Heb het allemaal opgeslagen meiden! Goed van die 20 weken echo... ik moet ook nog even bellen Ga ik gelijk doen! -Wijzig- Nou heb gebeld.. helaas precies 20 weken zaten ze vol dus mag nu met 20 en een half week op 16 Maart. Afspraken VK en GYN januari 2015 19, Typfoudt - Echo 21, Rhea90 - Echo 21, Famke1989 - Echo 22, Sierra - Termijn Echo (gyn) 22, Monique041982 - VK 23, PMK - VK 23, Tazzy - Echo 23, Eloveh - Termijn echo 26, Wensmamma - Echo tbv de nekplooimeting 26, Sierra - Gesprek Gyn 29, Bloesempje - Termijn echo + VK 29, LauieD - Termijn echo 30, Elita - Combinatietest 30, SYRV - Geslachtsbepalende echo Februari 4, Tatie - VK 5, Sillemie - Termijn echo 6, Aowyn - VK 9, Wensmamma - Gyn 9, SYRV - VK 16, PMK - Geslachtsbepalende echo 17, MamaNiess - Gyn Maart 3, Famke1989 - Geslachtsbepalende echo 16, PMK - 20 weken echo 26, Famke 1989 - 20 weken echo Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ 1 Augustus 1. Wensje88 1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ 2 Augustus 2. Sophietje11 2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ 3 Augustus 3. Marjon 30 3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - Vermoeden ♥ 4 Augustus 4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - Vermoeden ♥ 4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv 5 Augustus 5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - Vermoeden ♥ 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv 7. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - Vermoeden ♥ 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv 10 Augustus 10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ 11 Augustus 11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ 12 Augustus 12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ 12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥ 12. eloveh, 24 jaar, 1e kindje 13 Augustus 13. Rhea90 - Vermoeden ♥ 14 Augustus 14. Joanniej14 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh 21 Augustus 21. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie * Borelli * Lindaatje22 * Puk2015 * Magnolia83
Oeh leuk Famke!! Ik moet ook een afspraak maken voor de 16 weken echo. Eerst even agenda's naast elkaar leggen met de as pappa.
14:40 ga ik naar de vk. Als ik platlig heb ik weinig pijn, maar zodra ik opsta verlies ik veel bloed en neemt de pijn weer flink toe
Bloesempje. Hopelijk ben je al bij de vk geweest en is alles goed. Anders duim ik dat je zsm mag komen. Zolang het geen grote hoeveelheid bloed is (dat je maandverband nodig hebt) en er geen stolsels bij zitten zal het vast goed zijn! Maar snap wel dat je er onzeker door wordt omdat er buikpijn bij zit. Probeer je te troosten met het idee dat er meerdere zijn met buikpijn doordat de baarmoeder bu eenmaal moet groeien. Ik duim heeeeeeel hard voor je.
Ik zit hier continu te refreshen in de hoop al positief nieuws van Bloesempje te lezen... Blijf nog steeds duimen!
Ja inderdaad, het is sowieso altijd erg natuurlijk. Maar naarmate de weken verstrijken ga je er stiekem toch steeds meer vanuit dat het goed zit. Des te harder de klap als het wil mis gaat natuurlijk. Maar laten we positief blijven. Bloesempje komt ons straks gewoon goed nieuws brengen
Ik zit ook steeds een kijkje te nemen en duim hard mee! Zit thuis met een zieke kind, sneu.wel neemt keelpijn wat af en ook mijn misselijkheid. Nu nog die rot hoest en verkoudheid
Daar ben ik weer! Echo was goed. Kindje ligt precies op schema en hartje klopte goed. Baby lag wel muisstil maar dat was volgens de vk totaal niet zorgwekkend. Vliezen intact dus dat is mooi. Wel bloed in de baarmoeder dus het risico dat mn baarmoeder alles eruit wil gooien is wel degelijk aanwezig. Rust houden is alles wat ik kan doen. Dus even niet werken, niet tillen enz. Voor nu dus heel erg opgelucht en blij, maar blijft even heel spannend!!! Dus jullie duimen mogen wat mij betreft blijven draaien!
Beterschap Aowyn.. hopelijk ben je er snel vanaf! Ik ben sinds vandaag niet echt misselijk meer. Misschien dat dat kotsen van vanmorgen toch ergens geholpen heeft Syrv: Dat is inderdaad wat ik bedoel... je gaat er steeds minder vanuit!