoon hebben die middag wilde geen dag langer wachten). Bestellen via vos medical is het goedkoopste wat ik vond met ook snelle levering. Denk overigens wel dat je je moet realiseren dat je soms het hartje misschien niet kan vinden en dat je dan njet in paniek moet raken. Zodra je kindsbewegingen voelt zal je hem ook niet meer zo snel gebruiken dus denk dat iedereen voor zichzelf moet afwegen of het de moeite waard is of niet om zo'n ding aan te schaffen.

16. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Ik heb ook even zitten googlen op de angelsound, op zich wel mooi dat je het hartje zo kunt horen. Ben er nog niet uit of ik het ga bestellen, ben bang dat ik dan constant wil luisteren :p Las ook verschillende berichten erover dat het niet goed voor de kleine zou zijn?

Tatie ik moest wel even om je berichtje lachen, zag het helemaal voor me :D

MamaNiess, veel plezier met je echo vandaag!! Vervelend dat je nog steeds wat blijft kwakkelen, hoop dat je snel opknapt!

17. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.

Oooh zoooo herkenbaar, maar dan met maandverband, die hebben ook van dat vieze gelei.. (niet dat ik vies maandverband in de was had gegooid hoor) Maar was per ongeluk een schone in de was terecht gekomen.. En volgens mij heb ik het in het verleden ook wel gehad met een luier..

Maar alles wel weer schoon gekregen?

18. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Ik denk als de angelsound echt zo slecht zou zijn voor je kindje ze deze allang uit de handel gehaald hadden. Ding is al een paar jaar oud en nog steeds gewoon te koop, net als dopplers. Ik zit niet elke dag te luisteren in ieder geval :)

MamaNiess: Hopelijk kunnen ze je verder helpen. Hier zo constant mee lopen is echt niet fijn. Veel plezier bij de echo!

Hier: Straks bellen voor de geslachtsbepalende echo. Zo spannend! 12 weken grens is hier wel bereikt nu, dus nu mag het! Zal pas in februari zijn, maar dan heb ik in ieder geval alvast een datum!

19. elita

elita Bekend lid

Feb 25, 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Woe de baby groeit nu echt snel lees ik door onze banners. Ik ben 11+2 en bij mij staat 4,5 cm. Ook is 11+6 en banner zegt 5,2 cm.

20. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    #1480 pmk, Jan 15, 2015
    Last edited: Jan 15, 2015
    Ja het gaat nu ongeveer met 2 mm per dag! Hou mijn banner zelf bijna dagelijks bij hahaha ;)

Echo is geplanned. 16 Februari om 14:00 weten wij wat we gaan krijgen! Een jongetje of meisje!!

Afspraken VK en GYN

januari 2015
    16, IlonavanH90 - Termijn echo
    19, Typfoudt - Echo
    21, Rhea90 - Echo
    21, Famke1989 - Echo
    22, Sierra - Termijn Echo (gyn)
    22, Monique041982 - VK
    23, PMK - VK
    23, Tazzy - Echo
    23, Eloveh - Termijn echo
    26, Wensmamma - Echo tbv de nekplooimeting
    26, Sierra - Gesprek Gyn
    29, Bloesempje - Termijn echo + VK
    29, LauieD - Termijn echo
    30, Elita - Combinatietest

Februari
    5, Sillemie - Termijn echo
    6, Aowyn - VK
    9, Wensmamma - Gyn
    9, SYRV - VK
    16, PMK - Geslachtsbepalende echo

Uitgerekend:
    Juli:
    30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv
    31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥

1 Augustus
    1. Wensje88
    1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥

2 Augustus
    2. Sophietje11

3 Augustus
    3. Marjon 30
    3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - Vermoeden ♥

4 Augustus
    4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - Vermoeden ♥
    6. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv

5 Augustus
    5. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv
    5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv

7 Augustus
    7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv
    7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv
    7. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - Vermoeden ♥
    7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv
    7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv

9 Augustus
    9. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥

10 Augustus
    10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥

12 Augustus
    12. Typfoudt
    12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥
    12. eloveh, 24 jaar, 1e kindje

13 Augustus
    13. Rhea90 - Vermoeden ♥

14 Augustus
    14. Joanniej14
    14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv
    14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv

15 Augustus
    15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh

21 Augustus
    21. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥

Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden...
    * Doornstruikje
    * MamaDeluxe5
    * Annemie
    * Minieme1984
    * Suzanneke
    * Devilduckie
    * Borelli
    * Lindaatje22
    * Puk2015
    * Magnolia83

Share This Page