1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, ik heb me hier tijdje geleden gemeld maar ben nu al heel lang niet meer geweest!
    Me uitgerekende datum is ondertussen met de echo van vorige week met 9+1 veranderd naar 12 augustus!! Ben overigens 24 jaar en is ons eerste kindje! De 23e heb ik mijn termijn echo!! :D spannend weeeerr!

2. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Heb het genoteerd! Fijn dat jouw echo ook goed was!

3. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja was echt super!! En babietje was echt aan het dansen met die armpjes en beentjes hiihi, bij jou was dat ook zo te zien (kickbokser) :p
    hoe voelen jullie je eigenlijk? Ik heb het idee dat ik het best makkelijk heb... Af en toe een vlaag misselijkheid maar niet dat het echt doorzet, als ik iets kleins eet is het meteen weg!
    Ben wat meer moe maar voor de rest voel ik me echt super!

4. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Bij mij is met 8 weken de misselijkheid weg getrokken en eigenlijk sindsdien voel ik mij best wel goed. Heel soms een raar gevoel in mijn maag, maar het overheerst niet ofzo dus kan gewoon alles doen. Vermoeidheid is ook afgenomen dus ja... ik heb het ook best makkelijk.

Hier inderdaad ook een heel druk kindje... armpjes beentjes lijfje ... niets kon het stil houden!!Was ook heel moeilijk om goed op de foto te krijgen zoveel dat het bewoog :p Meer geluk dan wijsheid haha

5. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanmorgen de echo gehad. Was helemaal perfect! Kleine groeit perfect volgens de termijn (weten we natuurlijk exact door de icsi) en was ontzettend druk bezig. Druk bewegen met het lijfje en de handjes. Geweldig om te zien. Hele rits foto's meegekregen en over 2 weken op 29 januari de nekplooimeting. Ook gelijk afspraak gemaakt voor de guo aangezien er nu nog zat keuze was uit datum en tijd en deze staat voor 26 maart. Denk nog steeds dat het een kleine knul is!

Eloveh, jij ook gefeliciteerd met je goede echo!

Bijgevoegde bestanden:

6. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Mooie echo weer Typfoudt!

En jeetje PMK bij jou staat de geslachtsbepaling al gepland!! Lijkt ineens zo snel te gaan, leuk!

Eloveh, ook jij gefeliciteerd met een mooie echo!

7. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pmk:
    ik denk dat wij van geluk mogen spreken dat we ons zo goed voelen!

@typfoudt:
    echt leuk om te zien hè zo beweeglijk, ben benieuwd of dat volgende week ook weer is bij mij! Fijn dat het zo goed gaat, zie dat jij ook al een poos bezig bent om zwanger te worden! En wat grappig dat je denkt dat het een jongetje is.. Ik heb er bij mij echt totaal geen gevoel bij! We lopen trouwens precies gelijk!

8. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Geweldig dat die kleintjes allemaal zo druk zijn! Heerlijk om te zien inderdaad als je daar ligt! Ik zal ook nooit meer de reactie van mijn vriend vergeten toen hij dat zag!

Prachtige echo hoor Typfoudt! :D

9. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha mooi he die reacties Pmk!

Eloveh, het heeft even geduurd maar meer dan waard! Wat bijzonder dat het bij jullie toch nog natuurlijk is gelukt! We lopen inderdaad precies gelijk

Hier nog grappig moment tijdens de echo. Ze had het over de voetjes en liet ze mooi zien. Maar toen keek je recht op de nub. Waardoor manlief echt dacht van ooo ze heeft gelijk het is inderdaad een knul haha :D

nu alles goed blijkt te zijn ;) 26 jaar thuisbevalling, borstvoeding, 4e kindje

Bijgevoegde bestanden:

10. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Haha leuk die foto!! Hier ook even van bovenaf gekeken toen, maar handjes waren echt niet op de foto te krijgen lol...! Wel echt vingertjes al gezien, zo leuk toen!

Heb je gegevens toegevoegd op de lijst!

Afspraken VK en GYN

januari 2015
    16, IlonavanH90 - Termijn echo
    19, Typfoudt - Echo
    21, Rhea90 - Echo
    21, Famke1989 - Echo
    22, Sierra - Termijn Echo (gyn)
    22, Monique041982 - VK
    23, PMK - VK
    23, Tazzy - Echo
    23, Eloveh - Termijn echo
    26, Wensmamma - Echo tbv de nekplooimeting
    26, Sierra - Gesprek Gyn
    29, Bloesempje - Termijn echo + VK
    29, LauieD - Termijn echo
    30, Elita - Combinatietest

Februari
    5, Sillemie - Termijn echo
    6, Aowyn - VK
    9, Wensmamma - Gyn
    9, SYRV - VK
    16, PMK - Geslachtsbepalende echo

Uitgerekend:
    Juli:
    30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv
    31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥

1 Augustus
    1. Wensje88
    1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥

2 Augustus
    2. Sophietje11

3 Augustus
    3. Marjon 30
    3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - Vermoeden ♥

4 Augustus
    4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - Vermoeden ♥
    6. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv

5 Augustus
    5. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv
    5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv

7 Augustus
    7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv
    7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv
    7. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - Vermoeden ♥
    7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv
    7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv

9 Augustus
    9. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥

10 Augustus
    10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥

12 Augustus
    12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - Vermoeden ♥
    12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥
    12. eloveh, 24 jaar, 1e kindje

13 Augustus
    13. Rhea90 - Vermoeden ♥

14 Augustus
    14. Joanniej14
    14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv
    14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv

15 Augustus
    15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh

21 Augustus
    21. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥

Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden...
    * Doornstruikje
    * MamaDeluxe5
    * Annemie
    * Minieme1984
    * Suzanneke
    * Devilduckie
    * Borelli
    * Lindaatje22
    * Puk2015
    * Magnolia83

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Haha Typfoudt lekker van jouw vent :p

Ik zag de nub toen ukkie ineens ging afzetten steeds maar kreeg niet goed te zien of het een meer horizontale of verticale nub was pfff lol

Voor de lijst ik vermoed een meisje

Super al die goede echo's! !!!

Vandaag lijkt misselijkheid minder. Heel fijn
    Neem straks wel een zetpil voordat ik ga werken just in case. Wel stront en stront verkouden met messen in mijn keel en vuur in mijn ogen 😧

Nog een leuk weetje; sinds gisteren ben ik 100% zeker dat ik ukkie voel!! De afgelopen paar dagen voelde ik weer een bekend getrappel. En gisteren zat ik zo dat de spijkerbroek rand onder de buik rand stuk (zwangerschap broek) diep in mijn buik drukte en toen een plop! Daar tegen aan dat ik bijna van mijn stoel schrok hihi. Kijk naar uit dat ik het steeds vaker gaat voelen. Mijn eerste voelde ik met 15wk en bij de tweede met 12wk

12. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah wat lijkt me dat leuk als je je kindje gaat voelen!!!
    En over je verkoudheid, het heerst echt, heb het ook al flink gehad, maar jij moet gewoon werken en ik Kon gewoon thuis uitzieken! Nou beterschap en werkse!!

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Dank je wel!! Ja vorige week thuis uitzieken met griep. Is hier echt ziekenboeg geweest blegh. Heb wel late dienst. Ben pas 1 a 2 uur thuis. Altijd pittig de volgende dag haha.

En is echt leuk! Je kent het gevoel vast wel als jouw darmen soms poppen? Niet knorren maar een paar plopjes maken? Nou zo voelt dat 😍 mijn baarmoeder is al boven mijn schaambot en gezien dat ik het voelen denk ik dat de placenta niet voor gaat liggen?

14. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Mijn baarmoeder ligt ook al vrij hoog en heb heel veel vruchtwater werd mij verteld. Helaas wel placenta voor hier :( dus zal nog wel even duren voor ik het echt ga voelen!

Beterschap trouwens..Ik begon ook gister avond met snotteren :(

15. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hallo dames,

Hoe is het hier? Ik ben een beetje stil geweest de afgelopen 2 dagen. Voel me niet zo fijn, knallende hoofdpijn, emotioneel en een beetje down. Weet ook niet precies waarom. Maar dat gaat wel weer goed komen.

@typfoudt: mooie echo! Gefeliciteerd!
    @eloveh: jij ook gefeliciteerd!

@aowyn: voel je echt de baby al joh?! Ik ben jaloers, haha! Ik lig ook elke dag even rustig op bed of op de bank en hoop dan wat te voelen, maar helaas tot nu toe. De echoscopiste vermoedde de vorige keer dat mijn placenta wel voor ligt, dus ik ben bang dat ik sowieso nog even geduld moet hebben:(.

@pmk: ik heb vandaag ook toevallig voor een (geslachtsbepalende) pret echo gebeld! Ze wil de echo al 30 januari of 2 februari maken! Dan ben ik net 14 weken. Ik vond het vrij vroeg, maar ze zei dat ze het dan al wel kon zien. En zo niet, dan mogen we gratis nog wen keer terug komen! Moet nog even met vriend overleggen wat hem het beste uitkomt, maar ik wil het wel graag doen. Ik ben in eerste instantie toch benieuwd hoe het met de kleine gaat, en mocht het geslacht niet te zien zijn dan zien we het die keer daarop wel. Ik vind het super spannend:D

16. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aowyn, wat super!

Nog even over die doppler. Ik had bij mijn eerste echt een grote liefdeverhouding met dat ding.onafscheidelijk waren we ;). Bij de 2e en 3e ook gebruikt en ook in het ziekenhuis werd altijd geluisterd. Nu kwam de fertiliteitsarts ineens met dat ze het niet meer doen voor de 12 weken ivm vocht wat in het hartje kan komen. Er zullen vast aanwijzingen zijn dat er een verband zou kunnen zijn tussen doppler gebruik en dit maar als ze keihard bewijs hadden dan zou er op die producten inmiddels een waarschuwing zitten. Hier mankeren ze alle 3 helemaal niets en vooral bij de eerste echt, echt, veel gebruikt. Dus ik zou me er niet al te druk om maken hoor

17. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Wat super weer goede echo's😊

Hier ook een flinke verkoudheid gehad sinds vandaag gelukkig er weer vanaf en hyperactief dat ik ben☺️ Geen idee waar dat ineens vandaan komt maar goed heb het er maar van genomen lekker de ramen gezeemd binnen, morgen hopelijk de rest😄
    alvast eet smakelijk voor straks. Wat staat er bij jullie eigenlijk op het menu?
    Hier rijst met kipfilet in ketjap en kruiden met komkommer atjar.

18. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    DSC_0672.jpg

Onze little bouncer! :D:D was aardig in beweging haha!

Uitgerekende datum is nu trouwens verplaatst naar 14 augustus..

Die man wou gelijk een afspraak maken voor de 20 weken echo, maar is nog onduidelijk want hoogstwaarschijnlijk is de kans heel erg groot dat ik weer voor de 20 weken echo naar Groningen moet vanwege een GUO. zoontje en ik hebben namelijk beide hartafwijking en komt ook voor in mijn familie namelijk. Dus morgen bij de gynaecoloog even navragen hoe het nou precies zit.

:D:D * Stuitert even verder ** :D:D

19. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Haha... ik heb mijn vezels weer even bijgevuld ;) Kapucijners gegeten... ! Doe ik sowieso 1x per week, helpt erg goed bij mijn stoelgang (zeker nu!) :p Erg vroeg gegeten, maar had trek! :D

SYRV: Wij vinden het ook spannend hoor... we willen het zo graag weten! :D

MamaNiess: Mooi echo!! :D

20. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echo MamaNiess! Super dat alles goed was. Ben benieuwd of je voor guo of seo moet.

Sierra; wat fijn dat je bent opgeknapt! Lekker van genieten

Syrv met 14 weken is het heel goed te zien!
    Hopelijk voel je je snel beter!

Eten, heb een family xxl pizza besteld net haha. Nergens goed voor en een stuk slechter dan de kapucijners van Pkm maar wel errug lekker. Had ineens zo'n trek in pizza

Deel Deze Pagina