1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gelukkigemoeder

10 mei 2014
    63
    0
    0
    Gefeliciteerd. Dat zal goed voelen!!

2. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Gefeliciteerd SYRV!! Wat fijn! :D Pak van je hart haha..! Feestje inderdaad ;)

20 weken echo heb ik al een verwijsbrief voor gehad, maar is dat niet een beetje vroeg bellen nu al? Ben net 12 weken :p

-edit- ieehh de baby naast mn banner ziet er eng uit zo :p

3. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Gefeliciteerd SYRV!!!

4. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Dankjewel dames! Ben echt opgelucht!
    Haha typfoudt, Jip en Janneke champagne is een optie maar mijn idee was om lekker uit eten te gaan. Even kijken of het lukt vanavond :)

@pmk: jij ook gefeliciteerd!! De magische grens bereikt! Jeej! En die baby ziet er inderdaad een beetje creepy uit. Onze baby's zijn uiteraard al echte beauty's :D

5. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Syrv: gefeliciteerd! Reden genoeg voor een etentje idd! Hopelijk lukt dat en hebben jullie een fijne avond! Ennuh, geniet nog even van je banner want vanaf morgen kijk je een week naar hetzelfde plaatje als pmk nu ;) Idd geen lekker gezicht, maar gelukkig hebben ze nog even om uit te groeien tot supermodellen, al zijn ze dat idd vast al :)

6. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    HAHA Ben blij dat ik niet de enige ben die het plaatje een beetje eng vind hahaha ;) Lijkt net een of andere alien! :D

Vanmorgen werd ik hier wakker en overal lag opgedroogde modder!! Vriend had vanmorgen zijn schoenen aangetrokken en liep toen doodleuk nog even rond in het huis. Kat vond die opgedroogde klontjes modder ook heel interessant, dus die tikte ze nog even verder het huis door.. pff!! Gelukkig alles weer netjes en schoon nu.. zo alleen nog even dweilen en de was opvouwen en dan ben ik klaar voor vandaag. Oh nee, vanavond nog 1 klein wasje draaien.. werk kleding van die vent van me.. Doe dat altijd apart! Is soms zo vies! :p Soms zelfs een voorbehandeling nodig voor ik het in de wasmachine gooi pfff... Ach ja.. bouw hé, dan weet je dat.

Volgende week VK! Heb er best wel zin in nu! Sta heel positief er tegen over te kijken allemaal nu. Zo fijn! Kan ook niet wachten tot we het geslacht weten ;)

Ik ben ook ERG!! Vandaag liep ik de Action in en zag dat ze disney voorlees boekjes hadden liggen.. Heb er gelijk een zooi meegenomen! Kind is nog niet eens geboren en als het geboren is kan ik het ook nog steeds niet voorlezen want dat begrijpt het toch niet hahaha... Gelukkig zit er geen verval datum op die dingen ;)

Ga zo toch maar alvast bellen voor die 20 weken echo.. voor ik het straks vergeet! Ben nu al een zeef ;)

7. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Oops alsnog vergeten te bellen hahahaha!!

Wel een namen boekje ook kunnen scoren. Vriend zei meteen al, mooi.. kan ik zondag ff op mijn gemakje kijken! :D

8. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha gaat lekker Pkm ;) kopen is altijd leuk, of ze er nou al iets aan hebben of niet;) en wat zal je blij zijn geweest met de modder, bah.

Banner ziet er inderdaad niet uit als iets wat je op de wereld hoopt te zetten zeg!

Syrv; veel beter idee inderdaad, veel plezier vanavond!

9. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Ja niet blij dus.... Maargoed het is weer schoon :) Scheelt weer. Morgen is hij ook een dag weg, auto sleutelen (is nodig!) dus dan heb ik het rijk voor mijn eigen alleen! Geen idee nog wat ik ga doen, want voel me een beetje belabberd. Stront verkouden. Gelukkig niet ziek, maar heb me wel eens beter gevoeld haha ;)

10. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    @pmk: oh daar zou ik ook niet gelukkig van worden. Maar ach dan kan je alvast wennen, want als de kleine er straks is en hij of zij is oud genoeg dan is het elke dag zo'n feest. Als het geen zand/modder schoenen zijn dan zijn het wel kruimels van koekjes/broodjes of een halve bord rijst wat er op de grond ligt (zoals hier nu het geval is).
    Fijn trouwens dat je zo lekker positief bent. Ik heb nog steeds af en toe wel last van onzekerheid hoor.
    En leuk van die boekjes, die vergaan inderdaad niet! Ik vind voorlezen zo heerlijk! Hier wordt iedere avond trouw voorgelezen, dat is echt ons momentje:)

Uit eten is het hier niet geworden helaas. Kwam toch niet helemaal goed uit, maar het wordt morgen of over morgen ;). Hier net weer een enorme strijd aan tafel gehad, pfff! Onze zoon heeft echt een hekel aan kip en rijst, en dat terwijl hij half Antilliaans is haha. Hij verzint iedere keer weer de meest geniale smoezen om er onder uit te komen en als dat niet werkt veranderd hij in een oscarwaardige dramaqueen;). Maar goed, uiteindelijk eet hij het wel, maar niet van harte. Vermoeiend is het wel.
    Nu lekker weekend! Jullie nog spannende plannen?

11. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    @ SYRV: gefeliciteerd! Vast een heerlijk gevoel! En nu die scriptie nog even maken, diploma komt in zicht.

@ PMK: leuk die modder, NOT! En die foto ziet er inderdaad echt eng uit.

De rest weet ik even niet meer.

Hier: *zeurmodus aan* ik voel mij echt kut!! Ik heb de griep te pakken die al een tijdje in mijn omgeving heerst. En goed ook, keelpijn, oorpijn, hoofdpijn, koorts,... Pffffff! Ik hoop vooral dat het geen effect heeft op die kleine frummel! *zeurmodus uit* Verder gaat hier alles zijn gangetje, ik kan niet wachten tot de volgende echo op 5 februari. Blijft dat verlangen de hele zwangerschap om even te kunnen gluren??

12. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    HAHA Sillemie, dat verlangen blijft hoor! Net zo lang tot je je ukkie in je armen kan houden ;)

SYRV: Tsja wennen.. vind het minder erg als kids het doen dan een volwassen vent die daar rekening mee kan houden :p :D

13. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    #1533 pmk, 16 jan 2015
    Laatst bewerkt: 16 jan 2015
    :$:$ Ik voelde een plopje! :$:$ Weet nu natuurlijk alleen niet of het mn darmen waren of niet, maar zo voelde het niet :( hihi ! Vraag me af of het wel kan zo vroeg :D

14. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    #1534 tatie, 16 jan 2015
    Laatst bewerkt: 16 jan 2015
    Wat leuk Pmk! Ik hoor het wel meer, dat vrouwen het zo vroeg voelen hoor. Ik zelf pas bij 17 weken en 15 weken, dus nog even geduld. Al hoop ik wel dat het weer iets eerder is :)

Syrv, wat goed zeg van je statistiek! En dat met die hoofdpijn en zwangerschaps-concentratie! Lekker hoor.

Hier moet ik voor maandag weer een opdracht inleveren, maar vanavond is het niet gelukt om iets aan concentratie op te brengen. Ik hoop op meer succes morgenavond ;). Scheelt dat mijn man drie avonden op rij werkt, dus tis toch ongezellig hier.

Sillemie,ik heb inderdaad ook pas echt rust als ze veilig en wel geboren zijn :). Eerst wil ik graag 10 weken zijn, dan 12, en dan denk ik dat ik pas gerust zal zijn bij 20. Daarna ben ik toch liever 25 weken, want dan kunnen ze echt wat doen mocht het niet goed gaan. Maar als ik eenmaal 25 weken ben, wil ik natuurlijk weer liever 28 weken zijn, voor betere kansen en je hebt hem wel he, daarna verleg ik mijn wens weer steeds opnieuw naar eerst 30, dan 35 en 37 en dan bevalling. Pfff, nog een lange weg te gaan (hopelijk!)...

15. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

Plopjes voel ik ook regelmatig, zo ongeveer bij mijn schaambot net iets hoger... Maar zijn niet mijn darmen,, want plopjes/lucht in mijn darmen voelt heel anders aan namelijk.

16. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Vandaag (of nja gisteren aangezien het al 0.40 is) weer voor controle bij de gynaecoloog geweest! Daar weer even naar onze little bouncer mogen kijken! :D Teller staat daar trouwens op 11 augustus... dus ik heb nu echt geen idee wat mijn uitgerekende datum is haha! Tussen 11 en 14 ga ik maar vanuit!

Nieuwe fraxiparine (schrijf je het zo?) gekregen namelijk een dosis verhoogd, vond de gynaecoloog nodig vanwege mijn gewicht.
    Blijf trouwens vanwege die prikken onder controle bij de gynaecoloog in het ziekenhuis. En ga daar dus ook naar de verloskundige toe. Kan dus mijn huidige vk afzeggen..

Moet 17 februari weer terug komen, en dan word er besproken over de GUO waar een afspraak van gemaakt gaat worden.

@SYRV Gefeliciteerd trouwens!

17. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Tatie: Ik vond het zo vreemd gister.. het voelde echt tegen mijn buik aan zeg maar, niet meer naar binnen. Ik laat het maar zo dat het toch mijn darmen waren, maar apart was het wel!
    Hopelijk krijg je vanavond wat gedaan. Wat je schrijft over je grenzen verleggen ken ik wel hoor! Bij mij is deze nu 16 weken ivm geslacht, daarna gaat ie door naar de 20 hahaha :p

MamaNiess: Ja, bij mij zat ie ietsjes hoger, maar echt tegen de buik aan niet meer naar binnen. Voelde ook heel onherkenbaar aan dat gevoel, nooit eerder gehad. Maar zoals ik al tegen Tatie zei.. hou het er maar gewoon op dat het mn darmen waren ;) Mijn placenta ligt namelijk ook voor, dus dan vermindert ook al de kans dat ik mijn kleintje snel zou moeten voelen :)

Hier... blergh nog steeds stront verkouden, al is het nu gelukkig geen waterval uit mijn neus meer. Misselijk ook door al dat snot, gatverdamme... klinkt allemaal lekker NOT!!
    Vandaag ook helemaal niets in de planning staan en ben blij toe. Voel me een beetje ellendig.. niet ziek, maar gewoon blehhh ;)

18. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Zo lief trouwens!! Mijn vriend kwam gister avond de woonkamer in. Normaal heeft hij op vrijdag avond zijn game avond met zn neven en broertjes online, maar hij kwam even babbelen en een kusje geven ;) Zegt ie ineens "VERDORIE! Ik wil weten wat we krijgen!! Een jongen of meisje... ben zo nieuwsgierig, kan niet meer wachten!!" hahaha dus ik zeg dat ik ook nieuwsgierig bent zegt ie ineens "Ja, want volgens mij krijgen we een meisje! Daar heb ik over lopen dromen!" :D

Vervolgens kwamen later ook de zorgen... "Ik ben bang dat ik veel van die kleine ga missen omdat ik vaak zo laat thuis ben..." Hij komt vaak tussen 6-7 uur thuis 's avonds.

Afspraken VK en GYN

januari 2015
    19, Typfoudt - Echo
    21, Rhea90 - Echo
    21, Famke1989 - Echo
    22, Sierra - Termijn Echo (gyn)
    22, Monique041982 - VK
    23, PMK - VK
    23, Tazzy - Echo
    23, Eloveh - Termijn echo
    26, Wensmamma - Echo tbv de nekplooimeting
    26, Sierra - Gesprek Gyn
    29, Bloesempje - Termijn echo + VK
    29, LauieD - Termijn echo
    30, Elita - Combinatietest
    30, SYRV - Geslachtsbepalende echo

Februari
    4, Tatie - VK
    5, Sillemie - Termijn echo
    6, Aowyn - VK
    9, Wensmamma - Gyn
    9, SYRV - VK
    16, PMK - Geslachtsbepalende echo
    17, MamaNiess - Gyn

Uitgerekend:
    Juli:
    30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv
    31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥

1 Augustus
    1. Wensje88
    1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥

2 Augustus
    2. Sophietje11
    2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥

3 Augustus
    3. Marjon 30
    3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - Vermoeden ♥

4 Augustus
    4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - Vermoeden ♥
    4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv

5 Augustus
    5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv

7 Augustus
    7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - Vermoeden ♥
    7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv
    7. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - Vermoeden ♥
    7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv
    7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv

10 Augustus
    10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥

11 Augustus
    11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥

12 Augustus
    12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - Vermoeden ♥
    12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥
    12. eloveh, 24 jaar, 1e kindje

13 Augustus
    13. Rhea90 - Vermoeden ♥

14 Augustus
    14. Joanniej14
    14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv
    14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv

15 Augustus
    15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh

21 Augustus
    21. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥

Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden...
    * Doornstruikje
    * MamaDeluxe5
    * Annemie
    * Minieme1984
    * Suzanneke
    * Devilduckie
    * Borelli
    * Lindaatje22
    * Puk2015
    * Magnolia83

19. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Hee allemaal!

Ik vind de banner ook een beetje creepy. :p De vorige was een mooier beebje, hihi. Nou ja, we zullen er even tegenaan moeten kijken.
    @PMK: En hij ruimde het niet zelf even op? ;)
    @SYRV: Gefeliciteerd, goed gedaan!
    @Sillemie: Naar zeg! Beterschap, hoop dat het gauw wat beter gaat!
    @Tatie: Succes met leren! Kan me goed indenken dat je steeds de grenzen verlegt. :p Ik zou het nu vooral leuk vinden straks zo'n zichtbare bolle buik te hebben haha.

Leuk al die vermoedens voor jongens of meisjes. Ik heb echt geen flauw idee! Mijn zwager en schoonzus hebben we het gisteren verteld. Die waren erg enthousiast. Mijn zwager deed 3 voorspellingen: 1: Hij was overtuigd dat het een jongetje was. (Zij hebben zelf 3 jongens) 2: Ik kreeg zo'n dikke buik die dan naar voren wees maar zou zelf niet heel veel dikker worden. 3: Wij kregen geen heel grote baby. Nou, ben benieuwd haha. :p

Hier lekker een dagje samen vrij. Wij gaan zo even de stad in. :)
    Wat bijzonder dat sommige mensen al wat voelen. :p Lijkt me heel leuk als ook mijn man het van de buitenkant kan voelen! Vooralsnog nog niks gevoeld, ga er vanuit dat dat nog even duurt. Wel zie ik nu een lichte bolling bij mijn buik.

20. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Wat schattig van je vriend pmk

Wij zijn onderweg naar verweggistan. We gaan kijken naar een nieuwe auto. Denk dat onze andere auto met 2 kleintjes toch wat klein wordt. Daarna even langs de prenatal in amersfoort. Jeej :)

Deel Deze Pagina